abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:03:55 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185051184
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 18:59 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
we hebben het over commerciele vaccins niet eten of drinken of vitamine C.

Vaccins zijn net als (onder andere) de klimaathype alleen gebasseerd op het wat als.. En het enge is wanneer vaccinatiegraad daalt. Wat let bigpharma dan om her en der mensen te besmetten en zeggen zie je wel! Dit is precies eat VS doet met haar imperialisme. Her en der valse vlag actirs en in de schoenen schuiven van een zondebok. Daar verienden zij ook dik aan. Er zijn talloze gevaarlijke ziekten waar geen comerciele vaccin voor bestaat. Toch zie je geen massale depopulatie.
Voor iemand die niet in staat is in een begrijpelijk stukje tekst een mening neer te zetten zou ik je vermogen om de werkelijkheid te begrijpen maar niet teveel overschatten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_185051202
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Impact * Kans -> Risico
Alles heeft risico’s
Daarom. Vaccinatieverplichting is eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressiva in het water gooien misleid door de mooie praatjes van big-pharma. zogenaamd kunnen deze medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.

Psychiater laatst tegen mij over antipsychotica en -depressiva. We weten eihenlijk niet precies hoe het werkt. Maar wel dat veel mensen er baat bij hebben.
pi_185051224
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Daarom. Vaccinatieverplichting is vaccinatieverplichting eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressive in het water gooien misleid door de mooie pratjes van big-pharma. zogrnaamd kunnen die medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.
Wat weet jij zeker van het eten dan?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:07:44 #179
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_185051256
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:05 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Daarom. Vaccinatieverplichting is eng. Er zijn her en der al bobos die anti-depressiva in het water gooien misleid door de mooie praatjes van big-pharma. zogenaamd kunnen deze medicijnen geen kwaad. De waarheid is niemand weet het zeker.

Psychiater laatst tegen mij over antipsychotica en -depressiva. We weten eihenlijk niet precies hoe het werkt. Maar wel dat veel mensen er baat bij hebben.
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Voor iemand die niet in staat is in een begrijpelijk stukje tekst een mening neer te zetten zou ik je vermogen om de werkelijkheid te begrijpen maar niet teveel overschatten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:08:51 #180
230491 Zith
pls tip
pi_185051279
https://www.apotheek.nl/m(...)gelijke-bijwerkingen

Bijwerkingen vaccin vergelijken met 2 van de reeks medicijnen die ik nu al weken slik:

Ribavirin

Valcyte

Dat vaccin is kinderspel
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185051286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat weet jij zeker van het eten dan?
Ik weet oa. dat margarine mij eczeem gaf dus dat eet ik al 8 jaar niet meer. Met roomboter nergens last van. margarine is zo erg bewerkt het is een nieuw soort onnatuurlijk product. Net zoals alle medicijnen.
pi_185051332
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:09 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Ik weet oa. dat margarine mij eczeem gaf dus dat eet ik al 8 jaar niet meer. Met roomboter nergens last van. margarine is zo erg bewerkt het is een nieuw soort onnatuurlijk product. Net zoals alle medicijnen.
Zo ook sommige vlees soorten kleurstoffen smaakstoffen, ik kwam mijn bed nog niet meer uit als ik alles zou weten, wil ik dat wel.
Zo snel als ik begin te denken neem ik niks meer tot mij, zo schreef laatst iemand na het toilet bezoek wast die altijd zijn handjes. Hoe maakt deze de kraan dicht en hoe komt die uit het toilet weer zonder iets aan te raken?
pi_185051357
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef Zith het volgende:

Bijwerkingen vaccin vergelijken met 2 van de reeks medicijnen die ik nu al weken slik:

Ribavirin

Valcyte

Dat vaccin is kinderspel
Mensen reageren iederbanders op medicijnen. Vooral etnische achtergrond lijkt een sterke facyor. Chinezen bijvoorbeeld verwerken antidepressiva of sneller of trager waardoor bijwerkingen heftiger of langer aanhouden. Daarom is 1 oplossing voor allen/vaccinatieverplichting heel eng. Stel er overkomt mij iets door vaccinatie. Dan doet iedereen van och het is maar een enkel geval.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:12:40 #184
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_185051359
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:08 schreef Zith het volgende:

bijwerkingen
Vaccin's hebben van nature 'verwaarloosbare' bijwerkingen. In extreme gevallen misschien een paar dagen ziek, maar dan heb je het wel. Dan is het voor altijd klaar. Zware medicijnen hebben permanente bijwerkingen.

Om die reden alleen al is het stompzinnig om de bijwerkingen van medicijnen met die van vaccins te vergelijken. Dan snap je het verschil niet.
pi_185051414
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:12 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Chinezen bijvoorbeeld verwerken antidepressiva of sneller of trager waardoor bijwerkingen heftiger of langer aanhouden.
Zouden die dan niet beter daar kunnen blijven waar ze raad met deze mensen weten?
pi_185051433
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:12 schreef ExTec het volgende:

[..]

Vaccin's hebben van nature 'verwaarloosbare' bijwerkingen. In extreme gevallen misschien een paar dagen ziek, maar dan heb je het wel. Dan is het voor altijd klaar. Zware medicijnen hebben permanente bijwerkingen.

Om die reden alleen al is het stompzinnig om de bijwerkingen van medicijnen met die van vaccins te vergelijken. Dan snap je het verschil niet.
Het lichaam zou anders eageeren op een dood of een levende virus. Dat of via de arm direkt in de bloedbaan komt. Of via de natuurlijke weg via lichaamsvloeistoffen of ademhaling. Dat laatste zet zoveel meer in werking en dit geeft een aantoonbaar ander resultaat.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:18:32 #187
6484 ExTec
pi_185051487
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:16 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Het lichaam zou anders eageeren op een dood of een levende virus. Dat of via de arm direkt in de bloedbaan komt. Of via de natuurlijke weg via lichaamsvloeistoffen of ademhaling. Dat laatste zet zoveel meer in werking en dit geeft een aantoonbaar ander resultaat.
Dank voor je grafische omschrijving, maar dan denk ik:

Dus? :)
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:21:35 #188
6484 ExTec
pi_185051557
Wmb mogen ze trouwens een keiharde vaccinatieplicht instellen. ^O^
pi_185051609
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef ExTec het volgende:
Wat mij betreft niet, trots dat ik wij ze allemaal gehad hebben, dat mag een mens toch nog wel zelf beslissen ja of nee he, dan chip maar gelijk alle mensen als jij zo wil komen!
pi_185051637
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:21 schreef ExTec het volgende:
En "Putin heeft MH17 neergeschoten". Men is te goedgelovig. Daarom lijkt mij verplichting van welke vaccin dan ook niet ok. En zeker niet wanneer je een andere etniciteit hebt dan west-europees/blank.
pi_185051681
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:24 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

En "Putin heeft MH17 neergeschoten". Men is te goedgelovig. Daarom lijkt mij verplichting van welke vaccin dan ook niet ok. En zeker niet wanneer je een andere etniciteit hebt dan west-europees/blank.
Waarom kom ik sommige landen niet in als ik een bepaalde prik niet gehad heb?
Waarom zou dat hier wel mogelijk moeten, mogen zijn?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:37:43 #192
6484 ExTec
pi_185051920
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:23 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat mij betreft niet, trots dat ik wij ze allemaal gehad hebben, dat mag een mens toch nog wel zelf beslissen ja of nee he, dan chip maar gelijk alle mensen als jij zo wil komen!
In mijn optiek zijn anti-vaxers, of eigenlijk de slachtoffers van die debielen, hun kinderen ;( al bijna halve biohazards.

De overheid heeft de taak om te doen wat goed is, voor ons.

Dit is bij uitstek, wmb, een van die momenten dat de overheid, in naam van ons allen, schijt heeft aan dat stukje lichamelijke integriteit, en die spuit in je arm zet.

Misschien lastig om te accepteren voor sommigen hierzo, maar de ziekten die zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren,

Zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren.
pi_185051947
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

In mijn optiek zijn anti-vaxers, of eigenlijk de slachtoffers van die debielen, hun kinderen ;( al bijna halve biohazards.

De overheid heeft de taak om te doen wat goed is, voor ons.

Dit is bij uitstek, wmb, een van die momenten dat de overheid, in naam van ons allen, schijt heeft aan dat stukje lichamelijke integriteit, en die spuit in je arm zet.

Misschien lastig om te accepteren voor sommigen hierzo, maar de ziekten die zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren,

Zijn verdwenen omdat we er al decennia tegen vaccineren.
Stel ik heb geen vaccinatie gehad, dan kan mij toch alleen iemand wat ook geen gehad heeft aansteken met een ziekte of niet?
Of iemand die al ziek is.
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:40:03 #194
6484 ExTec
pi_185051967
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Stel ik heb geen vaccinatie gehad, dan kan mij toch alleen iemand wat ook geen gehad heeft aansteken met een ziekte of niet?
En als 60% van de bevolking er nou in gaat zitten zoals jij? :)
pi_185052009
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:40 schreef ExTec het volgende:

[..]

En als 60% van de bevolking er nou in gaat zitten zoals jij? :)
Russisch roulette?
Ik heb gehad, trouwens, echter ik heb ook nabestaande beslissen in de donorwet staan, als men denkt bij mij iets te winnen heeft men het goed mis!
Merk je het niet dan, ik kies nog voor de een nog voor de ander, als jij wil gaan verplichten dan lap de (grondwet) ook even aan je laars!
  † In Memoriam † zaterdag 16 februari 2019 @ 19:42:21 #196
230491 Zith
pls tip
pi_185052013
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gevaccineerden kunnen ook overdragen maar voor een minder lange periode
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_185052089
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Gevaccineerden kunnen ook overdragen maar voor een minder lange periode
Zet men die dan gedurende die tijd apart, quarantine, om heel zeker te zijn?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2019 19:47:32 ]
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:47:59 #198
6484 ExTec
pi_185052134
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Russisch roulette?
Ehmmm,

Grappig, maar je snapt dat de overheid een wat meer op continuïteit gerichte agenda heeft, ipv een nihilistische? :')
pi_185052181
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:47 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ehmmm,

Grappig, maar je snapt dat de overheid een wat meer op continuïteit gerichte agenda heeft, ipv een nihilistische? :')
De rest heb jij ook gelezen, en als de overheid er zo een belang aan hechten doet waarom niet apart naar vaccinatie, zodat men alles kan uitsluiten?
  zaterdag 16 februari 2019 @ 19:51:25 #200
6484 ExTec
pi_185052232
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 februari 2019 19:49 schreef john2406 het volgende:

[..]

De rest heb jij ook gelezen,
Ja, over nabestaanden, donorwet, lekker boeiend, hebben we het niet over?

quote:
en als de overheid er zo een belang aan hechten doet waarom niet apart naar vaccinatie, zodat men alles kan uitsluiten?
Eh, wat? :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')