Jah....er wordt (nog) niet geveegd...ik zit erop te wachten maar t is nog niet gebeurdquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel boeiend gesprek in uto sc over onderwerpen die niet besproken mogen worden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?
Ja zeg, ik mag het nergens over uto hebben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
sssst uto mag hier niet besproken worden
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze weken later terug vinden.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Er moeten waarschuwingslabels op paaseitjes komen. Veel te verslavend. Jij moet kennelijk even doorzetten om de kick te krijgen.
Ik heb het waarover ik het heb wanneer ik er zin in heb en iedereen kan anders de boom in. Maar niet de mijne!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
sssst uto mag hier niet besproken worden
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
maak je ook propjes van de folie en dan ermee schieten?
Het gaat wel goed vind ik. Maar wat een notes worden er uit gedeeld zeg, zelfs ik heb er gehad laatst en post daar echt niet meer, zou niet durven, weet niet meer wat kan, zo anders dan een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah....er wordt (nog) niet geveegd...ik zit erop te wachten maar t is nog niet gebeurd
Ach, onder de bank liggen toch al twintig aluminiumfoliepropjes van de kat. Af en toe is de kat zo slim er één zelf onder de bank vandaan te halen, maar meestal maak ik maar een nieuwe.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
En ze weken later terug vinden.
I knew itquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb het waarover ik het heb wanneer ik er zin in heb en iedereen kan anders de boom in. Maar niet de mijne!
Ik zit hier ook niet om een relatie te zoeken, ik zit je een beetjetje te plagen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ohw dat.
Ja zeg. Heb een partner he.![]()
Heb ik het nu ff duidelijk gezegd, wil je geen valse hoop geven.
Tenzij jij dingen weet die ik niet weet omdat jij wel in de toekomst kan kijken, geen antwoord op die vraag gehad volgens mij.
Heb je niets met chocolade dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef TillyB het volgende:
[..]ja ik heb er niks mee, daar heb ik nou nog nooit een keukentang voor uit de kast gehaald
ja...half januari of zo.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef TillyB het volgende:
[..]je hebt toch wel je kerstboom al opgeruimd?
Herkenbaar, had ik hier ook. Katten vinden de simpelste dingen leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, onder de bank liggen toch al twintig aluminiumfoliepropjes van de kat. Af en toe is de kat zo slim er één zelf onder de bank vandaan te halen, maar meestal maak ik maar een nieuwe.
Dan zal Soury wel weer het slachtoffer wordenquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Best wel boeiend gesprek in uto sc over onderwerpen die niet besproken mogen worden.
jaaa dikke doei....tikkonquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh maar ik geloof dat ik dit ook niet mag of beter niet kan tikken. Ander onderwerp maar weer wilde alleen de mensen die het ook boeiend vinden inlichten.
Dan valt het ook minder op hoeveel je er al gegeten hebt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb nu een groot balletje van alle folietjes gemaakt. Ik ben er meestal wel mee aan het prutsen inderdaad. Eens kijken of de kat hier iets aan vindt.
Ik jou ook hoor maar duidelijkheid vind ik altijd wel fijn. Anders ontstaat er weer verwarring en komen er beschuldigingen en dan weer drama en zo. En daar heb ik dan weer geen zin in, beetje geinen is niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit hier ook niet om een relatie te zoeken, ik zit je een beetjetje te plagen.
mwah heel soms maar dan alleen hoog cacao gehalte puur met zeezout en/of noten, maar zou makkelijk zonder kunnenquote:
Oh godzijdank ik schrok alquote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...half januari of zo.
Maar. Ik. Heb. Buiten bomen ook nog
De kat is fan!quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
I knew it![]()
#teampaaseifoliepropjesmaken
Ik hoop het niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zal Soury wel weer het slachtoffer worden
Ga je dit jaar ook weer met gevaar voor eigen leven en GoPro op de boom in?quote:Op donderdag 21 februari 2019 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja...half januari of zo.
Maar. Ik. Heb. Buiten bomen ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |