My badquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hele soundtrack was van Clint Mansell & Kronos Quartet
Je zekerquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef ArTiC het volgende:
Beste soundtrack is natuurlijk van into the wild
Goeie films (want scènes met anaal) met goeie soundtracks.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe komen jullie nou van anaal op soundtracks?
Die is ook wel echt episch.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
Ik luister alleen soms die van lord of the rings.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
Nr 1 crushquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de soundtracks van Romeo + Juliet op m'n telefoon staanHeb nog wel meer soundtracks op cd. Was filmnerdje.
Garbagequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nr 1 crush
En terecht, er zijn zoveel mooie soundtracks
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:18 schreef Elvi het volgende:
De beste soundtrack is van Disney's The Lion King.
UNDERWORLDquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
The world is not enoughquote:
O ja die heb ik ook, maar uitgeleend en nooit teruggekregen. Waren ook twee soundtracks van dacht ik.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainspotting heeft ook een goede soundtrack.
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Tuurlijk, met de fijngevoelige chanson “hakuna matata”
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:15 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt helemaal weg met I'll never love again. Pfff.
Ik wel. Maar moest toch huilenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had het einde van de film ook niet verwacht. Omg dat mooie nummer.
Lekker draaien dan, gelukkig woon je heel ver wegquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat een leuk en gezellig liedje.
Yann Tiersen heeft sowieso een hoop mooie muziek gemaakt.quote:
Ik hoorde iedereen sniffenquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar moest toch huilen. En toen kwam t liedje en gingen de sluizen helemaal open.
Zat samen met m'n zusje, die m al gezien had, te blehren in de bioscoopstoel.
Breng Danny niet op een ideequote:Op woensdag 20 februari 2019 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zou eigenlijk op de achtergrond moeten spelen in deze SC.
Afgewisseld met Kumbayaquote:
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Soundtracks zijn niet te hachelen zonder de film.man.
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoorquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook twee soundtracks van Titanic en Moulin Rouge
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind My Heart will go on echt prachtig hoor.
quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
@:Danny
https://bitmidi.com/hakuna-matata-from-the-lion-king-mid
No more I love you'squote:Op woensdag 20 februari 2019 21:29 schreef CherryLips het volgende:
En DraculaEn Interview with The Vampire. En natuurlijk Reservoir Dogs en Pulp Fiction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |