Netjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb er ervaring mee. Dat straal ik uit denk ik.
mag ook wel voor een helder lichtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Flamarande het volgende:
Vk is sneller dan het licht met tt’s aanpassen
Pas opquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ook wel voor een helder licht
En over de vochtkap heen te trekken zeker.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb ook wel zin om Myrr onder de droogkap vandaan te trekken
Is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:36 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik verwacht een Zosk-waaardige OP
HAAL WEG HIJ KOMT ERAANquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mag ook wel voor een helder licht
Vond je idee al heel mooi, maar zoals je weet wordt er weinig gedaan met mooie ideeënquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vind dat we gewoon 1 uur per dag moeten hebben waar we eerlijk kunnen zijn
YNG was anders een topideequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond je idee al heel mooi, maar zoals je weet wordt er weinig gedaan met mooie ideeën
Dit helpt hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:39 schreef Myrr het volgende:
Maargoed. Haar pluist nog steeds na Olaplex behandeling dus dat is ook weer weggegooid geld.
Is goedquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar het is nu juist topdrukte bij de loempiavouwers
Oh wow rustig aanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
En over de vochtkap heen te trekken zeker.
Ik ben aan het herstellen van Valentijn D-day.
Ga dan zelf kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier doet alsof het hartstikke makkelijk is om bij je moeder te wonen maar ik heb driekwartier geleden al gezegd dat ik honger heb en het eten is nog steeds niet klaar
Klinkt alsof er wel wat discipline in geslagen mag wordenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:42 schreef Der_Mann het volgende:
iedereen hier doet alsof het hartstikke makkelijk is om bij je moeder te wonen maar ik heb driekwartier geleden al gezegd dat ik honger heb en het eten is nog steeds niet klaar
daar vraagt ze extra voorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Klinkt alsof er wel wat discipline in geslagen mag worden
Klinkt als een gezonde relatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werk en mijn moeder moet voor het eten zorgen, anders heeft ze problemen
Ah, dat mag. Als er groente inzit is dat prima gezond.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hermann kan alleen opwarmen
Ik heb een kater en heb nog steeds geen voedsel tot me genomenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes ik zit een beetje teut in de trein van mijn werk naar huis. Hoe gaat het met jullie?
@naatje_1quote:
Traantje weggepinkt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:55 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
@:naatje_1
naatje, naatje, wiede wiede waatje
jan kwam thuis met de pannen in zijn vaatje
moeder was niet thuis, vader was niet thuis
dus deed hij zijn zusje in het voor-huis
Je bent zelf achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Op welke manier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:57 schreef Metalfrost het volgende:
Deze reeks is wel keihard achteruitgegaan na mijn fipo in 2008.
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.quote:
Goed verhaalquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
Nu zijn het allemaal wannabe's.
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemodquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hele dag nog niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een kater en heb nog steeds geen voedsel tot me genomen
Murpquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:03 schreef murp het volgende:
k voelde me aangesproken tot de TT, alleen herinnerde ik dat ik geen mod ben
Dankje.quote:
Je moet wat beter je best doen. Het is niet het niveau van weleer.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan mijn aanwezigheid weer laat gelden.
Ja het gaat inderdaad nergens over. Alsof je je aan een bepaalde richtlijn moet houden, terwijl je jezelf bent.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemod
je moet vooral vettig eten dan voel je je weer goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |