dan is het goed ........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt die kaart meer dan goed.
oh...quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
que?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haags zou het ook naar die Griek kunnen sturen.
quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
Chet Baker .... hmmmmmmmmm
George Baker had er een liedje over gemaakt... misschien waren ze familie?![]()
Whut?????quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
käsepolka , daar gevt het en sachsisch version ook
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zei Scrut al.... zonde...... maar ja.......
Bijzonder nare dood, brrr. Deelder weer het nog steeds aardig te doseren.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Scrut zei het al, naar A'dam.
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
ja ja....... i know........quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik weet was ie in America al jong verslaafd, en waar ga je heen als je om die reden opgejaagd wordt?
Hij kon zijn verslaving op de een of andere manier betalen, maar ondanks dat ga je er uiteindelijk aan kapot.
Zover ik op de hoogte ben doet ie coke.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bijzonder nare dood, brrr. Deelder weer het nog steeds aardig te doseren.
oh....quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
en sächsisch version uit sachsen duitsland
Ah ja, speed en wiet was het.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben doet ie coke.
Herman injecteerde zijn speed, da's ook niet echt gezond.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, speed en wiet was het.
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Speed, dacht ik.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zover ik op de hoogte ben doet ie coke.
Nina Hagen zal destijds ook geen best voorbeeld voor Herman zijn geweest, al duurde het maar kort.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herman injecteerde zijn speed, da's ook niet echt gezond.
Goede muziek is vaak onder invloed van het één of ander verboden goedje tot stand gekomen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.
I know.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij was tot vlak voor zijn dood een geweldige muzikant. Opnamen uit dat laatste jaar behoren tot zijn beste.
Speed of coke, qua effect wel vergelijkbaar, en heel anders dan heroīne.quote:
hazelnoot. Zin in nuquote:Op donderdag 14 februari 2019 18:23 schreef Ghostbuster het volgende:
GEINTJE voor ik weer een noot krijg
Ja, maar improviseren onder invloed zonder langdradig of slordig te worden, is weinigen gegeven.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goede muziek is vaak onder invloed van het één of ander verboden goedje tot stand gekomen.
Ja, een bevriende Nederlandse muzikant/tandtechnicus had ook nog iets voor hem gemaakt, geloof ik. Hij speelde niet zo hard, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
I know.
Je vraagt je af hoe hij het flikte, hij had in het verleden ook nog dat 'akkefietje' met zijn gebit, maar daar blies ie omheen...
Wat een goedkope snol zeg. ¤12,50, tsssk!quote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
Mijn spammap loopt vol met kaootjes![]()
[ afbeelding ]
Ik lees Lasagnequote:Op donderdag 14 februari 2019 18:30 schreef FANN het volgende:
Mijn spammap loopt vol met kadootjes![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |