Zo vreemd dat deze getalenteerde man op een vrij trieste en tragische wijze in A'dam om het leven kwam.quote:
is dat zo?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zo vreemd dat deze getalenteerde man op een vrij trieste en tragische wijze in A'dam om het leven kwam.
Goed planquote:Op donderdag 14 februari 2019 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien beter een apart topic?
doe maar in een apart topiekquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Humor!
die bewaar ik voor volgend jaar
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje overquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
verrek...
In de nacht van donderdag 12 op vrijdag 13 mei 1988 viel hij, waarschijnlijk onder invloed van drugs, uit een raam van het Hotel Prins Hendrik op de Prins Hendrikkade 55, nabij de hoek van de Warmoesstraat met de Zeedijk, te Amsterdam. Hij belandde met zijn achterhoofd op een stenen paaltje en overleed ter plekke. Baker werd 58 jaar oud
da's niet zo mooi....
Uhm....quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef sacha het volgende:
[..]
hč Haags, waar is mijn Valentijnskaart?
Hij was een junkie en kwam niet voor niets zo graag in Amsterdam.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje over
mushrooms.......... denk ik?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Op die leeftijd en drugs nemen... ik sla wel een jaartje over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |