oneensquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zullen we haar er gewoon buiten laten
:squote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja je viel op mannen ;s
Maar dan heb je aan Aber een goeie haha
Hou op ik word helemaal hitsig van deze praatjesquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk eerder een hart en een kloppende plasser
Potato potatoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk eerder een hart en een kloppende plasser
Verrassendquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hou op ik word helemaal hitsig van deze praatjes
Van jou word ik nooit moequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zullen we hier mee stoppen, beetje vermoeiende act inmiddels.
Denk je dat die nog werkt als die vent dood is gekquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh zeker wel, bij jou ligt de nadruk op een levend mens, en bij mij op een werkend lid.
Er mag met jezelf gespeeld worden hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:28 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Hou op ik word helemaal hitsig van deze praatjes
TR gezet voor openbaren notes, fijne vakantiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je nog vorige week toen ik al die braddie gifs postte, 5 notes voor bij hahaatjes
Als de pik klopt dan klopt de rest ook, maar de focus ligt op de penisquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat die nog werkt als die vent dood is gek
ik hoef enkel 1 specifieke TT te posten en dan ben ik al een vakantie beloofdquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
TR gezet voor openbaren notes, fijne vakantie
Mag hopen dat ze focust op de penis jaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als de pik klopt dan klopt de rest ook, maar de focus ligt op de penis
Wat vind je van het beleid hier?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoef enkel 1 specifieke TT te posten en dan ben ik al een vakantie beloofd
Want verder is ze nergens goed voor?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mag hopen dat ze focust op de penis ja
Dat denk ik eerlijk gezegd niet neequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want verder is ze nergens goed voor?
Opmerkelijke insinuatiequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Want verder is ze nergens goed voor?
Denk dat je haar te kort doet met dagelijksquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij bent dus de befaamde Aber die zo'n beetje dagelijks hier besproken wordt.
je autocorrect heeft genomen veranderd in besprokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Maar jij bent dus de befaamde Aber die zo'n beetje dagelijks hier besproken wordt.
Infaam zou ik het wel willen noemenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je autocorrect heeft genomen veranderd in besproken
Al die positieve aandacht naar je toetrekken van een van de meest emotioneel-stabiele dames hierquote:
echt hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
Topic is bijna weer dicht, wat zou de volgende TT zijn...
Ik heb er ervaring mee. Dat straal ik uit denk ik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Al die positieve aandacht naar je toetrekken van een van de meest emotioneel-stabiele dames hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |