Hoi mch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Zoals jullie weten ben ik vrij nieuw hier, dus geen idee wat dat betekent
Ik weet van niks. Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hee, alweer hetzelfde verhaal in FB. Het zal eens niet.
En dat ook natuurlijk.quote:
Heb je al verkering gevraagd aan jouw date?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al verkering gevraagd aan jouw date?
Staat in de OP (wat ze niet willen in dit topic)quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Die memo heb ik gemist.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.
Hbnuquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Staat in de OP (wat ze niet willen in dit topic)
Ben ik nu kliekje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de newbies.
Ff de tekst opzoeken die yats altijd dm'de naar nieuwe dames.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de newbies.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff de tekst opzoeken die yats altijd dm'de naar nieuwe dames.
Ja nog steeds bijzonder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, jou hebben we toch ook geaccepteerd.
Kom nou, je eigen teksten werken toch vast beter?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat ik die nooit gekregen hebquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, daarom bewaar ik die voor andere plekken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom nou, je eigen teksten werken toch vast beter?
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat ik die nooit gekregen heb
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoop dat er binnenkort gewoon eens bans uitgedeeld worden voor dat gemekker.
Toch mooi dat de discussie beeindigd wordt door een mod, en de volgende dag gaat een andere mod er gewoon mee verder. Consequent wel.quote:
Zijn het stiekem collega's van je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch mooi dat de discussie beeindigd wordt door een mod, en de volgende dag gaat een andere mod er gewoon mee verder. Consequent wel.
Ja daar gaat het niet om. Je was niet in deze sc toen ik hier kwam. Dus heb je niks te maken met mijn acceptatie in de kliek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poste je 10 jaar geleden hier ook al mee?
Alsof iedereen hier niet weet dat ik de enige ben die daarover gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar gaat het niet om. Je was niet in deze sc toen ik hier kwam. Dus heb je niks te maken met mijn acceptatie in de kliek.
Gewoon even mad doen dat je er helemaal mee bent en zwaaismileys posten omdat ze jou voorlopig niet meer in het datingtopic zullen zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om mee te doen in FB
[ afbeelding ]
Gewoon voorstellen om alle dategerelateerde topics te sluiten en een nieuwe reeks te starten voor vrijgezelle mensen die alle facetten van het vrijgezelle leven vrijuit kunnen bespreken. Misschien is 'Singles' een leuke naam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om mee te doen in FB
[ afbeelding ]
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen om alle dategerelateerde topics te sluiten en een nieuwe reeks te starten voor vrijgezelle mensen die alle facetten van het vrijgezelle leven vrijuit kunnen bespreken. Misschien is 'Singles' een leuke naam.
Hallo snerpend hertjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Ik zie het ja.quote:
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Samzz is weer een vrouw met macht. Beetje opgewonden nu.
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
Wat willen we NIET in dit topic:
• MCH
• Lijstjes
[ afbeelding ]
Iemand heeft hem aangepast.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.
Samzz is altijd erg redelijk naar mij toe dus die grapjes vond ik niet van toepassing.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand heeft hem aangepast.
Heb het meteen aangepast voor je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.
Ik verheug me eropquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.
Modjes plagen, kusjes vragen.quote:
Vind dat best knap van mezelf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent net terug en je hebt al iemand die om je nummer vraagt.
Echt he, dubbele standaarden. Matig modgedrag weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mod je je eigen slowchat in dat datingapps topic zo ook weg?
He shit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mod je je eigen slowchat in dat datingapps topic zo ook weg?
Als het een date wordt, waar moet ze dan het verslag posten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent net terug en je hebt al iemand die om je nummer vraagt.
Snel in R&P FB posten dat de mods zelf niet het goede voorbeeld geven, waarom mag een mod het wel en wij nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt he, dubbele standaarden. Matig modgedrag weer.
In Feedback.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een date wordt, waar moet ze dan het verslag posten?
Doe je ook aan 'modjes plagen, tettenpics vragen'?quote:
Wil je billenkoek?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel in R&P FB posten dat de mods zelf niet het goede voorbeeld geven, waarom mag een mod het wel en wij niet![]()
Ligt aan degene die plaagt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook aan 'modjes plagen, tettenpics vragen'?
* plaagt Samzz een beetjequote:
Smashed Lemon geloof ik, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
Omg zo'n jurkenmerk heeft een samenwerking met het Rijksmuseum
Zo mooi
Hoi Alluresquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Mannen op fok als ze een nieuwe vrouwelijke user zien posten:
[ afbeelding ]
Alleen bij ouderen die ik al ken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft elke keer opnieuw weer een lust voor het oog. Dank je.quote:
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Waardige vraagquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Samzz het volgende:
Kun je bij PostNL pakketpunten ook pakketten versturen? Of kan dat alleen bij t postkantoor?
Welkomquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef XO-CherryPie het volgende:
Nieuwe vrouwelijke user hieronog best ingewikkeld zo met een account, geen idee wat ik allemaal aan het doen ben
Postkantoor, wat is dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Samzz het volgende:
Kun je bij PostNL pakketpunten ook pakketten versturen? Of kan dat alleen bij t postkantoor?
Kom maar op!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Welkom
We vragen de raarste vragen. Wees voorbereid
Nee hoor. Hier kletsen we maar wat aan.quote:
Je hebt je 3 vragen al gehad vandaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?
Zo'n winkelachtig iets waar je brieven en pakketten kunt versturen en waar je kenteken op naam moet zetten.quote:
Echt niet, dit was de eerste.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt je 3 vragen al gehad vandaag.
En 450 is echt fantastisch.
Hey, nog een vrouwquote:
Zat Wie is de Mol terug te kijken, maar te moe om op te letten, dus wilde naar bed... en tja, toen eindigde ik hier... dus nee, niet echt iets boeiends te meldenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee hoor. Hier kletsen we maar wat aan.
Soms leuk maar soms ook niet ligt er een beetje aan wie er zijn.
Heb jij wat leuks te melden ?
Morgen ook naar het werk ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:35 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Zat Wie is de Mol terug te kijken, maar te moe om op te letten, dus wilde naar bed... en tja, toen eindigde ik hier... dus nee, niet echt iets boeiends te melden
Jazeker, 05.45u gaat de wekker weerquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:36 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Morgen ook naar het werk ?
Oke, wat doe je als ik vragen mag ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Jazeker, 06.45u gaat de wekker weer
Had de tijd aangepast, typfoutjequote:Op donderdag 21 februari 2019 22:38 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Oke, wat doe je als ik vragen mag ?
Ah oke.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:39 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Had de tijd aangepast, typfoutjekantoorbaan bij een dakdekkersbedrijf
6,37 is nogal specifiekquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:40 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik heb mijn wekker op 6,37.
Werk als productiemedewerker
Ik gun het Geytenbeekje, je klinkt wel snel jaloers trouwens. Je moet ook weer eens aan de frauleinquote:
Tja ik vind het wel een leuke tijdquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
6,37 is nogal specifieknicee en in ieder geval een betere tijd om op te staan
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik gun het Geytenbeekje, je klinkt wel snel jaloers trouwens. Je moet ook weer eens aan de fraulein
quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik gun het Geytenbeekje, je klinkt wel snel jaloers trouwens. Je moet ook weer eens aan de fraulein
ik begin pas om 08.30quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Tja ik vind het wel een leuke tijd![]()
Ja zo heel vroeg lukt me niet.
Hoef ook pas om 8 uur te beginnen
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is echt zo´n slechts excuus, toen je wel een vriendin had nam je toch ook de tijd om te neukenquote:
Wat voor taart?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef Allures het volgende:
Klein stukje taart op en misselijk nu
Veel te zoet
Nee,was ik maar zo actiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Waarom sta je dan zo vroeg op ~?![]()
Voor het werk hardlopen ?
Ah oke.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:46 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Nee,was ik maar zo actiefHeel ochtendritueel... dan 45 min rijden.. dan moet ik wel zo vroeg opstaan
Van een hooggeleid iemand had ik wel verwacht dat ie begrijpend kon lezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat is echt zo´n slechts excuus, toen je wel een vriendin had nam je toch ook de tijd om te neuken
Doe jij aan hardlopen o.i.d.?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik heb zelf niet zo veel met cijfertjes
Nee ben zelf ook een heel lui mens wat dat betreftquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:48 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Doe jij aan hardlopen o.i.d.?
Altijd goed geleid en shitquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van een hooggeleid iemand had ik wel verwacht dat ie begrijpend kon lezen.
Ik probeer wat actiever te worden, ben 22 kilo afgevallen, maar nu net The Blob met al dat hangende velquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:50 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Nee ben zelf ook een heel lui mens wat dat betreft![]()
Ik zit wel op een schaakclub ook een sport
Haha! Nepfattie!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:42 schreef Allures het volgende:
Klein stukje taart op en misselijk nu
Veel te zoet
Teach me!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Ik probeer wat actiever te worden, ben 22 kilo afgevallen, maar nu net The Blob met al dat hangende velHeb ooit, toen ik nog schattig en jong was nog wel eens geschaakt
Ah oke. Ook in clubverband ?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Ik probeer wat actiever te worden, ben 22 kilo afgevallen, maar nu net The Blob met al dat hangende velHeb ooit, toen ik nog schattig en jong was nog wel eens geschaakt
Netjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Euh, laten we eens beginnen met hoe je 22 kilo afvalt, dan praten we verder.quote:
Nee, een oom heeft het me geleerd.. maar hij won altijd, lol was er snel vanaf haha. ben antiek inmiddels.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:53 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ah oke. Ook in clubverband ?
Hoe oud ben je nu ?
Ze zeggen dat je van schaken slimmer wordtquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Nee, een oom heeft het me geleerd.. maar hij won altijd, lol was er snel vanaf haha. ben antiek inmiddels.
Ik viel 5 kilo in 2 weken tijd af door stress van scheidingsperiode, toen besloten dat als ik toch moest afvallen dit beter gezond kon doen,door me te focussen op een gezondere levensstijl en daardoor meteen wat afleiding hadquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Euh, laten we eens beginnen met hoe je 22 kilo afvalt, dan praten we verder.
Stresskilo's ben ik ook wel eens kwijtgeraakt, maar die kwamen terug met versterking toen de stress minder was.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Ik viel 5 kilo in 2 weken tijd af door stress van scheidingsperiode, toen besloten dat als ik toch moest afvallen dit beter gezond kon doen,door me te focussen op een gezondere levensstijl en daardoor meteen wat afleiding had
Dat is dan mooi meegenomenquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:56 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je van schaken slimmer wordt
Mijn stressperiode was lang genoeg om langzaamaan kleine dingetjes te veranderen qua eetgewoontes etc. Nu inmiddels zo aan gewend, gaat topquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Stresskilo's ben ik ook wel eens kwijtgeraakt, maar die kwamen terug met versterking toen de stress minder was.
En meer bewegen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:59 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Mijn stressperiode was lang genoeg om langzaamaan kleine dingetjes te veranderen qua eetgewoontes etc. Nu inmiddels zo aan gewend, gaat top
quote:
Ja... daar heb ik nog wel wat winst te behalen moet ik eerlijk bekennen. Ik probeer nu sowieso paar dagen in de week 10000 stappen p/d te lopen en ga maandag weer eens wat bbb oefeningen doenquote:
Ziet er wel lekker uit. Die met de aardbeien lijkt me lekkerder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauwe bessen en banaan
Maar hij was erg veel gedoe en niet lekkerder dan een die weinig gedoe is dus dat was eens maar nooit meer
Next
Dit weekend nog maar een oefenen
Ik denk aan deze
[ afbeelding ]
Angelfood. Altijd goed
Ziet er wel goed uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauwe bessen en banaan
Maar hij was erg veel gedoe en niet lekkerder dan een die weinig gedoe is dus dat was eens maar nooit meer
Next
Ik denk aan deze
[ afbeelding ]
Angelfood. Altijd goed
Thijs... Fem... Kim... ik mis historie geloof ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij dakdekken zou ik eerder denken aan Kim
Met die laatste is dat ook de bedoeling kennelijk min of meer, maar nevermind en welkomquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Thijs... Fem... Kim... ik mis historie geloof ik
Ziet er heerlijk uit!quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:02 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blauwe bessen en banaan
Next
Ik denk aan deze
[ afbeelding ]
Angelfood. Altijd goed
Je hebt niets gemist hoorquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Sowieso allemaal niet bij te houden hier. Soort van doorlopende real life soap is fok eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef XO-CherryPie het volgende:
[..]
Uhmm oke dan en thanksquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met die laatste is dat ook de bedoeling kennelijk min of meer, maar nevermind en welkom
Kim Holland?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij dakdekken zou ik eerder denken aan Kim
Dat zeg ik ook weleens ja, plus het woordje interactiefquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso allemaal niet bij te houden hier. Soort van doorlopende real life soap is fok eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Sowieso allemaal niet bij te houden hier. Soort van doorlopende real life soap is fok eigenlijk.
Heerlijk tochquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft zijn voors en tegensquote:
Die voor en tegens kom ik wel snel genoeg achter dan denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het heeft zijn voors en tegens
Zat jij niet aan je vraagquotum voor vandaag?quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hej waarom zit jij zo te janken in FB? En waarom neem je geen vriendin?
Ik heb geen quotum dat is mijn mattie MCH.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zat jij niet aan je vraagquotum voor vandaag?
Yasmin is gewoon een lekkere. meid. Die mag best even zeuren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, yazmin moet ook nog even een plasje doen
quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef MissMSX het volgende:
Hoe zou het eigenlijk met Ted zijn?
Ik zag laatst pas de knop op te doneren aan fok. Hardop gelachenquote:Op donderdag 21 februari 2019 23:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, content is content, iedere post telt hè. #HelpDannyDeWinterDoor
Ach, als je wat hebt aan deze site, waarom niet? Niet geschoten is altijd mis..quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zag laatst pas de knop op te doneren aan fok. Hardop gelachen
Ik heb het nummer van CL, meer heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Gooi dicht die handel.
PS.nummers wisselen voor.een appgroepje?😜
Ik deed een nummer met CL, maar ik wil meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 00:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het nummer van CL, meer heb ik niet nodig.
Over 5,5 maand alweer Offerfeest. Misschien zit ze daar al mee in haar hoofd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 03:37 schreef Faxie het volgende:
Marokkaanse collega die op een wenskaartje voor een andere collega 'Veel beterschaap' schrijft
Ik moet nog een dagje.quote:
Ik nog 2.5quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog een dagje.
Ben nu al moe.
Maar heb mijn cadeaus voor morgen al gekocht.
Wat is er dan ook alweer?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet nog een dagje.
Ben nu al moe.
Maar heb mijn cadeaus voor morgen al gekocht.
Ahquote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verjaardag van 2happy4u. Plus hun housewarming.
Hun is + Fera?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 06:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verjaardag van 2happy4u. Plus hun housewarming.
Niet zo'n beste droomquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik droomde dat ik vol gas inreed op een auto op de rotonde. Niet zo prettig wakker worden.
Geldt beide kanten op.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:26 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha FB. Sommige mensen móéten ook gewoon drama in hun leven hebben hè
“Kijk eens in de spiegel” is ook weer voorbij gekomenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:26 schreef MissMSX het volgende:
Hahaha FB. Sommige mensen móéten ook gewoon drama in hun leven hebben hè
Misschien reed je wel in op Hillary Clinton.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:15 schreef Vinniiee het volgende:
Ik droomde dat ik vol gas inreed op een auto op de rotonde. Niet zo prettig wakker worden.
Nou, er komt een post van, ik noem maar wat, Faxie. Maar daar moet vervolgens wel door iédereen een plasje over gedaan worden. En andersom net zo.quote:
Ook. Maar ook buiten.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
In het hoofd van de mensen in fb? Ja.
Ja boeiend allemaal crybaby's dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, er komt een post van, ik noem maar wat, Faxie. Maar daar moet vervolgens wel door iédereen een plasje over gedaan worden. En andersom net zo.
Of Trump.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien reed je wel in op Hillary Clinton.
Probeer het positief te zien
Dan heet het leedvermaakquote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn blauwvaren gaat nier zo goed.
Bladeren worden gelig en zwartigquote:
Nee ik rij alleen motor in mijn dromen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Misschien was t jij wel in die auto. Who knows.
Over fokkers dromen gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaanquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over fokkers dromen gaat wel heel ver.
Watquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ikea heeft blijkbaar dat 1 euro ontbijt aangepast naar ¤1,50. Als je een pas hebt ¤1,20.
Die reactiesAllemaal moeilijk doen dat het ineens niet te betalen zou zijn.
Precies, in jouw dromen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee ik rij alleen motor in mijn dromen.
Jij droomt niet over Loka?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over fokkers dromen gaat wel heel ver.
Dan gaan ze toch voor het 60 cent ontbijtje. Zwervers.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ikea heeft blijkbaar dat 1 euro ontbijt aangepast naar ¤1,50. Als je een pas hebt ¤1,20.
Die reactiesAllemaal moeilijk doen dat het ineens niet te betalen zou zijn.
Trouwens het was een zelfmoord droom. Opgekropte depressie en agressie. Zou er wel wat mee doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte keuze van Ikea, want al die studenten zouden nu ineens niet meer komen. En bejaarden ook niet.quote:
Waar zei ik dat ik dood ging?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trouwens het was een zelfmoord droom. Opgekropte depressie en agressie. Zou er wel wat mee doen.
Dit. Die studenten en ouwetjes en gezinnen blijven toch wel komen. 1,50 is spotgoedkoop.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte keuze van Ikea, want al die studenten zouden nu ineens niet meer komen. En bejaarden ook niet.![]()
Slimme zet juist, want niemand boeit dat het ¤0,50 duurder is geworden, dus hebben ze ineens zowat 1,5x hun omzet voor het ontbijt
Beetje het kaf van het koren scheidenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte keuze van Ikea, want al die studenten zouden nu ineens niet meer komen. En bejaarden ook niet.![]()
Slimme zet juist, want niemand boeit dat het ¤0,50 duurder is geworden, dus hebben ze ineens zowat 1,5x hun omzet voor het ontbijt
Te koud misschien?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bladeren worden gelig en zwartig.
Ga ze morgen in nieuwe aarde zetten en hopelijk gaat t dan wat beter.
1 croissantje en een kop koffie kun je niet echt een ontbijt noemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan gaan ze toch voor het 60 cent ontbijtje. Zwervers.
Tenzij ze op de fiets komenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:50 schreef MissMSX het volgende:
Mensen die speciaal naar de IKEA rijden voor een goedkoop ontbijt. Wel even de kosten voor een paar liter benzine erbij optellen
Die fietsfiles voor de IKEA altijd was ik helemaal vergetenquote:
Voor 60 cent?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
1 croissantje en een kop koffie kun je niet echt een ontbijt noemen.
Al die studentenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die fietsfiles voor de IKEA altijd was ik helemaal vergeten
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die fietsfiles voor de IKEA altijd was ik helemaal vergeten
Ik neem aan dat je toen wel lekker gegeten hebtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben wel eens op de fiets naar IKEA gegaan. Tantoeeind fietsen wel
Lekker met de PAX achteropquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:57 schreef MissMSX het volgende:
ik vind het met de auto al te verquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:57 schreef MissMSX het volgende:
Zal wel aandelen hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 07:58 schreef ElDinosaur het volgende:
Zullen ze het Ikea ontbijtje ook opgenomen hebben in het koopkrachtplaatje? Of heeft rutte hier ook al over gelogen
Hoiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
"Thuis"werken.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Het is toch geen zaterdag? Kantoor is nog steeds helemaal leeg
dat noem ik overdrevenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
op de snelweg vond ik het ook opvallend rustigquote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
in welk universum?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het is toch elke ochtend een mooie morgen
Nee, nooit.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Het is toch elke ochtend een mooie morgen
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Vakansie voor de familyguys hé?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Spuit 11quote:
Definieer "wild".quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nog wilde plannen dit weekend?
Ik voorzie wel wat stomende actiequote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nog wilde plannen dit weekend?
quote:
De tuin in bedoel je?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 08:25 schreef STING het volgende:
[..]
Naar, naar... buiten.
[ afbeelding ]
Je gaat thee zetten?quote:
Oh, ja dan welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |