ik ben geen homo dus mijn partner zal nooit Iam hetenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Wie hier gaat zeiken als partner lam thuis komt en kotst?
Doe eens nietquote:
Sopsopquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet.
Zou Thor en Arrow wel samen willen zien, tho.
Ik zou m vierkant uitlachen en het hem zelf op laten ruimen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Ja maar je hebt ook mensen die dus boos worden en gaan zeiken ipv even emmertje regelen of naar de wc begeleidenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou m vierkant uitlachen en het hem zelf op laten ruimen.
Dan ben jij vast een echte man ofnietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Een echte man weet toch gewoon zelf de weg naar het toilet te vinden als ie moet kotsen?
Een echte man laat zijn one night stand zijn kots opruimen en gaat daarna liggen slapenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
Een echte man weet toch gewoon zelf de weg naar het toilet te vinden als ie moet kotsen?
zo vast ook. Heb toch nix te doen.quote:
Kappertje is wel een idee ja, altijd goedquote:
ik niet, kan gebeuren.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:51 schreef Myrr het volgende:
Heeft Drug dit jou aangedaan hahaquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Een echte man laat zijn one night stand zijn kots opruimen en gaat daarna liggen slapen
Uiteraardquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben jij vast een echte man ofniet
En hoe vaak diarree gehad?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb in meer dan 10 jaar niet gekotst omdat ik geen alcoholist ben
Oh ik zou m ook in z'n sop gaar laten kokenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook mensen die dus boos worden en gaan zeiken ipv even emmertje regelen of naar de wc begeleiden
kwam er maar iemand bij mij thuis.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het echt hilarisch als hij zo thuis komt.
Goed zoquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Cronometer het volgende:
[..]
zo vast ook. Heb toch nix te doen.
Thuiskomtquote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:55 schreef Myrr het volgende:
Ik vind het echt hilarisch als hij zo thuis komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |