abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2019 @ 15:11:15 #101
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_185084890
Sarah en Sinan zullen er niet uit gaan denk ik, verwacht dat de leader-hint klopt en er een S gaat verschijnen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_185085423
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen al het feit dat er zo verschillend wordt gedacht door de kijkers wil zeggen dat de Mol het iig goed doet.
Nah, meer dat de makers/redactie weinig 'grote' hints meer gebruiken en echt Molgedrag minder opvalt omdat iederéén wel een keer Molt. Plus er kan natuurlijk flink gestuurd worden om bepaalde dingen of personen meer in beeld te brengen en anderen minder. Dat zorgt er dan weer wel voor dat je die omgekeerde psychologie gaat toepassen.
't Echte en 't ware!
  maandag 18 februari 2019 @ 16:13:57 #103
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185086149
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen al het feit dat er zo verschillend wordt gedacht door de kijkers wil zeggen dat de Mol het iig goed doet.
Vooral goed gemonteerd.

Als de kandidaten amper de mol in het vizier hebben terwijl er door toedoen van de mol geld uit de pot gaat, dat is het teken dat de mol het goed doet.
pi_185086232
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:37 schreef Japepk het volgende:

[..]

Nah, meer dat de makers/redactie weinig 'grote' hints meer gebruiken en echt Molgedrag minder opvalt omdat iederéén wel een keer Molt. Plus er kan natuurlijk flink gestuurd worden om bepaalde dingen of personen meer in beeld te brengen en anderen minder. Dat zorgt er dan weer wel voor dat je die omgekeerde psychologie gaat toepassen.
Dit speelt natuurlijk al sinds we alles tot in den treure terug kunnen kijken als we willen. In het eerste of een van de eerste seizoen met Onbekende Nederlanders en Angela Groothuizen stond er gewoon super groot de naam van de Mol op de weg gekalkt.. ik verlang terug naar die tijd
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_185086496
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:13 schreef fetX het volgende:

[..]

Vooral goed gemonteerd.

Als de kandidaten amper de mol in het vizier hebben terwijl er door toedoen van de mol geld uit de pot gaat, dat is het teken dat de mol het goed doet.
Als de mol Sinan is doet hij het extreem goed, want niemand zit op hem koekoek. Dan kun je zoveel editen als je wilt. De kandidaten geloven hem niet als mol.

Overigens dit nog even over de zogenaamde passiviteit van Sinan:

Mensen willen schijnbaar IEDER seizoen een zelfde soort Mol, namelijk een actieve/kandidaat-achtige Mol? Dat lijkt mij super saai. Zoals gezegd is Sinan niet saai, maar richt hij zich voornamelijk op het psychologische spelletje en trolt met iedereen gezien zijn opmerkingen. Dat is HEEL gedurfd, aangezien het erg kan opvallen bij de rest. Natuurlijk - als hij de mol is - heeft hij genoeg gemolt, dat zullen we in de laatste aflevering zien verwacht ik.

Misschien geven ze ons de indruk dat hij passief is, maar blijkt dat helemaal niet zo te zijn. Ik vind het heerlijk - als hij de mol is - om iemand te zien die iedereen wantrouwend toekijkt terwijl hijzelf de grootste verrader blijkt te zijn en waardoor iedereen om de tuin word geleid. Het lijkt mij heel moeilijk om zo'n soort Mol te spelen. Vele malen moeilijker als wat Jan deed. Dat is vele malen makkelijker.
pi_185086678
Jan werd vorig jaar ook door vrijwel niemand verdacht, dus dat is niet helemaal terecht wat mij betreft.
pi_185086702
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Jan werd vorig jaar ook door vrijwel niemand verdacht, dus dat is niet helemaal terecht wat mij betreft.
Niet geheel waar. Werd in aflevering 2 of 3 al eens meegenomen in een test. Maar dat is het punt niet helemaal. Men wil schijnbaar ieder jaar een zelfde soort Mol? Lijkt mij dodelijk saai.
pi_185086911
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Niet geheel waar. Werd in aflevering 2 of 3 al eens meegenomen in een test. Maar dat is het punt niet helemaal. Men wil schijnbaar ieder jaar een zelfde soort Mol? Lijkt mij dodelijk saai.
Wie is men? In die 20 jaar WIDM zijn alle soorten Mol tactieken zowel een beetje voorbij gekomen. Actieve, passieve, emotionele, bange, fanatieke en ronduit saaie Mollen.
  maandag 18 februari 2019 @ 17:12:58 #109
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_185087251
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klopt ook wel. Is wel gewoon persoonlijke voorkeur. Ik vind een zogenaamd naïeve/dommige mol zoals Susan Visser dat was ook minder leuk.

Maar eens dat als je elk jaar hetzelfde hebt, het ook saai wordt.
pi_185088403
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Sarah en Sinan zullen er niet uit gaan denk ik, verwacht dat de leader-hint klopt en er een S gaat verschijnen.
Dat kan alleen als er volgende week 2 uitvliegen, anders is al bekend dat Merel/Niels niet de winnaar/mol is
pi_185088862
Als ik heel eerlijk mag zijn vrees ik dat we geen namen uit de leader kunnen gaan afleiden of dat we ‘De Mol is’ krijgen. Het is ontzettend opvallend dat de leader elke aflevering verandert dus veel mensen gaan er ongetwijfeld iets achter zoeken. Als we wel zoiets als ‘SC’ krijgen vermoed ik dat ze ons in dit geval Sinan en Sarah willen laten verdenken. Als de leader nooit was veranderd zou het juist wel op Sarah of Sinan slaan denk ik.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 18:34:38 #112
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185088898
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:32 schreef egoblokje het volgende:
Als ik heel eerlijk mag zijn vrees ik dat we geen namen uit de leader kunnen gaan afleiden of dat we ‘De Mol is’ krijgen. Het is ontzettend opvallend dat de leader elke aflevering verandert dus veel mensen gaan er ongetwijfeld iets achter zoeken.
kun je het seizoen met Inge nog voor de geest halen waarbij het erg snel duidelijk was dat er aan gebarentaal werd gedaan?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185088984
quote:
99s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:34 schreef Nizno het volgende:

[..]

kun je het seizoen met Inge nog voor de geest halen waarbij het erg snel duidelijk was dat er aan gebarentaal werd gedaan?
Geen idee hoe snel Inge toen duidelijk werd, ik kijk pas sinds 2011.
Misschien is de leader wel degelijk een directe hint naar de mol, ik heb er alleen mijn twijfels bij :)
pi_185089050
Als het klopt hebben we volgende week een letter. De motoropdracht is deze week vervangen en was te zien in de preview.
't Echte en 't ware!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2019 @ 18:43:53 #115
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185089063
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef egoblokje het volgende:

[..]

Geen idee hoe snel Inge toen duidelijk werd, ik kijk pas sinds 2011.
Misschien is de leader wel degelijk een directe hint naar de mol, ik heb er alleen mijn twijfels bij :)
https://www.ad.nl/tv-en-r(...)t-carriere~ada1d294/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarbij ik wel mijn kanttekening zet dat het volgens mij al eerder dan 8 bekend was, maar goed.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 februari 2019 @ 19:58:58 #116
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_185090688
Niels heeft een t-shirt aan van Grand Prix. Wie presenteert de Grand Prix? Olav Mol.... Niels is mijn mol.
pi_185091934
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Dat zou inhouden dat Niels gaat afvallen. Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.

Al zou het voor de app heel gunstig zijn als in elk geval Sinan niet de afvaller is (maar daar heb ik een heel hard hoofd in).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_185093615
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 20:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Dat zou inhouden dat Niels gaat afvallen.

Hoezo?
pi_185094175
Er wordt momenteel veel gespeculeerd over dat Merel gaat afvallen, omdat Sinan, Sarah en Niels alle drie een S in hun naam hebben en er met die leader hint daarom een S verwacht wordt om ons in spanning te houden. :?

Zelf kan ik hier niks van maken.
pi_185094424
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef egoblokje het volgende:
Er wordt momenteel veel gespeculeerd over dat Merel gaat afvallen, omdat Sinan, Sarah en Niels alle drie een S in hun naam hebben en er met die leader hint daarom een S verwacht wordt om ons in spanning te houden. :?

Zou wel logisch zijn. Elke andere letter sluit minstens 1 finale kandidaat uit.
  Moderator maandag 18 februari 2019 @ 23:05:19 #121
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_185095508
quote:

Dan zou je nog vier andere letters bekend moeten maken.. In de leaderhint is nog ruimte voor 1 letter, die van de motorrijders. En als je dan aankomt met: 'ja je kon weten dat het nielS was, want daar zit de S in de naam', terwijl Sarah en Sinan ook nog in het spel zitten... :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_185095749
quote:
2s.gif Op maandag 18 februari 2019 23:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Dan zou je nog vier andere letters bekend moeten maken.. In de leaderhint is nog ruimte voor 1 letter, die van de motorrijders.
Dat fragment met die brandende genummerde schijven (jokers?) is toch ook nog nergens voorbij gekomen? Dan zijn het er nog twee, en zou wel een troll zijn als er alleen nog een D en een E komt, dat er dus IS DE MOL uit komt met uiteindelijk een laatste aanwijzing wanneer het er allemaal niet meer toe doet, bijvoorbeeld in de leader van de laatste aflevering als je niet meer mag inzetten o.i.d. _O-
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_185097227
quote:

Ik zou inderdaad zeker niet inzetten op Merel als finaliste O-)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_185098988
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 01:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ik zou inderdaad zeker niet inzetten op Merel als finaliste O-)
Ik had eigenlijk Merel als winnaar bedacht -O-
pi_185099268
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk Merel als winnaar bedacht -O-
Merel gaat echt de finale wel halen hoor ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')