Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.quote:
nee ik ga naar de albertos heijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zeg LUNCHGENOT en ga een worstenbroodje kopen zoals alle rare mensen doen.
Geld te veel zeker wowquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik ga naar de albertos heijn
Wat voor vereniging?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Is het al tijd om me uit te schrijven?
jij neukt wel veel of nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Waarom is mijn vereniging zo ongemakkelijk. Ik kreeg afgelopen zaterdag tijdens de Valentijnsactie ook al een roos van een oude scharrel terwijl mijn vriend naast me zat en hij weet er niks van omdat het precies gebeurde in een tijd dat het even uit was en ik het niet noemenswaardig vond.
Kom je zo aan je schurft hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te jankenquote:
hij is mij juist 100 euro schuldig, die leugen heeft al lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef Vanillekwark even 110 euro dan heeft hij 1 punt minder om over te janken
Heb je weer met freek?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef RockNijntje het volgende:
Toen was het al een paar maanden weg.quote:
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"quote:
Gaat dit over @FL_Freakquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry ik date liever mensen die iets begaafder zijn dan "hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van kippenmannetjes"
Gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je wist het antwoord zeker niet en legde de schuld bij hem
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand even antwoord komen geven in mijn topic pls ONZ / hoe kan het dat kippen in een eierfabriek niet zwanger worden van haan
welke vrouwenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De vrouwen zijn echt niet lief geweest voor jou he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |