abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185018857
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:30 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat is hier fascistische aan? Het wordt getoetst aan de rechterlijke macht nota bene.
Welke rechter een D66 er?
pi_185019042
Belachelijk idee om boetes op te gaan leggen :') je kunt niemand verplichten om iemands kind te vaccineren !

Maar goed, laat de sigaretten ook maar netjes in de winkels liggen want daar gaat niemand dood aan he …

echt ongelooflijk wat dit voor kutkabinet is.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_185019103
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:55 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Roland Freisler maakt ook ooit deel uit van de rechterlijke macht. Het een sluit het ander niet uit.

[..]

:') Ik ben helemaal niet tegen vaccinaties.
Godwin zwaktebod....
pi_185019116
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:40 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Als ik lees ''kabinet wil iets gaan doen aan'' krijg ik spontaan jeuk.

In het geval van vaccinaties juich in het echter toe. Net zoals bij abortus... dat kind is niet jouw eigendom, en je hebt er goed voor te zorgen!
Ben je nu voor vaccinatie en abortus of voor vaccinatie en tegen abortus? :)

Verder vind ik dat mensen die tegen vaccinaties zijn ook maar tegen gesloten riolering moeten strijden want beide zijn ooit als oplossing gekomen voor een groot probleem waar mensen mee worstelden. Als men lekker de middeleeuwen wil herbeleven dan zou ik gaan voor dampende straten en dikke uitbraken van ziektes. The full package.
pi_185019243
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:08 schreef TLC het volgende:
Belachelijk idee om boetes op te gaan leggen :') je kunt niemand verplichten om iemands kind te vaccineren !
Wat moet je dan doen ? Die mensen verplichten hun kind in quarantaine te houden ?
Teveel niet-gevaccineerde mensen in de maatschappij leidt tot ziektes en epidemieën. We willen niet terug naar de tijd dat je een kind pas op zijn 5e een naam gaf omdat je dan tenminste wat hoop had dat het zou blijven leven.
pi_185019246
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:37 schreef Gia het volgende:

Voor basisscholen is dat niet nodig. Want de geënte kinderen zijn beschermd. Alleen de niet-geënte kinderen niet.

Ook op basisscholen helpt kudde-immuniteit en is het dus wel nodig.
pi_185019328
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:19 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Wat moet je dan doen ? Die mensen verplichten hun kind in quarantaine te houden ?
Teveel niet-gevaccineerde mensen in de maatschappij leidt tot ziektes en epidemieën. We willen niet terug naar de tijd dat je een kind pas op zijn 5e een naam gaf omdat je dan tenminste wat hoop had dat het zou blijven leven.
Hoe zie je dat dan voor je om iemand verplicht te laten vaccineren ?

dat ze bij iemand binnenstormen, de politie moet dan de ouders op afstand houden terwijl een dokter de kinderen pakt / vastbindt om ze een vaccinatie te geven ?

zo iets ?
pi_185019347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:19 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

En in betere tijden dat het kind een groeiachterstand en een leerachterstand opliep omdat het even een paar weken ziek thuis lag. The good ol' times.
pi_185019392
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:23 schreef TLC het volgende:

[..]

Hoe zie je dat dan voor je om iemand verplicht te laten vaccineren ?
Boetes, restricties, korting op uitkering etc etc.
pi_185019420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:25 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Boetes, restricties, korting op uitkering etc etc.
tsja maar het blijft apart dat dingen als sigaretten wel mogen worden blijven verkocht, maar ja daar verdienen ze geld aan he. Dus zo heilig over gezondheid zijn ze niet daar in Den Haag.
pi_185019493
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 20:26 schreef TLC het volgende:

[..]

tsja maar het blijft apart dat dingen als sigaretten wel mogen worden blijven verkocht, maar ja daar verdienen ze geld aan he. Dus zo heilig over gezondheid zijn ze niet daar in Den Haag.
Daar zit een andere gedachte achter en dat is de gedachte dat als men ze verbiedt ze in handen van de zwarte handel komen en er zo toch nog wat inkomsten binnenkomen van volwassenen die bewust hun leven willen verkankeren met cadmium.

De cadmium in hun uitstoot is trouwens ook waarom je nooit mee moet gaan lopen dampen als niet roker.
pi_185021682
quote:

[..]

Alcohol wordt ook gewoon verkocht, patat en kroketten ook.
Wat heeft dat met inenten te maken?
pi_185022199
Goed dat er iets wordt gedaan aan vaccinatieweigeraars.

Maar er zijn kinderen die te vroeg worden geboren. Hebben die dan niet een aangepast vaccinatieschema? Kunnen die wel naar de creche terwijl je dus zou moeten controleren dat ze echt gevaccineerd worden? Meeste kinderen gaan met 3 maanden naar de creche en hebben dan een eerste vaccinatie maar deze kinderen niet?
<3
pi_185022949
Prima plannen, behalve de vaccinatieplicht.
Dat gaat me te ver.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:35:02 #65
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_185023634
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 19:49 schreef Gia het volgende:

[..]

Misschien ben ik wel zo oud als je oma, en alles wat ik typte, klopte ook.
(In)enten is gewoon Nederlands. Klaar.
Niet-inenten is bij uitstek Nederlands. Nergens in West-Europa zoveel anti-vaxxers als in Nederland.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_185024609
quote:

[..]

Volgens mij mogen aan kinderen geen sigaretten verkocht worden.
Sterker nog, er is een grootschalige campagne aan de gang om een 'rookvrije-generatie' te krijgen.
Aan de gezondheid van kinderen wordt wel degelijk gedacht.

Zou zeer onfortuinlijk zijn als kinderen straks wel gezond eten en rookvrij opgroeien, maar wel met een handicap of ziekte omdat ouders weigerden hen te vaccineren.
pi_185024656
Wat eng. Er zijn zoveel meer dodelijke virussen waar geen commerciele inentingen voor zijn. Ik zie nog geen massale depopulatie daardoor.

Er is een researcher van het CDC wat een keer vertelde dat onder bepaalde omstandigheden er wel verhoogde risico is op vaccin x en bepaalde kinderen wat leidde tot autisme specturm. Later nam ie die terug en heeft zichzelf het zwijgen opgelegd anders werd ie ontslagen als ie al niet eerst ontslagen is geweest. Wat een blackmail.
pi_185025200
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 22:05 schreef Blueheeler het volgende:

[..]

Alcohol wordt ook gewoon verkocht, patat en kroketten ook.
Wat heeft dat met inenten te maken?
Omdat het met twee maten meten is.

Maar goed, het zijn niet de slimste mensen die tegenwoordig in de regering zitten.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 06:53:26 #69
230491 Zith
pls tip
pi_185025219
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 01:17 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
Wat eng. Er zijn zoveel meer dodelijke virussen waar geen commerciele inentingen voor zijn. Ik zie nog geen massale depopulatie daardoor.

Er is een researcher van het CDC wat een keer vertelde dat onder bepaalde omstandigheden er wel verhoogde risico is op vaccin x en bepaalde kinderen wat leidde tot autisme specturm. Later nam ie die terug en heeft zichzelf het zwijgen opgelegd anders werd ie ontslagen als ie al niet eerst ontslagen is geweest. Wat een blackmail.
:')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  vrijdag 15 februari 2019 @ 07:32:34 #70
471637 TomStall
I buried Joey
pi_185025350
Lekker volken importeren die ziekten bij zich dragen en normale hygiene niet beheersen, en het autochtone volk op deze manier onder groepsdrang dwingen om spuitjes te accepteren met god weet wat er in.

Kom maar op met de huilsmilies.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 07:42:53 #71
402098 Velouria
mobiel rampgebied
pi_185025401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:59 schreef Benger het volgende:
Aan vaccins zitten altijd risico's. Ik snap dat het voor de maatschappij beter is als een groot deel van de populatie is gevaccineerd, zodat een virus zich niet kan verspreiden. Toch snap ik de tegenstanders ook wel. Zeker bij een virus als HPV dat seksueel overdraagbaar is. Wat voor signaal geef je af als je meisjes van 14(!) gaat inenten en tegelijkertijd zegt: geen seks voor het huwelijk. Het risico op verspreiding als je geen seks hebt is nihil, dus waarom zou je inenten? Ik hoef ook geen HIV vaccin als dat ooit komt.
De kreupele logica hier. Alsof 14-jarige meisjes altijd 14 jarige meisjes blijven. Verassing! Dat blijven ze niet, en er is een grote kans dat ze binnen nu en 10 jaar sexueel contact hebben. En een nette getrouwde vrouw kan perfect HPV krijgen van haar echtgenoot. Dat is het idee achter vaccinaties, voorkomen is beter dan genezen. Vaccineren voor dat er een risico is op besmetting.
pi_185025410
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 07:32 schreef TomStall het volgende:
Lekker volken importeren die ziekten bij zich dragen en normale hygiene niet beheersen, en het autochtone volk op deze manier onder groepsdrang dwingen om spuitjes te accepteren met god weet wat er in.

Kom maar op met de huilsmilies.
Jouw angst voor een naald is de schuld van de buutenlanders.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 09:58:10 #73
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_185026565
We hebben in onze samenleving zo onze rechten en plichten en ik vind dat vaccinatie best onder plichten mag gaan vallen. Ze zijn uitermate effectief en hebben over de wereld al miljoenen mensen gered.
Met niet vaccineren breng niet alleen jezelf maar ook je omgeving in gevaar, heel onwenselijk.
pi_185026579
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Mazelen is bezig met een stevige opmars
https://www.scientias.nl/(...)2018-de-mazelen/amp/
Vorig jaar kregen 82.000 mensen in Europa de mazelen, 15 keer zoveel als 2 jaar daarvoor
Misschien hebben al de niet ingeënte vluchtelingen er iets mee te maken.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2019 @ 10:04:27 #75
230491 Zith
pls tip
pi_185026630
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 09:59 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Misschien hebben al de niet ingeënte vluchtelingen er iets mee te maken.
Nee, vooral met de burgeroorlog in Ukraine.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')