ik bedoel de jeugd van tegenwoordig pikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, maar echt hoor, wat een tyfusmuziek de daadwerkelijke jeugd tegenwoordig luistert, echt
Bij R&P en gewoon op pad en in huis bezig, heb wat kasten verplaatst en gister lekker motor geredenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Goed en met jou? waar was jij de afgelopen tijd?
Daarom zei ik daadwerkelijke jeugd, pikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik bedoel de jeugd van tegenwoordig pik
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook niet voor kinderen natuurlijk
Ah vandaar... hoe staat het met de woonboot dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij R&P en gewoon op pad en in huis bezig, heb wat kasten verplaatst en gister lekker motor gereden
ja, maar wel in kleine letters graagquote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wist niet dat hier nog studenten zaten.
Heb je het over de daadwerkelijke ziekte of over personen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word zo gek van alle schurftgevallen op mijn vereniging. Het was een halfjaar weg en we hoopten dat het na drie jaar eindelijk weg was, maar nee het is er weer.
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word zo gek van alle schurftgevallen op mijn vereniging. Het was een halfjaar weg en we hoopten dat het na drie jaar eindelijk weg was, maar nee het is er weer.
Goed, morgen komt de dakdekker. Hij is al bezig met de keuken. Erg leuk ding. Als ik geen kind had dan zou ik ook wel op een woonboot willen wonen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar... hoe staat het met de woonboot dan?
Was tijdje terug in het nieuws… al die studenten neuken elkaar enzo en steken elkaar allemaal aan met schurftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?
Ik hoop op minder tieners maar dat lijkt met het verstrijken van de jaren ook maar niet te gebeuren hierquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wist niet dat hier nog studenten zaten.
Ziekte.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het over de daadwerkelijke ziekte of over personen?
Studentenvereniging.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?
herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt ik ben zo enorm klaar met mensen die iedereen neuken en er dan een keer achterkomen dat ze schurft hebben nadat je uren op hun bank hebt gezeten of ze een keer geknuffeld hebt echt aaaaaaaaaaaaa.
Ik ben bijna 30, helpt dat?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop op minder tieners maar dat lijkt met het verstrijken van de jaren ook maar niet te gebeuren hier
iewquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was tijdje terug in het nieuws… al die studenten neuken elkaar enzo en steken elkaar allemaal aan met schurft![]()
Nicequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed, morgen komt de dakdekker. Hij is al bezig met de keuken. Erg leuk ding. Als ik geen kind had dan zou ik ook wel op een woonboot willen wonen.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:18 schreef TARDIS. het volgende:
Zou er best schurft voor overhebben om eindelijk weer eens te neuken hahahaha
Nogal. En dat is dan de toekomst van het land... oude smerige ziektes recyclen...quote:
Ja echt oncologiekut. Voor mensen die daar niet aan mee doen is het vervolgens onmogelijk te voorkomen ook besmet te raken. Ja het enige wat werkt is je vrienden nooit meer in het echt zien.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was tijdje terug in het nieuws… al die studenten neuken elkaar enzo en steken elkaar allemaal aan met schurft![]()
Geloof dat hij deze week ook weer een afspraak had met een makelaar voor een appartementquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nicevriend van mij woonde op een woonboot was wel echt nice in de zomer vooral. Vissen uit de keuken tijdens ontbijt
Alleen daarom zou ik al geen huisjesmelker willen zijn, heel je pand onder de schurft.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
oeps, jij hebt de memo gemist waarschijnlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt kankerkut. Voor mensen die daar niet aan mee doen is het vervolgens onmogelijk te voorkomen ook besmet te raken. Ja het enige wat werkt is je vrienden nooit meer in het echt zien.
We hebben mensen echt al meermaals gesmeekt even een paar weken niet meer rond te neuken, maar dan zeggen ze "ik wil mijn levensstijl niet aanpassen omdat andere mensen onverantwoordelijk zijn." BITCH jullie zijn degenen die onverantwoordelijk zijn.
Schurft en een ban, die gaat een zware tijd tegemoet.quote:
Ziekquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt on oncologiekut. Voor mensen die daar niet aan mee doen is het vervolgens onmogelijk te voorkomen ook besmet te raken. Ja het enige wat werkt is je vrienden nooit meer in het echt zien.
We hebben mensen echt al meermaals gesmeekt even een paar weken niet meer rond te neuken, maar dan zeggen ze "ik wil mijn levensstijl niet aanpassen omdat andere mensen onverantwoordelijk zijn." BITCH jullie zijn degenen die onverantwoordelijk zijn.
He? dus appartement EN woonboot?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Geloof dat hij deze week ook weer een afspraak had met een makelaar voor een appartement
Heet hij Dennisquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Goed, morgen komt de dakdekker. Hij is al bezig met de keuken. Erg leuk ding. Als ik geen kind had dan zou ik ook wel op een woonboot willen wonen.
aseksuelen kunnen schurft ook overdragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al geen huisjesmelker willen zijn, heel je pand onder de schurft.
Of enkel aseksuelen toelaten.
Vanillekwark en haags_kwartiertje he.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Agossie is FOK! er tegenwoordig zo aan toe. En ja memo's mis je wel als je alleen een paar keer per jaar inlogt om even te klagen. Welp.
ik word er gemiddeld 1x per 1,5 maanden voor gebandquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Agossie is FOK! er tegenwoordig zo aan toe. En ja memo's mis je wel als je alleen een paar keer per jaar inlogt om even te klagen. Welp.
treurig hehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Is een koosnaampje.quote:
dit moet voor de gemiddelde fokker geen uitdaging zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt on oncologiekut. Voor mensen die daar niet aan mee doen is het vervolgens onmogelijk te voorkomen ook besmet te raken. Ja het enige wat werkt is je vrienden nooit meer in het echt zien.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Schurft en een ban, die gaat een zware tijd tegemoet.
Aseksuele autisten danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aseksuelen kunnen schurft ook overdragen.
Ja nou niet dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu ik twee weken in een sociaal isolement ga zullen jullie me wel weer vaker zien.
gezelligquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu ik twee weken in een sociaal isolement ga zullen jullie me wel weer vaker zien.
Jij wel.quote:
Ja hij wil een appartement bij kopen voor verhuurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He? dus appartement EN woonboot?!!
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen. Of een zware tijd. Ik weet de exacte woorden niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit moet voor de gemiddelde fokker geen uitdaging zijn
Ook maar de kans is wel heel klein.quote:
Blinde vetzak dan.quote:
Gemiste kans.quote:
Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hij wil een appartement bij kopen voor verhuur
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
Mag jij Cat zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
quote:
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een ban
Het is echt ongelofelijk waar vrouwen mee weg komen.quote:
Daarom, beetje rekening houden met de toekomst, zit er ook wel aan te denken, over 6 jaar is dit huis zo goed als vrij, dan gewoon nog een appartementje/vakantiehuisje bij te kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentje
natuurlijk niet. je moet wel zeldzaam dom zijn om een ban te krijgen hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.
Heeft hij al door zijn moederquote:
Profquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
VOLLEYBAL HOOLIGANSquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.quote:
het ging gisternacht trouwens nog over jouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.
omgquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het ging gisternacht trouwens nog over jou
Iemand zei vast dat hij een schurfthekel aan je heeft.quote:
Oh balen.quote:
Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.quote:
nee ik ga naar de albertos heijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.
Geld te veel zeker wowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga naar de albertos heijn
Wat voor vereniging?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Is het al tijd om me uit te schrijven?
jij neukt wel veel of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Kom je zo aan je schurft hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te jankenquote:
hij is mij juist 100 euro schuldig, die leugen heeft al lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te janken
Heb je weer met freek?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Toen was het al een paar maanden weg.quote:
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"quote:
Gaat dit over @FL_Freakquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
Gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hem
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand even antwoord komen geven in mijn topic pls ONZ / hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van haan
welke vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou he
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand even antwoord komen geven in mijn topic pls ONZ / hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van haan
is goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.
Dat is het verschil met jou en de rest. Jij probeert een ban ten koste van alles te voorkomen en een ander is minder bang.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk niet. je moet wel zeldzaam dom zijn om een ban te krijgen hier.
waarom nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Also waarom reageren mensen zo serieus wat
nee hoor, daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is het verschil met jou en de rest. Jij probeert een ban ten koste van alles te voorkomen en een ander is minder bang.
wattequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
Mooi dat RN ook de verenigingsact heeft
gewoon doenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
Nu wil ik meer legendarische uitspraken posten maar ik vind dat ook een beetje lullig.
quote:
Ik heb deze ook, vuile huftersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Je zat nog in je proeftijd van je drie maanden ban en begint gelijk weer te mekkeren over bans van anderen, vragen om bans en algemeen etteren. 6 maanden weg nu.
Je kunt weer posten op 19-01-2016 om 11:32.
23-07-2015 @ 12:32
toen stopten ze nog moeite in banredenen, nu krijg ik altijd 1 of 2 woordjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Je zat nog in je proeftijd van je drie maanden ban en begint gelijk weer te mekkeren over bans van anderen, vragen om bans en algemeen etteren. 6 maanden weg nu.
Je kunt weer posten op 19-01-2016 om 11:32.
23-07-2015 @ 12:32
Prik soms het wattenstaafje wel zo ver hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Nou oké. Of in-ear oortjes niet tegen het trommelvlies aankomen.
Die kleine is voor kinderdrollen dat weet iedereenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
"Waar is de kleine knop bij de wc eigenlijk voor als de grote die ernaast zit voor doorspoelen is?"
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
"Waar is de kleine knop bij de wc eigenlijk voor als de grote die ernaast zit voor doorspoelen is?"
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
Plsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
Nu wil ik meer legendarische uitspraken posten maar ik vind dat ook een beetje lullig.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
"Oh ja 1339, in dat jaar werd Anne Frank ontdekt in die kamer"
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
Nou oké. Of in-ear oortjes niet tegen het trommelvlies aankomen.
Hij post gewoon je nudes als wraak dus ga maar door.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Haha ik word geappt dus beter kap ik, want ik vind het hilarisch maar wil niet respectloos zijn.
wil je de appjes wel openbaren?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Haha ik word geappt dus beter kap ik, want ik vind het hilarisch maar wil niet respectloos zijn.
Doe dit maar niet meer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:50 schreef RockNijntje het volgende:
"Oh ja 1339, in dat jaar werd Anne Frank ontdekt in die kamer"
Maar dat was je alquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben echt niet up to date met de huidige FOK!Policy merk ik wel. Taboes en doofpot over WOII denk ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Is ook lastig want ze zitten nooit per twee in een pakjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nog eentje om het af te leren dan. "Hebben kippen drie of vier pootjes?"
Zo, tijd om een eitje te bakken. Stiekem is het werkloze leven voor een maand best wel fijn.
nouja, het draait meer om kennis geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben echt niet up to date met de huidige FOK!Policy merk ik wel. Taboes en doofpot over WOII denk ik?
Zou ook alles serieus nemen van iemand die zo gewelddadig kan zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
Heb eerder nu het idee gekregen dat hij zat te trollen omdat RockNijntje toch alles serieus neemt
Hahahaha. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het op bepaalde momenten ook niet kon geloven. Maar het is allemaal echt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
Heb eerder nu het idee gekregen dat hij zat te trollen omdat RockNijntje toch alles serieus neemt
That's a first.quote:
Euh ben niet op de hoogtequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook alles serieus nemen van iemand die zo gewelddadig kan zijn.
nu zin in kippenpootjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nog eentje om het af te leren dan. "Hebben kippen drie of vier pootjes?"
Zo, tijd om een eitje te bakken. Stiekem is het werkloze leven voor een maand best wel fijn.
nee, dat is VeerEliquote:
hey makkerquote:
Ik zuig het ook maar uit mijn duimquote:
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.quote:
VeerEli denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee dat is iemand anders, ben haar naam kwijt
Okidoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Zou liever bekend staan als iemand met losse handjes dan als debiele dombo die uitspraken doet die jij post dus wat dat betreft doe ik hem een dienstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |