Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hij wil een appartement bij kopen voor verhuur
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
Mag jij Cat zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
quote:
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een ban
Het is echt ongelofelijk waar vrouwen mee weg komen.quote:
Daarom, beetje rekening houden met de toekomst, zit er ook wel aan te denken, over 6 jaar is dit huis zo goed als vrij, dan gewoon nog een appartementje/vakantiehuisje bij te kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentje
natuurlijk niet. je moet wel zeldzaam dom zijn om een ban te krijgen hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.
Heeft hij al door zijn moederquote:
Profquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
VOLLEYBAL HOOLIGANSquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.quote:
het ging gisternacht trouwens nog over jouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.
omgquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het ging gisternacht trouwens nog over jou
Iemand zei vast dat hij een schurfthekel aan je heeft.quote:
Oh balen.quote:
Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.quote:
nee ik ga naar de albertos heijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.
Geld te veel zeker wowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga naar de albertos heijn
Wat voor vereniging?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Is het al tijd om me uit te schrijven?
jij neukt wel veel of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Kom je zo aan je schurft hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te jankenquote:
hij is mij juist 100 euro schuldig, die leugen heeft al lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te janken
Heb je weer met freek?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Toen was het al een paar maanden weg.quote:
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"quote:
Gaat dit over @FL_Freakquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
Gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hem
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand even antwoord komen geven in mijn topic pls ONZ / hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van haan
welke vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou he
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand even antwoord komen geven in mijn topic pls ONZ / hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van haan
is goedquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.
weer wat geleerdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt een fout gemaakt in de TT. Het ging over kippenmannetjes, geen haan. Hanen zijn een andere soort, net als katten en honden.
Dat is het verschil met jou en de rest. Jij probeert een ban ten koste van alles te voorkomen en een ander is minder bang.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
natuurlijk niet. je moet wel zeldzaam dom zijn om een ban te krijgen hier.
waarom nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Also waarom reageren mensen zo serieus wat
nee hoor, daar hou ik me niet mee bezig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is het verschil met jou en de rest. Jij probeert een ban ten koste van alles te voorkomen en een ander is minder bang.
wattequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
Mooi dat RN ook de verenigingsact heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |