Maar dat was je alquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:52 schreef RockNijntje het volgende:
Haha ik word geappt dus beter kap ik, want ik vind het hilarisch maar wil niet respectloos zijn.
Ik ben echt niet up to date met de huidige FOK!Policy merk ik wel. Taboes en doofpot over WOII denk ik?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Is ook lastig want ze zitten nooit per twee in een pakjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nog eentje om het af te leren dan. "Hebben kippen drie of vier pootjes?"
Zo, tijd om een eitje te bakken. Stiekem is het werkloze leven voor een maand best wel fijn.
nouja, het draait meer om kennis geloof ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben echt niet up to date met de huidige FOK!Policy merk ik wel. Taboes en doofpot over WOII denk ik?
Zou ook alles serieus nemen van iemand die zo gewelddadig kan zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
Heb eerder nu het idee gekregen dat hij zat te trollen omdat RockNijntje toch alles serieus neemt
Hahahaha. Eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik het op bepaalde momenten ook niet kon geloven. Maar het is allemaal echt.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef HPLC het volgende:
Heb eerder nu het idee gekregen dat hij zat te trollen omdat RockNijntje toch alles serieus neemt
That's a first.quote:
Euh ben niet op de hoogtequote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou ook alles serieus nemen van iemand die zo gewelddadig kan zijn.
nu zin in kippenpootjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
Nog eentje om het af te leren dan. "Hebben kippen drie of vier pootjes?"
Zo, tijd om een eitje te bakken. Stiekem is het werkloze leven voor een maand best wel fijn.
nee, dat is VeerEliquote:
hey makkerquote:
Ik zuig het ook maar uit mijn duimquote:
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.quote:
VeerEli denk ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee dat is iemand anders, ben haar naam kwijt
Okidoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.
Zeker omdat Ajax verloren heeftquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit maar niet meer.
Zou liever bekend staan als iemand met losse handjes dan als debiele dombo die uitspraken doet die jij post dus wat dat betreft doe ik hem een dienstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is niet gewelddadig. Zou niet zo snel serieus ingaan op deze materie maar dat soort uitspraken vind ik gevaarlijk en niet netjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |