Nah, meer dat de makers/redactie weinig 'grote' hints meer gebruiken en echt Molgedrag minder opvalt omdat iederéén wel een keer Molt. Plus er kan natuurlijk flink gestuurd worden om bepaalde dingen of personen meer in beeld te brengen en anderen minder. Dat zorgt er dan weer wel voor dat je die omgekeerde psychologie gaat toepassen.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen al het feit dat er zo verschillend wordt gedacht door de kijkers wil zeggen dat de Mol het iig goed doet.
Vooral goed gemonteerd.quote:Op maandag 18 februari 2019 14:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Alleen al het feit dat er zo verschillend wordt gedacht door de kijkers wil zeggen dat de Mol het iig goed doet.
Dit speelt natuurlijk al sinds we alles tot in den treure terug kunnen kijken als we willen. In het eerste of een van de eerste seizoen met Onbekende Nederlanders en Angela Groothuizen stond er gewoon super groot de naam van de Mol op de weg gekalkt.. ik verlang terug naar die tijdquote:Op maandag 18 februari 2019 15:37 schreef Japepk het volgende:
[..]
Nah, meer dat de makers/redactie weinig 'grote' hints meer gebruiken en echt Molgedrag minder opvalt omdat iederéén wel een keer Molt. Plus er kan natuurlijk flink gestuurd worden om bepaalde dingen of personen meer in beeld te brengen en anderen minder. Dat zorgt er dan weer wel voor dat je die omgekeerde psychologie gaat toepassen.
Als de mol Sinan is doet hij het extreem goed, want niemand zit op hem koekoek. Dan kun je zoveel editen als je wilt. De kandidaten geloven hem niet als mol.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral goed gemonteerd.
Als de kandidaten amper de mol in het vizier hebben terwijl er door toedoen van de mol geld uit de pot gaat, dat is het teken dat de mol het goed doet.
Niet geheel waar. Werd in aflevering 2 of 3 al eens meegenomen in een test. Maar dat is het punt niet helemaal. Men wil schijnbaar ieder jaar een zelfde soort Mol? Lijkt mij dodelijk saai.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Jan werd vorig jaar ook door vrijwel niemand verdacht, dus dat is niet helemaal terecht wat mij betreft.
Wie is men? In die 20 jaar WIDM zijn alle soorten Mol tactieken zowel een beetje voorbij gekomen. Actieve, passieve, emotionele, bange, fanatieke en ronduit saaie Mollen.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Werd in aflevering 2 of 3 al eens meegenomen in een test. Maar dat is het punt niet helemaal. Men wil schijnbaar ieder jaar een zelfde soort Mol? Lijkt mij dodelijk saai.
Klopt ook wel. Is wel gewoon persoonlijke voorkeur. Ik vind een zogenaamd naïeve/dommige mol zoals Susan Visser dat was ook minder leuk.quote:Op maandag 18 februari 2019 16:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet geheel waar. Werd in aflevering 2 of 3 al eens meegenomen in een test. Maar dat is het punt niet helemaal. Men wil schijnbaar ieder jaar een zelfde soort Mol? Lijkt mij dodelijk saai.
Dat kan alleen als er volgende week 2 uitvliegen, anders is al bekend dat Merel/Niels niet de winnaar/mol isquote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Sarah en Sinan zullen er niet uit gaan denk ik, verwacht dat de leader-hint klopt en er een S gaat verschijnen.
kun je het seizoen met Inge nog voor de geest halen waarbij het erg snel duidelijk was dat er aan gebarentaal werd gedaan?quote:Op maandag 18 februari 2019 18:32 schreef egoblokje het volgende:
Als ik heel eerlijk mag zijn vrees ik dat we geen namen uit de leader kunnen gaan afleiden of dat we ‘De Mol is’ krijgen. Het is ontzettend opvallend dat de leader elke aflevering verandert dus veel mensen gaan er ongetwijfeld iets achter zoeken.
Geen idee hoe snel Inge toen duidelijk werd, ik kijk pas sinds 2011.quote:Op maandag 18 februari 2019 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
kun je het seizoen met Inge nog voor de geest halen waarbij het erg snel duidelijk was dat er aan gebarentaal werd gedaan?
https://www.ad.nl/tv-en-r(...)t-carriere~ada1d294/quote:Op maandag 18 februari 2019 18:38 schreef egoblokje het volgende:
[..]
Geen idee hoe snel Inge toen duidelijk werd, ik kijk pas sinds 2011.
Misschien is de leader wel degelijk een directe hint naar de mol, ik heb er alleen mijn twijfels bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarbij ik wel mijn kanttekening zet dat het volgens mij al eerder dan 8 bekend was, maar goed.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat zou inhouden dat Niels gaat afvallen. Zie het eerlijk gezegd niet gebeuren.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:11 schreef Fretwork het volgende:
Sarah en Sinan zullen er niet uit gaan denk ik, verwacht dat de leader-hint klopt en er een S gaat verschijnen.
Hoezo?quote:Op maandag 18 februari 2019 20:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat zou inhouden dat Niels gaat afvallen.
Zou wel logisch zijn. Elke andere letter sluit minstens 1 finale kandidaat uit.quote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef egoblokje het volgende:
Er wordt momenteel veel gespeculeerd over dat Merel gaat afvallen, omdat Sinan, Sarah en Niels alle drie een S in hun naam hebben en er met die leader hint daarom een S verwacht wordt om ons in spanning te houden.![]()
Zelf kan ik hier niks van maken.
Dan zou je nog vier andere letters bekend moeten maken.. In de leaderhint is nog ruimte voor 1 letter, die van de motorrijders. En als je dan aankomt met: 'ja je kon weten dat het nielS was, want daar zit de S in de naam', terwijl Sarah en Sinan ook nog in het spel zitten...quote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef egoblokje het volgende:
Er wordt momenteel veel gespeculeerd over dat Merel gaat afvallen, omdat Sinan, Sarah en Niels alle drie een S in hun naam hebben en er met die leader hint daarom een S verwacht wordt om ons in spanning te houden.![]()
Dat fragment met die brandende genummerde schijven (jokers?) is toch ook nog nergens voorbij gekomen? Dan zijn het er nog twee, en zou wel een troll zijn als er alleen nog een D en een E komt, dat er dus IS DE MOL uit komt met uiteindelijk een laatste aanwijzing wanneer het er allemaal niet meer toe doet, bijvoorbeeld in de leader van de laatste aflevering als je niet meer mag inzetten o.i.d.quote:Op maandag 18 februari 2019 23:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Dan zou je nog vier andere letters bekend moeten maken.. In de leaderhint is nog ruimte voor 1 letter, die van de motorrijders.
Ik zou inderdaad zeker niet inzetten op Merel als finalistequote:Op maandag 18 februari 2019 21:59 schreef egoblokje het volgende:
Ik had eigenlijk Merel als winnaar bedachtquote:Op dinsdag 19 februari 2019 01:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zeker niet inzetten op Merel als finaliste
Merel gaat echt de finale wel halen hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2019 09:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk Merel als winnaar bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |