Netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee. Dat straal ik uit denk ik.
mag ook wel voor een helder lichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Flamarande het volgende:
Vk is sneller dan het licht met tt’s aanpassen
Pas opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ook wel voor een helder licht
En over de vochtkap heen te trekken zeker.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook wel zin om Myrr onder de droogkap vandaan te trekken
Is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik verwacht een Zosk-waaardige OP
HAAL WEG HIJ KOMT ERAANquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ook wel voor een helder licht
Vond je idee al heel mooi, maar zoals je weet wordt er weinig gedaan met mooie ideeënquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat we gewoon 1 uur per dag moeten hebben waar we eerlijk kunnen zijn
YNG was anders een topideequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond je idee al heel mooi, maar zoals je weet wordt er weinig gedaan met mooie ideeën
Dit helpt hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:39 schreef Myrr het volgende:
Maargoed. Haar pluist nog steeds na Olaplex behandeling dus dat is ook weer weggegooid geld.
Is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het is nu juist topdrukte bij de loempiavouwers
Oh wow rustig aanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
En over de vochtkap heen te trekken zeker.
Ik ben aan het herstellen van Valentijn D-day.
Ga dan zelf kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier doet alsof het hartstikke makkelijk is om bij je moeder te wonen maar ik heb driekwartier geleden al gezegd dat ik honger heb en het eten is nog steeds niet klaar
Klinkt alsof er wel wat discipline in geslagen mag wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier doet alsof het hartstikke makkelijk is om bij je moeder te wonen maar ik heb driekwartier geleden al gezegd dat ik honger heb en het eten is nog steeds niet klaar
daar vraagt ze extra voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wel wat discipline in geslagen mag worden
Klinkt als een gezonde relatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werk en mijn moeder moet voor het eten zorgen, anders heeft ze problemen
Ah, dat mag. Als er groente inzit is dat prima gezond.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hermann kan alleen opwarmen
Ik heb een kater en heb nog steeds geen voedsel tot me genomenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes ik zit een beetje teut in de trein van mijn werk naar huis. Hoe gaat het met jullie?
@naatje_1quote:
Traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
@:naatje_1
naatje, naatje, wiede wiede waatje
jan kwam thuis met de pannen in zijn vaatje
moeder was niet thuis, vader was niet thuis
dus deed hij zijn zusje in het voor-huis
Je bent zelf achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.quote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
Nu zijn het allemaal wannabe's.
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemodquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hele dag nog niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een kater en heb nog steeds geen voedsel tot me genomen
Murpquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
k voelde me aangesproken tot de TT, alleen herinnerde ik dat ik geen mod ben
Dankje.quote:
Je moet wat beter je best doen. Het is niet het niveau van weleer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.
Ja het gaat inderdaad nergens over. Alsof je je aan een bepaalde richtlijn moet houden, terwijl je jezelf bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemod
je moet vooral vettig eten dan voel je je weer goedquote:
#murp4modquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
k voelde me aangesproken tot de TT, alleen herinnerde ik dat ik geen mod ben
Ik denk dat 'puber' ook nog een predikaat is dat gold voor die tijd. Volwassen autisten zijn toch minder autistisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Je moet wat beter je best doen. Het is niet het niveau van weleer.
[..]
Lijkt me mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij word de peetvader mocht ik ooit kinderen krijgen
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!quote:
maar wij willen juist minder mods MINDERRRRRRquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!
Mooie tijd!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Treinhoer het volgende:
Ik wil Murp zijn zaad likken terwijl ik iedereen uit maak voor hoerenzoon.
hey ben jij het meisje waar dima een oogje op heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Treinhoer het volgende:
Ik wil Murp zijn zaad likken terwijl ik iedereen uit maak voor hoerenzoon.
Lolquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben jij het meisje waar dima een oogje op heeft
Dit zeg je nooit over mij hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou het was me in elk geval een waar genoegen je hier te treffen
Zijn jullie nu trouwens inmiddels al uit het hoge noorden weg?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou het was me in elk geval een waar genoegen je hier te treffen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij word de peetvader mocht ik ooit kinderen krijgen
Wat vervelend dat je hier na al die jaren nog niet overheen bent meid.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
's kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemod
Wees jij dan een beter voorbeeld?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat is dan een voorbeeld voor ons allen
Je moet je hoerensmoel houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wees jij dan een beter voorbeeld?
ik ben een beetje klaar met scheldenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je hoerensmoel houden
Ik bEn 3En beEtjE kLaaR mEt sChelDenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben een beetje klaar met schelden
hahquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
's kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zat in 2008 zeker nog in de brugklasquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
's kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de neuk is dit nou weer?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bEn 3En beEtjE kLaaR mEt sChelDen
Dit niet snappen, tyf op opa je tijd is voorbijquote:
ik ben opgehouden bij hvj ntb wjnmk, hoeveel jaar loop ik achter?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dit niet snappen, tyf op opa je tijd is voorbij
11quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben opgehouden bij hvj ntb wjnmk, hoeveel jaar loop ik achter?
Zou vast grafrechten afkopen. Lekker uitzicht op het zuiden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben opgehouden bij hvj ntb wjnmk, hoeveel jaar loop ik achter?
Waarom is die snol uitgedost als een taxiquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:33 schreef Myrr het volgende:
Denk evenveel jaar ook als dat die meid in de OP oud is.
Als je betaalt mag je er in rijdenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom is die snol uitgedost als een taxi
Ah dit is jouw aanpak als het gaat om vrouwenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je betaalt mag je er in rijden
Sinds whenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
ik ben een beetje klaar met schelden
Hahaatjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah dit is jouw aanpak als het gaat om vrouwen
Heb Battlefield vorige week opgestart en toen hadden ze van die kutmissies in een kutgamemode en toen weer uitgezetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
wat ben je positief vandaag CK, heb je in battlefield verloren
Sinds ik gisteren mijn kleine teen tegen de kast in de hal heb gestoten. Heb alles bij elkaar gevloekt.quote:
wat een hondenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb Battlefield vorige week opgestart en toen hadden ze van die kutmissies in een kutgamemode en toen weer uitgezet
En dan gaat er zo'n flapdrol nog met verlof ook tot september voor een koter, alsof hij het zelf uitgepoept heeft.quote:
Krijg daar een slappe pik vanquote:
Als een man dat zou moeten doen zouden jullie ineens massaal een half jaar extra krijgen. Stelletje mieten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan gaat er zo'n flapdrol nog met verlof ook tot september voor een koter, alsof hij het zelf uitgepoept heeft.
.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En dan gaat er zo'n flapdrol nog met verlof ook tot september voor een koter, alsof hij het zelf uitgepoept heeft.
Ja s ook geen neukliedje man. Vind Racoon goed en hou wel van. Blof enzo ook.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Krijg daar een slappe pik van
Ah de koek is opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:40 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Sinds ik gisteren mijn kleine teen tegen de kast in de hal heb gestoten. Heb alles bij elkaar gevloekt.
Tokkiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja s ook geen neukliedje man. Vind Racoon goed en hou wel van. Blof enzo ook.
Verhuis naar Zweden en neuk 10 kinderen bij elkaar dan hoef je totaal 5 jaar niet te werkenquote:
Goede samenvatting van je pohi jaquote:
zouden ze me daar wel neuken?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Verhuis naar Zweden en neuk 10 kinderen bij elkaar dan hoef je totaal 5 jaar niet te werken
Die vrouwen zijn erg knap zeggen ze altijd dus vrees van niet.quote:
en als ik het letterlijk neem en 10 kinderen neukquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die vrouwen zijn erg knap zeggen ze altijd dus vrees van niet.
Dan hoef je misschien je hele leven lang niet meer te werken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en als ik het letterlijk neem en 10 kinderen neuk
boek morgen mijn ticketquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan hoef je misschien je hele leven lang niet meer te werken.
Naja pennen in de penitentiaire afdeling draaien is ook werk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan hoef je misschien je hele leven lang niet meer te werken.
Pohi's bekijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Goede samenvatting van je pohi ja
Kijk altijd of je al in KPD hebt gepostquote:
Geen leven dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kijk altijd of je al in KPD hebt gepost
Ga je gangquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:48 schreef Myrr het volgende:
LATEN WE DANSEN - MN LIEFSTE
DANSEN AAN ZEE
Hoezo vernederlandstquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:47 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja s ook geen neukliedje man. Vind Racoon goed en hou wel van. Blof enzo ook.
met woordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe vertel je iemand
Dat de aaarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliiegen![]()
En de zonn niet laaanger schijnt
Nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe vertel je iemand
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Hoe vertel je iemand
Overalquote:
And proudquote:
Wat doe je weer recalcitrantquote:
Niks van gemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben enorm veranderd in de dagen dat je er niet was
Leuk, heerlijk weer gehad, kinderen hebben het supergoed gedaan en we zijn allemaal weer veilig thuisgekomen.quote:
Hoe danquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben enorm veranderd in de dagen dat je er niet was
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk, heerlijk weer gehad, kinderen hebben het supergoed gedaan en we zijn allemaal weer veilig thuisgekomen.
Mooiquote:
In welk opzicht ben je veranderd dan?quote:
Gewichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In welk opzicht ben je veranderd dan?
Lelijke vrouwen mist niemandquote:
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaalquote:
Ook zijn evenwichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaal
Hallo ik heb ook gevoel, ben ook maar een mensquote:
Dat doe ik onbewust toch welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is oke maar pas op dat je geen mensen afstoot waar je om geeft.
Dat was hetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel anders gewoon meteen het hele verhaal
Stik in een mexicanoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey lang niet gezien, welkom terug
Je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken in het levenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ontzettend makkelijk weer haha
Ben je afgevallen, ben je aangekomen, hoe komt hetquote:
Is ook weleens lekker om eens goed dwars te liggenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet het jezelf zo makkelijk mogelijk maken in het leven
Ga niet op vakantie hoorquote:
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstakingquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben je afgevallen, ben je aangekomen, hoe komt het
1x per dag naar de mac ipv 2?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstaking
Lekker zegquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb meegedaan aan de klimaatstaking maar dan in de omgekeerde vorm van een hongerstaking
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komtquote:
Ik verdien gewoon beter dan zulke nare opmerkingen over mijn evenwichtsstoornisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsjonge mag ook niks meer zeggen hier.
Zit je al aan het bier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Tsjonge mag ook niks meer zeggen hier.
Ik heb wel iets van die omvang wat naar kaas ruiktquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komt
Heyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik doodga, hoop ik dat het door een kaasstengel komt
Jij hebt mn hart al gebrokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb wel iets van die omvang wat naar kaas ruikt
Hey hunkieboyquote:
Toch knap met dat laagje vet wat voor stabiliteit zorgtquote:
Zo te lezen meer chunkyboyquote:
Sollyquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik verdien gewoon beter dan zulke nare opmerkingen over mijn evenwichtsstoornis
Wrom doe je zo lullig tegen me ;squote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toch knap met dat laagje vet wat voor stabiliteit zorgt
Ja omdat zijn faparm 5 keer zo zwaar is als de anderequote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat zijn faparm 5 keer zo zwaar is als de andere
Je bent een moeder, je hebt een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
Iedereen sneert hier de hele tijd en als ik het doe is iedereen op zn pik getrapt. Gisteren ook al. Echt. Pff.
Ja maar ga ook een Marvel op knallen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je daar nog wat aan doen?
Helemaal niet joh? Je kreeg juist complimenten.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
Iedereen sneert hier de hele tijd en als ik het doe is iedereen op zn pik getrapt. Gisteren ook al. Echt. Pff.
Ja hij leert ook al sarcastisch te zijn dus tot nu toe gaat dat prima.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent een moeder, je hebt een voorbeeldfunctie.
Aquaman?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:31 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar ga ook een Marvel op knallen.
Daar had ze het laatst over, weet ik veel waar dat onder valt kijk die superheldenrommel niet ;pquote:
marvel is vermaak van het hoogste kwadraatquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar had ze het laatst over, weet ik veel waar dat onder valt kijk die superheldenrommel niet ;p
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja omdat zijn faparm 5 keer zo zwaar is als de andere
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga Chinees bestellen tot straks Zosk
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Grootste vraag is toch echt of zosk idd een penis van 9 cm heeft
Alleen mijn aanwezigheid of mij ook?quote:
Is niet van het niveau Game of Thronesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marvel is vermaak van het hoogste kwadraat
zeg ik dat danquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is niet van het niveau Game of Thrones
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:32 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee heb Captain America nog niet helemaal gezien.
Ah, wel zo fijn om dan alles te kijken jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Ja naja ze zijn dat toch een beetje samen aan het voegen.
Marvel en DC samenvoegenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Myrr het volgende:
Ja naja ze zijn dat toch een beetje samen aan het voegen.
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
marvel is vermaak van het hoogste kwadraat
Ik schrok al.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze snapt er weer helemaal niks van
Ik vroeg me al af of het nog lang zou duren voordat je dit soort dingen weer ging doenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:37 schreef Cronometer het volgende:
deze man heeft hetzelfde kleurtje als Chloro
https://www.dumpert.nl/me(...)spread_the_love.html
Gewoon jouquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen mijn aanwezigheid of mij ook?
Sorry poepie.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of het nog lang zou duren voordat je dit soort dingen weer ging doen
de langstequote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
iemand aanrader voor een leuke netflix film?
Daar is maar 1 ding op te bedenken en dat is blauw wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:29 schreef Myrr het volgende:
Ahw cutiequote:
Stel je voor.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar is maar 1 ding op te bedenken en dat is blauw worden
Vingerenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:47 schreef Cronometer het volgende:
Ik voel me echt sad vandaag, hebben jullie tips>
Shoppenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:47 schreef Cronometer het volgende:
bak een touw en knoop hetquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:47 schreef Cronometer het volgende:
1 keer per dag maar?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vanmorgen gedaan, gisteren ook.
Hmm. Kappertje pakken manipedicure.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
heb hele dag buiten gehangen, shoppen is niet meer leuk. pas nix man, echt klote.
ik ben geen homo dus mijn partner zal nooit Iam hetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Wie hier gaat zeiken als partner lam thuis komt en kotst?
Doe eens nietquote:
Sopsopquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Zou Thor en Arrow wel samen willen zien, tho.
Ik zou m vierkant uitlachen en het hem zelf op laten ruimen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Ja maar je hebt ook mensen die dus boos worden en gaan zeiken ipv even emmertje regelen of naar de wc begeleidenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou m vierkant uitlachen en het hem zelf op laten ruimen.
Dan ben jij vast een echte man ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Een echte man weet toch gewoon zelf de weg naar het toilet te vinden als ie moet kotsen?
Een echte man laat zijn one night stand zijn kots opruimen en gaat daarna liggen slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Een echte man weet toch gewoon zelf de weg naar het toilet te vinden als ie moet kotsen?
zo vast ook. Heb toch nix te doen.quote:
Kappertje is wel een idee ja, altijd goedquote:
ik niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Heeft Drug dit jou aangedaan hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een echte man laat zijn one night stand zijn kots opruimen en gaat daarna liggen slapen
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een echte man ofniet
En hoe vaak diarree gehad?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb in meer dan 10 jaar niet gekotst omdat ik geen alcoholist ben
Oh ik zou m ook in z'n sop gaar laten kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook mensen die dus boos worden en gaan zeiken ipv even emmertje regelen of naar de wc begeleiden
kwam er maar iemand bij mij thuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het echt hilarisch als hij zo thuis komt.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zo vast ook. Heb toch nix te doen.
Thuiskomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het echt hilarisch als hij zo thuis komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |