don't kinkshamequote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
krijgt hij wel nog lucht met die stropdas?
oke sorry.quote:
Misschien wel, misschien nietquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:22 schreef gianni61 het volgende:
krijgt hij wel nog lucht met die stropdas?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke sorry.
Goedemorgen mevrouw Halimede.
quote:
Hoe maakt u het?quote:
Want je wil het gaan namaken?quote:
beter goed gejat dan slecht verzonnenquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slecht geslapen en spierpijn van trainen gisteren, maak het maar niet na nee
Slecht geslapen *boks*quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
Slecht geslapen en spierpijn van trainen gisteren, maak het maar niet na nee
Bahquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Ik heb zo weird gedroomd. Iets met onderzoek in een enorme fabriek en toen kreeg ik een rondleiding maar mensen moesten in een bad met sludge rondsjouwen waarin ook varkens zaten en herten en die vielen je dan aan en toen moest ik Herman (mijn kat) ook mee laten doen met dat rare onderzoek en hij werd vals en gemeen en ik moest keihard huilen want ik voelde me zo schuldig dat ik hem daar had gebracht. Needless to say dat ik me behoorlijk brak voel :’)
Mijn enorme penisquote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
BahHerman gelijk geknuffeld neem ik aan?
[..]
Mijn enorme penis
quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Halimede het volgende:
[..]
BahHerman gelijk geknuffeld neem ik aan?
[..]
Mijn enorme penis
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Ik heb zo weird gedroomd. Iets met onderzoek in een enorme fabriek en toen kreeg ik een rondleiding maar mensen moesten in een bad met sludge rondsjouwen waarin ook varkens zaten en herten en die vielen je dan aan en toen moest ik Herman (mijn kat) ook mee laten doen met dat rare onderzoek en hij werd vals en gemeen en ik moest keihard huilen want ik voelde me zo schuldig dat ik hem daar had gebracht. Needless to say dat ik me behoorlijk brak voel :’)
Dromen kunnen echt raar zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.
Ik ben al 12 jaar niet meer naar school geweest en droom ook nog regelmatig over dat ik toetsen niet haal of klaslokalen niet kan vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd regelmatig dromen dat ik nog studiepunten moet halen, maar ik heb al een jaartje of 7 mijn diploma.
wow, just wow.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
dit past niet helemaal in mijn beeld van jouquote:
Dat is balen!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
Noh, wedstrijd de 3e gaat niet door. Carnaval, dus te weinig inschrijvingen.
Faalangst dus.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ik ben al 12 jaar niet meer naar school geweest en droom ook nog regelmatig over dat ik toetsen niet haal of klaslokalen niet kan vinden
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht dat de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Slecht geslapen *boks*
Het gevoel van, Aaahhw ik moet nog huiswerk maken!! die had ik wel eensquote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nee? Wat dan wel?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wow, just wow.
[..]
dit past niet helemaal in mijn beeld van jou
Dat sowieso, ook een reden dat het zo lang geleden isquote:
Blijkbaar was het zelfs een volle supermaanquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.
Verder droom ik over roken.
Was er volle maan ofzo?
Gaat dat bij jullie ook los of zijn er anders meer inschrijvingen vanuit brabant oid?quote:Op dinsdag 19 februari 2019 08:58 schreef Samzz het volgende:
Noh, wedstrijd de 3e gaat niet door. Carnaval, dus te weinig inschrijvingen.
een rosse warrior princessquote:
Hej das echt zo onnie? Bizar.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:01 schreef Halimede het volgende:
[..]
Blijkbaar was het zelfs een volle supermaan
Misschien zoekt ze nog wel een schildknaapquote:
Nee, hier vieren ze ook carnaval.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
Gaat dat bij jullie ook los of zijn er anders meer inschrijvingen vanuit brabant oid?
Ik bestel nog weleens een schandknaap.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien zoekt ze nog wel een schildknaap
ik hebn een appartementje in duitsland geboekt. Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of ze in die plaats carnaval vieren.quote:
Jep, volle maan.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb ook voor het eerst in maanden slecht geslapen. Zwetend wakker en dacht dat de schuur in de fik stond. Ben er nog heen gelopen en had inderdaad een kachel nog aanstaan.
Verder droom ik over roken.
Was er volle maan ofzo?
In Duitsland meestal wel. Maar gaat heel anders dan in NL.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hebn een appartementje in duitsland geboekt. Ik heb er eigenlijk niet naar gekeken of ze in die plaats carnaval vieren.
even checken
verschilt heel erg per regio. Nordrhein-Westphalen wordt veel carnaval gevierd. Maar vorig jaar was ik in de buurt van Hamburg. daar was behalve 1 feestzaaltje helemaal niks.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Duitsland meestal wel. Maar gaat heel anders dan in NL.
Succesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:12 schreef Lokasenna het volgende:
Netjes aangekleed voor kennismakingsgesprek, wish me luck. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |