Neuh, Sacha is voldoende.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het maar even overnemen?
...de ballenbak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeur, ik vind ook niet iedereen even aardig.
Lees er omheen of ga terug naar....
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.
Een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.
Daarom heb ik er twee....quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
En ook zo lekker lui erbij liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Uitspraak van mijn moeder.
Dank je ik had het niet door, maar nu moeten we wel rollenbollen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |