dan is het goed ........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt die kaart meer dan goed.
oh...quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
que?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
Chet Baker .... hmmmmmmmmm
George Baker had er een liedje over gemaakt... misschien waren ze familie?![]()
Whut?????quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
käsepolka , daar gevt het en sachsisch version ook
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zei Scrut al.... zonde...... maar ja.......
Bijzonder nare dood, brrr. Deelder weer het nog steeds aardig te doseren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Scrut zei het al, naar A'dam.
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
ja ja....... i know........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Scrut zei het al, naar A'dam.
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |