don't kinkshamequote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
krijgt hij wel nog lucht met die stropdas?
oke sorry.quote:
Misschien wel, misschien nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
krijgt hij wel nog lucht met die stropdas?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke sorry.
Goedemorgen mevrouw Halimede.
quote:
Hoe maakt u het?quote:
Want je wil het gaan namaken?quote:
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slecht geslapen en spierpijn van trainen gisteren, maak het maar niet na nee
Slecht geslapen *boks*quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slecht geslapen en spierpijn van trainen gisteren, maak het maar niet na nee
Bahquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Ik heb zo weird gedroomd. Iets met onderzoek in een enorme fabriek en toen kreeg ik een rondleiding maar mensen moesten in een bad met sludge rondsjouwen waarin ook varkens zaten en herten en die vielen je dan aan en toen moest ik Herman (mijn kat) ook mee laten doen met dat rare onderzoek en hij werd vals en gemeen en ik moest keihard huilen want ik voelde me zo schuldig dat ik hem daar had gebracht. Needless to say dat ik me behoorlijk brak voel :’)
Mijn enorme penisquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
BahHerman gelijk geknuffeld neem ik aan?
[..]
Mijn enorme penis
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
BahHerman gelijk geknuffeld neem ik aan?
[..]
Mijn enorme penis
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Ik heb zo weird gedroomd. Iets met onderzoek in een enorme fabriek en toen kreeg ik een rondleiding maar mensen moesten in een bad met sludge rondsjouwen waarin ook varkens zaten en herten en die vielen je dan aan en toen moest ik Herman (mijn kat) ook mee laten doen met dat rare onderzoek en hij werd vals en gemeen en ik moest keihard huilen want ik voelde me zo schuldig dat ik hem daar had gebracht. Needless to say dat ik me behoorlijk brak voel :’)
Dromen kunnen echt raar zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.
Ik ben al 12 jaar niet meer naar school geweest en droom ook nog regelmatig over dat ik toetsen niet haal of klaslokalen niet kan vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.
wow, just wow.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
dit past niet helemaal in mijn beeld van jouquote:
Dat is balen!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
Noh, wedstrijd de 3e gaat niet door. Carnaval, dus te weinig inschrijvingen.
Faalangst dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar niet meer naar school geweest en droom ook nog regelmatig over dat ik toetsen niet haal of klaslokalen niet kan vinden
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht dat de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Het gevoel van, Aaahhw ik moet nog huiswerk maken!! die had ik wel eensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee? Wat dan wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, just wow.
[..]
dit past niet helemaal in mijn beeld van jou
Dat sowieso, ook een reden dat het zo lang geleden isquote:
Blijkbaar was het zelfs een volle supermaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.
Verder droom ik over roken.
Was er volle maan ofzo?
Gaat dat bij jullie ook los of zijn er anders meer inschrijvingen vanuit brabant oid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
Noh, wedstrijd de 3e gaat niet door. Carnaval, dus te weinig inschrijvingen.
een rosse warrior princessquote:
Hej das echt zo onnie? Bizar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Blijkbaar was het zelfs een volle supermaan
Misschien zoekt ze nog wel een schildknaapquote:
Nee, hier vieren ze ook carnaval.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dat bij jullie ook los of zijn er anders meer inschrijvingen vanuit brabant oid?
Ik bestel nog weleens een schandknaap.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze nog wel een schildknaap
ik hebn een appartementje in duitsland geboekt. Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of ze in die plaats carnaval vieren.quote:
Jep, volle maan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht dat de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.
Verder droom ik over roken.
Was er volle maan ofzo?
In Duitsland meestal wel. Maar gaat heel anders dan in NL.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hebn een appartementje in duitsland geboekt. Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of ze in die plaats carnaval vieren.
even checken
verschilt heel erg per regio. Nordrhein-Westphalen wordt veel carnaval gevierd. Maar vorig jaar was ik in de buurt van Hamburg. daar was behalve 1 feestzaaltje helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Duitsland meestal wel. Maar gaat heel anders dan in NL.
Succesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Netjes aangekleed voor kennismakingsgesprek, wish me luck. :S
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Jij hebt dit nooit?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:17 schreef HostiMeister het volgende:
"Ik slaap slecht, is vast volle maan."
Nigga.
picsquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
dat hoeft niemand te wetenquote:
Nee, omdat het onzin is die aangepraat is door bijgeloof.quote:
quote:De meest overtuigende conclusie kwam uit een onderzoek dat in 2013 werd gehouden. Hierbij werden 33 volwassenen over een periode van drie jaar gevolgd met als resultaat dat de volle maan ervoor zorgde dat inslapen langer duurde, de nachtrust minder efficiënt maakte en de slaaptijd zou verkorten. Het onderzoek staat bekend onder de naam “Cajochen studie”, het wordt de laatste jaren vaak gebruikt als bewijs dat volle maan invloed uitoefent op de nachtrust. Als we er vanuit mogen gaan dat deze informatie daadwerkelijk klopt, kunnen we de conclusie trekken dat de volle maan invloed uitoefent op slapen. Maar hoe is dat mogelijk?
Waarom slapen we slechter bij volle maan?
Het basisidee achter het effect van de maan op ons slapen is de maan als enige lichtbron voor de uitvinding van kunstmatig licht. Onze voorouders die voornamelijk buiten leefden en sliepen zouden zeker het felle licht van de maan opmerken, in dusdanig hoge mate dat het voor slaapstoornissen kon zorgen.
Deze theorie is aanlokkelijk en lijkt logisch, maar het vertelt wellicht niet het volledige verhaal. De Cajochen studie werd uitgevoerd in een volledig verduisterd laboratorium, dat wijst erop dat de menselijke fysiologische reactie op de volle maan wellicht van binnen komt en niet van buitenaf. Hoewel de auteurs van deze studie het er over eens zijn dat de maancycli invloed uitoefenen op de slaap, gaven ze aan dat de maancycli een nieuwe dimensie toevoegen aan het menselijke bioritme dat nog verder onderzocht moet worden.
Blokkeren van maanlicht in de slaapkamer
Hoewel er nog verschillende onbeantwoorde vragen bestaan over de invloed van slaap in mensen, lijkt het erop dat mensen die beïnvloed worden door deze krachten geen baat zullen hebben bij het blokkeren van het maanlicht in de slaapkamer. Onze interne klokken lijken krachtiger dan we vaak denken.
Je gelooft vast wel dat de stand van Uranus invloed heeft op je stoelgang die dag en de gecombineerde stand tussen Venus, Mars en Jupiter er voor zorgt dat je succes hebt op je werk deze maand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, omdat het onzin is die aangepraat is door bijgeloof.
Of iets dat verder onderzocht moet worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:21 schreef Lokasenna het volgende:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23891110
Maar dan heb jij vast verduisterende gordijnen waardoor je geen last van de maan hebtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee, omdat het onzin is die aangepraat is door bijgeloof.
Daar heb ik sowieso weinig mee te maken vanuit mijn slaapkamer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan heb jij vast verduisterende gordijnen waardoor je geen last van de maan hebt
Net als sterren die miljoenen lichtjaren verwijderd zijn invloed hebben op mijn dagelijkse gedrag en gevoel. Logisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je gelooft vast wel dat de stand van Uranus invloed heeft op je stoelgang die dag en de gecombineerde stand tussen Venus, Mars en Jupiter er voor zorgt dat je succes hebt op je werk deze maand.
Uitermate logisch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net als sterren die miljoenen lichtjaren verwijderd zijn invloed hebben op mijn dagelijkse gedrag en gevoel. Logisch.
Ooh kijk aan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschilt heel erg per regio. Nordrhein-Westphalen wordt veel carnaval gevierd. Maar vorig jaar was ik in de buurt van Hamburg. daar was behalve 1 feestzaaltje helemaal niks.
Zo te zien heeft de stad waar ik nu heen ga ook niks
Loopt je menstruatiecyclus gelijk met de volle of halve maan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:28 schreef Lokasenna het volgende:
Persoonlijk heb ik empirisch ondervonden dat mijn matige nachten meestal samenvallen met volle maan, ook al heb ik geen idee wat het mechanimse is.
Rode bloedwolfmaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:30 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Loopt je menstruatiecyclus gelijk met de volle of halve maan?
Met als belangrijkste effect dat een mooie springvloed ergens de komende 50 jaar waarschijnlijk onze huizen onder water gaat zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Van de maan kan ik nog wel geloven dat er effecten kunnen zijn, maar daar houdt het ook wel op.
Gelukkig woon ik drie hoog.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met als belangrijkste effect dat een mooie springvloed ergens de komende 50 jaar waarschijnlijk onze huizen onder water gaat zetten
Dan slaap je inderdaad wel wat slechter jaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met als belangrijkste effect dat een mooie springvloed ergens de komende 50 jaar waarschijnlijk onze huizen onder water gaat zetten
Ik slaap ook slechter als het volle maan is. Iedere maand weer.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:28 schreef Lokasenna het volgende:
Persoonlijk heb ik empirisch ondervonden dat mijn matige nachten meestal samenvallen met volle maan, ook al heb ik geen idee wat het mechanimse is.
En net zo hard janken.quote:
Ik vind springtij altijd wel mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Astrologie geloof ik ook niet in. Maar dat de maan invloed heeft op ons als mens, dat geloof ik welquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geloof niets van astrologie maar de maan heeft invloed op slaap, in de app sleepcycle kun je daar zo een verband in zien met de maanstand.
Die apps zijn zo nauwkeurig als astrologie.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik geloof niets van astrologie maar de maan heeft invloed op slaap, in de app sleepcycle kun je daar zo een verband in zien met de maanstand.
Dat ja, ik sta er wel voor open dat het invloed kan hebben op de mens, hetzij via het licht 's nachts, hetzij via het magnetisch veld.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Astrologie geloof ik ook niet in. Maar dat de maan invloed heeft op ons als mens, dat geloof ik wel.
Nou dat is wel fijn om te weten voor vandaagquote:De volle maan (in de Maagd) helpt je vandaag om alle stress en spanningen van de afgelopen zes maanden van je af te laten glijden. Wat er ook speelde in je leven dat je negatief beïnvloedde, vandaag geldt: let it goooo!
alleen vandaag geldt Let it goooo, wat?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat is wel fijn om te weten voor vandaag
Weet niet, maar denk dat ze bedoelen dat ik toch die dekenkist moet kopenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
alleen vandaag geldt Let it goooo, wat?
waar had je deze vandaan trouwens?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet niet, maar denk dat ze bedoelen dat ik toch die dekenkist moet kopen
Ellequote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
waar had je deze vandaan trouwens?
Ik heb wel echt een massage nodig jaquote:Het is vandaag volle maan in de werk- en gezondheidszone van je horoscoop. Dat betekent: tijd om af te remmen en goed voor jezelf te zorgen. Je hebt de afgelopen tijd enorm hard gebuffeld, Ram. Een massage/manicure/sauna-dagje is meer dan verdiend!
Dat is zelfs voor een horoscoop volgen nog wel vergezocht.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Weet niet, maar denk dat ze bedoelen dat ik toch die dekenkist moet kopen
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is zelfs voor een horoscoop volgen nog wel vergezocht.
Als ZZPer of voor iedereen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Kom er net achter dat tandartskosten aftrekbaar zijn van de belasting.Gaat wel weer wat schelen.
Serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Kom er net achter dat tandartskosten aftrekbaar zijn van de belasting.Gaat wel weer wat schelen.
Geen zin in.quote:De volle maan boost vandaag het deel van je horoscoop dat over huis, familie en jeugd(herinneringen) gaat. Heb je de afgelopen tijd te weinig aandacht besteed aan een van die dingen, dan is dit je kans om het in te halen.
https://www.geld.nl/zorgv(...)rtskosten-aftrekbaarquote:
Dat is waarschijnlijk nog voordeliger dan een tandartsverzekering afsluiten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh het moet wel boven een bepaald bedrag zijn dus. Uiteraardquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
https://www.geld.nl/zorgv(...)rtskosten-aftrekbaar
Oh, net even de drempel berekend. Valse beloftes dit
Oh, toch nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De drempel is afhankelijk van inkomen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh het moet wel boven een bepaald bedrag zijn dus. Uiteraard.
Johquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja ik las het.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De drempel is afhankelijk van inkomen.
Gast, jij beurt toch hartstikke veel per maand?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Had verwacht dat een rekening van 1300 euro wel boven de drempel zou komen.
Dan mag ik toch nog wel wat terughalen bij de belastingdienstquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gast, jij beurt toch hartstikke veel per maand?
Rijke tatta, niet zeuren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee dusquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog wel wat terughalen bij de belastingdienst
Met een zwarte hoed en een wortel als neus?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef STING het volgende:
En...vanavond hebben we een supersneeuwmaan
Maar die drempel is toch sowieso al nooit lager dan 133 euro? Ik ben per jaar 3 tientjes kwijt aan de tandarts.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De drempel is afhankelijk van inkomen.
Precies, graaien wat je graaien kan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan mag ik toch nog wel wat terughalen bij de belastingdienst
Dino heeft volgens mij inmiddels alleen maar gouden tanden, na alle bezoekjesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die drempel is toch sowieso al nooit lager dan 133 euro? Ik ben per jaar 3 tientjes kwijt aan de tandarts.
En een hele enge glimlachquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een zwarte hoed en een wortel als neus?
Ik normaal gesproken ook, behalve vorig jaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar die drempel is toch sowieso al nooit lager dan 133 euro? Ik ben per jaar 3 tientjes kwijt aan de tandarts.
Omg die wil ik ookquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
DE JUMBO HEEFT PAASEITJES MET PINDAKAAS
Dat had ik vorig jaar ook, zaten er van die typische Engelse slags op mijn plek. Heb er maar niks van gezegdquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die vliegtuigstoelen niet snappen en je raamplek inpikken. Oh well, ben ik er lekker snel uit straks.
DAT KLINKT HEEL VIESquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Soms verlang ik terug naar de tijd dat je enkel puur, melk en wit hadquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
smaakt dat dan als die peanutbutter cups? want die vind ik best vies..quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Nee. Gewoon... nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:33 schreef Samzz het volgende:
Chocolade en pindakaas is een goddelijke combi.
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:30 schreef Debsterr het volgende:
Mensen die vliegtuigstoelen niet snappen en je raamplek inpikken. Oh well, ben ik er lekker snel uit straks.
Als je niet bij het raam wil zitten prima, maar anders dan zeg je toch gewoon dat ze moeten opschuiven? Dat is heel normaal hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar ook, zaten er van die typische Engelse slags op mijn plek. Heb er maar niks van gezegd![]()
Oke, opaquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms verlang ik terug naar de tijd dat je enkel puur, melk en wit had
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als je niet bij het raam wil zitten prima, maar anders dan zeg je toch gewoon dat ze moeten opschuiven? Dat is heel normaal hoor.
Hou je gemak, snotneusquote:
dat klinkt al beterquote:
En dan 3 keer over ze heen klimmen omdat je moet pissenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Als je niet bij het raam wil zitten prima, maar anders dan zeg je toch gewoon dat ze moeten opschuiven? Dat is heel normaal hoor.
Tijdens een vlucht van een uur.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan 3 keer over ze heen klimmen omdat je moet pissen
Dat is toch beter dan overheen geklommen wordenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan 3 keer over ze heen klimmen omdat je moet pissen
Moet zeggen dat ik gangpad ook wel relaxed vind. Kunnje tenminste 1 been strekken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch beter dan overheen geklommen worden
maja, Ik slaap, dan is het raam wel prettig!
Ja en je zit nooit opgesloten naast een vieze dikke snurkende vent die je niet wakker krijgt en waar je onmogelijk overheen kan klimmen zonder hem aan te raken terwijl je heel nodig moet pissenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik gangpad ook wel relaxed vind. Kunnje tenminste 1 been strekken.
Bij TUI aan het raam gezeten. Kramp in mijn poten na 4,5 uur
Ja maar bij het gangpad moet je steeds opstaan voor mensen die steeds moeten pissenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja en je zit nooit opgesloten naast een vieze dikke snurkende vent die je niet wakker krijgt en waar je onmogelijk overheen kan klimmen zonder hem aan te raken terwijl je heel nodig moet pissenvanaf dat moment kies ik altijd voor het gangpad
Dat heb ik liever dan 10 uur niet naar de wc kunnen, ik zit toch liever niet de hele tijd. Niet genoeg beenruimtequote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar bij het gangpad moet je steeds opstaan voor mensen die steeds moeten pissen
Vlieg met me mee naar de regenboogggggquote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar wel een fijne ventilator gekocht. Denk dat ik die dan gewoon op mijn rug vastbind.
Zeker weten doe je het nooit he :Squote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen grap is?
Dan zal het wel meevallen. Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het nooit he :S
Maar had de datum zelf voorgesteld, dus ik denk dat het meevalt.
Op de dementieafdeling van een verzorgingshuis werken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen. Wat ga je doen?
Ah, jij hebt inmiddels ook een Excel aangemaakt zie ikquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zal het wel meevallen. Wat ga je doen?
Op de woonkamer oid? Of ben je verzorgster?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op de dementieafdeling van een verzorgingshuis werken.
Lijkt me.. lastig.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja op de woonkamer, in elk geval de eerste 3 maanden, daarna kan ik kiezen of ik opgeleid wil worden voor de verzorging/verpleging.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Op de woonkamer oid? Of ben je verzorgster?
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vwrzorgend typje dus, heb je daarom ook met Kaneel?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nobel hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja op de woonkamer, in elk geval de eerste 3 maanden, daarna kan ik kiezen of ik opgeleid wil worden voor de verzorging/verpleging.
Komt wel goed, wanneer gaan we keertje bier klappen in roffa?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit is dan weer een beetje jammer
Geen idee?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt wel goed, wanneer gaan we keertje bier klappen in roffa?
Die houdt wel van een beetje in de watten gelegd worden. Maar dat geldt wel voor elke man toch denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vwrzorgend typje dus, heb je daarom ook met Kaneel?
Hier wel.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die houdt wel van een beetje in de watten gelegd worden. Maar dat geldt wel voor elke man toch denk ik.
Om te wecken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een zakje actieve kool dat nog in mijn filter moet.
Maar ik ben zo slecht in het filter weer opstarten als die uit is geweest, het gaat altijd eerst 4 keer mis met overal water en natte handdoeken
Gewoon tijd geven en het door je plantjes laten oplossen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee voor de vissenbak, om het slootwater kleurtje eruit te krijgen.
Vraag!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Komt wel goed, wanneer gaan we keertje bier klappen in roffa?
quote:
Je hebt er wel meer gemist.quote:
Ik heb Japanse mosbollen gekocht en in een vaasje gedaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee voor de vissenbak, om het slootwater kleurtje eruit te krijgen.
Met mopanihout? Dan kan ik nog 2 jaar wachten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 11:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gewoon tijd geven en het door je plantjes laten oplossen.
De medische term is MCH.quote:
Was al bezig.quote:
Ah ja, dan is het een ander verhaalquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met mopanihout? Dan kan ik nog 2 jaar wachten.
Garnalenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Wilde weer een aquariumpje met guppen, maar dan heb ik er zo 500.
Tof! Die had ik vroeger ook wel eens, die gingen zo leuk op een neer tijdens het zuurstof maken.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb Japanse mosbollen gekocht en in een vaasje gedaanZijn eigenlijk voor in het aquarium
Die kun je lekker wokken tenminstequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Garnalen
Heb je er ook zo 500 maar dat is leuker
Van siergarnalen heb je er wel 500 nodig voor 1 broodje jaquote:
Hier is de overpopulatie redelijk stabiel op een stuk of 50quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Wilde weer een aquariumpje met guppen, maar dan heb ik er zo 500.
Ga ze denk ik namen geven.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tof! Die had ik vroeger ook wel eens, die gingen zo leuk op een neer tijdens het zuurstof maken.
Zou ik niet alleen vrouwtjes kunnen nemen? Zijn wel minder mooi dan de mannetjes, maar als je alleen mannetjes neemt, raken ze gefrustreerd en pakken ze elkaar en krijgen ze mot dacht ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier is de overpopulatie redelijk stabiel op een stuk of 50
Af en toe blijft er een baby over maar ik ga er niet mijn best voor doen.
Mannetjesguppen onder elkaar heb ik nooit problemen mee gehad, ze zijn in het begin even indruk aan het maken maar daarna juist reuze rustig totdat je er een vrouwtje in zet, dan gaat hun instinct helemaal los. Alleen vrouwtjes is nog rustiger.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ik niet alleen vrouwtjes kunnen nemen? Zijn wel minder mooi dan de mannetjes, maar als je alleen mannetjes neemt, raken ze gefrustreerd en pakken ze elkaar en krijgen ze mot dacht ik.
Soort Fok in een glazen bakjequote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannetjesguppen onder elkaar heb ik nooit problemen mee gehad, ze zijn in het begin even indruk aan het maken maar daarna juist reuze rustig totdat je er een vrouwtje in zet, dan gaat hun instinct helemaal los. Alleen vrouwtjes is nog rustiger.
Vier mannetjes en één vrouwtje, wat zieligquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannetjesguppen onder elkaar heb ik nooit problemen mee gehad, ze zijn in het begin even indruk aan het maken maar daarna juist reuze rustig totdat je er een vrouwtje in zet, dan gaat hun instinct helemaal los. Alleen vrouwtjes is nog rustiger.
Bij alleen vrouwtjes heb je wel het risico dat je in de winkel denkt dat je een vrouwtje koopt, en na een maand krijgt die ineens mooie kleurtjes en is de rest van je guppen al zwangerquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vier mannetjes en één vrouwtje, wat zielig![]()
nou, ik heb m al sinds zaterdag en nog niemand dood geredenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oei, iedereen binnen blijven vandaag
Nog niemand.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou, ik heb m al sinds zaterdag en nog niemand dood gereden
Alleen mannen gaat prima. Met kempvissen moet je dat niet doen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou ik niet alleen vrouwtjes kunnen nemen? Zijn wel minder mooi dan de mannetjes, maar als je alleen mannetjes neemt, raken ze gefrustreerd en pakken ze elkaar en krijgen ze mot dacht ik.
Die is wel fancy.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet de mijne, maar wel hetzelfde:
[ afbeelding ]
Af en toe probeert wel een mannetje met een ander mannetje te paren. Maar ze bedoelen het goed en worden niet echt boos.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen mannen gaat prima. Met kempvissen moet je dat niet doen.
ik ben ook verliefd op drquote:
Ik had gelezen dat het zielig was, omdat het in de aard van het beestje zat om te rampetampen en dat natuurlijke gedrag ontneem je ze dan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen mannen gaat prima. Met kempvissen moet je dat niet doen.
Schattigquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet de mijne, maar wel hetzelfde:
[ afbeelding ]
Mwa, dat valt wel mee hoor. Ze zullen af en toe een beetje gay gedrag vertonen, maar elkaar afmaken doen ze niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het zielig was, omdat het in de aard van het beestje zat om te rampetampen en dat natuurlijke gedrag ontneem je ze dan.
Het zit in de aard van elk beestje om te rampetampenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het zielig was, omdat het in de aard van het beestje zat om te rampetampen en dat natuurlijke gedrag ontneem je ze dan.
dat geldt toch voor elk dier?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat iddquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Af en toe probeert wel een mannetje met een ander mannetje te paren. Maar ze bedoelen het goed en worden niet echt boos.
Die hebben recht op hoersubsidie, ja toch.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mens btw.
Incels, kom maar op!
gewoon af en toe een vrouwtjesgup lenen van iemand dus. Eens in de maand ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die hebben recht op hoersubsidie, ja toch.
U riep?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
En mens btw.
Incels, kom maar op!
Maar guppen waren heel extreemquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zit in de aard van elk beestje om te rampetampen
Jezus, gangbanged to deathquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon af en toe een vrouwtjesgup lenen van iemand dus. Eens in de maand ofzo.
Daarom, niet praten met je mond vol.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ze willen geen seks toch? Maar liefde.
En iemand die voor ze kookt, poetst en dr mond houdt.
Dat wil ik ook wel, maar Yazmin vraagt 35 euro per uur om de zooi hier een beetje degelijk te houden.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Treffende samenvatting.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat snap ik op zich wel, is toch voor veel mannen een beetje instinctief om dat vies te vinden. En tegen je instinct is het moeilijk vechten.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
En iemand die niet met andere mannen seks gehad heeft. Ook belangrijk. Of in elk geval niet meer dan een of twee, als het echt niet anders kan.
die zijn alleen maar uit op geld of een verblijfsvergunning en dat is ook niet altijd goed.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Treffende samenvatting.
Ik snap eigenlijk niet waarom ze geen actie ondernemen om een partner in ZO Azie ofzo te zoeken. Vaak zijn ze zo lui.
Ze moeten zich niet aanstellen!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel, is toch voor veel mannen een beetje instinctief om dat vies te vinden. En tegen je instinct is het moeilijk vechten.
heeft volgens mij weinig met instinct te maken?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat snap ik op zich wel, is toch voor veel mannen een beetje instinctief om dat vies te vinden. En tegen je instinct is het moeilijk vechten.
Wat is wel het goede woord dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heeft volgens mij weinig met instinct te maken?
‘Vies’ is iig niet t goede woord.
Jij wilde toch ook een nieuwe auto en geen tweedehandsje?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
En iemand die niet met andere mannen seks gehad heeft. Ook belangrijk. Of in elk geval niet meer dan een of twee, als het echt niet anders kan.
hij is tweedehands hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook een nieuwe auto en geen tweedehandsje?
Jaloersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is wel het goede woord dan?
Dus de belangrijkste emotie die mannen voelen als ze het onaangenaam vinden als hun partner veel mannen heeft gehad is jaloezie dat ze zelf niet meer geneukt hebben? Lijkt me sterk.quote:
weet ik veel, iets met genen door willen geven ofzo.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat is wel het goede woord dan?
Het zou me niet verbazen dat dat voor veel mannen wel het geval is. Vrouw heeft veel geneukt, zij niet terwijl ze het wel hadden gewild. Gaat toch jaloezie meespelen.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus de belangrijkste emotie die mannen voelen als ze het onaangenaam vinden als hun partner veel mannen heeft gehad is jaloezie dat ze zelf niet meer geneukt hebben? Lijkt me sterk.
ik denk ook dat het jaloezie is, maar dan niet omdat ze zelf minder geneukt hebben, maar omdat hun vriendin een leven voor hen had, dat die mannen ook weten hoe ze er naakt uitziet, dat een ander haar aangeraakt heeft, gelikt, misschien dingen met haar heft gedaan die jij niet hebt gedaan... genoeg vrouwen ook die daar moeite mee hebben bij hun man.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus de belangrijkste emotie die mannen voelen als ze het onaangenaam vinden als hun partner veel mannen heeft gehad is jaloezie dat ze zelf niet meer geneukt hebben? Lijkt me sterk.
Yasmin23?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar Yazmin vraagt 35 euro per uur om de zooi hier een beetje degelijk te houden.
Ohja, dat kan natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk ook dat het jaloezie is, maar dan niet omdat ze zelf minder geneukt hebben, maar omdat hun vriendin een leven voor hen had, dat die mannen ook weten hoe ze er naakt uitziet, dat een ander haar aangeraakt heeft, gelikt, misschien dingen met haar heft gedaan die jij niet hebt gedaan... genoeg vrouwen ook die daar moeite mee hebben bij hun man.
De mijne hoeven niet door te leven hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
weet ik veel, iets met genen door willen geven ofzo.
Mannen vinden seks niet vies als het gaat om instinct, ze zijn eerder instinctief bang dat hun genen niet door zullen leven, als je dan die kant op wil.
Vies is gewoon onzin als t om instinct gaat.
Denk eerder het idee dat je in 20 voorgaande kwakjes zit te roeren.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen dat dat voor veel mannen wel het geval is. Vrouw heeft veel geneukt, zij niet terwijl ze het wel hadden gewild. Gaat toch jaloezie meespelen.
De mijne wel als het even kan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
De mijne hoeven niet door te leven hoor
En ze hebben altijd wel iemand gehad met een veel groterequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk ook dat het jaloezie is, maar dan niet omdat ze zelf minder geneukt hebben, maar omdat hun vriendin een leven voor hen had, dat die mannen ook weten hoe ze er naakt uitziet, dat een ander haar aangeraakt heeft, gelikt, misschien dingen met haar heft gedaan die jij niet hebt gedaan... genoeg vrouwen ook die daar moeite mee hebben bij hun man.
Andersom kan toch ook... dat vrouwen het een vieze gedachte vinden dat die piemel en vingers en tong aan en in de prut van andere vrouwen heeft gezeten...?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wie?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie nou daten?
Mannen die vaginaal geboren zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:17 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Andersom kan toch ook... dat vrouwen het een vieze gedachte vinden dat die piemel en vingers en tong aan en in de prut van andere vrouwen heeft gezeten...?
Compenseer ik weer met m'n konthaar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:26 schreef gcjoel het volgende:
Oh Ja ik vergeet altijd dat hij kaal is.
Oh een soort comb over?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Compenseer ik weer met m'n konthaar.
Fokstersquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fitgirls daten hem, een beter criterium is er niet toch.
Andersom ook niet trouwensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat foksters je daten zegt dan juist weer helemaal niks.
Dat je makkelijk bent hoogstens.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat foksters je daten zegt dan juist weer helemaal niks.
Het gaat niet over een gangbang hequote:Op dinsdag 19 februari 2019 13:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk eerder het idee dat je in 20 voorgaande kwakjes zit te roeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |