Je bent zelf achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.quote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
Nu zijn het allemaal wannabe's.
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemodquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hele dag nog niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een kater en heb nog steeds geen voedsel tot me genomen
Murpquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
k voelde me aangesproken tot de TT, alleen herinnerde ik dat ik geen mod ben
Dankje.quote:
Je moet wat beter je best doen. Het is niet het niveau van weleer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.
Ja het gaat inderdaad nergens over. Alsof je je aan een bepaalde richtlijn moet houden, terwijl je jezelf bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemod
je moet vooral vettig eten dan voel je je weer goedquote:
#murp4modquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
k voelde me aangesproken tot de TT, alleen herinnerde ik dat ik geen mod ben
Ik denk dat 'puber' ook nog een predikaat is dat gold voor die tijd. Volwassen autisten zijn toch minder autistisch.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
Je moet wat beter je best doen. Het is niet het niveau van weleer.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |