Vanillekwark en haags_kwartiertje he.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Agossie is FOK! er tegenwoordig zo aan toe. En ja memo's mis je wel als je alleen een paar keer per jaar inlogt om even te klagen. Welp.
ik word er gemiddeld 1x per 1,5 maanden voor gebandquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Agossie is FOK! er tegenwoordig zo aan toe. En ja memo's mis je wel als je alleen een paar keer per jaar inlogt om even te klagen. Welp.
treurig hehquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
Is een koosnaampje.quote:
dit moet voor de gemiddelde fokker geen uitdaging zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt on oncologiekut. Voor mensen die daar niet aan mee doen is het vervolgens onmogelijk te voorkomen ook besmet te raken. Ja het enige wat werkt is je vrienden nooit meer in het echt zien.
We hebben mensen echt al meermaals gesmeekt even een paar weken niet meer rond te neuken, maar dan zeggen ze "ik wil mijn levensstijl niet aanpassen omdat andere mensen onverantwoordelijk zijn." BITCH jullie zijn degenen die onverantwoordelijk zijn.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Schurft en een ban, die gaat een zware tijd tegemoet.
Aseksuele autisten danquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
aseksuelen kunnen schurft ook overdragen.
Ja nou niet dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu ik twee weken in een sociaal isolement ga zullen jullie me wel weer vaker zien.
gezelligquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef RockNijntje het volgende:
Maar nu ik twee weken in een sociaal isolement ga zullen jullie me wel weer vaker zien.
Jij wel.quote:
Ja hij wil een appartement bij kopen voor verhuurquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
He? dus appartement EN woonboot?!!
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen. Of een zware tijd. Ik weet de exacte woorden niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit moet voor de gemiddelde fokker geen uitdaging zijn
Ook maar de kans is wel heel klein.quote:
Blinde vetzak dan.quote:
Gemiste kans.quote:
Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja hij wil een appartement bij kopen voor verhuur
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een banquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
Mag jij Cat zeggen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat blijkt als mensen zoals Cat de combinatie van schurft en een ban vreselijk noemen.
quote:
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik dan moet kiezen heb ik toch liever een ban
Het is echt ongelofelijk waar vrouwen mee weg komen.quote:
Daarom, beetje rekening houden met de toekomst, zit er ook wel aan te denken, over 6 jaar is dit huis zo goed als vrij, dan gewoon nog een appartementje/vakantiehuisje bij te kopen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Big plans. naja als je het geld hebt.... vriend van mij heeft ook een extra woning gekocht en heeft elke maand toch wel een lekker extra zakcentje
natuurlijk niet. je moet wel zeldzaam dom zijn om een ban te krijgen hier.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ooit een ban gehad? Volgens mij ben jij zo braaf als je ze kan vinden.
Heeft hij al door zijn moederquote:
Profquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:
VOLLEYBAL HOOLIGANSquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.quote:
het ging gisternacht trouwens nog over jouquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind pussy ook meteen weer zo beladen.
omgquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
het ging gisternacht trouwens nog over jou
Iemand zei vast dat hij een schurfthekel aan je heeft.quote:
Oh balen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |