Lijkt me mooiquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij word de peetvader mocht ik ooit kinderen krijgen
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!quote:
maar wij willen juist minder mods MINDERRRRRRquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!
Mooie tijd!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat wordt mijn nieuwe UI. Het lijkt me nou dus echt leuk als iedereen dat doet en als je dan een mooi gepainte solli stuurt naar de FA’s omdat je gewoon mod moet worden, dat lijkt me nou echt een succesidee!
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Treinhoer het volgende:
Ik wil Murp zijn zaad likken terwijl ik iedereen uit maak voor hoerenzoon.
hey ben jij het meisje waar dima een oogje op heeftquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Treinhoer het volgende:
Ik wil Murp zijn zaad likken terwijl ik iedereen uit maak voor hoerenzoon.
Lolquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey ben jij het meisje waar dima een oogje op heeft
Dit zeg je nooit over mij hequote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou het was me in elk geval een waar genoegen je hier te treffen
Zijn jullie nu trouwens inmiddels al uit het hoge noorden weg?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou het was me in elk geval een waar genoegen je hier te treffen
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij word de peetvader mocht ik ooit kinderen krijgen
Wat vervelend dat je hier na al die jaren nog niet overheen bent meid.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het destijds geopend werd omdat mevrouw kleuterleidster het zat werd dat in elk KLB topic van die lastige plaatjes te vinden waren, om degenen tegemoet te komen die zich liever niet buiten KLB wilden begeven. Toen waren de autistische zolderkamergebruikers nog echt autistisch.
Nu zijn het allemaal wannabe's.
's kijkenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we proberen allemaal onze echte autistische kant te laten zien maar dat wordt steeds weggemod
Wees jij dan een beter voorbeeld?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dat is dan een voorbeeld voor ons allen
Je moet je hoerensmoel houdenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:25 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wees jij dan een beter voorbeeld?
ik ben een beetje klaar met scheldenquote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je moet je hoerensmoel houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |