Van boven of van onderen?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, pas over anderhalve mnd.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Knap hoor dat je het volhoud, ik heb het echt al een hele tijd niet gedaan. Zo geen zin in.
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moest jij niet iets doen of zo?
Dat moest jij ook.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Moest jij niet iets doen of zo?
Wat dan? Eten, maar dat heb ik al gedaan.quote:
Toch haren verven dan....quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor Sjoef.
En nu even aan de gang.
Op een ochtend naast mij wakker worden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat dan? Eten, maar dat heb ik al gedaan.Nu wil ik weten wat want dadelijk was het iets belangrijks.
Ohw dat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een ochtend naast mij wakker worden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Oh god, ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een zak paaseitjes gekocht. Ik ben nu al verslaafd.
getsiequote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Oh god, ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een zak paaseitjes gekocht. Ik ben nu al verslaafd.
Puur?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
melk? wit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef Recce het volgende:
Alles door elkaar.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Wat voor soort? Puur, melk, witte, gevulde?
Denk nog even over deze opmerking, en vele andere na....quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op een ochtend naast mij wakker worden.
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles door elkaar.Ik heb er nu zes op. Daar blijft het niet bij vandaag, vrees ik.
Oeh helemaal lekker en die zak gaat leeeeeeeeeeeeeeeeeeeg.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Alles door elkaar.Ik heb er nu zes op. Daar blijft het niet bij vandaag, vrees ik.
sssst uto mag hier niet besproken wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel boeiend gesprek in uto sc over onderwerpen die niet besproken mogen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |