Laat commercie maar aan ome Sjon over.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:51 schreef DonDruiper het volgende:
Met opzet vol in beeld dat wijf haha.
Daar schijnen veel mensen een kopje koffie te drinken.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar de Herdgang is beter.
Dick wordt onze nieuwe trainer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rinusquote:Op maandag 18 februari 2019 21:00 schreef GGMM het volgende:
Rinus heeft niet zulke interessante teksten.
Wie is de man uberhaupt eigenlijk
mannen in de kloten grijpenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah weer vergelijken met spelers van 40 jaar terug
wat toevallig dat ze altijd precies goed zichtbaar zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 21:08 schreef Magere_Gein het volgende:
Holy fok! Is het modellenavond of zo? Wat een mooie dames in de studio zeg. Poh.
Zodra Chelsea - Man Utd rust is zodat mensen niet gaan schakelen.quote:
Waarom werd Karina achter het scherm gezet?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Adames het volgende:
[..]
wat toevallig dat ze altijd precies goed zichtbaar zijn
Zou me niks verbazen. Minuut of 8 nog, dan.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Chelsea - Man Utd rust is zodat mensen niet gaan schakelen.
@Karinaquote:Op maandag 18 februari 2019 21:09 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom werd Karina achter het scherm gezet?
GMTAquote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/uitspraak-israel-zorgt-voor-opschudding
God
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/nieuws/uitspraak-israel-zorgt-voor-opschudding
God
Toch geen Apex Legends?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hoi ik kijk hoor maar zit te gamen ondertussen
Loop voortaan niet in de weg.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hier ook.
De laatste was toevallig met GGMM.
madquote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop voortaan niet in de weg.
Bolle gek.
Jij liep mij in de weg.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Loop voortaan niet in de weg.
Bolle gek.
Alles gewonnen natuurlijkquote:
Ik had de beste mogelijkheden naar voren te spelen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij liep mij in de weg.
Maar oke, als je begint te schelden ben je meestal ziedend.
Oke GGMM.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had de beste mogelijkheden naar voren te spelen.
Maar goed, snap wel dat je ook een balcontact wilde hebben.
Hmm, ik wacht nog even op de solo mode. Vind ik fijner om te oefenen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is wel even wennen. 1 tegen 2 of 3 ben je meestal kansloos.
Ze doet mij denken aan die chick uit Peaky Blinders.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Ik ben afgeleid door die blonde vrouw met grote ogen.
pics?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze doet mij denken aan die chick uit Peaky Blinders.
Lijkt wel de dochter van:quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Waar zit die?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:26 schreef Coco. het volgende:
Was je al niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:28 schreef fetX het volgende:
Ik ben niet de enige die Lozano niet heel bijzonder vindt.
Die zijn niet zo objectief.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens een aantal toch rond de 50 miljoen waard.
Iddquote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Paul het volgende:
Ik ben de gekte rondom v. Hanegem wel weer zat
Dat zijn idioten.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens een aantal toch rond de 50 miljoen waard.
Ja maar geen tien ruggenquote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doen mensen die naar de bioscoop gaan toch ook?
Dat is toevallig, men is jou al jaren zat hier.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Paul het volgende:
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Paul het volgende:
Niet weten dat ik hier de meeste fans hebquote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toevallig, men is jou al jaren zat hier.
Na deze week voorbij.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:32 schreef Paul het volgende:
Haar op de neusbrug allen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WillemGod heeft FC Utrecht mooi in een puinhoop achtergelaten. Werelds.
Jij voert je discussies alleen via Twitter. FOK is hier hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Paul het volgende:
[..]
Niet weten dat ik hier de meeste fans heb
Volgens mij de eerste drie seizoenen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh die was alleen in seizoen 1 toch
Dat is correct.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste drie seizoenen.
huh ohquote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij de eerste drie seizoenen.
Mja, maar net welk publiek je wilt bereiken.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Goedkoper dan een reclamespotje gok ik.
S03E02 was haar laatste.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
huh oh
Denk misschien 1ste 2 dan ofzo??
Het publiek wat investeert en wijntjes drinktquote:Op maandag 18 februari 2019 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, maar net welk publiek je wilt bereiken.
quote:Op maandag 18 februari 2019 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij voert je discussies alleen via Twitter. FOK is hier hoor.
6,5/10quote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het leuke aflevering? Ik zit Gwent te spelen.
Gwentgodquote:Op maandag 18 februari 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het leuke aflevering? Ik zit Gwent te spelen.
Zat je ook te kijken?quote:Op maandag 18 februari 2019 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het publiek wat investeert en wijntjes drinkt
Ik heb wel gekeken jaquote:
Ah jammer welquote:Op maandag 18 februari 2019 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel gekeken jaHelaas net Willem gemist.
Er was een vent van een meubelwinkel die had best mooie meubels. Helaas te duur voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Omgekocht.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
Waarom maakt iedereen in mijn team eigen goals?
Hebben jullie dit lopen afspreken ofzo met elkaar
Van welke club zou hij zijn? (lol)quote:Op maandag 18 februari 2019 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind RInus een beetje een simpele ziel eigenlijk.
Is het ook. Zijn wel meer voetballers hè.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:56 schreef Karina het volgende:
Ik vind RInus een beetje een simpele ziel eigenlijk.
Is waar, maar waarom vragen ze die man. HIj klinkt ook een beetje alsof hij dronken is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Is het ook. Zijn wel meer voetballers hè.
Ze slaan nu weer gewoon heel veel onzin uit.quote:
Omdat hij een oud-voetballer is.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Is waar, maar waarom vragen ze die man. HIj klinkt ook een beetje alsof hij dronken is.
Zijn er geen betere te vinden. Of die willen niet zeker.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij een oud-voetballer is.
Maar hij is net zo'n goede analist als Flimmy-Joyd Basselhaink.
Omdat ie met Willem heeft gevoetbald. Blijkbaar konden ze niemand beter krijgen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Is waar, maar waarom vragen ze die man. HIj klinkt ook een beetje alsof hij dronken is.
Nodig dan niemand uit, dat gelul van hem kan je wel missen.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn er geen betere te vinden. Of die willen niet zeker.
VInd ik ook. Denk dat de mannen daar zich ook wel aan hem ergeren.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nodig dan niemand uit, dat gelul van hem kan je wel missen.
Dit was zijn bananenschuimpjes-periode.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
"En dan zegt Ten Hag: 'Ik heb goed gewisseld in de rust', je kunt ook zeggen: "ik ben verkeerd begonnen". Heerlijke droogkloot, die Valentijn. Ik had er vroeger ook niet veel mee, vindt hem steeds briljanter worden.
Duiding over waarom Feyenoord een parodie is.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:01 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zit Rinus er eigenlijk (schakelde net pas in).
Ze kunnen het programma niet meer verder vullen.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef Zipportal het volgende:
Donder op met die muziek, doe dat lekker op de app is er nog steeds niet is.
nav Van Hanegem 75 jaar overmorgen e n zoquote:Op maandag 18 februari 2019 22:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
Duiding over waarom Feyenoord een parodie is.
AH dat wilde ik Roland vertellen, hij had het laatst over de AH bij mij in de buurt en de volgende dag zag ik Ronald de Boer daarquote:Op maandag 18 februari 2019 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Natafelen met KeesGod en Ronald de Boer deze keer.
Roland gelooft niet in jouw verhalen. Maar ik wel hoor.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
AH dat wilde ik Roland vertellen, hij had het laatst over de AH bij mij in de buurt en de volgende dag zag ik Ronald de Boer daar
HIj gelooft het best hoorquote:Op maandag 18 februari 2019 22:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Roland gelooft niet in jouw verhalen. Maar ik wel hoor.
Hebben we een beetje gemeen!quote:Op maandag 18 februari 2019 22:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb Frank de boer wel eens gezien
quote:
Ik was hier dan ook alleen voor het haxbal, toen ik naar beneden kwam zat die blanke neger ineens te zingen.quote:
Waarvan akte.quote:
Cheap dat ze bij VTBL dat oude kanaal inpikken en teren op oude filmpjes. Heb nog niks grappigs van henzelf gezienquote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef Magere_Gein het volgende:
"En dan zegt Ten Hag: 'Ik heb goed gewisseld in de rust', je kunt ook zeggen: "ik ben verkeerd begonnen". Heerlijke droogkloot, die Valentijn. Ik had er vroeger ook niet veel mee, vindt hem steeds briljanter worden.
Nou boehoe. Is gewoon slim.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cheap dat ze bij VTBL dat oude kanaal inpikken en teren op oude filmpjes. Heb nog niks grappigs van henzelf gezien
Nu met kunstgebit wel iets beter.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Willem was niet echt een knappe man
Kees ook niet.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Dat snap ik ook niet idd. Denk omdat er weinig anderen zin hebben om daar te gaan zitten; ze hebben eigenlijk alleen Driessen, Boskamp en Kraay.quote:Op maandag 18 februari 2019 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Dat die Valentijn nog steeds uitgenodigd wordt
Wat een saaie, pedante vent is dat zeg.
Lilian wordt klaargestoomd voor de verkiezingen, ze krijgt zefs mediatraining bij VTBL.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:46 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
https://www.nu.nl/achterk(...)ver-bart-nolles.html
Lekker bezig bart, de sloppy seconds van jantje slagter
Wenkbrauwen waar Bert van Ernie jaloers op zou zijnquote:Op maandag 18 februari 2019 22:20 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Deze site werkt bij mij niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://www.veronicatv.nl(...)RFd/veronica-inside/
Ze willen vooral zelf heel veel mensen niet meerquote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet idd. Denk omdat er weinig anderen zin hebben om daar te gaan zitten; ze hebben eigenlijk alleen Driessen, Boskamp en Kraay.
Ğöźübü üǩ komt denk ik ook niet meer. Waar is Verbeek gebleven?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet idd. Denk omdat er weinig anderen zin hebben om daar te gaan zitten; ze hebben eigenlijk alleen Driessen, Boskamp en Kraay.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |