Nee om eerlijk te zijn misschien af en toe iets dan in mn beperkte blikveld komtquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow je hebt het gelezen...dat agressieve gedoe lees ik niet
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee om eerlijk te zijn misschien af en toe iets dan in mn beperkte blikveld komt
Echt niet, mijn bed is mijn bed.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou zeg, zou je wel willen.![]()
Ff eten.
Wijze man/vrouw.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor praten
Troost je, de kans dat Choco in jouw bed beland is nihil.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, mijn bed is mijn bed.Voor je het weet lig je er naast op de grond.
Ja echt he, zo bizar soms. Zeker als ze al zolang weg is.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herkenbaar! Alsof ik mijn moeder dan hoor praten
1 persoonsbed? Dan gaat het sowieso niet door.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, mijn bed is mijn bed.Voor je het weet lig je er naast op de grond.
Ik ben net mijn vader, maar dan wel met een losse slag, aangepast aan de tijd, maar de kern blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, zo bizar soms. Zeker als ze al zolang weg is.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Troost je, de kans dat Choco in jouw bed beland is nihil.
Nope.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hij zal toch wel weten dat ik een Belg heb.
Ik wou niet zoals mijn moeder zijn maar ben het toch wel.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben net mijn vader, maar dan wel met een losse slag, aangepast aan de tijd, maar de kern blijft hetzelfde.
Hoop doet levenquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Hij zal toch wel weten dat ik een Belg heb.
Nou zeg en of dat niet voor de meeste fokkers geldt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nope.
Voor hem ben je nieuw 'vlees'.![]()
heb ik niet sporzaquote:Op donderdag 21 februari 2019 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik jou soms ook niet..
1-0
Heb je al naar Sporza gezocht op streaming sites?
Ik had mijn eigen stijl, nu zijn ze zelf volwassen, maar Baardaap zegt nu al dat mijn stijl OK was, beetje van allebei, helemaal vrij, maar gebruik je verstand.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wou niet zoals mijn moeder zijn maar ben het toch wel.Mijn pa heb ik niet gekend of hoe je dat schrijft.
Eigen stijl wel ja, maar sommige dingen heb ik toch ongemerkt doorgegeven aan mijn kinderen. En dat zeg ik ook tegen die van mij, leef je leven maar gebruik inderdaad je verstand, wat ze gelukkig wel hebben allebei.quote:Op donderdag 21 februari 2019 19:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had mijn eigen stijl, nu zijn ze zelf volwassen, maar Baardaap zegt nu al dat mijn stijl OK was, beetje van allebei, helemaal vrij, maar gebruik je verstand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |