My badquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele soundtrack was van Clint Mansell & Kronos Quartet
Je zekerquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Beste soundtrack is natuurlijk van into the wild
Goeie films (want scènes met anaal) met goeie soundtracks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe komen jullie nou van anaal op soundtracks?
Die is ook wel echt episch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister alleen soms die van lord of the rings.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
Nr 1 crushquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de soundtracks van Romeo + Juliet op m'n telefoon staanHeb nog wel meer soundtracks op cd. Was filmnerdje.
Garbagequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nr 1 crush
En terecht, er zijn zoveel mooie soundtracks
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
UNDERWORLDquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
The world is not enoughquote:
O ja die heb ik ook, maar uitgeleend en nooit teruggekregen. Waren ook twee soundtracks van dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt helemaal weg met I'll never love again. Pfff.
Ik wel. Maar moest toch huilenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.
Lekker draaien dan, gelukkig woon je heel ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.
Yann Tiersen heeft sowieso een hoop mooie muziek gemaakt.quote:
Ik hoorde iedereen sniffenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar moest toch huilen. En toen kwam t liedje en gingen de sluizen helemaal open.
Zat samen met m'n zusje, die m al gezien had, te blehren in de bioscoopstoel.
Breng Danny niet op een ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.
Afgewisseld met Kumbayaquote:
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Soundtracks zijn niet te hachelen zonder de film.man.
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook twee soundtracks van Titanic en Moulin Rouge
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Danny
https://bitmidi.com/hakuna-matata-from-the-lion-king-mid
No more I love you'squote:Op woensdag 20 februari 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
En DraculaEn Interview with The Vampire. En natuurlijk Reservoir Dogs en Pulp Fiction.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
No more I love you'sTarantino heeft ook wel leuke soundtracks
dat einde was echt behoorlijk voorspelbaar vond ik. Wel leuke film though maar ik heb niet hoeven jankenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.
Nooit meer Stuck in the middle with you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ander nummer van Lennoxquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Midi’squote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Danny
https://bitmidi.com/hakuna-matata-from-the-lion-king-mid
Ik moet daarbij nu voornamelijk aan Grace and Frankie denkenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meer Stuck in the middle with you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.
Of Dubbeldrank, die had 'm toch ook een periode in een campagne..quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit meer Stuck in the middle without you kunnen horen, zonder te denken aan het afsnijden van een oor.
Ik was naief en dacht dat hij goed zou aflopen.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat einde was echt behoorlijk voorspelbaar vond ik. Wel leuke film though maar ik heb niet hoeven janken
Over mooie soundtracks gesprokenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooooone is the loneliest number that you'll ever doooooo.
Lonely..?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef MissMSX het volgende:
Ooooooooone is the loneliest number that you'll ever doooooo.
Aww naïeve gcjoelquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was naief en dacht dat hij goed zou aflopen.
Ander nummer, zelfde soundtrackquote:
Mooie quote voor de OP van het dating topic.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:38 schreef MissMSX het volgende:
And you're powered by the hopeful lie
That it's just around the bend
Oh ja, die is ook fijnquote:
Whehehehehequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooie quote voor de OP van het dating topic.
Wat heeft de zoon van Wolter hier mee te maken?quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Vind die Tom Kroes maar een irritant mannetje, maar in die film is hij wel episch
Die.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat heeft de zoon van Wolter hier mee te maken?
Bwehehehequote:
quote:
Helaas ook een dooierdquote:
Wel een spuit erinquote:
Over nostalgische gevoelens gesproken...quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over nostalgische gevoelens gesproken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |