ik bedoel de jeugd van tegenwoordig pikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, maar echt hoor, wat een tyfusmuziek de daadwerkelijke jeugd tegenwoordig luistert, echt
Bij R&P en gewoon op pad en in huis bezig, heb wat kasten verplaatst en gister lekker motor geredenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nou nou
[..]
Goed en met jou? waar was jij de afgelopen tijd?
Daarom zei ik daadwerkelijke jeugd, pikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik bedoel de jeugd van tegenwoordig pik
Ohquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook niet voor kinderen natuurlijk
Ah vandaar... hoe staat het met de woonboot dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Bij R&P en gewoon op pad en in huis bezig, heb wat kasten verplaatst en gister lekker motor gereden
ja, maar wel in kleine letters graagquote:
Ja, hoiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wist niet dat hier nog studenten zaten.
Heb je het over de daadwerkelijke ziekte of over personen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word zo gek van alle schurftgevallen op mijn vereniging. Het was een halfjaar weg en we hoopten dat het na drie jaar eindelijk weg was, maar nee het is er weer.
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef RockNijntje het volgende:
Ik word zo gek van alle schurftgevallen op mijn vereniging. Het was een halfjaar weg en we hoopten dat het na drie jaar eindelijk weg was, maar nee het is er weer.
Goed, morgen komt de dakdekker. Hij is al bezig met de keuken. Erg leuk ding. Als ik geen kind had dan zou ik ook wel op een woonboot willen wonen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah vandaar... hoe staat het met de woonboot dan?
Was tijdje terug in het nieuws… al die studenten neuken elkaar enzo en steken elkaar allemaal aan met schurftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?
Ik hoop op minder tieners maar dat lijkt met het verstrijken van de jaren ook maar niet te gebeuren hierquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik wist niet dat hier nog studenten zaten.
Ziekte.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je het over de daadwerkelijke ziekte of over personen?
Studentenvereniging.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in wat voor vadsige verenigingen zit jij ?
herkenbaarquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:17 schreef RockNijntje het volgende:
Maar echt ik ben zo enorm klaar met mensen die iedereen neuken en er dan een keer achterkomen dat ze schurft hebben nadat je uren op hun bank hebt gezeten of ze een keer geknuffeld hebt echt aaaaaaaaaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |