My badquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele soundtrack was van Clint Mansell & Kronos Quartet
Je zekerquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Beste soundtrack is natuurlijk van into the wild
Goeie films (want scènes met anaal) met goeie soundtracks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe komen jullie nou van anaal op soundtracks?
Die is ook wel echt episch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister alleen soms die van lord of the rings.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
Nr 1 crushquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de soundtracks van Romeo + Juliet op m'n telefoon staanHeb nog wel meer soundtracks op cd. Was filmnerdje.
Garbagequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nr 1 crush
En terecht, er zijn zoveel mooie soundtracks
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
UNDERWORLDquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
The world is not enoughquote:
O ja die heb ik ook, maar uitgeleend en nooit teruggekregen. Waren ook twee soundtracks van dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt helemaal weg met I'll never love again. Pfff.
Ik wel. Maar moest toch huilenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.
Lekker draaien dan, gelukkig woon je heel ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.
Yann Tiersen heeft sowieso een hoop mooie muziek gemaakt.quote:
Ik hoorde iedereen sniffenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar moest toch huilen. En toen kwam t liedje en gingen de sluizen helemaal open.
Zat samen met m'n zusje, die m al gezien had, te blehren in de bioscoopstoel.
Breng Danny niet op een ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.
Afgewisseld met Kumbayaquote:
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Soundtracks zijn niet te hachelen zonder de film.man.
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook twee soundtracks van Titanic en Moulin Rouge
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Danny
https://bitmidi.com/hakuna-matata-from-the-lion-king-mid
No more I love you'squote:Op woensdag 20 februari 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
En DraculaEn Interview with The Vampire. En natuurlijk Reservoir Dogs en Pulp Fiction.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
No more I love you'sTarantino heeft ook wel leuke soundtracks
dat einde was echt behoorlijk voorspelbaar vond ik. Wel leuke film though maar ik heb niet hoeven jankenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.
Nooit meer Stuck in the middle with you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ander nummer van Lennoxquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Midi’squote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Danny
https://bitmidi.com/hakuna-matata-from-the-lion-king-mid
Ik moet daarbij nu voornamelijk aan Grace and Frankie denkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meer Stuck in the middle with you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.
Of Dubbeldrank, die had 'm toch ook een periode in een campagne..quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meer Stuck in the middle without you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.
Ik was naief en dacht dat hij goed zou aflopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat einde was echt behoorlijk voorspelbaar vond ik. Wel leuke film though maar ik heb niet hoeven janken
Over mooie soundtracks gesprokenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooooone is the loneliest number that you'll ever doooooo.
Lonely..?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooooone is the loneliest number that you'll ever doooooo.
Aww naïeve gcjoelquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was naief en dacht dat hij goed zou aflopen.
Ander nummer, zelfde soundtrackquote:
Mooie quote voor de OP van het dating topic.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef MissMSX het volgende:
And you're powered by the hopeful lie
That it's just around the bend
Oh ja, die is ook fijnquote:
Whehehehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie quote voor de OP van het dating topic.
Wat heeft de zoon van Wolter hier mee te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Vind die Tom Kroes maar een irritant mannetje, maar in die film is hij wel episch
Die.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heeft de zoon van Wolter hier mee te maken?
Bwehehehequote:
quote:
Helaas ook een dooierdquote:
Wel een spuit erinquote:
Over nostalgische gevoelens gesproken...quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over nostalgische gevoelens gesproken...
Nah, ben niet zo geil momenteelquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh je gaat eerst nog fappen?
ik pleur na 'n nachtdienst echt instant in slaap maar goed ik werk dan 22-7, ben dan ook van 20:45-8:15 van huisquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:28 schreef Faxie het volgende:
Even iets op YT kijken, en dan nog even spelletje spelen, en dan slapen![]()
Ik woon 10 minuten van m'n werk, en van 22 tot 6quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik pleur na 'n nachtdienst echt instant in slaap maar goed ik werk dan 22-7, ben dan ook van 20:45-8:15 van huis
Maar nu 'n vroege dienst 7-16:30
Neuhquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zware nachtdienst gehad?
tot hoelaat slaap je dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik woon 10 minuten van m'n werk, en van 22 tot 6Dus slaap meestal pas half 8.
Uur of 3quote:Op donderdag 21 februari 2019 06:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tot hoelaat slaap je dan?
Vanavond. Maar daarna weekendquote:Op donderdag 21 februari 2019 06:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
oke en dan vanavond weer werken of morgen?
Ik ook. Liever gewoon vastigheid.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:05 schreef MissMSX het volgende:
Ik zou echt helemaal loco worden van wisselende diensten
Maar jij maakt ook echt absurd lange dagen toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook. Liever gewoon vastigheid.
gewoon doorgaan met ademhalen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar jij maakt ook echt absurd lange dagen toch?
Hoe hou je dat vol....
Arbeit macht frei!quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar jij maakt ook echt absurd lange dagen toch?
Hoe hou je dat vol....
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2019 05:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Draai je nog een keer om dan.
goed plan. had ik ook nog wel een paar uurtjes willen doen.quote:
Pfff, de week kruipt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed plan. had ik ook nog wel een paar uurtjes willen doen.
denk dat ik morgen maar weer vrij pak
Hoi jijquote:
er is ook echt geen reet te doen nuquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, de week kruipt.
Vanavond maar op tijd.
Mooie spreuk voor boven een poort.quote:
Waarom meteen zo doenquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow nu ben ik wel goed genoeg? Nu Fem er (nog) niet is???
En ik liet je nog wel uit de berging omdat het zo'n mooi weer wasquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En ik liet je nog wel uit de berging omdat het zo'n mooi weer was
Ben ondertussen dood gevroren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
waarom? heeft de berging geen luchtroostertje?quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Onmogelijk, goede isolatie!quote:
Hij moest bij zn motor. Ik zat in de wegquote:Op donderdag 21 februari 2019 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom? heeft de berging geen luchtroostertje?
Ja, dat was wel een dingetje ja. Toch maar eens een kacheltje installeren.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:59 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij moest bij zn motor. Ik zat in de weg
Hoezo? Heeft ie de koud niet overleefd?quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een dingetje ja. Toch maar eens een kacheltje installeren.
Gelukkig wel, onder zijn dekentjequote:Op donderdag 21 februari 2019 08:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo? Heeft ie de koud niet overleefd?
Stel het voor aan je baas.quote:Op donderdag 21 februari 2019 07:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie spreuk voor boven een poort.
Leve de detacheringquote:
En een leuke accountmanagerquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar heb je er dan twee van, ja
Honden hebben bazen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar heb je er dan twee van, ja
Iemand die de factuurtjes voor jouw werkzaamheden accordeert en iemand die je salaris betaalt dan.quote:
Konijnen hebben sexquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:25 schreef STING het volgende:
[..]
En katten personeel. Hoe zit dat met konijnen eigenlijk?
Die hebben cucks.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:25 schreef STING het volgende:
[..]
En katten personeel. Hoe zit dat met konijnen eigenlijk?
Picsquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:50 schreef Allures het volgende:
Ik heb mijn dinosaurussen jurk aan
En daar wordt ik altijd zo blij van
Pic van het patroontje danquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:52 schreef Allures het volgende:
Ik heb er zelf gemaakt dus er is geen website-plaatje van
En ik gooi mezelf echt niet op fok
ook zelf gemaaktquote:Op donderdag 21 februari 2019 08:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Pic van het patroontje dan
Of hetgeen waar het dino element in zit
Heb ik.nou ook altijd! Ik geloof je.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:56 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus dat was een autocorrect
Gaat niemand geloven maar goed
Maakt het voor de overige mensen hier niet echt geloofwaardiger.quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ik.nou ook altijd! Ik geloof je.
die zou ik ook niet zo snel mobiel typenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:05 schreef Samzz het volgende:
Het wordt pas erg als je dergelijke fouten in je zakelijke correspondentie hebt staan.
Sterker, tot zijn reactie geloofde ik haar nog!quote:Op donderdag 21 februari 2019 08:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maakt het voor de overige mensen hier niet echt geloofwaardiger.
Het is wat.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Gister een half uurtje eerder weg en iedereen besluit me ineens te mailen
Ik ben heel erg in mijn hum, zit hier defects te vinden waar ze bij het andere team niet blij mee zullen zijnquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ben je van slag dat fem nog geen goedemorgen heeft gezegd?
melkproducten in chips?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:18 schreef Halimede het volgende:
Ik kwam er achter dat er gewoon melkproducten in mijn chips zitten nadat ik een halve zak naar binnen had gewerkt. Oh well, nu is het toch te laatstraks maar scheten laten in de sportschool
Lekker zo onderin je squat, wel oppassen dat er niet per ongeluk iets mee komt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:18 schreef Halimede het volgende:
Ik kwam er achter dat er gewoon melkproducten in mijn chips zitten nadat ik een halve zak naar binnen had gewerkt. Oh well, nu is het toch te laatstraks maar scheten laten in de sportschool
Is inderdaad wat karig vanochtend.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gelukkig sporten er toch alleen bejaarden op de tijden dat ik ga, de meesten zijn al doofquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
melkproducten in chips?
gewoon goed timen met geluiden van de apparaten
ik zou ook graag tijdens werk/schooltijd willen sporten, maar helaas gaat dat nietquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:22 schreef Halimede het volgende:
[..]
Gelukkig sporten er toch alleen bejaarden op de tijden dat ik ga, de meesten zijn al doof
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Lekker zo onderin je squat, wel oppassen dat er niet per ongeluk iets mee komt.
Lentil chips in paprika smaakquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou ook graag tijdens werk/schooltijd willen sporten, maar helaas gaat dat niet
welke chips waren het overigens?
ah ja, daar heb ik reclame van voorbij zien komen.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Weipoederquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
melkproducten in chips?
gewoon goed timen met geluiden van de apparaten
in echte chips ook?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Weipoederzit in heel veel chips.
Nee, alleen in die bewerkte chips als pringles en linzen'chips'quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in echte chips ook?
dat spul werkt wel. na zo'n shake voel je het ook borrelen
Rennen naar de wc. Heb je cardio ook weer gehad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in echte chips ook?
Wat ben jij, een hobbit?quote:
Ooo, dus na t sporten een zak chips kan prima?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In paprika chips enzo, weet niet wat jij bedoeld met echte chipsquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in echte chips ook?
Soberso.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ooo, dus na t sporten een zak chips kan prima?
En tijdens?quote:
gesneden en gefrituurde aardappelschijfjes.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In paprika chips enzo, weet niet wat jij bedoeld met echte chips
Aha, nee Lays paprika zit het ook in geloof ikquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gesneden en gefrituurde aardappelschijfjes.
dus niet in vorm geperst zetmeel zoals pringles
uiterlijk van een elf met lengte van een hobbit? of toch andersom?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:36 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mijn vader was een elf, mijn moeder een hobbit en ik ben een holf
Ja dit. Ik vreet de hele dag door.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben meestal de hele ochtend thuis, dus ik eet om de haverklap wat. Daardoor ook wat overtollige vetjes.
Er zit ook iets van room in. Helaas! Voortaan maar eens opletten welke ik nog wel kan eten. Kwam er achter dat mijn favoriete chips (Mosterd & honing) ook melkpoeder er in heeftquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De lengte van een elf met de andere maten van een hobbit?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiterlijk van een elf met lengte van een hobbit? of toch andersom?
Gelukkig voor mij heb ik meestal gewoon heel veel appels en mandarijnen gekocht, anders was het nog veel erger geworden.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit. Ik vreet de hele dag door.
Ook de lengte van een elf, maar vreetcapaciteit van een hobbit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uiterlijk van een elf met lengte van een hobbit? of toch andersom?
Raar he, waar je allemaal melk in aantreft?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:38 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er zit ook iets van room in. Helaas! Voortaan maar eens opletten welke ik nog wel kan eten. Kwam er achter dat mijn favoriete chips (Mosterd & honing) ook melkpoeder er in heeft
dat is die plamuurvlogger uit wie is de mol toch?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lengte van een elf met de andere maten van een hobbit?
Da's een soort Nikkie de Jager reus!
kan ik mee levenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:39 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ook de lengte van een elf, maar vreetcapaciteit van een hobbit.
Die eet ik dan dus gewoon niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig voor mij heb ik meestal gewoon heel veel appels en mandarijnen gekocht, anders was het nog veel erger geworden.
Toch apart, want ken wel een vegan en iemand die lactose-intolerant is en die vreten chips bij de vleet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Raar he, waar je allemaal melk in aantreft?
Die is ondertussen echt flink afgevallen.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is die plamuurvlogger uit wie is de mol toch?
inderdaad een beetje een reuzin
maar dat verandert niks aan de lengtequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is ondertussen echt flink afgevallen.
lol, vegan / lactose-intolerant wanneer het uitkomt zeker.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch apart, want ken wel een vegan en iemand die lactose-intolerant is en die vreten chips bij de vleet.
Die jaquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is die plamuurvlogger uit wie is de mol toch?
inderdaad een beetje een reuzin
Die zijn dan a. niet zo streng in de leer en b. misschien toch niet ZO intolerant? Geen idee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toch apart, want ken wel een vegan en iemand die lactose-intolerant is en die vreten chips bij de vleet.
ik heb maar 2 mol afleveringen gekeken, maar ze leek me wel een leuke deelnemerquote:
Die vegan is super streng daarin, dus die zal wel alleen een bepaalde soort chips vreten. Die ander weet ik niet.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
lol, vegan / lactose-intolerant wanneer het uitkomt zeker.
Nikkie is wel echt enormquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dat verandert niks aan de lengte
Sinds de mol?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is ondertussen echt flink afgevallen.
hoe groot ben jij dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:47 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nikkie is wel echt enormzo groot ben ik niet hoor
Mensen met lactose intolerantie willen nog wel eens de scheten/buikpijn accepteren die bepaalde ingrediënten veroorzakenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vegan is super streng daarin, dus die zal wel alleen een bepaalde soort chips vreten. Die ander weet ik niet.
1.78quote:
niks mis meequote:Op donderdag 21 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mensen met lactose intolerantie willen nog wel eens de scheten/buikpijn accepteren die bepaalde ingrediënten veroorzaken
[..]
1.78
<60kg?quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:50 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mensen met lactose intolerantie willen nog wel eens de scheten/buikpijn accepteren die bepaalde ingrediënten veroorzaken
[..]
1.78
Ah, dat is in ieder geval iets van afwisselingquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, tot half 4 ongeveer en dan nog lekker naar college
Niet echt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
Minder dan 70 kilo lijkt me wel mager bij die lengte
Ja dat wel. Maar goed, bedrijfskunde deze periode.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah, dat is in ieder geval iets van afwisseling.
Nee, want speklappenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:56 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Was jij vroeger altijd mad als je moeder vertelde dat je speklappen moest eten die avond?
jeetjequote:
Voorspelbaar dit.quote:
Ja he, 2e ontbijt met chips is om op gewicht te blijvenquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En 1.78? Beter eet je meer chips.
Hangt ook af van lichaamsbouw, squatmeisje was 60kg bij 181. Was echt weinig mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2019 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is normaal dan? Ik weet niet hoeveel een vrouw hoort te wegen bij de lengte van een man
Wat dino zegtquote:Op donderdag 21 februari 2019 09:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is normaal dan? Ik weet niet hoeveel een vrouw hoort te wegen bij de lengte van een man
Minder wodka, meer bier.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja he, 2e ontbijt met chips is om op gewicht te blijven
Ik zou dan echt het idee hebben dat ik het langste meisje van havo 3 lig te neuken.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hangt ook af van lichaamsbouw, squatmeisje was 60kg bij 181. Was echt weinig mis mee.
Dat is toch een plank manquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hangt ook af van lichaamsbouw, squatmeisje was 60kg bij 181. Was echt weinig mis mee.
Alsof jij extra gewicht meezeultquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:04 schreef Debsterr het volgende:
Ben wel beetje jaloers op 53kg bij die lengte. Maar dat gewicht ga ik nooit meer halen zonder me uit te hongeren, is mijn bouw ook niet naar.
Ah ja, ik zie ook wel eens meiden met 20cm meer lengte en smaller bij de heupen dan ik inderdaad.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Pizza zonder kaas is niet zo tof. Ik ben gewoon weer gaan sporten, spier weegt meer dan vet dus hopelijk krijg ik zo wat meer er aan.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Minder wodka, meer bier.
Minder komkommer, meer frikandellen.
Meer chips en borrelnoten.
En pizza.
Gratis tips van een 10 tonner.
Heupen heb ik dan weer wel, maar dat is ook kwestie van bouw natuurlijk. Beetje mooie rondingen mag van mij sowieso welquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie ook wel eens meiden met 20cm meer lengte en smaller bij de heupen dan ik inderdaad.
Dat zal ook wel een kwestie van elfenpostuur vs hobbitpostuur zijn dan.
Haha, mensen geloven dat nooit maar er kan echt wel wat vet af.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof jij extra gewicht meezeult
Ik mis vooral je rode haarquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha, mensen geloven dat nooit maar er kan echt wel wat vet af.
Ik ben best een hippie, maar pizza met hummus klinkt niet okeequote:Op donderdag 21 februari 2019 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Pizza zonder kaas is lekker, als het pizza met hummus is.
Gaat die hummus mee de oven in of smeer je dat erna op?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
Pizza zonder kaas is lekker, als het pizza met hummus is.
Je kunt dan eerst de pizzabodem bakken, dan uit de oven halen, een dikke laag hummus erop smeren, en bekleden met rucola, schijfjes tomaat, basilicum en geroosterde pijnboompitjes. Dat eet ik als ik mezelf wil trakteren en in een verkwistende bui ben.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben best een hippie, maar pizza met hummus klinkt niet okee
Dat is dan toch gewoon een soort platbrood met hummus?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt dan eerst de pizzabodem bakken, dan uit de oven halen, een dikke laag hummus erop smeren, en bekleden met rucola, schijfjes tomaat, basilicum en geroosterde pijnboompitjes. Dat eet ik als ik mezelf wil trakteren en in een verkwistende bui ben.
Dat is wel serieus luxe voer ja. Kan ik niet betalen. Eet ik alleen als de koning weer op bezoek komt.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt dan eerst de pizzabodem bakken, dan uit de oven halen, een dikke laag hummus erop smeren, en bekleden met rucola, schijfjes tomaat, basilicum en geroosterde pijnboompitjes. Dat eet ik als ik mezelf wil trakteren en in een verkwistende bui ben.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel serieus luxe voer ja. Kan ik niet betalen. Eet ik alleen als de koning weer op bezoek komt.
Ja, eigenlijk wel. Maar dan met lekkere warme verse bodem.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon een soort platbrood met hummus?
Mijn normale maaltijden noemt men hier oorlogsvoer.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel serieus luxe voer ja. Kan ik niet betalen. Eet ik alleen als de koning weer op bezoek komt.
Linzenquote:Op donderdag 21 februari 2019 10:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn normale maaltijden noemt men hier oorlogsvoer.
Okay. Daar kom ik gelukkig nooit.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven dinsdag, bier kopen bij de brigadier!!!!!
Zijn er betere shops dan?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay. Daar kom ik gelukkig nooit.
SNap ik niet. Ik leef de hele maand op gebakken rijst met knoflook en ketjap. En als ik geluk heb sommige dagen wat prei.quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Er was een keer een topic in CUL waar iemand met een klein bedrag de maand door moest komen en om tips vroeg. Kaneel postte toen de rijst met kool gestoofd in pindasaus die ik vaak maak, maar dat werd lekker afgeschoten door de snobs.
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
Er was een keer een topic in CUL waar iemand met een klein bedrag de maand door moest komen en om tips vroeg. Kaneel postte toen de rijst met kool gestoofd in pindasaus die ik vaak maak, maar dat werd lekker afgeschoten door de snobs.
maar was je daar helemaal heen voor die winkel?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik was in Eindhoven dinsdag, bier kopen bij de brigadier!!!!!
Hoe maak je dat?quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:18 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2019 10:19 schreef MissMSX het volgende:
Moet bij linzen altijd aan Neil denken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |