Neuh, Sacha is voldoende.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik het maar even overnemen?
...de ballenbak.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Flikker toch op met dat gezeur, ik vind ook niet iedereen even aardig.
Lees er omheen of ga terug naar....
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
...de ballenbak.
En niet zo lelijk tegen Choco hè.
Jij wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben altijd lelijk tegen Choco.
Een gewaarschuwd mens telt voor tweequote:Op donderdag 21 februari 2019 18:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook ff dat ie het tegen mij had, maar je kan het ook anders lezen geloof ik. Want ik zei in principe niets waarop hij dat kon zeggen, geloof ik.
Daarom heb ik er twee....quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
En ook zo lekker lui erbij liggen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Ik zou er wel bij willen duiken.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Uitspraak van mijn moeder.
Dank je ik had het niet door, maar nu moeten we wel rollenbollen.quote:
Tot vervelens toe hèquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]En vele moeders met haar. Die dat zeiden. Oh en inderdaad.
Ik laat hen vrij, maar ze liggen erg graag bij mij.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Heerlijk ingeklemd op bed zeker.
Een klein beetje. Lekker vroeg naar bed en morgen uitslapenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ook zo lekker lui erbij liggen.
Ben je weer een beetje bijgekomen van je lange dag?
Je wil mij niet horen tegen Baardaap....quote:
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gewaarschuwd mens telt voor twee
Uitspraak van mijn moeder.
Uhuh.quote:
Geweldig. Ik mis dat wel. De kat die ik nu nog heb komt niet op bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik laat hen vrij, maar ze liggen erg graag bij mij.
Ik moet niets!quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je ik had het niet door, maar nu moeten we wel rollenbollen.
Ik ben een eikel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh.
Ben zelf af en toe ook zo'n vervelende moeder met van die vervelende uitspraken die ik blijf herhalen. Nu wel minder omdat ze groot zijn. Maar af en toe floept er zo'n zinnetje nog uit dan.
Ik drink ranja met een rietje.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?
Dat is een fijn vooruitzicht.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Een klein beetje. Lekker vroeg naar bed en morgen uitslapen
Ha, ik was je voor voor je edit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een eikel.
En altijd bezorgd.
Euroleague nur in DAZN Sportbarsquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt Badeend daar nu ook in dat bakkie?
Bezorgen ze je jou ook mijn bed in?quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, ik was je voor voor je edit.![]()
En ja, bezorgd.
Das werd die Kneipequote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
Euroleague nur in DAZN Sportbars
Nou zeg, zou je wel willen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bezorgen ze je jou ook mijn bed in?
Ik zeg altijd; amuseer je en doe voorzichtig.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ha, ik was je voor voor je edit.![]()
En ja, bezorgd.
Ja zeg, die is echt rete irritant man.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
ow gelukkig hier geen rood tekstje
tekstje ??? Zeg maar instructieboekquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef Charmian het volgende:
ow gelukkig hier geen rood tekstje
ow je hebt het gelezen...dat agressieve gedoe lees ik nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
tekstje ??? Zeg maar instructieboek
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor pratenquote:Op donderdag 21 februari 2019 18:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Uhuh.
Ben zelf af en toe ook zo'n vervelende moeder met van die vervelende uitspraken die ik blijf herhalen. Nu wel minder omdat ze groot zijn. Maar af en toe floept er zo'n zinnetje nog uit dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |