Hoi mch.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Zoals jullie weten ben ik vrij nieuw hier, dus geen idee wat dat betekent
Ik weet van niks. Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
Hee, alweer hetzelfde verhaal in FB. Het zal eens niet.
En dat ook natuurlijk.quote:
Heb je al verkering gevraagd aan jouw date?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je al verkering gevraagd aan jouw date?
Staat in de OP (wat ze niet willen in dit topic)quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Die memo heb ik gemist.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ze moesten eens zoveel moeite in hun dates stoppen.
Hbnuquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Staat in de OP (wat ze niet willen in dit topic)
Ben ik nu kliekje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de newbies.
Ff de tekst opzoeken die yats altijd dm'de naar nieuwe dames.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel lief zijn tegen de newbies.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ff de tekst opzoeken die yats altijd dm'de naar nieuwe dames.
Ja nog steeds bijzonder.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, jou hebben we toch ook geaccepteerd.
Kom nou, je eigen teksten werken toch vast beter?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer dat ik die nooit gekregen hebquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, daarom bewaar ik die voor andere plekken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom nou, je eigen teksten werken toch vast beter?
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat ik die nooit gekregen heb
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoop dat er binnenkort gewoon eens bans uitgedeeld worden voor dat gemekker.
Toch mooi dat de discussie beeindigd wordt door een mod, en de volgende dag gaat een andere mod er gewoon mee verder. Consequent wel.quote:
Zijn het stiekem collega's van je?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:19 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Toch mooi dat de discussie beeindigd wordt door een mod, en de volgende dag gaat een andere mod er gewoon mee verder. Consequent wel.
Ja daar gaat het niet om. Je was niet in deze sc toen ik hier kwam. Dus heb je niks te maken met mijn acceptatie in de kliek.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Poste je 10 jaar geleden hier ook al mee?
Alsof iedereen hier niet weet dat ik de enige ben die daarover gaat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja daar gaat het niet om. Je was niet in deze sc toen ik hier kwam. Dus heb je niks te maken met mijn acceptatie in de kliek.
Gewoon even mad doen dat je er helemaal mee bent en zwaaismileys posten omdat ze jou voorlopig niet meer in het datingtopic zullen zienquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om mee te doen in FB
[ afbeelding ]
Gewoon voorstellen om alle dategerelateerde topics te sluiten en een nieuwe reeks te starten voor vrijgezelle mensen die alle facetten van het vrijgezelle leven vrijuit kunnen bespreken. Misschien is 'Singles' een leuke naam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om mee te doen in FB
[ afbeelding ]
Dat zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon voorstellen om alle dategerelateerde topics te sluiten en een nieuwe reeks te starten voor vrijgezelle mensen die alle facetten van het vrijgezelle leven vrijuit kunnen bespreken. Misschien is 'Singles' een leuke naam.
Hallo snerpend hertjequote:Op donderdag 21 februari 2019 21:06 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is MCH?
Ik zie het ja.quote:
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
Samzz is weer een vrouw met macht. Beetje opgewonden nu.
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Welkom in R&P, in de R&P SC van R&P.
Gedraag je.
Wat willen we in dit topic:
• Slowchat
• Offtopic
• De werkdag doorkomen
Wat willen we NIET in dit topic:
• MCH
• Lijstjes
[ afbeelding ]
Iemand heeft hem aangepast.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.
Samzz is altijd erg redelijk naar mij toe dus die grapjes vond ik niet van toepassing.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iemand heeft hem aangepast.
Heb het meteen aangepast voor je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer dat jij als vriend zulke op's maakt.
Ik verheug me eropquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Slecht modgedrag grapjes kunnen weer.
Modjes plagen, kusjes vragen.quote:
Vind dat best knap van mezelf.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent net terug en je hebt al iemand die om je nummer vraagt.
Echt he, dubbele standaarden. Matig modgedrag weer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mod je je eigen slowchat in dat datingapps topic zo ook weg?
He shit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mod je je eigen slowchat in dat datingapps topic zo ook weg?
Als het een date wordt, waar moet ze dan het verslag posten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je bent net terug en je hebt al iemand die om je nummer vraagt.
Snel in R&P FB posten dat de mods zelf niet het goede voorbeeld geven, waarom mag een mod het wel en wij nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt he, dubbele standaarden. Matig modgedrag weer.
In Feedback.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als het een date wordt, waar moet ze dan het verslag posten?
Doe je ook aan 'modjes plagen, tettenpics vragen'?quote:
Wil je billenkoek?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel in R&P FB posten dat de mods zelf niet het goede voorbeeld geven, waarom mag een mod het wel en wij niet![]()
Ligt aan degene die plaagt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook aan 'modjes plagen, tettenpics vragen'?
* plaagt Samzz een beetjequote:
Smashed Lemon geloof ik, toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:00 schreef Allures het volgende:
Omg zo'n jurkenmerk heeft een samenwerking met het Rijksmuseum
Zo mooi
Hoi Alluresquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
Mannen op fok als ze een nieuwe vrouwelijke user zien posten:
[ afbeelding ]
Alleen bij ouderen die ik al ken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Blijft elke keer opnieuw weer een lust voor het oog. Dank je.quote:
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:06 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Waardige vraagquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Samzz het volgende:
Kun je bij PostNL pakketpunten ook pakketten versturen? Of kan dat alleen bij t postkantoor?
Welkomquote:Op donderdag 21 februari 2019 22:27 schreef XO-CherryPie het volgende:
Nieuwe vrouwelijke user hieronog best ingewikkeld zo met een account, geen idee wat ik allemaal aan het doen ben
Postkantoor, wat is dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:24 schreef Samzz het volgende:
Kun je bij PostNL pakketpunten ook pakketten versturen? Of kan dat alleen bij t postkantoor?
Kom maar op!quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Welkom
We vragen de raarste vragen. Wees voorbereid
Nee hoor. Hier kletsen we maar wat aan.quote:
Je hebt je 3 vragen al gehad vandaag.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben je gefrustreerd dat je nu op plaats 450 staat?
Zo'n winkelachtig iets waar je brieven en pakketten kunt versturen en waar je kenteken op naam moet zetten.quote:
Echt niet, dit was de eerste.quote:Op donderdag 21 februari 2019 22:32 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je hebt je 3 vragen al gehad vandaag.
En 450 is echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |