abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185013715
Ik ben momenteel in de onderhandeling voor een huis, mijn eerste. We slaan de starterswoning ook even over en gaan we nu iets voor de lange termijn *O* .

Nu zijn we al 6 maand op zoek worden ordedol van de zoektocht in deze markt :? ...Eindelijk een huis gevonden, yes! *O*

Maar dan, nog even die makelaar tackelen >:) . Woning staat er pas 2 weken op, gewilde buurt. Nieuwbouw woning, 2 jaar oud. Onze prijsklasse helpt, veel starters kunnen dit niet aan dus dat scheelt wat kapers op de kust.

Wij volop research gedaan, waar is het voor gekocht, wat zijn de investeringen geweest. Sommige huizen in de buurt waren binnen 2 week weg, anderen zijn na 4 maanden met de prijs verlaagd... :? Redelijk onvoorspelbaar.

Wij een openingsbod: 10% minder van de vraagprijs. Wij dachten, na onderhandeling komen we mooi uit bij het bedrag waar sommige andere ook voor gegaan zijn *)

Makelaar lacht ons compleet uit ~O>

Wij er 35K bovenop gegooid... om het gesprek te openen, nog altijd 6% van vraagprijs verwijderd. Dan komt de makelaar: tja, er is een ander bod geweest, veel hoger dan dat van jullie. Dus als je nog mee wilt doen, dan zul je hoger in moeten zetten.

Geen idee of hij met ons speelt. In makelaarsland is alles geoorloofd >:)

We kunnen nu nog meer bieden, maar momenteel gaan ze niet eens met ons in gesprek. Arrogantie spat er van af. Ik wil daarbij niet krommer dan krom liggen voor niets - al ons spaargeld kwijt -, terwijl er dus niet eens een andere bieder is...

Ik zit vast met mijn strategie |:( Iemand ervaring in dit soort situaties?
pi_185013758
Lang verhaal kort is de huizenmarkt nu niet in een staat waar je dergelijke onderhandelingsruimte hebt. Jij vind het arrogantie, ik denk dat het gewoon bittere realiteit is.

Je hebt je eigen keuzes al omschreven. Bied meer, of haak af.
pi_185013815
En dat zijn nou situaties waar je echt wat hebt aan een goede aankoopmakelaar. Waarom heb je die nog niet, als je al zo lang aan het zoeken bent?
pi_185013846
Je hebt als kopers momenteel weinig te willen. 10% eraf Mja misschien dat dat nog ergens in een uithoek van Friesland kan ofzo maar is normaal niet reëel meer.

Dus wil je het huis graag of wil je de gok wagen dat er echt een andere koper is en dat het huis straks weg is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_185013885
Daarbij, een makelaar mag toch niet meer met een andere partij praten als ze met jou echt in gesprek gaan? NVM richtlijn toch
pi_185013901
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:07 schreef investeerdertje het volgende:
Daarbij, een makelaar mag toch niet meer met een andere partij praten als ze met jou echt in gesprek gaan? NVM richtlijn toch
:?

https://www.nvm.nl/overnvm/lidworden/nvmerecode

Nummertje vier:

quote:
Vinden er onderhandelingen plaats met meer dan één kandidaat voor een bepaald object, dan maakt hij dit aan betrokkenen kenbaar.
Nou, dat doet de makelaar :P
pi_185013971
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185014019
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:09 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

:?

https://www.nvm.nl/overnvm/lidworden/nvmerecode

Nummertje vier:

[..]

Nou, dat doet de makelaar :P
De niet tegen elkaar uitspelen regel komt uit de interne tucht richtlijnen. Inderdaad ik had het fout 😁 maar de interne tuchtrechter heeft er ook ooit iets van gevonden. Maar dit lijkt idd binnen de lijntjes te zijn
pi_185014049
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:16 schreef investeerdertje het volgende:

[..]

De niet tegen elkaar uitspelen regel komt uit de interne tucht richtlijnen. Inderdaad ik had het fout 😁 maar de interne tuchtrechter heeft er ook ooit iets van gevonden. Maar dit lijkt idd binnen de lijntjes te zijn
Kan zijn dat de makelaar liegt dat er een tweede bieder is, wat TS in de achterdochtigheid lijkt te vermoeden, maar met de informatie die we hebben kunnen we niet oordelen dat deze makelaar wat verkeerd doet idd :P
  donderdag 14 februari 2019 @ 15:23:25 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_185014107
Je bent 10/11 jaar te laat met deze strategie. Nu moet je gewoon de vraagprijs, of meer betalen.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_185014202
Ik denk ook niet dat hij foutief handelt, maar ethisch gezien is het niet eerlijk om hierover te liegen. In de praktijk mag dit uiteraard gewoon.

Ik doe een bod, 5 uur later doe ik een nieuw - veel hoger - bod. Dan is er opeens een andere koper, en moeten we nog - veel - hoger volgens hem om uberhaupt nog mee te doen. Ze hebben de woning pas 1 dag open gehad voor bezichtigingen.

We kunnen net niet voldoen aan de vraagprijs, helaas. Mocht het om 5K mislopen, dan regel ik dat nog wel bij een familielid. Daar ga ik het niet op laten schieten.

Ik will alleen niet kromliggen of extra geld gaan lenen voor een stom spelletje dat gebaseerd is op een pure leugen, terwijl ik mij als koper gewoon heel vriendelijk heb opgesteld... het voelt gewoon niet eerlijk.

I know - het is het spel >:)

Vraag is hoe je dit in deze woningtijd kunt winnen -O-

:+
pi_185014248
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:30 schreef visje84 het volgende:
Ik denk ook niet dat hij foutief handelt, maar ethisch gezien is het niet eerlijk om hierover te liegen. In de praktijk mag dit uiteraard gewoon.

Ik doe een bod, 5 uur later doe ik een nieuw - veel hoger - bod. Dan is er opeens een andere koper, en moeten we nog - veel - hoger volgens hem om uberhaupt nog mee te doen. Ze hebben de woning pas 1 dag open gehad voor bezichtigingen.

We kunnen net niet voldoen aan de vraagprijs, helaas. Mocht het om 5K mislopen, dan regel ik dat nog wel bij een familielid. Daar ga ik het niet op laten schieten.

Ik will alleen niet kromliggen of extra geld gaan lenen voor een stom spelletje dat gebaseerd is op een pure leugen, terwijl ik mij als koper gewoon heel vriendelijk heb opgesteld... het voelt gewoon niet eerlijk.

I know - het is het spel >:)

Vraag is hoe je dit in deze woningtijd kunt winnen -O-

:+
Waar haal je de aanname vandaan dat de makelaar liegt? Genoeg huizen die binnen 1/2 dagen verkocht (of iig optie erop) worden in deze huizenmarkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2019 15:34:10 ]
pi_185014307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Waar haal je de aanname vandaan dat de makelaar liegt? Genoeg huizen die binnen 1/2 dagen verkocht (of iig optie erop) worden in deze huizenmarkt.
Ook van 750.000 EUR? Want volgens mij staan die er wel wat langer op en is het allemaal wel erg toevallig :s) .

(Ik weet het is een heel bedrag, maar we moeten we echt ons best doen om dit te halen o|O )
pi_185014316
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:36 schreef visje84 het volgende:

[..]

Ook van 750.000 EUR? Want volgens mij staan die er wel wat langer op en is het allemaal wel erg toevallig :s) .

(Ik weet het is een heel bedrag, maar we moeten we echt ons best doen om dit te halen o|O )
Nou, als jij het zo zeker weet dat de makelaar aan het bluffen/liegen is, gewoon je bod niet verhogen. En als jij dan het enige bod bent komt dat vast wel goed toch :)
pi_185014321
Aardig huis dan, als je eerst 10% eronder zit, dan er 35k bijzet en alsnog 6% eronder zit... Als ik snel reken zit je dan op een huis van 8,5-9ton
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_185014328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

En waarom zou hij niet mogen liegen?
Kennelijk kan hij het zich nu veroorloven om het bod van TS direct af te wijzen.
Als TS dan niet veel meer omhoog kan dan moet hij misschien een ander huis uitzoeken.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_185014366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:37 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nou, als jij het zo zeker weet dat de makelaar aan het bluffen/liegen is, gewoon je bod niet verhogen. En als jij dan het enige bod bent komt dat vast wel goed toch :)
Ik denk dat we nog eenmaal een bod doen, en dan anders wordt het een gevalletje van take it or leave it en veel succes ermee.. *O*

haha
  Moderator donderdag 14 februari 2019 @ 15:45:10 #18
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_185014432
S6
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_185014501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:45 schreef Renesite het volgende:
S6
B:)B
pi_185014566
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:40 schreef visje84 het volgende:

[..]

Ik denk dat we nog eenmaal een bod doen, en dan anders wordt het een gevalletje van take it or leave it en veel succes ermee.. *O*

haha
Als je nou eens begint met bepalen wat jij het waard vindt. En welke maandlasten je nog acceptabel vindt, want die worden natuurlijk wel astronomisch bij een dergelijke prijsklasse..

Nu heb je een bod gedaan, gelijk daarna nog eens 35k er bovenop en nu weer een extra bod er bovenop. Klinkt mij nogal wanhopig in de oren eerlijk gezegd. Is het huis dat nog wel waard?
pi_185014709
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:51 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Als je nou eens begint met bepalen wat jij het waard vindt. En welke maandlasten je nog acceptabel vindt, want die worden natuurlijk wel astronomisch bij een dergelijke prijsklasse..

Nu heb je een bod gedaan, gelijk daarna nog eens 35k er bovenop en nu weer een extra bod er bovenop. Klinkt mij nogal wanhopig in de oren eerlijk gezegd. Is het huis dat nog wel waard?
Ze zit nog steeds 6% onder de vraagprijs :T
pi_185014796
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:51 schreef Heph844 het volgende:

[..]

Thanks ;)

Ja, zo probeer ik ik er ook in te staan. De maandlasten moeten dragelijk blijven. We zijn tweeverdieners met beide een goed inkomen, maar de sky is not the limit. Wij hebben de loterij niet gewonnen, we moeten er ook hard voor werken 8-)

Ik weet dat het wanhopig overkomt (en we willen het huis denk ik ook te graag! :P ), maar met de huidige markt krijg je het idee van "vandaag beslissen, anders is het weg".

En makelaars spelen hier handig op in, door je voor het blok te zetten: "eerst verhogen, dan kunnen we pas praten".... "ow, nu moet je nog een keer verhogen" etc.

Vooral in deze prijsklasse weet ik dus niet of hij ons aan het bespelen is, of dat het simpelweg waar is wat hij zegt 8)7

We gaan nu even wachten - nog een keer kijken- en dan denk ik nog eenmaal bieden wat wij nog altijd een redelijke prijs vinden. Als de makelaar het beter weet, dan moet hij die zak geld maar ergens anders gaan regelen ~O>

Uitgaan van je eigen kunnen en je niet gek laten maken, je hebt gelijk ;) *O*
pi_185014875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:00 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ze zit nog steeds 6% onder de vraagprijs :T
Ja, en dan kan er dus nog iets onderhandeld worden, dus waarschijnlijk kom je uit op de gulden middenweg. Leek mij fair :)
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 14 februari 2019 @ 16:19:12 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_185015026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:09 schreef visje84 het volgende:

[..]

Ja, en dan kan er dus nog iets onderhandeld worden, dus waarschijnlijk kom je uit op de gulden middenweg. Leek mij fair :)
Wel bijzonder dat ze niet eens een tegenbod oid doen om een gesprek aan te gaan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_185015054
Waarom heb je bij dit soort bedragen geen aankoopmakelaar?
pi_185015151
En laat die irritante smilies eens een beetje achterwege, het komt wat kinderlijk over zo
pi_185015358
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
En laat die irritante smilies eens een beetje achterwege, het komt wat kinderlijk over zo
Amen.
Somebody that I used to know
pi_185015420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:30 schreef visje84 het volgende:
Ik doe een bod, 5 uur later doe ik een nieuw - veel hoger - bod. Dan is er opeens een andere koper, en moeten we nog - veel - hoger volgens hem om uberhaupt nog mee te doen.
Die andere koper bieder was er ook al bij bod #1 maar dat bod was zo belachelijk laag (75k onder de vraagprijs :') ) dat-ie jullie, terecht, alleen maar kon uitlachen ipv je serieus te nemen en te melden dat er nog een bieder in het spel is.

Zo'n man gaat, in dit prijssegment, echt niet zijn hand overspelen met de kans dat jullie afhaken, als je biedingen ook maar enigszins serieus waren.

Iets met een dubbeltje en eerste rang dus :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_185015458
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:05 schreef visje84 het volgende:

[..]

Thanks ;)

Ja, zo probeer ik ik er ook in te staan. De maandlasten moeten dragelijk blijven. We zijn tweeverdieners met beide een goed inkomen, maar de sky is not the limit. Wij hebben de loterij niet gewonnen, we moeten er ook hard voor werken 8-)

Ik weet dat het wanhopig overkomt (en we willen het huis denk ik ook te graag! :P ), maar met de huidige markt krijg je het idee van "vandaag beslissen, anders is het weg".

En makelaars spelen hier handig op in, door je voor het blok te zetten: "eerst verhogen, dan kunnen we pas praten".... "ow, nu moet je nog een keer verhogen" etc.

Vooral in deze prijsklasse weet ik dus niet of hij ons aan het bespelen is, of dat het simpelweg waar is wat hij zegt 8)7

We gaan nu even wachten - nog een keer kijken- en dan denk ik nog eenmaal bieden wat wij nog altijd een redelijke prijs vinden. Als de makelaar het beter weet, dan moet hij die zak geld maar ergens anders gaan regelen ~O>

Uitgaan van je eigen kunnen en je niet gek laten maken, je hebt gelijk ;) *O*
Neem daarom een aankoopmakelaar, die paar duizend euro is het echt waard op zo'n bedrag. Bij ons ging ie mee met bezichtigingen en gaf vervolgens per huis een onderbouwd verhaal wat hij het waard vond. En dat week soms flink af van wat wij het, in onze emotie, zelf waard vonden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2019 16:52:33 ]
pi_185015461
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:09 schreef visje84 het volgende:

[..]

Daar denkt de verkopende partij kennelijk duidelijk anders over. En geef ze eens ongelijk: waarom zo snel al tienduizenden euro's laten vallen.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 14 februari 2019 @ 16:52:53 #31
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_185015500
Even terzijde: Het is sowieso niet heel handig zo'n zware maximale hypotheek te nemen. Wat als jullie uit elkaar gaan?
Ik zou er sowieso even heel goed over nadenken ipv van met biedingen te strooien, even 35.000 erbij. Kom op, staar je niet blind op dit ene huis.
pi_185015506
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:45 schreef Renesite het volgende:
S6
Gave bak _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_185016620
Los van de indruk die de verkoopmakelaar bij jullie achterlaat, zou ik goed nadenken of je op twee inkomens een woning van een kleine 9 ton wil kopen. Wie weet wat er gebeurt de komende jaren: kinderen zijn duur en er kan nog wel eens een inkomen wegvallen.

En als je een goedkopere woning koopt met een hypotheek van 15 jaar tik je op de lange termijn zo veel minder aan rente af.. Reken het eens uit, je zult versteld staan.

En met lage maandlasten kan je veel meer investeren, en dat levert extra inkomen op.
pi_185016747
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:59 schreef Gustaf86 het volgende:
Los van de indruk die de verkoopmakelaar bij jullie achterlaat, zou ik goed nadenken of je op twee inkomens een woning van een kleine 9 ton wil kopen. Wie weet wat er gebeurt de komende jaren: kinderen zijn duur en er kan nog wel eens een inkomen wegvallen.

En als je een goedkopere woning koopt met een hypotheek van 15 jaar tik je op de lange termijn zo veel minder aan rente af.. Reken het eens uit, je zult versteld staan.

En met lage maandlasten kan je veel meer investeren, en dat levert extra inkomen op.
Leg me die laatste zin eens uit: welke investering in je huis ga je dan doen die inkomen genereert? :?
.
pi_185016962
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Leg me die laatste zin eens uit: welke investering in je huis ga je dan doen die inkomen genereert? :?
Hoeft toch niet per se in het huis te zijn? Geld maakt geld. Aandelen enzo bijvoorbeeld :P
pi_185017157
Jullie bod is ruim onder de vraagprijs, terwijl de markt helaas nu zo is dat je er ruim boven moet bieden om kans te maken.

Je moet gewoon bieden wat je kan uitgeven. Als dat te weinig is dan zul je helaas verder moeten zoeken.
pi_185017529
Voor 7,5 ton bouwde ik mooi zelf een huis.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_185017790
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hoeft toch niet per se in het huis te zijn? Geld maakt geld. Aandelen enzo bijvoorbeeld :P
Dan genereer je hooguit extra vermogen, niet extra inkomen. En aandelenkoersen kunnen ook zakken :P
.
pi_185018742
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:36 schreef visje84 het volgende:

[..]

Voor jou misschien een heel bedrag ja.
Play hard, go pro.
pi_185018838
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:52 schreef BasEnAad het volgende:
Even terzijde: Het is sowieso niet heel handig zo'n zware maximale hypotheek te nemen. Wat als jullie uit elkaar gaan?
Ik zou er sowieso even heel goed over nadenken ipv van met biedingen te strooien, even 35.000 erbij. Kom op, staar je niet blind op dit ene huis.
Zal 3.500 zijn eerder.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_185018927
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:07 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan genereer je hooguit extra vermogen, niet extra inkomen. En aandelenkoersen kunnen ook zakken :P
Op een gegeven moment kan het interessant zijn dit als inkomen te nemen 😜
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:06:14 #42
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185018993
Als je minder wil betalen, moet je ff wachten. Eigenlijk staan alle seinen op omslag hausse naar bear. :)

Praatjesmakelaars zijn van alle tijden.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_185019074
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:06 schreef Hyperdude het volgende:
Als je minder wil betalen, moet je ff wachten. Eigenlijk staan alle seinen op omslag hausse naar bear. :)

Praatjesmakelaars zijn van alle tijden.
Dat roepen ze al een jaar
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:12:10 #44
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_185019098
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat roepen ze al een jaar
Ja, maar nu roep ik het. :7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_185019100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:37 schreef kalinhos het volgende:
Aardig huis dan, als je eerst 10% eronder zit, dan er 35k bijzet en alsnog 6% eronder zit... Als ik snel reken zit je dan op een huis van 8,5-9ton
875.000 inderdaad, alleen TS denkt dat het 750.000 is.

Dus dan is het wel begrijpelijk dat de makelaar de bieding als een belediging interpreteert
pi_185019260
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 18:31 schreef 111210 het volgende:
Jullie bod is ruim onder de vraagprijs, terwijl de markt helaas nu zo is dat je er ruim boven moet bieden om kans te maken.

Je moet gewoon bieden wat je kan uitgeven. Als dat te weinig is dan zul je helaas verder moeten zoeken.
Je bent nummer tig in dit topic dus dit is niet zo zeer naar jou maar over welke markt hebben jullie het?

Ja woningen onder de drie ton gaan in veel gebieden als een tierelier. Zelfs over vraagprijs. Maar er zijn tig krimregios. En dan is dit topic een huis wat een paar niveautjes 'hoget' ligt. Waar huizen prima een jaar te koop kunnen staan, zelfs in gebieden waar die goedkopere huizen binnen een week weg zijn.

Het is ook al zo opmerkelijk dat mensen vraagprijs als richtprijs nemen. Het zegt gewoon geen kut. Als ik nu mijn huis voor 1.000.000 te koop zet en verkoop voor 750.000. Dan kunnen we debatteren wie er de winnaar en verliezer is, in dit geval is de koper niet per se de winnaar.
pi_185019521
TO in welke stad/regio ben je aan het zoeken/kopen?
pi_185019583
Wat een rare stijl van posten, en raar dat inderdaad op een dergelijk groot bedrag geen aankoopmakelaar wordt ingeschakeld, maar FOK. Buiten het feit dat iedereen hier Peners van 35 cm heeft, blijkt men nu ook allemaal makelaar te zijn.
  donderdag 14 februari 2019 @ 20:37:51 #49
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_185019707
Je laat je meeslepen door de tactiek van de makelaar. Welke koper stijgt binnen 1 dag 35K... je hebt jezelf mijn inziens al weggeven aan het huis en de makelaar. Laat het even sudderen of leg een eindbod neer. Accepteer dat je het huis mogelijk niet krijgt.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_185019945
quote:
19s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:23 schreef Gunner het volgende:
Je bent 10/11 jaar te laat met deze strategie. Nu moet je gewoon de vraagprijs, of meer betalen.
Nee, hoor. Hier laatst nog een huis gekocht voor 10k onder de vraagprijs.

Edit: maar wij hebben natuurlijk geen huis van 900k. :+
Protège moi de mes désirs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')