kuchekuchegrondwetkuchekuchequote:Op vrijdag 15 februari 2019 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom niet? Kinderen moeten ook verplicht naar school, verplicht leren fietsen. Verplicht vaccineren kan prima, m.i.
En ja, anders maar thuisonderwijs geven, ter bescherming van de niet ingeënte leerkrachten boven de 44. In elk geval voor de komende 33 jaar. Dan zijn die allemaal met pensioen.
Kuche wat grondwet donor ja of nee?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
kuchekuchegrondwetkuchekuche
Wat bedoel je?quote:
Is het gelukt door de kamer die wet van Pia ja of nee, waarom zou het niet ook met iets anders lukken?quote:
Ik heb nog steeds geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:32 schreef john2406 het volgende:
[..]
Is het geluk door de kamer die wet van Pia ja of nee, waarom zou het niet ook met iets anders lukken?
En dan wordt je dochter terminaal ziek en moet je haar uitleggen dat ze iig geen autisme heeft ontwikkeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:18 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Vind wel dat ze onderscheid moeten maken tussen vaccinaties die epidemien moeten voorkomen en vaccinaties voor individuele ziektes. Als ik mijn dochter geen HPV-vaccinatie laat geven dan is het potentiele risico alleen voor haar, als ik haar echter niet de mazelen vaccinatie laat geven, is dat een potentieel gevaar voor de volksgezondheid.
Er is een extreem kleine kans dat dat gebeurt. En de HPV-vaccinatie maakt die extreem kleine kans alleen ietsje kleiner. Je kunt ook na vaccinatie nog gewoon baarmoederhalskanker krijgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:39 schreef MaGNeT het volgende:
En dan wordt je dochter terminaal ziek en moet je haar uitleggen dat ze iig geen autisme heeft ontwikkeld.
Maar wat zou dan de reden zijn om het niet te doen? En waarom dat besluit voor haar nemen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is een extreem kleine kans dat dat gebeurt. En de HPV-vaccinatie maakt die extreem kleine kans alleen ietsje kleiner. Je kunt ook na vaccinatie nog gewoon baarmoederhalskanker krijgen.
Het is een heel nieuw vaccin. Er is nog heel weinig over bekend. Heb je wel eens van DES gehoord?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:42 schreef MaGNeT het volgende:
Maar wat zou dan de reden zijn om het niet te doen?
Dat heb ik nog niet gedaan. Wij gaan het met haar bespreken als het zover is. Maar gebaseerd op de cijfers, leun ik meer naar 'nee' dan naar 'ja'.quote:En waarom dat besluit voor haar nemen?
Ja, dat was geen inenting.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is een heel nieuw vaccin. Er is nog heel weinig over bekend. Heb je wel eens van DES gehoord?
quote:[..]
Dat heb ik nog niet gedaan. Wij gaan het met haar bespreken als het zover is. Maar gebaseerd op de cijfers, leun ik meer naar 'nee' dan naar 'ja'.
Maar wel een 'veilig' medicijn.quote:
Er zijn wel vaker medicijnen (of in dit geval een kunstmatig vrouwelijk hormoon) onveilig gebleken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar wel een 'veilig' medicijn.
Exactly.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:52 schreef MaGNeT het volgende:
Je zal risico's nooit helemaal uit kunnen bannen, ook niet in de zorg.
Prematuur geboren kinderen worden ongecorrigeerd gevaccineerd.quote:Op donderdag 14 februari 2019 22:28 schreef Djada-Yssebella het volgende:
Goed dat er iets wordt gedaan aan vaccinatieweigeraars.
Maar er zijn kinderen die te vroeg worden geboren. Hebben die dan niet een aangepast vaccinatieschema? Kunnen die wel naar de creche terwijl je dus zou moeten controleren dat ze echt gevaccineerd worden? Meeste kinderen gaan met 3 maanden naar de creche en hebben dan een eerste vaccinatie maar deze kinderen niet?
Maar je doet wel alsof je een niet eens bewezen risico kunt verlagen door een ander wél bewezen risico te verhogen en mogelijk met het idee dat dat de beste keuze voor je dochter is. En waarschijnlijk zal je nooit weten of dat zo is, en dat hoop ik gewoon voor jou en haar. Gezondheid is het belangrijkste wat je hebt.quote:
Exactly.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 16:59 schreef MaGNeT het volgende:
En waarschijnlijk zal je nooit weten of dat zo is
vooral bij de achterban van de SGP is vaccineren taboe dacht ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De pseudowetenschappelijke bakfiets hipsters en fundamentalistische Christenen hebben het voor elkaar: de kamer wil iets doen aan de vaccinatiegraad die door deze debielen is gezakt tot een gevaarlijke 92%.
En natuurlijk wil de CU geen verbod, maar "praten" met die soort debielen. Dat alles om hun eigen achterban "te redden" van zo'n verschrikkelijke vaccinatiecampagne. Segers
Ik weet niet hoeveel pseudowetenschappelijke bakfiets hipsters jij dagelijks tegenkomt, ik zie ze in ieder geval nooit. Maar Christenen en Antroposofen zijn volgens mij de grootste groepen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
De pseudowetenschappelijke bakfiets hipsters en fundamentalistische Christenen hebben het voor elkaar:
zweefteven vind je veel onder de antroposofen en bakfietsmoeders en Vice versa.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel pseudowetenschappelijke bakfiets hipsters jij dagelijks tegenkomt, ik zie ze in ieder geval nooit. Maar Christenen en Antroposofen zijn volgens mij de grootste groepen.
Dat is meer de achterban van van der Staaijquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
De pseudowetenschappelijke bakfiets hipsters en fundamentalistische Christenen hebben het voor elkaar: de kamer wil iets doen aan de vaccinatiegraad die door deze debielen is gezakt tot een gevaarlijke 92%.
En natuurlijk wil de CU geen verbod, maar "praten" met die soort debielen. Dat alles om hun eigen achterban "te redden" van zo'n verschrikkelijke vaccinatiecampagne. Segers
Dat was alleen maar een wetsvoorstel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 16:37 schreef Gia het volgende:
Kinderdagverblijven mogen niet-geënte kinderen weigeren, geloof ik.
Voor basisscholen is dat niet nodig. Want de geënte kinderen zijn beschermd. Alleen de niet-geënte kinderen niet.
Daar zitten precies 5 bakfietsen en 10 antroposofen tussen. Op een school van 300 leerlingen. De rest komt gewoon met de Volvo, Tesla, Jaguar, Range Rover, etc, naar school.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
zweefteven vind je veel onder de antroposofen en bakfietsmoeders en Vice versa.
Moet jij toch weten met al die vrije school moeders
Grappig je kinderen naar de vrije school sturen als je geen soof bent...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 20:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Daar zitten precies 5 bakfietsen en 10 antroposofen tussen. Op een school van 300 leerlingen. De rest komt gewoon met de Volvo, Tesla, Jaguar, Range Rover, etc, naar school.
Ik zei het toch? Jouw 'kennis' van de Vrije School dateert uit het jaar kruik.
Dat jij maar 1 reden kunt bedenken, zegt meer over jou dan over mij.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappig je kinderen naar de vrije school sturen als je geen soof bent...
Kan maar één reden hebben, erg blank zo een vrije school
Precies, elitairquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat jij maar 1 reden kunt bedenken, zegt meer over jou dan over mij.![]()
Overigens zitten er plenty buitenlandse kindjes op de Vrije School. Kinderen van ex pats, diplomaten, etc.
En dan heb ik niet eens een Mercedes en een iMac.quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Grappig je kinderen naar de vrije school sturen als je geen soof bent...
Kan maar één reden hebben, erg blank zo een vrije school
Die wordt minstens 2 keer per jaar rondgestuurd op de Vrije School. Meesterlijke humor.quote:
En winterbanden ook nietquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En dan heb ik niet eens een Mercedes \
Je kind niet vaccineren is nog meer belachelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Vrij apart dat een uitgesproken liberale partij dit soort dingen zo wil straffen.
Nog meer bizar dat dat via boetes gaat, lekker nog meer families de schulden in helpen.
Belachelijk idee.
Statussymbool van de bourgeoisie.quote:
Dat is zeker belachelijk. Zo belachelijk dat ik denk dat een simpel middel als een boete mensen niet zal overtuigen om hun kind te vaccineren. Het zal enkel weer sommige families financieel raken.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:47 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Je kind niet vaccineren is nog meer belachelijk.
Boetes kun je voorkomen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:44 schreef skysherrif het volgende:
Vrij apart dat een uitgesproken liberale partij dit soort dingen zo wil straffen.
Nog meer bizar dat dat via boetes gaat, lekker nog meer families de schulden in helpen.
Belachelijk idee.
Van welke gekkiepagina op Facebook heb je dit toegefluisterd gekregen?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 01:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat eng. Er zijn zoveel meer dodelijke virussen waar geen commerciele inentingen voor zijn. Ik zie nog geen massale depopulatie daardoor.
Er is een researcher van het CDC wat een keer vertelde dat onder bepaalde omstandigheden er wel verhoogde risico is op vaccin x en bepaalde kinderen wat leidde tot autisme specturm. Later nam ie die terug en heeft zichzelf het zwijgen opgelegd anders werd ie ontslagen als ie al niet eerst ontslagen is geweest. Wat een blackmail.
Prima, wanneer je de algemene volksgezondheid en daarmee de maatschappij in gevaar brengt dan hoef je ook niet van uitkeringen te profiteren die door diezelfde maatschappij opgebracht worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is zeker belachelijk. Zo belachelijk dat ik denk dat een simpel middel als een boete mensen niet zal overtuigen om hun kind te vaccineren. Het zal enkel weer sommige families financieel raken.
Dat Dijkhoff weer eens bezig is met een absurd proefballonnetje en dat hij op moet houden met carnaval te vieren in het parlement (gok ik)quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat saignant is aan dit verhaal, is dat je je kunt afvragen in hoeverre de vrijheid van godsdienst, die geborgd is in de grondwet, hier aangetast wordt.
Als jij gekort wordt op je kinderbijslag en je gaat als reli-fundi naar de rechter, wat gaat die dan beslissen?
Ik heb nog nooit van deze wet gehoord, maar leuk bedacht.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:54 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Prima, wanneer je de algemene volksgezondheid en daarmee de maatschappij in gevaar brengt dan hoef je ook niet van uitkeringen te profiteren die door diezelfde maatschappij opgebracht worden.
Wat de wet voorschrijftquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wat saignant is aan dit verhaal, is dat je je kunt afvragen in hoeverre de vrijheid van godsdienst, die geborgd is in de grondwet, hier aangetast wordt.
Als jij gekort wordt op je kinderbijslag en je gaat als reli-fundi naar de rechter, wat gaat die dan beslissen?
Het is nog geen wet, maar een idee dat leeft in de kamer. Of het wet wordt zullen we binnenkort zien.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van deze wet gehoord, maar leuk bedacht.
In Nederland toetsen ze niet aan de grondwet.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Wel aan verdragen.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
In Nederland toetsen ze niet aan de grondwet.
Niet? Vreemd....quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:58 schreef Zith het volgende:
[..]
In Nederland toetsen ze niet aan de grondwet.
Agree. Wat ik wel vreemd vind, is dat ze roepen dat 'een vaccinatie' bij een dekkingsgraad onder de 95% niet meer effectief is, terwijl ik juist had begrepen dat dat per ziekte verschilt. Dat de mazelenvaccinatie nog effectief blijft tot een vaccinatiegraad van 86%, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:02 schreef skysherrif het volgende:
Overigens ben ik met name tegen boetes.
Verder moet er alles aan gedaan worden om het dalend vaccinatiegraad te stoppen. Dat het nog maar 92% is, is meer dan zorgwekkend.
Ja, ze versimpelen het enigszins, zoals gebruikelijk...quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Agree. Wat ik wel vreemd vind, is dat ze roepen dat 'een vaccinatie' bij een dekkingsgraad onder de 95% niet meer effectief is, terwijl ik juist had begrepen dat dat per ziekte verschilt. Dat de mazelenvaccinatie nog effectief blijft tot een vaccinatiegraad van 86%, bijvoorbeeld.
(Maar nu kan ik niet meer vinden waar ik dat gelezen heb).
Zijn ze dan al in het land of nog aan de grens?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
De allochtonen die ik ken zijn juist heel erg van het wel vaccineren. Die hebben de ellende van akelige kinderziekten in hun thuislanden meegemaakt.
En ik zeg altijd maar zo, liever een autistisch kind dan een dood kind.
Volgens de Volkskrant zijn het met name multiculturele wijken waar niet gevaccineerd wordt in Amsterdam. Asielzoekers komen met name in dat soort wijken terecht. Kwestie van tijd voor Amsterdam een praktijkeducatie krijgt.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 08:15 schreef _The_General_ het volgende:
Bij mijn vriendin op de kinderafdeling komen ze de meest exotische ziektes tegen bij asielzoekers dus vaccineren; 100% zeker!
Volgens de Volkskrant kunnen veel allochtone ouders in Amsterdam de opkomstbrief niet lezen en hebben pubers die het wel wat anders aan hun hoofd dan die stomme prik.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 17:20 schreef Fietsertje70 het volgende:
De allochtonen die ik ken zijn juist heel erg van het wel vaccineren. Die hebben de ellende van akelige kinderziekten in hun thuislanden meegemaakt.
En ik zeg altijd maar zo, liever een autistisch kind dan een dood kind.
Je moet niet een fabrikant verwarren met een sectorquote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo heel vreemd is het toch niet dat iemand erover twijfelt.
Diezelfde farmaceutische industrie vond de zgn pil ook prima om maar iets te noemen.
https://www.ad.nl/home/fr(...)e-schappen~a7590bbd/
en denk jij dat fabrikanten alwetend zijn? Waarom denk je dat de fabrikant wist waar men meer dan 30 jaar over deed om er achter te komen?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 12:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Zo heel vreemd is het toch niet dat iemand erover twijfelt.
Diezelfde farmaceutische industrie vond de zgn pil ook prima om maar iets te noemen.
https://www.ad.nl/home/fr(...)e-schappen~a7590bbd/
Heb je door wat je doet doe niet zo eng joh.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en denk jij dat fabrikanten alwetend zijn? Waarom denk je dat de fabrikant wist waar men meer dan 30 jaar over deed om er achter te komen?
En nu in het Nederlands?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:52 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Heb je door wat doet doe niet zo eng joh.
Hier nog een voorbeeld van vandaagquote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en denk jij dat fabrikanten alwetend zijn? Waarom denk je dat de fabrikant wist waar men meer dan 30 jaar over deed om er achter te komen?
Het HPV-vaccin wordt gemaakt door twee fabrikanten, niet door een hele sector.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je moet niet een fabrikant verwarren met een sector
Andere medicijnen dan ook niet nemen of wordt dit argument alleen voor vaccinaties gebruikt?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hier nog een voorbeeld van vandaag
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ij-jongeren-a3654316
Het is mijnziens helemaal niet vreemd dat diverse personen er bedenkingen bij hebben. Of dat ze een risico afweging/inschatting maken en tot de conclusie komen dat ze niet vaccineren.
Dan maar helemaal geen medicatie meer slikken? Ook maar geen levensmiddelen meer nemen. Stel je voor dat je ziek blijft te worden van osseworst, of chips, drop of cola.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Het is mijnziens helemaal niet vreemd dat diverse personen er bedenkingen bij hebben. Of dat ze een risico afweging/inschatting maken en tot de conclusie komen dat ze niet vaccineren.
Er gaan trouwens ongeveer 1 op de 1000 mensen die mazelen krijgen dood aan de mazelen, en nog veel meer mensen lopen hersenbeschadiging op door mazelen, hoe is dat voor een risico?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap jij het verschil überhaupt tussen medicijnen en vaccins?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:09 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En ga je ook commerciële antibiotica weigeren, weet je wel wat daar allemaal inzit?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
we hebben het over commerciele vaccins niet eten of drinken of vitamine C.
Impact * Kans -> Risicoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Zucht. Jullie zijn vermoeiend. Geen wonder dat Nederland nogsteeds stemt op het verlakken van dit land.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:00 schreef Zith het volgende:
[..]
En ga je ook commerciële antibiotica weigeren, weet je wel wat daar allemaal inzit?
Voor iemand die niet in staat is in een begrijpelijk stukje tekst een mening neer te zetten zou ik je vermogen om de werkelijkheid te begrijpen maar niet teveel overschattenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 18:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Vaccins zijn net als (onder andere) de klimaathype alleen gebasseerd op het wat als.. En het enge is wanneer vaccinatiegraad daalt. Wat let bigpharma dan om her en der mensen te besmetten en zeggen zie je wel! Dit is precies eat VS doet met haar imperialisme. Her en der valse vlag actirs en in de schoenen schuiven van een zondebok. Daar verienden zij ook dik aan. Er zijn talloze gevaarlijke ziekten waar geen comerciele vaccin voor bestaat. Toch zie je geen massale depopulatie.
Daarom. Vaccinatieverplichting is eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressiva in het water gooien misleid door de mooie praatjes van big-pharma. zogenaamd kunnen deze medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Impact * Kans -> Risico
Alles heeft risico’s
Wat weet jij zeker van het eten dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Daarom. Vaccinatieverplichting is vaccinatieverplichting eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressive in het water gooien misleid door de mooie pratjes van big-pharma. zogrnaamd kunnen die medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Daarom. Vaccinatieverplichting is eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressiva in het water gooien misleid door de mooie praatjes van big-pharma. zogenaamd kunnen deze medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.
Psychiater laatst tegen mij over antipsychotica en -depressiva. We weten eihenlijk niet precies hoe het werkt. Maar wel dat veel mensen er baat bij hebben.
quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor iemand die niet in staat is in een begrijpelijk stukje tekst een mening neer te zetten zou ik je vermogen om de werkelijkheid te begrijpen maar niet teveel overschatten
Ik weet oa. dat margarine mij eczeem gaf dus dat eet ik al 8 jaar niet meer. Met roomboter nergens last van. margarine is zo erg bewerkt het is een nieuw soort onnatuurlijk product. Net zoals alle medicijnen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat weet jij zeker van het eten dan?
Zo ook sommige vlees soorten kleurstoffen smaakstoffen, ik kwam mijn bed nog niet meer uit als ik alles zou weten, wil ik dat wel.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik weet oa. dat margarine mij eczeem gaf dus dat eet ik al 8 jaar niet meer. Met roomboter nergens last van. margarine is zo erg bewerkt het is een nieuw soort onnatuurlijk product. Net zoals alle medicijnen.
Mensen reageren iederbanders op medicijnen. Vooral etnische achtergrond lijkt een sterke facyor. Chinezen bijvoorbeeld verwerken antidepressiva of sneller of trager waardoor bijwerkingen heftiger of langer aanhouden. Daarom is 1 oplossing voor allen/vaccinatieverplichting heel eng. Stel er overkomt mij iets door vaccinatie. Dan doet iedereen van och het is maar een enkel geval.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef Zith het volgende:
https://www.apotheek.nl/m(...)gelijke-bijwerkingen
Bijwerkingen vaccin vergelijken met 2 van de reeks medicijnen die ik nu al weken slik:
Ribavirin
Valcyte
Dat vaccin is kinderspel
Vaccin's hebben van nature 'verwaarloosbare' bijwerkingen. In extreme gevallen misschien een paar dagen ziek, maar dan heb je het wel. Dan is het voor altijd klaar. Zware medicijnen hebben permanente bijwerkingen.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef Zith het volgende:
Bijwerkingen vaccin vergelijken met 2 van de reeks medicijnen die ik nu al weken slik:
bijwerkingen
Zouden die dan niet beter daar kunnen blijven waar ze raad met deze mensen weten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Chinezen bijvoorbeeld verwerken antidepressiva of sneller of trager waardoor bijwerkingen heftiger of langer aanhouden.
Het lichaam zou anders eageeren op een dood of een levende virus. Dat of via de arm direkt in de bloedbaan komt. Of via de natuurlijke weg via lichaamsvloeistoffen of ademhaling. Dat laatste zet zoveel meer in werking en dit geeft een aantoonbaar ander resultaat.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vaccin's hebben van nature 'verwaarloosbare' bijwerkingen. In extreme gevallen misschien een paar dagen ziek, maar dan heb je het wel. Dan is het voor altijd klaar. Zware medicijnen hebben permanente bijwerkingen.
Om die reden alleen al is het stompzinnig om de bijwerkingen van medicijnen met die van vaccins te vergelijken. Dan snap je het verschil niet.
Dank voor je grafische omschrijving, maar dan denk ik:quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Het lichaam zou anders eageeren op een dood of een levende virus. Dat of via de arm direkt in de bloedbaan komt. Of via de natuurlijke weg via lichaamsvloeistoffen of ademhaling. Dat laatste zet zoveel meer in werking en dit geeft een aantoonbaar ander resultaat.
Wat mij betreft niet, trots dat ik wij ze allemaal gehad hebben, dat mag een mens toch nog wel zelf beslissen ja of nee he, dan chip maar gelijk alle mensen als jij zo wil komen!quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef ExTec het volgende:
Wmb mogen ze trouwens een keiharde vaccinatieplicht instellen.
En "Putin heeft MH17 neergeschoten". Men is te goedgelovig. Daarom lijkt mij verplichting van welke vaccin dan ook niet ok. En zeker niet wanneer je een andere etniciteit hebt dan west-europees/blank.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef ExTec het volgende:
Wmb mogen ze trouwens een keiharde vaccinatieplicht instellen.
Waarom kom ik sommige landen niet in als ik een bepaalde prik niet gehad heb?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
En "Putin heeft MH17 neergeschoten". Men is te goedgelovig. Daarom lijkt mij verplichting van welke vaccin dan ook niet ok. En zeker niet wanneer je een andere etniciteit hebt dan west-europees/blank.
In mijn optiek zijn anti-vaxers, of eigenlijk de slachtoffers van die debielen, hun kinderenquote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, trots dat ik wij ze allemaal gehad hebben, dat mag een mens toch nog wel zelf beslissen ja of nee he, dan chip maar gelijk alle mensen als jij zo wil komen!
Stel ik heb geen vaccinatie gehad, dan kan mij toch alleen iemand wat ook geen gehad heeft aansteken met een ziekte of niet?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
In mijn optiek zijn anti-vaxers, of eigenlijk de slachtoffers van die debielen, hun kinderenal bijna halve biohazards.
De overheid heeft de taak om te doen wat goed is, voor ons.
Dit is bij uitstek, wmb, een van die momenten dat de overheid, in naam van ons allen, schijt heeft aan dat stukje lichamelijke integriteit, en die spuit in je arm zet.
Misschien lastig om te accepteren voor sommigen hierzo, maar de ziekten die zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren,
Zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren.
En als 60% van de bevolking er nou in gaat zitten zoals jij?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stel ik heb geen vaccinatie gehad, dan kan mij toch alleen iemand wat ook geen gehad heeft aansteken met een ziekte of niet?
Of iemand die al ziek is.
Russisch roulette?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
En als 60% van de bevolking er nou in gaat zitten zoals jij?
Gevaccineerden kunnen ook overdragen maar voor een minder lange periodequote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Stel ik heb geen vaccinatie gehad, dan kan mij toch alleen iemand wat ook geen gehad heeft aansteken met een ziekte of niet?
Of iemand die al ziek is.
Zet men die dan gedurende die tijd apart, quarantine, om heel zeker te zijn?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef Zith het volgende:
[..]
Gevaccineerden kunnen ook overdragen maar voor een minder lange periode
Ehmmm,quote:
De rest heb jij ook gelezen, en als de overheid er zo een belang aan hechten doet waarom niet apart naar vaccinatie, zodat men alles kan uitsluiten?quote:Op zaterdag 16 februari 2019 19:47 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ehmmm,
Grappig, maar je snapt dat de overheid een wat meer op continuïteit gerichte agenda heeft, ipv een nihilistische?
Ja, over nabestaanden, donorwet, lekker boeiend, hebben we het niet over?quote:
Eh, wat?quote:en als de overheid er zo een belang aan hechten doet waarom niet apart naar vaccinatie, zodat men alles kan uitsluiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |