quote:
slechte omstandigheden .. 2e run kan nog van alles gebeurenquote:Op donderdag 14 februari 2019 14:39 schreef mario390 het volgende:
als we geen gelukk hebben komt noch pech bij
Lotje zegt dat je niet moet zeuren.quote:
pleurt dan maar op met je pokkeknariequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lotje zegt dat je niet moet zeuren.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
pleurt dan maar op met je pokkeknarienever enough pppppppp’s
de valentijnssfeer wil niet echt lukken vandaagquote:Op donderdag 14 februari 2019 15:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik dacht dat Till gehacked was al
Mijn parkiet een kanarie noemen. Het is maar goed dat ze het niet hoort.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
pleurt dan maar op met je pokkeknarienever enough pppppppp’s
Dan slaat ze me de vinkenknarietering?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet een kanarie noemen. Het is maar goed dat ze het niet hoort.
Nee hoor. Ze zit weer lekker te spelen op de speeltafel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan slaat ze me de vinkenknarietering?
Ze is geen travestiet.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:27 schreef chufi het volgende:
Dat jou parkiet wil gewoon een kanarie zijn
russisch roulette?quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze zit weer lekker te spelen op de speeltafel.
pokkeknariequote:Op donderdag 14 februari 2019 15:08 schreef TillyB het volgende:
pleurt dan maar op met je pokkeknarie
quote:
Ze weet dat ze daar niet eens in de buurt mag komen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:41 schreef chufi het volgende:
Pas maar op dat ie niet met je kleine Duitse veldkeuken aan de haal gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 15:59 schreef chufi het volgende:
Iemand nog een stukje van dit ???Krijg ik dan wel een schone vork?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ja ik ben raar , maar das iedereen hier een beetjequote:Op donderdag 14 februari 2019 17:22 schreef FANN het volgende:
[..]
en jij bent ook raaaaaaaarrrrrrr![]()
![]()
toch?
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik rustig mn aflevering uitkijken
Zullen wel bots zijn, grotendeels. Ze gaan hier toch niet massaal zitten lurken, zonder óóit iets te zeggen?quote:
keelpijn?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat?
marcel halsweh,verkoud
Serie op Netflixquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee wat je kijk virvin pirmiso
Je was toch al net jarigquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
WAAROM KRIJG IK GEEN VALENTIJNSKAARTEN GOFTEDOMME [ afbeelding ]
achzo oh man achzo wegen Valentindagquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het vanavond gaan als Candela binnen komt
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
We kennen je adres toch niet?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:46 schreef sacha het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt hier even wat kunst voorbij zeg
Je had toch kunnen PM-en.quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We kennen je adres toch niet?
Misschien beter een apart topic?quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt hier even wat kunst voorbij zeg
ik durfde het niet te zeggen.........quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien beter een apart topic?
Dan gebruik je toch je anonieme kloon.quote:Op donderdag 14 februari 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Valentijnskaarten horen anoniem te zijn.
Zo vreemd dat deze getalenteerde man op een vrij trieste en tragische wijze in A'dam om het leven kwam.quote:
is dat zo?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vreemd dat deze getalenteerde man op een vrij trieste en tragische wijze in A'dam om het leven kwam.
Goed planquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien beter een apart topic?
doe maar in een apart topiekquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Humor!
die bewaar ik voor volgend jaar
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje overquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
verrek...
In de nacht van donderdag 12 op vrijdag 13 mei 1988 viel hij, waarschijnlijk onder invloed van drugs, uit een raam van het Hotel Prins Hendrik op de Prins Hendrikkade 55, nabij de hoek van de Warmoesstraat met de Zeedijk, te Amsterdam. Hij belandde met zijn achterhoofd op een stenen paaltje en overleed ter plekke. Baker werd 58 jaar oud
da's niet zo mooi....
Uhm....quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
hè Haags, waar is mijn Valentijnskaart?
Hij was een junkie en kwam niet voor niets zo graag in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje over
mushrooms.......... denk ik?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje over
dan is het goed ........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt die kaart meer dan goed.
oh...quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
que?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
Chet Baker .... hmmmmmmmmm
George Baker had er een liedje over gemaakt... misschien waren ze familie?![]()
Whut?????quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
käsepolka , daar gevt het en sachsisch version ook
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zei Scrut al.... zonde...... maar ja.......
Bijzonder nare dood, brrr. Deelder weer het nog steeds aardig te doseren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Scrut zei het al, naar A'dam.
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
ja ja....... i know........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
Zover ik op de hoogte ben doet ie coke.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder nare dood, brrr. Deelder weer het nog steeds aardig te doseren.
oh....quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en sächsisch version uit sachsen duitsland
Ah ja, speed en wiet was het.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben doet ie coke.
Herman injecteerde zijn speed, da's ook niet echt gezond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, speed en wiet was het.
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speed, dacht ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nina Hagen zal destijds ook geen best voorbeeld voor Herman zijn geweest, al duurde het maar kort.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herman injecteerde zijn speed, da's ook niet echt gezond.
Goede muziek is vaak onder invloed van het één of ander verboden goedje tot stand gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.
I know.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.
Speed of coke, qua effect wel vergelijkbaar, en heel anders dan heroïne.quote:
hazelnoot. Zin in nuquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Ghostbuster het volgende:
GEINTJE voor ik weer een noot krijg
Ja, maar improviseren onder invloed zonder langdradig of slordig te worden, is weinigen gegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede muziek is vaak onder invloed van het één of ander verboden goedje tot stand gekomen.
Ja, een bevriende Nederlandse muzikant/tandtechnicus had ook nog iets voor hem gemaakt, geloof ik. Hij speelde niet zo hard, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know.
Je vraagt je af hoe hij het flikte, hij had in het verleden ook nog dat 'akkefietje' met zijn gebit, maar daar blies ie omheen...
Wat een goedkope snol zeg. ¤12,50, tsssk!quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
Mijn spammap loopt vol met kaootjes![]()
[ afbeelding ]
Ik lees Lasagnequote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
Mijn spammap loopt vol met kadootjes![]()
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik daar nog nooit iets gekocht ookquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een goedkope snol zeg. ¤12,50, tsssk!
Gaat dus niet zo lekker met je ogen.quote:
JAJAquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:33 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar nog nooit iets gekocht ook
Vraag je me nu om een setje voor je te klikken?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
is ook lekker![]()
maar het is lascana.....
https://www.lascana.nl/?&(...)ePHl3IBoCQPMQAvD_BwE
nee...?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Vraag je me nu om een setje voor je te klikken?
Zeg dan ook gewoon jahaaaaaa!quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...?![]()
niet echt nee....... of eigenlijk juist niet
dat is de version , its gruuvyquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:39 schreef FANN het volgende:
[..]
nee...?![]()
niet echt nee....... of eigenlijk juist niet
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is de version , its gruuvy![]()
jahaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeg dan ook gewoon jahaaaaaa!
[..]
[..]
Voornamelijk speed.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh ja, je bent vrouw.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:45 schreef FANN het volgende:
[..]
jahaaaaaaaaaaaaaaa!of dus eigenlijk neeeheeeeeeeeeeee!
Speed is veel goedkoper,en werkt langer.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speed of coke, qua effect wel vergelijkbaar, en heel anders dan heroïne.
oh.... en waar komen ze dan vandaan?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:48 schreef mario390 het volgende:
[..]en de 2 idioten zijn helemal niet uit sachsen
wel duitsland, en zo en schlecht englishquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... en waar komen ze dan vandaan?
Prima middel voor als je vlot wil afvallen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Speed is veel goedkoper,en werkt langer.
Zo werd het vroeger ook verkocht,als afslankmiddel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Prima middel voor als je vlot wil afvallen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel duitsland, en zo en schlecht english
NO WAN KEN TEK MA FRIDEM AWE![]()
Die had ik ook, maar dan in mijn brievenbus in een mooie paarse envelopquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
Mijn spammap loopt vol met kadootjes![]()
[ afbeelding ]
da's niet lief...............quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die had ik ook, maar dan in mijn brievenbus in een mooie paarse envelop
en ik hadde berner würstl en patatröstiquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:53 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
oké............![]()
Ik ga effe eten![]()
Patatje satesaus lekker ongezond
lekker popoquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.lascana.nl/p/(...)s&itemId=10030187668
bikinibroekje
Popo? Ik vind het vooral groot voor een broekjequote:
Is tevens om een buik te verhullen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Popo? Ik vind het vooral groot voor een broekje
popo ist oostenrijks en duits vor kontje,arsjequote:Op donderdag 14 februari 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zult er maar in verzuipenquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet Dees heus wel hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
popo ist oostenrijks en duits vor kontje,arsje
Ja ach jammer ... Het is niet elke dag feestquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
mikaela heeft niet gewonnen ,nur bronze
Het ziet er toch niet uit of vinden jullie mannen dit wel leuk?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is tevens om een buik te verhullen.
Ow dank u, dat wist ik nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
popo ist oostenrijks en duits vor kontje,arsje
nee en dat is goed zoquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ach jammer ... Het is niet elke dag feest
Nee, maar mijn Duits wordt steeds beter dankzij Mario, ik weet nu wat popo en mumu is.quote:
Nee, niet sexy, maar daar is het volgens mij ook niet voor.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ziet er toch niet uit of vinden jullie mannen dit wel leuk?
Ik dacht echt dat je dat wel wist.quote:
dann kann je de politie de popo zeigenquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Popo is hier straattaal voor politie.
MOOOOOO???quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je dat wel wist.
Stom woord overigens.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Popo is hier straattaal voor politie.
Als ik een dikke buik had zou ik hem daar in ieder geval niet in verstoppenquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, niet sexy, maar daar is het volgens mij ook niet voor.
Nee joh, ik woon natuurlijk heel ver van Duitsland vandaan hè.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat je dat wel wist.
Typ voor de zekerheid even met 1 hand.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk uit voor een stinkende vinger
Rechts eten en links krabben.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typ voor de zekerheid even met 1 hand.
Er is maar 1 gat dus er is hoopquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kijk uit voor een stinkende vinger
De andere zit in je broek?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Typ voor de zekerheid even met 1 hand.
Heel veel woorden in straattaal.Ik vind Bargoens veel leuker.quote:
quote:
De woorden die ik van vroeger ken zijn OK, maar dat nieuwerwetse zogenaamde gangster gedoe spreekt mij niet aan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heel veel woorden in straattaal.Ik vind Bargoens veel leuker.
Dan ben je wijf2quote:
echt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hele andere dingen gehoord
Ik ben linkshandig.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rechts eten en links krabben.
Ik ben steeds handiger met links. Telt dat ook?quote:
Wmb welquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben steeds handiger met links. Telt dat ook?
Beetlejuice.quote:
quote:
quote:
Michael Keaton was het volgens mij. Film van Tim Burton. Effe zoeken.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal Johnny Knoxville wel weer zijn.
mag niet kunnen ,... maar goedquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het blijft leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Michael Keaton was het volgens mij. Film van Tim Burton. Effe zoeken.
Dr is toch al een overleden ..?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die lui van Jackass waren echt link bezig met veel dingen.
Ja, die had zichzelf met auto om een boom gevouwen of zo, maar dat was zijn eigen stunt. Meteen de laatste ook.quote:
Ryan Dunn, met zijn porche de bocht uitgevlogen en in een ravijn beland.quote:
Een boom en een ravijn dus.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die had zichzelf met auto om een boom gevouwen of zo, maar dat was zijn eigen stunt. Meteen de laatste ook.
quote:Ryan Dunn vetrok op 20 juni 2011 samen met zijn makker Zachery Hartwell met zijn auto uit een bar in Philadelphia. Dunn had de klanten de hele avond getrakteerd en was zelf ook in het bier en de whisky gevlogen. De realityster gold als een ervaren drinker, er bestaat zelfs een filmpje waarin hij in minder dan een minuut een volle fles tequila achterover slaat. Dunn was ook een beruchte snelheidsduivel, met 23 verkeersovertredingen en een rijverbod op zijn naam. Die combinatie werd hem fataal. Met meer dan 200 kilometer per uur vloog zijn Porsche 911 GT3 uit de bocht. De wagen dook een ravijn in en crashte tegen een boom. Dunn en Hartwell waren op slag dood. De lichamen in het uitgebrande wrak waren zo verkoold dat Dunn enkel te herkennen was aan zijn tatoeages.
Sjezus. Met die snelheid wil je wel op slag dood gaan ja.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Met meer dan 200 kilometer per uur vloog zijn Porsche 911 GT3 uit de bocht. De wagen dook een ravijn in en crashte tegen een boom.
dezes keer nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het niet op een Oostenrijkse zender of op je Sky Premium
Nee ik heb dat niet ... is ook niet in Nederland beschikbaarquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je DAZN? en wat is dat precies?
Het is een keuze.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus. Met die snelheid wil je wel op slag dood gaan ja.
ja bij mi is in de tv maar verschlüsseltquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb dat niet ... is ook niet in Nederland beschikbaar
https://en.wikipedia.org/wiki/DAZN
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
Weet iemand het verschil tussen die letters van een Samsung telefoon? Je hebt A en J en S.
Wel weer iets vaags mag ik hopenquote:
Daar valt in dit geval niets op af te dingen. Ze deden er heel dramatisch over en ik had zo iets van, ja ehm, híj gaat scheuren met een behoorlijke slok op.quote:
Nou de S is de beste daarna de A en daarna de J. Vooral op camera gebied en behuizing. Wat ik er van begrijp dan. Moet een nieuwe telefoon maar hoef niet alles erop te kunnen doen. Alleen goede foto's, whatsapp, Viber en natuurlijk bellen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wel weer iets vaags mag ik hopen
Kom ik aan met mijn oude Nokia.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou de S is de beste daarna de A en daarna de J. Vooral op camera gebied en behuizing. Wat ik er van begrijp dan. Moet een nieuwe telefoon maar hoef niet alles erop te kunnen doen. Alleen goede foto's, whatsapp, Viber en natuurlijk bellen.
3310?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn oude Nokia.
3510 voordeel is dat ik wel 2 weken mee doe met een volle batterij.quote:
Oh ja! De Nokia ligt hier ook nog ergens in de la niets te doen. Doodsimpel spel, dat snake, maar verslávend, pfff. Minstens zo erg als Pacman.quote:
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
De 3310 heb ik ook nog ergens liggen.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje, ging je sollicitatiegesprek goed vanochtend?
dus dan kan ik je bellen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn oude Nokia.
Dat antwoord laat ik aan de kenners over..quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:56 schreef mario390 het volgende:
waarom is deze jaar zo laat ostern?
Ik vind ze beide niet echt lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Grolsch eist bij rechter dat Lidl stopt met Kornuit-kloon Kordaat.
Ik ga mij pas zorgen maken als men Karbaat bier gaat verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |