SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Goedenavond.quote:
Hetzelfde. Hetzelfde. Beetje radio aan het luisteren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goedenavond.
Prima, en met jou?
PI minuten?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zat me net af te vragen na hoeveel minuten een topickaap te verantwoorden is
Dan hoop ik dat het eerder goed ging, want dan is hetzelfde positief.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hetzelfde. Hetzelfde. Beetje radio aan het luisteren.
Greys opende 3 minuten en 26 seconden nadat het vorige topic dicht ging. Zit er behoorlijk dicht in de buurt dusquote:
Je had de laatste post, dan kan je een volgende keer op 'open nieuw deel' klikken en dan gaat alles vanzelf.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Pfffft......was jullie ineens kwijt.....
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had de laatste post, dan kan je een volgende keer op 'open nieuw deel' klikken en dan gaat alles vanzelf.
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....
In dat betreffende topic! Als je dan post 301 hebt zegmaar kun je een nieuw deel openen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee want ik kreeg de melding dat ik niet meer mocht posten....
Ik kreeg dus niet meer de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.
Maar als je dat te snel doet krijg je ook een melding dat je niet zo snel opnieuw mag posten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Klopt, het topic gaat automatisch dicht na 301 posts. Dan is ie vol. Maar als je dan klikt op het linkje met 'open nieuw deel' komt er een nieuwe.
Ja, we zijn hier soms wat ongeduldig.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg dus niet mee de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....
Als we in dit tempo doorbabbelen over het openen van nieuwe topics krijgt Cinderelladreamer over 10 minuten een herkansing.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, we zijn hier soms wat ongeduldig.ach. volgende keer weer.
Oh dat is omdat ik het toen inmiddels gedaan had denk ik. Heb wel eerst netjes drie minuten gewachtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik kreeg dus niet meer de kans om op 'open nieuw deel' te klikken.....
Volgende keer wachten we langer!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Sorry guys and dolls, maar ik kreeg echt echt écht geen kans om een nieuw deel te openen!!
Drie minuten en dertig seconden dan. Vooruit..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgende keer wachten we langer!
Ik denk dat je beter dan een paar keer eerst door een slotje kunt posten. Gewoon omdat .quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Drie minuten en dertig seconden dan. Vooruit..
Wauw echt......ik was een post aan het maken en kreeg de melding dat ik niet mocht posten dus ik had NIET de lapo!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgende keer wachten we langer!
Tsep tsep.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik zit even ESF top-zoveels te kijken op YouTube en wauw, Cake to Bake is alweer 5 jaar geleden.
Einde bericht.
Het geeft ook allemaal niets. Lapo betekent laatste post. En die had je in het vorige topic. Kijk maar.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wauw echt......ik was een post aan het maken en kreeg de melding dat ik niet mocht posten dus ik had NIET de lapo!
Ik kwam er gisteren achter dat Deen na dit optredenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:07 schreef Cee het volgende:
Ik zit even ESF top-zoveels te kijken op YouTube en wauw, Cake to Bake is alweer 5 jaar geleden.
Einde bericht.
Oh heerrrlak. Ik hou van door slotjes posten. Tegenwoordig probeer ik het niet te doen en nu mis ik het een beetje. Moment..quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:03 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter dan een paar keer eerst door een slotje kunt posten. Gewoon omdat .
Ja, hij was onherkenbaar in een groepje gaan meezingen in 2016!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat Deen na dit optreden
nog een keer heeft meegedaanWel gestrand in de voorronde
Benieuwd welk topic een rotschop van jewelste gaat krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh heerrrlak. Ik hou van door slotjes posten. Tegenwoordig probeer ik het niet te doen en nu mis ik het een beetje. Moment..
Ik ga het nu even kijken. Begint al goed met een celliste in zo'n reddingsdeken, waarna Ming the Merciless gaat zingen achter prikkeldraadquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, hij was onherkenbaar in een groepje gaan meezingen in 2016!
Waarom kreeg ik dan de melding dat ik niet mocht posten??? Ik kreeg gewoon echt niet te zien dat ik een nieuw deel moest openen.....en dat heb ik bij andere topics al meerdere keren gedaan dus ik weet hoe het werkt!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het geeft ook allemaal niets. Lapo betekent laatste post. En die had je in het vorige topic. Kijk maar.Post 301 is altijd de laatste.
[ afbeelding ]
Misschien zit je aan je topicquotum?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan de melding dat ik niet mocht posten??? Ik kreeg gewoon echt niet te zien dat ik een nieuw deel moest openen.....en dat heb ik bij andere topics al meerdere keren gedaan dus ik weet hoe het werkt!
Ik wil gewoon geen kritiek krijgen op iets wat ik niet verkeerd heb gedaan....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Misschien zit je aan je topicquotum?
On balance ga ik toch voor Deen's eerdere inzendingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ga het nu even kijken. Begint al goed met een celliste in zo'n reddingsdeken, waarna Ming the Merciless gaat zingen achter prikkeldraad
Een melding dat je niet kunt posten in een dicht topic klopt idd. Maar als je inderdaad op het Nieuw Deel linkje klikt had er een nieuwe moeten openen of een melding 'er is nog een deel open' (oid) en dan komt dat omdat ik het uiteindelijk heb geopend na 3 min netjes wachten. Ik zag je in een ander forum posten dus had het idee dat je het niet doorhad. Maar geeft allemaal niks holadiejeequote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik dan de melding dat ik niet mocht posten??? Ik kreeg gewoon echt niet te zien dat ik een nieuw deel moest openen.....en dat heb ik bij andere topics al meerdere keren gedaan dus ik weet hoe het werkt!
Ik vind Deen het sterkste zonder microfoon.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
On balance ga ik toch voor Deen's eerdere inzending
Maar lieve schat, wie geeft hier kritiek? It's all in good fun, de users hier kennende.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen kritiek krijgen op iets wat ik niet verkeerd heb gedaan....
Ben ik nou een ouwe knar dat ik die Holadiejee begrijp?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een melding dat je niet kunt posten in een dicht topic klopt idd. Maar als je inderdaad op het Nieuw Deel linkje klikt had er een nieuwe moeten openen of een melding 'er is nog een deel open' (oid) en dan komt dat omdat ik het uiteindelijk heb geopend na 3 min netjes wachten. Ik zag je in een ander forum posten dus had het idee dat je het niet doorhad. Maar geeft allemaal niks holadiejee
Kritiek?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen kritiek krijgen op iets wat ik niet verkeerd heb gedaan....
Nogmaals: ik kon NIET op open nieuw deel klikken.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Een melding dat je niet kunt posten in een dicht topic klopt idd. Maar als je inderdaad op het Nieuw Deel linkje klikt had er een nieuwe moeten openen of een melding 'er is nog een deel open' (oid) en dan komt dat omdat ik het uiteindelijk heb geopend na 3 min netjes wachten. Ik zag je in een ander forum posten dus had het idee dat je het niet doorhad. Maar geeft allemaal niks holadiejee
Ja.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben ik nou een ouwe knar dat ik die Holadiejee begrijp?
Mocht ik ooit mod worden, dan moet ik nog eens op deze post gaan reageren. Die kans lijkt me klein, maar nu staat het ergens genoteerdquote:
You and I both!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ben ik nou een ouwe knar dat ik die Holadiejee begrijp?
Dan wast t vast een bugje. T beheer is de laatste tijd aan het klussen aan de site.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogmaals: ik kon NIET op open nieuw deel klikken.....
Het lag gewoon niet aan mij in elk geval.....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dan wast t vast een bugje. T beheer is de laatste tijd aan het klussen aan de site.
FF kijken of ze elkaar nu gaan proberen af te troeven.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mocht ik ooit mod worden, dan moet ik nog eens op deze post gaan reageren. Die kans lijkt me klein, maar nu staat het ergens genoteerd
Drie weken stilte, dan weer een post. Twee dagen later heeft de ander dat in de gaten, weer een post erbij... Duurt even, maar dan kom je er welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
FF kijken of ze elkaar nu gaan proberen af te troeven.
Is het straks een topic met 893 posts.
Maar dat geeft toch verder ook niet? Er is echt niks aan de hand.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nogmaals: ik kon NIET op open nieuw deel klikken.....
Als ze van quotes in een dicht topic ook een alert krijgen kunnen ze dat met een avondje wel voor elkaar krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Drie weken stilte, dan weer een post. Twee dagen later heeft de ander dat in de gaten, weer een post erbij... Duurt even, maar dan kom je er wel
Tuurlijk wel, maar dan is het geen sportquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ze van quotes in een dicht topic ook een alert krijgen kunnen ze dat met een avondje wel voor elkaar krijgen.
Sorry dat ik zo fel reageer....maar ik had gewoon echt niet de lapo.....wil ik gewoon echt even recht gezet hebben...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat geeft toch verder ook niet? Er is echt niks aan de hand.
En doorrrrr![]()
Dingen zo snel mogelijk doen is geen sport?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan is het geen sport
Eric the Eel is alvast ingelichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen zo snel mogelijk doen is geen sport?![]()
Geef jij het ff door aan bijna elke atleet in de wereld?
Aan de andere kant, only one way to find out.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Greys het volgende:
Ik weet niet of er iets stuk gaat als er 800 posts in een topic komen (en dan heb ik het straks weer gedaan weetjewel) dus ik laat het lawo aan de beer.
Een lapo is post nummer 301. Waarna hij dicht is. Ik heb een screenshot ervan gepost toch? Als jij naar dat dichte topic terug gaat wie heeft er bij jou dan post 301? Want misschien zit daar een bugje? Maar je kunt het zo checken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo fel reageer....maar ik had gewoon echt niet de lapo.....wil ik gewoon echt even recht gezet hebben...
Hier ook al verbazing, gisteren iets besteld dat op z’n vroegst maandag binnen zou komen maar het komt morgen al! Had mijn werkadres opgegeven zodat ik er zeker ben als de postbode aan de deur staat maar nu is het op zaterdag en ben ik er dus niet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een pakket dat volgens de planning dinsdag bezorgd zou worden is vanavond al bij de buren afgeleverd
Zo snel mogelijk speerwerpen lijkt me nog best gevaarlijkquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dingen zo snel mogelijk doen is geen sport?![]()
Geef jij het ff door aan bijna elke atleet in de wereld?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aan de andere kant, only one way to find out.
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eric the Eel is alvast ingelicht
Ik zou hier graag meer gedetailleerde informatie over lezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Hier ook al verbazing, gisteren iets besteld dat op z’n vroegst maandag binnen zou komen maar het komt morgen al! Had mijn werkadres opgegeven zodat ik er zeker ben als de postbode aan de deur staat maar nu is het op zaterdag en ben ik er dus niet.Gelukkig kon ik het adres nog wijzigen naar een afhaalpunt.
/liefdagboek
Ik was met een post bezig en toen ik op verzenden klikte kreeg ik de melding dat ik niet meer mocht posten.......dus ging ik er vanuit dat iemand anders met nét voor was met de lapo....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Een lapo is post nummer 301. Waarna hij dicht is. Ik heb een screenshot ervan gepost toch? Als jij naar dat dichte topic terug gaat wie heeft er bij jou dan post 301? Want misschien zit daar een bugje? Maar je kunt het zo checken.
(of neem je me nou in de maling en trap ik erin?Want ik snap echt niet meer wat je nou bedoelt)
Nee (uiteraard niet).quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
Als jullie kijken in het vorige topic zien jullie dan een ander met de lapo? Want nu wil ik het weten ook. (door het slotje posters niet meegerekend dus)
Misschien niet als ze het geblinddoekt doen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk speerwerpen lijkt me nog best gevaarlijk
Ik ben veel dingen, maar geen 40-jarige zwemmer uit Equatoriaal Guineaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben jij dat?![]()
Zou een hoop wedstrijden verklaren.
Nope.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:25 schreef Greys het volgende:
Als jullie kijken in het vorige topic zien jullie dan een ander met de lapo? Want nu wil ik het weten ook. (door het slotje posters niet meegerekend dus)
Ik sla dat wijselijk over.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
Durft iemand trouwens op RTL Late Night naar het geneuzel van Staverman over die ene concurrent van Duncan op het ESF te kijken?
Ik niet want dan ga ik met dingen gooien maar als er wat interessants voorbij komt hoor ik het graag.
Drie truien en twee broeken, ik laat morgen weten welke passen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou hier graag meer gedetailleerde informatie over lezen.
Als het liedje van Duncan nu wordt gepresenteerd kijkt er niemand, want het is bij RTL Late Night.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
Durft iemand trouwens op RTL Late Night naar het geneuzel van Staverman over die ene concurrent van Duncan op het ESF te kijken?
Ik niet want dan ga ik met dingen gooien maar als er wat interessants voorbij komt hoor ik het graag.
Durven wel, maar ik kijk eigenlijk uit principe al geen late night meer sinds ze Humberto gekickt hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
Dat klinkt als een goede winteroutfit zo aan het begin van de lente.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Drie truien en twee broeken, ik laat morgen weten welke passen.
Een broek is nog onderweg trouwens dus dat is de cleerhanger.
Is dat programma niet inmiddels afgelopen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten met deze kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat programma niet inmiddels afgelopen?
bruh.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb al veel shirts en zo maar ik zocht wat ‘het is te warm voor parka en te koud voor tanga’-kleding dus zodoende.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goede winteroutfit zo aan het begin van de lente.
Ik bedoelde gewoon qua uitzendtijdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zou je wel verwachten met deze kijkcijfers.
Hm, ik dacht bij het sjoelen ook al geen Equatoriaal Guinearianen(?) te zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben veel dingen, maar geen 40-jarige zwemmer uit Equatoriaal Guinea
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah! Stuitend gebruik van vooroordelen hier! Alsof alle Equatoriaal-Guineeėrs er hetzelfde uitzien!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik dacht bij het sjoelen ook al geen Equatoriaal Guinearianen(?) te zien.
Bloeddruk says no.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:27 schreef Cee het volgende:
Een olympisch logo maken van geverfde sjoelstenen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, ik dacht bij het sjoelen ook al geen Equatoriaal Guinearianen(?) te zien.
Heb het nog geprobeerd met die stenen in verschillende kleuren, maar er kwam niemand langzaam naar me toe zwemmen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:35 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een olympisch logo maken van geverfde sjoelstenen.
Ze dragen niet allemaal sandalen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nah! Stuitend gebruik van vooroordelen hier! Alsof alle Equatoriaal-Guineeėrs er hetzelfde uitzien!
Misschien maar beter ook. Als je naar de pagina met fragmenten gaat krijg je al allemaal clips van Maan en Romy Monteiro die zegt er volgend jaar heen te willenquote:
HELL NAH!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Als je naar de pagina met fragmenten gaat krijg je al allemaal clips van Maan en Romy Monteiro die zegt er volgend jaar heen te willen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook. Als je naar de pagina met fragmenten gaat krijg je al allemaal clips van Maan en Romy Monteiro die zegt er volgend jaar heen te willen
Heb het niet gezien vandaag maar, eh, geen goed optreden?quote:
Dat kan maar één ding betekenen:quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze dragen niet allemaal sandalen?![]()
Ben ik misschien toch verkeerd ingelicht.
Eh, strikvraag. Het is vier keer dezelfde vrouw.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen:
Dat het weer tijd is voor Nederlands favoriete educatieve spel: Equatoriaal Guine-ja of Equatoriaal Gui-nee
Roger, je bent aangekomen bij de finalevraag. Zoals elke week luidt die: welke van onderstaande personen is/zijn afkomstig uit Equatoriaal Guinea?
[ afbeelding ]
Je tijd gaat... nu in!
Holy smack... inmiddels staat er wel een ESF-fragment tussen, maar dat duurt maar liefst 25 minuten!quote:
Dat kan ik helaas niet goedrekenen. Wil je nog een poging wagen? Je maakt nog altijd kans op de Suske en Wiske-video's!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, strikvraag. Het is vier keer dezelfde vrouw.
Laat ik nou net nog een VHS-Speler hebben.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet goedrekenen. Wil je nog een poging wagen? Je maakt nog altijd kans op de Suske en Wiske-video's!
Voor het bekijken van de Suske en Wiske-video's is een VHS-speler veriest. De VHS-speler is niet inbegrepen in de prijs.
Ik bedoelde eigenlijk met dezelfde set. Nieuwe ronde gaat even duren, maar kan welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laat ik nou net nog een VHS-Speler hebben.![]()
Ok doe er nog maar een.
Ik keek maar met een half oog maar hij gaf iig prima esf gifjes materiaal vanavond voor tijdens de enveloppen in mei.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb het niet gezien vandaag maar, eh, geen goed optreden?
Die ziet eruit alsof hij blij is dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik keek maar met een half oog maar hij gaf iig prima esf gifjes materiaal vanavond voor tijdens de enveloppen in mei.
[ afbeelding ]
Persoon A ja. Persoon B nee, Persoon C nee, dat is een Nigeriaan (Hakeem 'The Dream' Olajuwonquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kan maar één ding betekenen:
Dat het weer tijd is voor Nederlands favoriete educatieve spel: Equatoriaal Guine-ja of Equatoriaal Gui-nee
Roger, je bent aangekomen bij de finalevraag. Zoals elke week luidt die: welke van onderstaande personen is/zijn afkomstig uit Equatoriaal Guinea?
[ afbeelding ]
Je tijd gaat... nu in!
Allebei z'n kandidaten zijn door naar de finale dus hij was erg tevreden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ziet eruit alsof hij blij is dat het afgelopen is.
Ik denk dat ik intussen blij ben dat ik niet gekeken heb.
Het zou ook wel schandalig zijn als zijn twee kandidaten niet door zouden geweest naar de finale. Evenals Navarone steken die toch mijlenver boven de rest uit.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Allebei z'n kandidaten zijn door naar de finale dus hij was erg tevreden.
Kan me voorstellen dat dat ff gaat duren. Probeer maar eens een foto te vinden van een andere Equatoriaal Guineariaan met al die Equatoriaal Guineariaanse vrouwen foto's die zo op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met dezelfde set. Nieuwe ronde gaat even duren, maar kan wel
Ik ben bij The Voice echt afgehaakt sinds er een lil kleine oid bij kwam. Wat weet zo'n rapper nu van zingen en coachen af?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Persoon A ja. Persoon B nee, Persoon C nee, dat is een Nigeriaan (Hakeem 'The Dream' OlajuwonPersoon D nee, wand dat is Victor Reinier.
Persoon A ja. Persoon B nee, Persoon C nee, dat is een Nigeriaan (Hakeem 'The Dream' Olajuwonquote:
?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Wat gaat er nou steeds mis met de quotes? Had er net ook al last van
Achteraf zou toch iig pas na ontvangst moeten zijn jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:57 schreef Peter het volgende:
#kleinefrustraties
Bestel je iets bij BOL, kies je voor achteraf betalen..
Dan krijg je te zien dat het pakketje over en dag of 4 wordt bezorgd. Maar of je wel gelijk al even de betaling wil doen.
Nee dus, ik wil achteraf betalen, dat is NADAT ik het pakketje binnen heb. Niet als zij het verzenden.
En dan hebben ze ook het lef om de 14 dagen betaaltermijn al in te laten gaan op de besteldag en niet op de bezorgdag (maar dat staat wel bij hun eigen uitleg).
Kortom, ik wacht tot ik het pakketje binnen heb en plan dan expres een betaalopdracht in voor 13 dagen vanaf de ontvangst.
18 dagen na het bestellen.
Ik ben benieuwd of ze gaan zeiken.
En ohja, bestel je 2 dingen bij verschillende externe leveranciers met achteraf betalen.. dan moet je de artikelen apart van elkaar betalen, ook al is het 1 order...
BOL denkt lekker aan zijn eigen proces en niet aan de klant.
#eindekleinefrustraties
Ik zit persoonlijk dus steeds te hopen dat die Navarone eruit gaat.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou ook wel schandalig zijn als zijn twee kandidaten niet door zouden geweest naar de finale. Evenals Navarone steken die toch mijlenver boven de rest uit.
Ik dacht dat D Vledder was, die van Baantjerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Persoon A ja. Persoon B nee, Persoon C nee, dat is een Nigeriaan (Hakeem 'The Dream' OlajuwonPersoon D nee, wand dat is Victor Reinier.
Dat is sinds een aantal weken iets wat heel vaak fout gaat ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb er 2 maanden terug ook al eens over geklaagd, geeft de klantenservice aan dat het helaas zo gaat, maar dat het nu eenmaal zo is.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Achteraf zou toch iig pas na ontvangst moeten zijn ja
Geen idee, het systeem zit er steeds "in!" tussen te plakken oid.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Zie oa post 115.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat dat ff gaat duren. Probeer maar eens een foto te vinden van een andere Equatoriaal Guineariaan met al die Equatoriaal Guineariaanse vrouwen foto's die zo op elkaar lijken.
Het probleem bij Navarone is, dat ze gevraagd zijn om mee te doen. Dat is jammer.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit persoonlijk dus steeds te hopen dat die Navarone eruit gaat.
Niet omdat ze niet goed zijn ofzo, maar ik kan de zangstem van die zanger echt niet goed hebben.
Herman-Godquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:06 schreef ijs_beer het volgende:
Herman Finkers: Geen jager geen neger
Dquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]![]()
*Ahum* Roger, je hebt aangegeven graag een tweede poging te willen wagen in ons immer populaire spel. Dit is je kans! De Suske en Wiske-video's liggen nog steeds voor het grijpen!
[ afbeelding ]
Aquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik gewoon hier. Niks spannends aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef Peter het volgende:
@:cyan9 test hoelang je nodig hebt om te reageren
Dat gevraagd zijn hoor ik hier en daar wel wat over, maar weet ik verder niks van.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem bij Navarone is, dat ze gevraagd zijn om mee te doen. Dat is jammer.
Als band vind ik ze goed, de zanger ook wel, maar er is iets aan hem waardoor ik het toch allemaal net niet vind. Ik vind hem meestal niet met passie zingen, het lijkt voor mij, alsof die heel erg een trucje aan het doen is. Het klopt gewoon net niet. Zijn manier van zingen, zijn uitstraling, iets heel neps. Maar dat is puur het gevoel.
Dat van vorige week komt ook wel omdat het een totaal verkeerd liedje was om hem te laten zingen. Maar ik snap je punt wel, zijn stemgeluid lijkt wat onnatuurlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat gevraagd zijn hoor ik hier en daar wel wat over, maar weet ik verder niks van.
Het gaat mij puur om zijn stemgeluid. Zoals hij bijv vorige week zong, dan zit ik nog net niet te knarsetanden.
Maar goed, dat is allemaal persoonlijk en voor iedereen anders en zo.
Ga eens weg danquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:10 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja maar nu ben ik gewoon hier. Niks spannends aan.
Prima.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:08 schreef Redefine het volgende:
Aan alleen hier. Laten we het eens over Cyan9 hebben, zodat die er tijdig op kan reageren en ook weer met een tevreden gevoel naar bed kan gaan.
Misschien beter dat we elkaars fobieėn met rust latenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima.
Zo lang hij maar niet weer over spinnen begint, want dan zal ik me toch genoodzaakt zien weer over champignons te gaan praten.
Mooi. laten we het eens over cyan gaan hebben.quote:
Ik was al begonnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi. laten we het eens over cyan gaan hebben.
Ai! D is/was een Egyptenaar! Boutros Boutros-Ghali, bij mij vooral bekend van The Fast Showquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
D
Heel duidelijk dit keer.
C is gewoon een gezonde Hollandse jongen en A en B zijn weer diezelfde vrouwen van zonet.
Ik vermoed dat er straks weer plaatjes gaan opduiken.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Prima.
Zo lang hij maar niet weer over spinnen begint, want dan zal ik me toch genoodzaakt zien weer over champignons te gaan praten.
Ik nam vorige week omdat het toen echt erg was, maar ik heb het sowieso wel met hem.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat van vorige week komt ook wel omdat het een totaal verkeerd liedje was om hem te laten zingen.
Dat idd.quote:Maar ik snap je punt wel, zijn stemgeluid lijkt wat onnatuurlijk.
Deal.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Misschien beter dat we elkaars fobieėn met rust laten
quote:
Gaat het wel goed met je beer?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef ijs_beer het volgende:
En dat terwijl bij eigk Moetr slapen.
Als we nou eens rondvragen op het forum of er iemand uit een tropisch land/staat komt. Dan kunnen we het volgende spelletje spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ai! D is/was een Egyptenaar! Boutros Boutros-Ghali, bij mij vooral bekend van The Fast Show
Je had nog wat over van valentijnsdag?quote:
Oeh jah, nog bonbonsquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je had nog wat over van valentijnsdag?
Och, Egypte en Equatoriaal-Guinea liggen beide in Afrika en op die Gezonde Holandse jongen en die twee vrouwen ben ik niet verbeterd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ai! D is/was een Egyptenaar! Boutros Boutros-Ghali, bij mij vooral bekend van The Fast Show
Alleenmaar typgriep. Verder primaaaa. Wilde zeggen dat ik eigk moet slapen maarjAaa.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het wel goed met je beer?
Prrrr.quote:
Ik kan de juiste antwoorden geven, maar ik heb sterk het idee dat mijn uiterst serieuze quiz tot een lachertje wordt gemaakt hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, Egypte en Equatoriaal-Guinea liggen beide in Afrika en op die Gezonde Holandse jongen en die twee vrouwen ben ik niet verbeterd.
Wat mij betreft was mijn antwoord dus gewoon voor 3/4 goed.
Ik mis Gui-ness als optie!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de juiste antwoorden geven, maar ik heb sterk het idee dat mijn uiterst serieuze quiz tot een lachertje wordt gemaakt hier
Slapen doordeweeks is nog steeds een ding?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Alleenmaar typgriep. Verder primaaaa. Wilde zeggen dat ik eigk moet slapen maarjAaa.
Dat wordt een pubquiz binnenkort?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kan de juiste antwoorden geven, maar ik heb sterk het idee dat mijn uiterst serieuze quiz tot een lachertje wordt gemaakt hier
De zomertijd komt er aan, dus dan moet je voorslapen, want dat is een kortere nacht..quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Slapen doordeweeks is nog steeds een ding?
Ik dacht dat we dat intussen allemaal gewoon van zaterdag op zondag deden.
Guiness is altijd een optiequote:
Valentijnsdag is toch die dag die je compleet alleen doorbrengt, met Celine Dion op de achtergrond en een kingsize beker met ijs, om al het verdriet en pijn van je ellendige al jaren aanhoudende single leven zonder enige perspectieven op verandering slecht gedeeltelijk te kunnen verdragen, waarna je nog dagen het idee hebt dat je elk moment in huilen kan uitbarsten vanwege je miserabele liefdesleven, en elk koppel dat je tegenkomt wil ombrengen op de meest gruwelijke manier die je kan bedenken, want waarom verdienen zij liefde en jij niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je had nog wat over van valentijnsdag?
Ik ga binnenkort wel weer ergens meespelen met een quiz jaquote:
Kak, dus toch weer verkeerd gedaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is toch die dag die je compleet alleen doorbrengt, met Celine Dion op de achtergrond en een kingsize beker met ijs, om al het verdriet en pijn van je ellendige al jaren aanhoudende single leven zonder enige perspectieven op verandering slecht gedeeltelijk te kunnen verdragen, waarna je nog dagen het idee hebt dat je elk moment in huilen kan uitbarsten vanwege je miserabele liefdesleven, en elk koppel dat je tegenkomt wil ombrengen op de meest gruwelijke manier die je kan bedenken, want waarom verdienen zij liefde en jij niet?
Ik heb niet zo veel met valentijnsdag.
Nee helemaal niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ok IJs misschien iets minder, maar hij heeft wel gelijk.quote:
Ik heb net zo min wat met valentijsdag, maar om nou Celine Dion op te gaan zettenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Valentijnsdag is toch die dag die je compleet alleen doorbrengt, met Celine Dion op de achtergrond en een kingsize beker met ijs, om al het verdriet en pijn van je ellendige al jaren aanhoudende single leven zonder enige perspectieven op verandering slecht gedeeltelijk te kunnen verdragen, waarna je nog dagen het idee hebt dat je elk moment in huilen kan uitbarsten vanwege je miserabele liefdesleven, en elk koppel dat je tegenkomt wil ombrengen op de meest gruwelijke manier die je kan bedenken, want waarom verdienen zij liefde en jij niet?
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net zo min wat met valentijsdag, maar om nou Celine Dion op te gaan zetten
Ne partir par sans nogeattes wie vivreee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb net zo min wat met valentijsdag, maar om nou Celine Dion op te gaan zetten
Gelukkig maar. Nu hopen dat ik tegen die tijd de juiste antwoorden nog weetquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
Heel serieus en ga mijn antwoorden finetunen met Sylvana en alles, super serieus.![]()
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is ook een goede.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:28 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben gewoon trots op m'n eigen omschrijving van valentijnsdag.
Stil. Mooi.
Deze man weet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Behalve dan dat ijs en het huilen, want alleen zijn is helemaal niet slecht en ijs is alleen lekker als er een beer achter zit.
IJs_beer is gewild vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Behalve dan dat ijs en het huilen, want alleen zijn is helemaal niet slecht en ijs is alleen lekker als er een beer achter zit.
Onweerstaanbaar, ijskoud de lekkerste.quote:
Dat is makkelijk praten, jij bent nooit alleenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zoiets ja.
Zoals A. den Doolaard al schreef, 'Samen is twee keer alleen'.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten, jij bent nooit alleen
Duh.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
rtrtquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Sowwiehquote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is dit?
Mensen die door mijn nachtbrakerigheid heen zitten te nachtbrakeren?![]()
Het zou verboden moeten worden.
Wat ik je brom!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is dit?
heh?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 02:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat is dit?
Het is me watquote:Op zaterdag 16 februari 2019 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou breekt mijn klomp.
Wordt mijn nachtbrakerige nachtbrakerspost nog eens drie keer gequote terwijl ik elders de nacht aan het braken ben.
Het is me zeker wat.quote:
Zijn altijd wel mensen op fok te vinden, alleen zit men meestal niet hierquote:Op zaterdag 16 februari 2019 04:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is me zeker wat.![]()
Meestal zit ik hier rond dit tijdstip met mezelf te discussiėren.
Best een shock als er dan ineens anderen mensen wakker blijken te zijn.
Dat er rond deze tijd elders op Fok! nog mensen zijn sta ik niet van te kijken, maar hier is dat best opzienbarend.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zijn altijd wel mensen op fok te vinden, alleen zit men meestal niet hier
Ik nachtbraak best intensief, alleen ben ik pas sinds kort hier aan het meeposten.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 04:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat er rond deze tijd elders op Fok! nog mensen zijn sta ik niet van te kijken, maar hier is dat best opzienbarend.
Meestal zijn Roger en ik hier alleen, tenzij we met Redefine in gesprek zijn geraakt.
Wel, zonder waar dan ook te draaien was ik ook van plan te gaan. Welterusten dan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 04:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik nachtbraak best intensief, alleen ben ik pas sinds kort hier aan het meeposten.
Maarrr, ik heb van 22.30-4.00 gedraaid op Radio 49, dus ik ga toch dromenland opzoeken nu...
Lekker!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Moggu....start van een weekje vakantie hier
Zeg, kan dit de volgende keer in een spoiler? Ik kijk de herhaling vanavondquote:Op vrijdag 15 februari 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind ze wel de x-factor hebben eigenlijk (als ik dat zo mag zeggen). Hij mag wel iets meer los gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat van vorige week komt ook wel omdat het een totaal verkeerd liedje was om hem te laten zingen. Maar ik snap je punt wel, zijn stemgeluid lijkt wat onnatuurlijk.
Oh! Maar het staat ook voorop de telegraaf online enzo! En hoe weet ik dan wanneer we erover mogen praten, misschien kijkt Roozjee pas maandagavond! (grapje Roozjeequote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:42 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Zeg, kan dit de volgende keer in een spoiler? Ik kijk de herhaling vanavond
Geen fittie op een winnares van het ESFquote:Op zaterdag 16 februari 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gister maakten ze daar nog een grapje over. (Maar dat durf ik nu niet meer te zeggen).quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind ze wel de x-factor hebben eigenlijk (als ik dat zo mag zeggen). Hij mag wel iets meer los gaan.
Valt het jullie ook op dat die zanger wel heel close met Wendy is? Of ben ik de enige?
Gister heb ik het niet gezien, dus daarvan weet ik het niet.
Heb jij echt zo weinig slaap nodig??quote:
Telegraaf Online lees ik nietquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Maar het staat ook voorop de telegraaf online enzo! En hoe weet ik dan wanneer we erover mogen praten, misschien kijkt Roozjee pas maandagavond! (grapje Roozjee)
Maar sorry!![]()
*aast op de award*
NEE NIET ZEGGENquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Gister maakten ze daar nog een grapje over. (Maar dat durf ik nu niet meer te zeggen).
SORRYquote:
quote:
Que? Uurtje of 7 dit keer?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:03 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Heb jij echt zo weinig slaap nodig??
Gewoon beroerd.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb een feestje vanavond.
Wat een belachelijke timing.
Wat een lijersquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
Goed uitgerustquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik ben eindelijk ook eens bijgelezenWel goed leesvoer
![]()
Ondertussen lag ik gisteravond/nacht lekker onder de wol om vandaag goed uitgerust te zijn voor een hele dag ESF voorronde genot![]()
Volgend jaar gewoon grote rode kruizen zetten in je agenda met zulke weekenden!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
Shabuen..?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed uitgerust
Voorrondegenotholadiejee
Ik ga vanavond Shabuen met ouders en zus, maar dat is al om 17 uur dus ik pak nog een hoop voorrondegenot mee daarna
Eigenlijk is het elk jaar raak. Maar het is m'n beste vriendin, dus ik vergeef haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon grote rode kruizen zetten in je agenda met zulke weekenden!
(of gewoon alle weekenden blocken van februari tot half maart)
Veel plezier met Shabuen!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed uitgerust
Voorrondegenotholadiejee
Ik ga vanavond Shabuen met ouders en zus, maar dat is al om 17 uur dus ik pak nog een hoop voorrondegenot mee daarna
Oke dan mag het. Dat klinkt als een goede vriendin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het elk jaar raak. Maar het is m'n beste vriendin, dus ik vergeef haar.
Vorig jaar keek ze het ESF met me mee.
Dank je! En ja heerlijk is dat he, zo'n dag dat je lekker makkelijk eet en daardoor nóg meer zin hebt in de voorrondes.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier met Shabuen!![]()
Ik hou er dus serieus ook rekening mee dat ik niet tijdens een voorronde hoef te koken; dat bereid ik alvast voor en dan hoef ik het vanavond alleen nog maar de oven in te schuiven
Ik wil altijd nog een keer naar een andere Japanner bij jou in de buurt. Yama.quote:
Mooi dat je goed hebt kunnen slapenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:07 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik ben eindelijk ook eens bijgelezenWel goed leesvoer
![]()
Ondertussen lag ik gisteravond/nacht lekker onder de wol om vandaag goed uitgerust te zijn voor een hele dag ESF voorronde genot![]()
Bedankt! En ja, het gaat een stuk beter. Ademhalingsoefeningen helpen wel wat met het inslapen. Eerst werd ik dan 's nachts later nog een keer wakker, maar dat heb ik ook al een paar weken niet meer. Wel ben ik de afgelopen weken sowieso erg moe, ook al heb ik goed geslapen, maar ik denk dat dit wel bijtrekt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi dat je goed hebt kunnen slapenHeb je nu al langer dat je weer wat beter kunt slapen?
X-Factor is een ander programmaquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:51 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik vind ze wel de x-factor hebben eigenlijk (als ik dat zo mag zeggen). Hij mag wel iets meer los gaan.
Valt het jullie ook op dat die zanger wel heel close met Wendy is? Of ben ik de enige?
Gister heb ik het niet gezien, dus daarvan weet ik het niet.
Ik ken Yama niet en als ik Google op yama sushi krijg ik iets in Emmen? Da's niet echt in de buurt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wil altijd nog een keer naar een andere Japanner bij jou in de buurt. Yama.
Ik hoor een vriendin daar al jaren over en de foto's nodigen wel uit.
Gelukkig dat het nu beter gaat met slapenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt! En ja, het gaat een stuk beter. Ademhalingsoefeningen helpen wel wat met het inslapen. Eerst werd ik dan 's nachts later nog een keer wakker, maar dat heb ik ook al een paar weken niet meer. Wel ben ik de afgelopen weken sowieso erg moe, ook al heb ik goed geslapen, maar ik denk dat dit wel bijtrekt.
Mooi dat die oefening helptquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Bedankt! En ja, het gaat een stuk beter. Ademhalingsoefeningen helpen wel wat met het inslapen. Eerst werd ik dan 's nachts later nog een keer wakker, maar dat heb ik ook al een paar weken niet meer. Wel ben ik de afgelopen weken sowieso erg moe, ook al heb ik goed geslapen, maar ik denk dat dit wel bijtrekt.
Vervelend dat je last had met slaapproblemen! Dat kan zo frustrerend zijn. Welke oefeningen doe je nu? Fijn in ieder geval dat het helpt! Hopelijk verdwijnt de vermoeidheid ook nog.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind dat hij zichzelf meer fysiek moet laten gaan en qua stem niet te veel schreeuwen en hoog hoger hoogst enzo. Maar dat laatste vind ik bij allemaal wel, behalve bij Harry Potter.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
X-Factor is een ander programmaMaar dat vind ik ze ook wel hebben hoor. Ik vind het ook een goede band. Maar er is net iets waardoor het net niet echt top is.
Die Dennis zingt inderdaad heel gemakkelijk. Oogt heel erg natuurlijk. De anderen hebben dat wat minder.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:49 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik vind dat hij zichzelf meer fysiek moet laten gaan en qua stem niet te veel schreeuwen en hoog hoger hoogst enzo. Maar dat laatste vind ik bij allemaal wel, behalve bij Harry Potter.
Het lijkt wel of ze allemaal denken: ‘kijk ‘ns wat ik kan’. Like George said: ‘just sing..’.
Voel je je al iets beter?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:38 schreef MMF93 het volgende:
Morgen allemaal op deze heerlijke ESF-mega-veel-voorrrondes-dag. Vanaf 18.00 begint de pret toch?
Lief van je! Voel me iets beter, maar daar is het ook wel mee gezegd helaasquote:
Ik wilde het net vragen...balen zegquote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik donder haast om van de slaap want mn demente kat vindt het al een week achter elkaar nodig om steeds midden in de nacht te gaan loeien. Dat deed ie al weleens maar tegenwoordig elke nacht.En daarna kom ik niet meer in slaap. Vijf uur slapen achter elkaar per nacht is veel. En elke ochtend denk ik 'nu kap ik er echt mee' maar een kat laten inslapen omdat ie krijst 's nachts is ook weer zo wat. Nou ja hij is ook stokoud. En dement. En weer mankig. Maar ik kan de knoop maar niet doorhakken.
En de Griek gaat ook nog steeds niet goed. Woensdag wéér naar een andere dokter. De stand tot nu toe is dierenarts, osteopaat, orthopeed. Woensdag naar een orthomanuele dame in Noorden (ik wist niet dat dat dorp bestond). En hij wordt alleen maar gek van het niet mogen rennen al die weken. Ik wil weten wat het is en een einde in zicht.
M'n beestjes zijn m'n alles maar momenteel zijn er flink veel *gooit armen in de lucht* momenten zeg maar.En ik wil op m'n zwaarbevochten hondenveld verdorie! Nou is het er en mag ik niet. Rahhhh.
OKÉ OKÉ EINDE KLAAGZANG.
STRAKS SHABU.
ER WORDT DAN OP DE BEESTJES GEPAST.
EN DAARNA VOORRONDEGENOT
Lekker rustig aan doen. Was het afscheid mooi?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:13 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Lief van je! Voel me iets beter, maar daar is het ook wel mee gezegd helaas. Achja, nog maar een dagje bivakkeren op de bank.
De kat is minimaal 15. Heb hem ruim tien jaar uit het asiel en toen was ie rond de 5. Maar de dierenarts denkt dat ie ouder is. En voor een Bengaal is 15 kennelijk echt stokoud. Hij loeit gelukkig niet van pijn maar omdat als ie 's nachts wakker wordt de weg kwijt is.quote:Zonde zeg die zieke beestjes bij jou thuis. Kan door merg en been gaan he dat geluid van je kat. Hoe oud is hij/zij?
Ben benieuwd of er nu meer info komt over de Griek! Echt wel heel erg balen dat het hondenveldje er eindelijk is en je er niet op mag.
Fijn dat het al wat beter gaat. En probeer het maar goed rustig aan te doen voor zover dat kan; te vroeg over grenzen heengaan is nooit goed.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:13 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Lief van je! Voel me iets beter, maar daar is het ook wel mee gezegd helaas. Achja, nog maar een dagje bivakkeren op de bank.
Zonde zeg die zieke beestjes bij jou thuis. Kan door merg en been gaan he dat geluid van je kat. Hoe oud is hij/zij?
Ben benieuwd of er nu meer info komt over de Griek! Echt wel heel erg balen dat het hondenveldje er eindelijk is en je er niet op mag.
Ik zal duimen voor jou en de Griek! Dat verhaal over die orthomanueel therapeut klinkt goed; dat ze ook maar snel vindt wat de Griek mankeert zodat hij snel op het hondenveldje kan rennen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen. Was het afscheid mooi?
[..]
De kat is minimaal 15. Heb hem ruim tien jaar uit het asiel en toen was ie rond de 5. Maar de dierenarts denkt dat ie ouder is. En voor een Bengaal is 15 kennelijk echt stokoud. Hij loeit gelukkig niet van pijn maar omdat als ie 's nachts wakker wordt de weg kwijt is.
Ja duimen ajb woensdag dat die dame iets kan vinden. Heb er zulke goede verhalen over gelezen. Honden met een hernia die niet meer konden lopen en door haar weer goed kwamen enzo. Dus hopen dat ze hier ook iets mee kan. Ze is dierenarts en orthomanueel therapeut dus kan wervels enzo goed zetten. Maar als het een spier is zou zij dat ook kunnen achterhalen kennelijk. Dus ik heb goede hoop.
Oei een demente kat …….. bij mij, of beter gezegd bij de kat, hielp het als ik 's nachts een lampje liet branden. En als het toch even niet goed ging (want oh zo zielig en oh wat moeten de buren wel niet denken) dan ging ik even bij hem zitten om hem gerust te stellen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:55 schreef Greys het volgende:
Ik donder haast om van de slaap want mn demente kat vindt het al een week achter elkaar nodig om steeds midden in de nacht te gaan loeien. Dat deed ie al weleens maar tegenwoordig elke nacht.En daarna kom ik niet meer in slaap. Vijf uur slapen achter elkaar per nacht is veel. En elke ochtend denk ik 'nu kap ik er echt mee' maar een kat laten inslapen omdat ie krijst 's nachts is ook weer zo wat. Nou ja hij is ook stokoud. En dement. En weer mankig. Maar ik kan de knoop maar niet doorhakken.
En de Griek gaat ook nog steeds niet goed. Woensdag wéér naar een andere dokter. De stand tot nu toe is dierenarts, osteopaat, orthopeed. Woensdag naar een orthomanuele dame in Noorden (ik wist niet dat dat dorp bestond). En hij wordt alleen maar gek van het niet mogen rennen al die weken. Ik wil weten wat het is en een einde in zicht.
M'n beestjes zijn m'n alles maar momenteel zijn er flink veel *gooit armen in de lucht* momenten zeg maar.En ik wil op m'n zwaarbevochten hondenveld verdorie! Nou is het er en mag ik niet. Rahhhh.
OKÉ OKÉ EINDE KLAAGZANG.
STRAKS SHABU.
ER WORDT DAN OP DE BEESTJES GEPAST.
EN DAARNA VOORRONDEGENOT
De activiteit verschilt per nacht hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:45 schreef summer52 het volgende:
Vanmorgen alles doorgelezen, jeetje wat zijn jullie 's nachts actief. Maar het is oh zo leuk om dit 's ochtends allemaal te lezen.
Moest 'm een paar keer lezen......quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De activiteit verschilt per nacht hoorEr zijn er maar twee die in zijn eentje een topic vol kunnen posten
En ja, die zin is precies zo opgeschreven als ik hem bedoel
Oeh, benieuwd over wie dit gaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De activiteit verschilt per nacht hoorEr zijn er maar twee die in zijn eentje een topic vol kunnen posten
Ja, ik ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, benieuwd over wie dit gaat.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen. Was het afscheid mooi?
Het was een mooi afscheid! Echt een ouderwetse kerkdienst (ze was dan ook bijna 96 jaar), mooie foto's en praatjes. Het is goed zo voor haar.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn dat het al wat beter gaat. En probeer het maar goed rustig aan te doen voor zover dat kan; te vroeg over grenzen heengaan is nooit goed.![]()
Hoe was het trouwens op de uitvaart van je oma?
Zooo dat is een oude kat ja!! Ach tissund, de weg niet meer vinden 's nachts. Kun je weinig aan doen ook verder denk ik?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 11:17 schreef Greys het volgende:
De kat is minimaal 15. Heb hem ruim tien jaar uit het asiel en toen was ie rond de 5. Maar de dierenarts denkt dat ie ouder is. En voor een Bengaal is 15 kennelijk echt stokoud. Hij loeit gelukkig niet van pijn maar omdat als ie 's nachts wakker wordt de weg kwijt is.
Ja duimen ajb woensdag dat die dame iets kan vinden. Heb er zulke goede verhalen over gelezen. Honden met een hernia die niet meer konden lopen en door haar weer goed kwamen enzo. Dus hopen dat ze hier ook iets mee kan. Ze is dierenarts en orthomanueel therapeut dus kan wervels enzo goed zetten. Maar als het een spier is zou zij dat ook kunnen achterhalen kennelijk. Dus ik heb goede hoop.
Landentopics normaal gesprokenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:20 schreef MMF93 het volgende:
Waar kan ik eigenlijk alle streams vinden voor vanavond? Gewoon in de landen-topics?
(Ben nog steeds nieuw hier he. Hoewel ik binnenkort wel over de 100 punten heen ga![]()
)
Heel veel sterkte!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Boor hakte zelf de knoop door. Een kwartier nadat ik hier typte dat ie zo rottig ging kon ie ineens met beide achterpoten niet meer lopen. Dierenarts gebeld, mochten ondanks dat ze al dicht gingen langs komen, ze was superlief en zei 'dit is het, dit komt niet meer goed'. Dus nu is Boor er niet meer. Nu brengen naar dierencrematorium. Wat een bizarre zaterdag zo. Maar het is goed zo. Boortje.
Ach, arme Boor.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Boor hakte zelf de knoop door. Een kwartier nadat ik hier typte dat ie zo rottig ging kon ie ineens met beide achterpoten niet meer lopen. Dierenarts gebeld, mochten ondanks dat ze al dicht gingen langs komen, ze was superlief en zei 'dit is het, dit komt niet meer goed'. Dus nu is Boor er niet meer. Nu brengen naar dierencrematorium. Wat een bizarre zaterdag zo. Maar het is goed zo. Boortje.
Wow Greys wat heftigquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Jeetje, wat gaat dat dan ineens snelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Is iemand die zich in tweeėn kan splitsen volgens mij kan dat er maar één zijn. Maar ook in de avonden kunnen jullie er wat van, en ja ik moet 's avonds geen laptop open doen want dan kan ik mijn nachtrust wel vergeten. Maar het is elke ochtend weer genieten hoor 😁quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stertke Greys! Bizar hoe snel dat dan kan gaanquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Ach meid wat erg, maar voor Boor is dit het beste. Sterkte en veel liefs.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Fijn dat je er bij hebt kunnen zijn MMF! Jammer dat je broer en zus er niet bij konden zijn. Dit zijn juist momenten dat je samen wil zijn en samen het verdriet wil verwerken als familie. Ik zou het zelf moeilijk vinden om zo ver bij mijn familie vandaan te wonen, juist om dit soort situaties. Ga je wel eens (op jaarlijkse basis bijv.) naar ze toe of bezoeken ze jou en je familie?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:14 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
Het was een mooi afscheid! Echt een ouderwetse kerkdienst (ze was dan ook bijna 96 jaar), mooie foto's en praatjes. Het is goed zo voor haar.
Meest moeilijke vond ik nog dat 1 van mijn broers en mijn zus er niet bij konden zijn. Zij wonen in het buitenland vanwege werk & de liefde en op dit soort momenten mis ik ze heeeeel erg. Maargoed zij zijn gelukkig daar en daar gaat het om, en ik heb nog twee broers die wel in NL wonen
Ik heb een etentje. Wekenlang gedacht dat het een lunch was en dat ik op tijd terug ben voor de voorrondes maar nee. MAAR NEE.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 10:17 schreef Cyan9 het volgende:
Oh Meis tochquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:16 schreef Greys het volgende:
Net bij crematorium gebracht. Hij krijgt een super fancy potje. Precies zoals ie was, een tikkie anders, knap, opvallend en slightly gay.
Ik klink hier misschien wat on-emotioneel maar ik heb bij de dierenarts me een ongeluk gejankt en net bij crematorium weer. Maar het blijft bizar dat het binnen een half uur ineens klaar was. Straks nog even een knappe foto zoeken voor hier.
Oh God ik lees dit nu pas (reageer altijd op posts zodra ik ze zie zonder de rest te lezenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:45 schreef Greys het volgende:
Dat blijft het ook Greys, als je iemand kwijt raakt (of dat nou een mens is of dier) kan het ongeloof tijdelijk de overhand nemen, waardoor het soms lijkt alsof je helemaal niet verdrietig bent. Ik hoop dat je iig even de tijd voor jezelf neemt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:16 schreef Greys het volgende:
Net bij crematorium gebracht. Hij krijgt een super fancy potje. Precies zoals ie was, een tikkie anders, knap, opvallend en slightly gay.
Ik klink hier misschien wat on-emotioneel maar ik heb bij de dierenarts me een ongeluk gejankt en net bij crematorium weer. Maar het blijft bizar dat het binnen een half uur ineens klaar was. Straks nog even een knappe foto zoeken voor hier.
Dat is snel gegaan, sterkte in deze moeilijke tijdquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:16 schreef Greys het volgende:
Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliepquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh God ik lees dit nu pas (reageer altijd op posts zodra ik ze zie zonder de rest te lezen), Boortje.
Het is zwaar klote maar het is inderdaad goed zo. Hele dikke knuffel voor jou en een aai over Boor’s bolletje.
Inderdaad dit ja. Iedereen weet dat ik niet gestoord wil worden in die maanden en dat alles van tevoren gepland moet worden. Nu heb ik een bijkomend voordeel dat ik geen vrienden heb die echt dichtbij wonen, dus veel kans dat iemand spontaan even langs komt wippen is er al niet.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:40 schreef grazz het volgende:
Ik snap al die (a)sociale verplichtingen niet van jullie. Of misschien ben ik dan toch echt een zolderkamerautist zonder vrienden... Ik plan dus nauwelijks wat in in de maanden jan-maart. Vrienden weten dat ze me gedurende deze 3 maanden zo min mogelijk moeten vragen.
Zometeen dus wat te knabbelen halen voor vanavond. En nu al lichte stress, hoe laat kijk ik wat![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep![]()
Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter.
En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.
Heb dit potje voor hem uitgezocht. Past wel bij Boor, toch?
[ afbeelding ]
Eerder vanmorgen lag hij nog heerlijk in de zon.(hier leeft ie dus nog)
[ afbeelding ]
In het crematorium (zo mooi daar, op al die steentjes aan het water staat de naam van een dier)
[ afbeelding ]
En nog eentje van z'n glorieuze zelf. Dat ie maar voor altijd in de zon mag liggen.
[ afbeelding ]
Awwwwquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Vanmorgen typte ik hier nog over hem. Nu spijt dat ik eigenlijk zeurde dat ie zo blerde en ik daardoor slecht sliep![]()
Als ik dit had geweten wat er daarna zou gebeuren had ik dat natuurlijk nooit gezegd. Ik dacht ook eerst nog dat ie zich een beetje stond uit te rekken met z'n achterpoten helemaal schuin naar achter.
En daarna bleek dat ie ze gewoon niet meer onder z'n lijf kreeg. De dierenarts zei ook dat ie een hele volle blaas had, dus hij kon vanmorgen waarschijnlijk ook niet meer zelf naar de kattenbak.
Anderhalf uur geleden leefde hij nog en nu is hij ingeslapen en naar het crematorium gebracht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het crematorium (zo mooi daar, op al die steentjes aan het water staat de naam van een dier)
[ afbeelding ]
En nog eentje van z'n glorieuze zelf. Dat ie maar voor altijd in de zon mag liggen.
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto's! En inderdaad een mooie urn.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IJshockey is iets waarvan we al jaren zeggen 'daar moeten we weer eens heen'. Meestal net als het seizoen is afgelopenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:40 schreef grazz het volgende:
Ik snap al die (a)sociale verplichtingen niet van jullie. Of misschien ben ik dan toch echt een zolderkamerautist zonder vrienden... Ik plan dus nauwelijks wat in in de maanden jan-maart. Vrienden weten dat ze me gedurende deze 3 maanden zo min mogelijk moeten vragen.
Zometeen dus wat te knabbelen halen voor vanavond. En nu al lichte stress, hoe laat kijk ik wat![]()
Voor de mensen die een overzicht zoeken van alle voorrondes/finales: https://media.esc-plus.com/live/ hier heb je ze allemaal in één scherm.
Excuses bestaan niet! Hup in de hoek jij!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
IJshockey is iets waarvan we al jaren zeggen 'daar moeten we weer eens heen'. Meestal net als het seizoen is afgelopenBen dus al blij dat het gelukt is een datum te vinden, en ik ga met een vriend die ik al maanden niet heb gezien
Die gaat dus voor
EEEK, spontane bezoekjes..nee nee nee.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inderdaad dit ja. Iedereen weet dat ik niet gestoord wil worden in die maanden en dat alles van tevoren gepland moet worden. Nu heb ik een bijkomend voordeel dat ik geen vrienden heb die echt dichtbij wonen, dus veel kans dat iemand spontaan even langs komt wippen is er al niet.![]()
En ja die stress over wat te kijken, ik weet het ook echt nietEr gaan hier sowieso twee laptops aan, maar dat gaat niet genoeg zijn.
Ik ga echt niet naar de sin bin! Hier voor je!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 13:56 schreef grazz het volgende:
[..]
Excuses bestaan niet! Hup in de hoek jij!
maar wens je natuurlijk gewoon wel veel plezier!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |