Neuh, Sacha is voldoende.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het maar even overnemen?
...de ballenbak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeur, ik vind ook niet iedereen even aardig.
Lees er omheen of ga terug naar....
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.
Een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.
Daarom heb ik er twee....quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
En ook zo lekker lui erbij liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Uitspraak van mijn moeder.
Dank je ik had het niet door, maar nu moeten we wel rollenbollen.quote:
Tot vervelens toe hèquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En vele moeders met haar. Die dat zeiden. Oh en inderdaad.
Ik laat hen vrij, maar ze liggen erg graag bij mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk ingeklemd op bed zeker.
Een klein beetje. Lekker vroeg naar bed en morgen uitslapenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook zo lekker lui erbij liggen.
Ben je weer een beetje bijgekomen van je lange dag?
Je wil mij niet horen tegen Baardaap....quote:
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Uitspraak van mijn moeder.
Uhuh.quote:
Geweldig. Ik mis dat wel. De kat die ik nu nog heb komt niet op bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik laat hen vrij, maar ze liggen erg graag bij mij.
Ik moet niets!quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je ik had het niet door, maar nu moeten we wel rollenbollen.
Ik ben een eikel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh.
Ben zelf af en toe ook zo'n vervelende moeder met van die vervelende uitspraken die ik blijf herhalen. Nu wel minder omdat ze groot zijn. Maar af en toe floept er zo'n zinnetje nog uit dan.
Ik drink ranja met een rietje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?
Dat is een fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Een klein beetje. Lekker vroeg naar bed en morgen uitslapen
Ha, ik was je voor voor je edit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een eikel.
En altijd bezorgd.
Euroleague nur in DAZN Sportbarsquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?
Bezorgen ze je jou ook mijn bed in?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, ik was je voor voor je edit.![]()
En ja, bezorgd.
Das werd die Kneipequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Euroleague nur in DAZN Sportbars
Nou zeg, zou je wel willen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bezorgen ze je jou ook mijn bed in?
Ik zeg altijd; amuseer je en doe voorzichtig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, ik was je voor voor je edit.![]()
En ja, bezorgd.
Ja zeg, die is echt rete irritant man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
ow gelukkig hier geen rood tekstje
tekstje ??? Zeg maar instructieboekquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
ow gelukkig hier geen rood tekstje
ow je hebt het gelezen...dat agressieve gedoe lees ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
tekstje ??? Zeg maar instructieboek
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor pratenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh.
Ben zelf af en toe ook zo'n vervelende moeder met van die vervelende uitspraken die ik blijf herhalen. Nu wel minder omdat ze groot zijn. Maar af en toe floept er zo'n zinnetje nog uit dan.
Nee om eerlijk te zijn misschien af en toe iets dan in mn beperkte blikveld komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow je hebt het gelezen...dat agressieve gedoe lees ik niet
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn misschien af en toe iets dan in mn beperkte blikveld komt
Echt niet, mijn bed is mijn bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, zou je wel willen.![]()
Ff eten.
Wijze man/vrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor praten
Troost je, de kans dat Choco in jouw bed beland is nihil.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, mijn bed is mijn bed.Voor je het weet lig je er naast op de grond.
Ja echt he, zo bizar soms. Zeker als ze al zolang weg is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor praten
1 persoonsbed? Dan gaat het sowieso niet door.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, mijn bed is mijn bed.Voor je het weet lig je er naast op de grond.
Ik ben net mijn vader, maar dan wel met een losse slag, aangepast aan de tijd, maar de kern blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zo bizar soms. Zeker als ze al zolang weg is.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Troost je, de kans dat Choco in jouw bed beland is nihil.
Nope.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hij zal toch wel weten dat ik een Belg heb.
Ik wou niet zoals mijn moeder zijn maar ben het toch wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben net mijn vader, maar dan wel met een losse slag, aangepast aan de tijd, maar de kern blijft hetzelfde.
Hoop doet levenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hij zal toch wel weten dat ik een Belg heb.
Nou zeg en of dat niet voor de meeste fokkers geldt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Voor hem ben je nieuw 'vlees'.![]()
heb ik niet sporzaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou soms ook niet..
1-0
Heb je al naar Sporza gezocht op streaming sites?
Ik had mijn eigen stijl, nu zijn ze zelf volwassen, maar Baardaap zegt nu al dat mijn stijl OK was, beetje van allebei, helemaal vrij, maar gebruik je verstand.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wou niet zoals mijn moeder zijn maar ben het toch wel.Mijn pa heb ik niet gekend of hoe je dat schrijft.
Eigen stijl wel ja, maar sommige dingen heb ik toch ongemerkt doorgegeven aan mijn kinderen. En dat zeg ik ook tegen die van mij, leef je leven maar gebruik inderdaad je verstand, wat ze gelukkig wel hebben allebei.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen stijl, nu zijn ze zelf volwassen, maar Baardaap zegt nu al dat mijn stijl OK was, beetje van allebei, helemaal vrij, maar gebruik je verstand.
Net als jij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigen stijl wel ja, maar sommige dingen heb ik toch ongemerkt doorgegeven aan mijn kinderen. En dat zeg ik ook tegen die van mij, leef je leven maar gebruik inderdaad je verstand, wat ze gelukkig wel hebben allebei.
Och arme.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik stap elke avond nog steeds alleen mijn bed in.
Ooit een relatie gehad of samengewoond?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Van nee tot bijna.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een relatie gehad of samengewoond?
Vooral in de bejaardentehuizenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Er komen steeds meer alleenstaanden
Ja, een alleenstaande/vrijgezel is iets anders dan een gescheiden iemand, weduwnaar/weduwequote:
Mag ik?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, een alleenstaande/vrijgezel is iets anders dan een gescheiden iemand, weduwnaar/weduwe
Gelukkig ben ik ook hier niet om een partner te vinden. Ik vind jullie allemaal stom.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik ook hier niet om een partner te vinden. Ik vind jullie allemaal stom.![]()
Betekend dat dat ik nooit naast jou wakker word.quote:
Soms klink jij net als de kat van GBquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik nooit naast jou wakker word.
Geen idee, ik kan niet in de toekomst kijken, jij wel?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Betekend dat dat ik nooit naast jou wakker word.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms klink jij net als de kat van GB
Ik vind je wel lief.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet in de toekomst kijken, jij wel?
Sst ik ben ChocoFan aan het versieren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn nagels net gelakt en nu heb ik trek in een koekje
Dat is ruk ja, succes met openen. Of je wacht even, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al versierd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst ik ben ChocoFan aan het versieren.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen maar zo, in het echt ben ik verschrikkelijk.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sst ik ben ChocoFan aan het versieren.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Ow wacht.....
Ik denk dat ik dat laatste maar doequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is ruk ja, succes met openen. Of je wacht even, dat kan ook natuurlijk.
Ik heb je iig gewaarschuwd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Flink blazen of onder koud water houden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat laatste maar doe
quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Alleenstaande is eigenlijk een naar woord.
Met een groot mes openhakken en met zo’n keukentang oppakken #ervaringquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:45 schreef Deisyy het volgende:
Jij was toch een LAT.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Alleenstaande is eigenlijk een naar woord.
Of gewoon geen koekje eten, dat is sowieso een betere optie.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Flink blazen of onder koud water houden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met een groot mes openhakken en met zo’n keukentang oppakken #ervaring
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met een groot mes openhakken en met zo’n keukentang oppakken #ervaring
Nee,ik woon samen met Soul.quote:
Eigenlijk wel ja, maar 1 zo af en toe mag wel, maar ja, in een pak zit er meestal meer dan 1.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of gewoon geen koekje eten, dat is sowieso een betere optie.
Ohw, das dubbel ruk, die zitten meestal stevig vast.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ze zitten in een Tupperware bakje
Oh, ik dacht dat zij elders vertoefde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nee,ik woon samen met Soul.
Oeh lastigquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ze zitten in een Tupperware bakje
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij elders vertoefde.
Dacht eigenlijk dat jij bij je ouders woonde....
quote:
ikkequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
Godverdomme is hier nou echt geen vrouw die 's morgens een ontbijt op bed wil?
Kut!quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jip, jij hebt iets wat een vrouw niet heeft dus gaat hem niet worden.
Kee, jij mag SBE hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij hebt weer je muziek.
en dan vallen er per ongeluk 3 in mijn mondquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:52 schreef TillyB het volgende:
[..]desnoods kan je er nu heel voorzichtig een in je mond gieten
hoef je niet te pakken
We wonen nu 7 jaar samen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zij elders vertoefde.
Dacht eigenlijk dat jij bij je ouders woonde....
Jij begon, lief zijn tegen ChocoFan.quote:
Ja en dan grijp je in paniek en zit alsnog je nagellak in je nekquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dan vallen er per ongeluk 3 in mijn mond
Weet iemand waar Guus Meeuw is?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Will Smith uit de ballenbak komen
Moet hij plaats maken voor jou?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ken jij Jean Claude van Damme of van voetbal?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet iemand waar Guus Meeuw is?
gaarne.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet hij plaats maken voor jou?
Zo flauw.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog flauwer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij Jean Claude van Damme of van voetbal?
Jij blij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:59 schreef mario390 het volgende:
6 moeten angebonden douchen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Weet iemand waar Guus Meeuw is?
Doei.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga iets doen, loop achter op schema.
Laters....
Succes met lakken!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laters....
slaap lekker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laters....
Vond ik als jochie een lekker wijf.quote:
Ik Ben Stiller.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ken jij Jean Claude van Damme of van voetbal?
Ik loop voor.. Heb de wekker al gezetquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laters....
Jij loopt achter.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik loop voor.. Heb de wekker al gezet
Uhuh.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja beter zollen 2 douchen niet 6 en het is en jong bij
Ghostbusterquote:
quote:
Ja, ik moet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij ging toch weg, hup hup toedels.
Haartjes verven.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga dan. Anders... ja ik weet niet wat want weet niet wat je moet doen.
Lach maar, nu heb ik zin in één van zijn films op te zetten en ik weet niet welke.quote:
Van boven of van onderen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, pas over anderhalve mnd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor dat je het volhoud, ik heb het echt al een hele tijd niet gedaan. Zo geen zin in.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moest jij niet iets doen of zo?
Dat moest jij ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moest jij niet iets doen of zo?
Wat dan? Eten, maar dat heb ik al gedaan.quote:
Toch haren verven dan....quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor Sjoef.
En nu even aan de gang.
Op een ochtend naast mij wakker worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat dan? Eten, maar dat heb ik al gedaan.Nu wil ik weten wat want dadelijk was het iets belangrijks.
Ohw dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een ochtend naast mij wakker worden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Oh god, ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een zak paaseitjes gekocht. Ik ben nu al verslaafd.
getsiequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Oh god, ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een zak paaseitjes gekocht. Ik ben nu al verslaafd.
Puur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
melk? wit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Alles door elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat voor soort? Puur, melk, witte, gevulde?
Denk nog even over deze opmerking, en vele andere na....quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een ochtend naast mij wakker worden.
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles door elkaar.Ik heb er nu zes op. Daar blijft het niet bij vandaag, vrees ik.
Oeh helemaal lekker en die zak gaat leeeeeeeeeeeeeeeeeeeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles door elkaar.Ik heb er nu zes op. Daar blijft het niet bij vandaag, vrees ik.
sssst uto mag hier niet besproken wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel boeiend gesprek in uto sc over onderwerpen die niet besproken mogen worden.
Er moeten waarschuwingslabels op paaseitjes komen. Veel te verslavend. Jij moet kennelijk even doorzetten om de kick te krijgen.quote:
Jah....er wordt (nog) niet geveegd...ik zit erop te wachten maar t is nog niet gebeurdquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel boeiend gesprek in uto sc over onderwerpen die niet besproken mogen worden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?
Ja zeg, ik mag het nergens over uto hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
sssst uto mag hier niet besproken worden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze weken later terug vinden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Er moeten waarschuwingslabels op paaseitjes komen. Veel te verslavend. Jij moet kennelijk even doorzetten om de kick te krijgen.
Ik heb het waarover ik het heb wanneer ik er zin in heb en iedereen kan anders de boom in. Maar niet de mijne!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
sssst uto mag hier niet besproken worden
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?
Het gaat wel goed vind ik. Maar wat een notes worden er uit gedeeld zeg, zelfs ik heb er gehad laatst en post daar echt niet meer, zou niet durven, weet niet meer wat kan, zo anders dan een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah....er wordt (nog) niet geveegd...ik zit erop te wachten maar t is nog niet gebeurd
Ach, onder de bank liggen toch al twintig aluminiumfoliepropjes van de kat. Af en toe is de kat zo slim er één zelf onder de bank vandaan te halen, maar meestal maak ik maar een nieuwe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze weken later terug vinden.
I knew itquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het waarover ik het heb wanneer ik er zin in heb en iedereen kan anders de boom in. Maar niet de mijne!
Ik zit hier ook niet om een relatie te zoeken, ik zit je een beetjetje te plagen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dat.
Ja zeg. Heb een partner he.![]()
Heb ik het nu ff duidelijk gezegd, wil je geen valse hoop geven.
Tenzij jij dingen weet die ik niet weet omdat jij wel in de toekomst kan kijken, geen antwoord op die vraag gehad volgens mij.
Heb je niets met chocolade dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef TillyB het volgende:
[..]ja ik heb er niks mee, daar heb ik nou nog nooit een keukentang voor uit de kast gehaald
ja...half januari of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef TillyB het volgende:
[..]je hebt toch wel je kerstboom al opgeruimd?
Herkenbaar, had ik hier ook. Katten vinden de simpelste dingen leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, onder de bank liggen toch al twintig aluminiumfoliepropjes van de kat. Af en toe is de kat zo slim er één zelf onder de bank vandaan te halen, maar meestal maak ik maar een nieuwe.
Dan zal Soury wel weer het slachtoffer wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
jaaa dikke doei....tikkonquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof dat ik dit ook niet mag of beter niet kan tikken. Ander onderwerp maar weer wilde alleen de mensen die het ook boeiend vinden inlichten.
Dan valt het ook minder op hoeveel je er al gegeten hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.
Ik jou ook hoor maar duidelijkheid vind ik altijd wel fijn. Anders ontstaat er weer verwarring en komen er beschuldigingen en dan weer drama en zo. En daar heb ik dan weer geen zin in, beetje geinen is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet om een relatie te zoeken, ik zit je een beetjetje te plagen.
mwah heel soms maar dan alleen hoog cacao gehalte puur met zeezout en/of noten, maar zou makkelijk zonder kunnenquote:
Oh godzijdank ik schrok alquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...half januari of zo.
Maar. Ik. Heb. Buiten bomen ook nog
De kat is fan!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
I knew it![]()
#teampaaseifoliepropjesmaken
Ik hoop het niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal Soury wel weer het slachtoffer worden
Ga je dit jaar ook weer met gevaar voor eigen leven en GoPro op de boom in?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...half januari of zo.
Maar. Ik. Heb. Buiten bomen ook nog
hier was gewezenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal Soury wel weer het slachtoffer worden
Nah, dan moet ik bukken en gaan vissen. Daar ben ik te lui voor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Herkenbaar, had ik hier ook. Katten vinden de simpelste dingen leuk.![]()
Je kan ze ook zelf onder de bank vandaan halen trouwens.
Rebel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaa dikke doei....tikkon![]()
Damn. Nu heb ik ook zin in paaseitjes
Het is pas over twee maanden pasen. Ik zag al paashazen in de winkel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaa dikke doei....tikkon![]()
Damn. Nu heb ik ook zin in paaseitjes
Haha, precies.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan valt het ook minder op hoeveel je er al gegeten hebt.
ja...het moet weer. Ben eerst de bamboe aan het aanvallen. Dan kan ik er een beetje bij. Oh maar ik weet niet of ik de GoPro opdoe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je dit jaar ook weer met gevaar voor eigen leven en GoPro op de boom in?
Ja ik zag dat Sporza er niet bij stond (Canvas)quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier was gewezen
https://www.firstonetv.live/Live/Belgium/La-Deux-16
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan moet ik bukken en gaan vissen. Daar ben ik te lui voor.
Ik eet elke dag een klein stukje 86% chocolade bij de thee. Dat is iets heel anders dan die paaseitjes. Dat zijn eigenlijk gewoon suikerklontjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
mwah heel soms maar dan alleen hoog cacao gehalte puur met zeezout en/of noten, maar zou makkelijk zonder kunnen
zo heet de Speler?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag dat Sporza er niet bij stond (Canvas)
Ik vind jou wel stoer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...het moet weer. Ben eerst de bamboe aan het aanvallen. Dan kan ik er een beetje bij. Oh maar ik weet niet of ik de GoPro opdoe.
Ik zat te denken om met die auto te water een goPro op te doen. Weet niet of het mag...maar lijkt me wel interessante beelden geven
Ja dat is andere koekquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een klein stukje 86% chocolade bij de thee. Dat is iets heel anders dan die paaseitjes. Dat zijn eigenlijk gewoon suikerklontjes.
ik ben als de dood hoor....hoop dat ik durfquote:
Ja, bedankt voor de tip, ik lees nu mee. Ik zal maar niet kijken hoeveel notes ik erbij heb gekregen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het gaat wel goed vind ik. Maar wat een notes worden er uit gedeeld zeg, zelfs ik heb er gehad laatst en post daar echt niet meer, zou niet durven, weet niet meer wat kan, zo anders dan een paar jaar geleden.![]()
Oh maar ik geloof dat ik dit ook niet mag of beter niet kan tikken. Ander onderwerp maar weer wilde alleen de mensen die het ook boeiend vinden inlichten.
je kunt je wortel in chocola dopen...is weer eens wat andersquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een klein stukje 86% chocolade bij de thee. Dat is iets heel anders dan die paaseitjes. Dat zijn eigenlijk gewoon suikerklontjes.
Tuurlijk, jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben als de dood hoor....hoop dat ik durf
Bamboe is wel een heel gedoe toch? Dat krijg je nooit meer weg. Misschien moet je deze keer maar met bergbeklimgear de boom in, dat is wel veiliger.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...het moet weer. Ben eerst de bamboe aan het aanvallen. Dan kan ik er een beetje bij. Oh maar ik weet niet of ik de GoPro opdoe.
Ik zat te denken om met die auto te water een goPro op te doen. Weet niet of het mag...maar lijkt me wel interessante beelden geven
Heb jij al een vriendje? Ik vind je liefquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de tip, ik lees nu mee. Ik zal maar niet kijken hoeveel notes ik erbij heb gekregen.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de tip, ik lees nu mee. Ik zal maar niet kijken hoeveel notes ik erbij heb gekregen.
die moet in de hummusquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
je kunt je wortel in chocola dopen...is weer eens wat anders
Dat klinkt als iets dat heel veel rommel geeft. Ik denk ook dat het niet heel lekker is, eigenlijk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik was getrouwd en ben nu alleen. Maar ik ben te oud voor jou.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb jij al een vriendje? Ik vind je lief![]()
ik vind 86% best heftig, dat gaat al gauw naar een hap cacaoquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Niet zo laf zijn als ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Graag gedaan.
En ik post nog nauwelijks en rel niet meer mee dus ik neem aan geen 1 maar ik durf niet te kijken.![]()
dit is een polvormende bamboe niet zo'n rizoom bamboo. Alleen die pol wordt steeds groter en groter en het zit zo diep in de klei. Valt niet doorheen te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Bamboe is wel een heel gedoe toch? Dat krijg je nooit meer weg. Misschien moet je deze keer maar met bergbeklimgear de boom in, dat is wel veiliger.![]()
Lijkt me een goed plan om die GoPro op te doen bij het te water gaan. Eerst inderdaad wel even vragen, dan kunnen ze checken of het veilig is. Denk dat ze dat soort beelden zelf ook wel willen zien.
ik heb er 2...en wat voorquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
iewquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was getrouwd en ben nu alleen. Maar ik ben te oud voor jou.
Dat moet ik eens proberen. Is dat spul in de supermarkt te krijgen? En is dat een beetje eetbaar? Als je het zelf moet maken, haak ik af.quote:
ssssssttttt dat weet ie nietquote:
Ja zeg, jij niet kijken ik niet kijken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Gewoon kijken. Niet zo laf zijn als ik
Ik schat net in de veertig?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben.
Ja hoor zelfs in de inimini kutsupermarkt hierquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik eens proberen. Is dat spul in de supermarkt te krijgen? En is dat een beetje eetbaar? Als je het zelf moet maken, haak ik af.
je hebt verschillende smaken hummus...laatst iets met pijnboompitjes van de appie gekregen, was best lekker als je er van houdtquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet ik eens proberen. Is dat spul in de supermarkt te krijgen? En is dat een beetje eetbaar? Als je het zelf moet maken, haak ik af.
Bij jou valt het vast mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zeg, jij niet kijken ik niet kijken.Beide laf.
46 dacht ik. Je hebt al diverse keren je geboortejaar gezegd.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet niet eens hoe oud ik ben.
Het is wel vrij knoflokerig, daar moet je wel van houdenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:36 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:
Het is wel heftig, maar ik vind het nog geen hap cacao. Ik vind het best lekker nu en je krijgt niet de neiging de hele reep op te eten.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik vind 86% best heftig, dat gaat al gauw naar een hap cacao
Hey die kreeg ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt verschillende smaken hummus...laatst iets met pijnboompitjes van de appie gekregen, was best lekker als je er van houdt
Sst, wegwezen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
46 dacht ik. Je hebt al diverse keren je geboortejaar gezegd.
ik vind 72% toch het lekkerst als je een volle chocolasmaak wilt en aan een klein stukje heb je genoeg...alles wat daaronder zit zijn inderdaad suikerklontjesquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel heftig, maar ik vind het nog geen hap cacao. Ik vind het best lekker nu en je krijgt niet de neiging de hele reep op te eten.
de laatste weken waren er gewoon geen extraatjes meer...pfff ik bestel echt te vaakquote:
Ik lees nu dat als bamboe gaat bloeien, het meestal het einde van de plant is!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
dit is een polvormende bamboe niet zo'n rizoom bamboo. Alleen die pol wordt steeds groter en groter en het zit zo diep in de klei. Valt niet doorheen te komen.
Ik heb altijd het beeld van mezelf met een machete een weg banend door het oerwoud (terwijl ik met een snoeimes bezig ben)
Ik weet niet hoe dat moet (goeie smoes hè).quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gekeken, nog steeds 8.![]()
Nou moet jij kijken.
Doe dat maar stomme nogwat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het zo erg met je?
Ik zal mijn mond houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |