mag niet kunnen ,... maar goedquote:Op donderdag 14 februari 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het blijft leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Michael Keaton was het volgens mij. Film van Tim Burton. Effe zoeken.
Dr is toch al een overleden ..?quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die lui van Jackass waren echt link bezig met veel dingen.
Ja, die had zichzelf met auto om een boom gevouwen of zo, maar dat was zijn eigen stunt. Meteen de laatste ook.quote:
Ryan Dunn, met zijn porche de bocht uitgevlogen en in een ravijn beland.quote:
Een boom en een ravijn dus.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, die had zichzelf met auto om een boom gevouwen of zo, maar dat was zijn eigen stunt. Meteen de laatste ook.
quote:Ryan Dunn vetrok op 20 juni 2011 samen met zijn makker Zachery Hartwell met zijn auto uit een bar in Philadelphia. Dunn had de klanten de hele avond getrakteerd en was zelf ook in het bier en de whisky gevlogen. De realityster gold als een ervaren drinker, er bestaat zelfs een filmpje waarin hij in minder dan een minuut een volle fles tequila achterover slaat. Dunn was ook een beruchte snelheidsduivel, met 23 verkeersovertredingen en een rijverbod op zijn naam. Die combinatie werd hem fataal. Met meer dan 200 kilometer per uur vloog zijn Porsche 911 GT3 uit de bocht. De wagen dook een ravijn in en crashte tegen een boom. Dunn en Hartwell waren op slag dood. De lichamen in het uitgebrande wrak waren zo verkoold dat Dunn enkel te herkennen was aan zijn tatoeages.
Sjezus. Met die snelheid wil je wel op slag dood gaan ja.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
Met meer dan 200 kilometer per uur vloog zijn Porsche 911 GT3 uit de bocht. De wagen dook een ravijn in en crashte tegen een boom.
dezes keer nietquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het niet op een Oostenrijkse zender of op je Sky Premium
Nee ik heb dat niet ... is ook niet in Nederland beschikbaarquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je DAZN? en wat is dat precies?
Het is een keuze.quote:Op donderdag 14 februari 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjezus. Met die snelheid wil je wel op slag dood gaan ja.
ja bij mi is in de tv maar verschlüsseltquote:Op donderdag 14 februari 2019 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee ik heb dat niet ... is ook niet in Nederland beschikbaar
https://en.wikipedia.org/wiki/DAZN
quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:20 schreef Marsani het volgende:
Weet iemand het verschil tussen die letters van een Samsung telefoon? Je hebt A en J en S.
Wel weer iets vaags mag ik hopenquote:
Daar valt in dit geval niets op af te dingen. Ze deden er heel dramatisch over en ik had zo iets van, ja ehm, híj gaat scheuren met een behoorlijke slok op.quote:
Nou de S is de beste daarna de A en daarna de J. Vooral op camera gebied en behuizing. Wat ik er van begrijp dan. Moet een nieuwe telefoon maar hoef niet alles erop te kunnen doen. Alleen goede foto's, whatsapp, Viber en natuurlijk bellen.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:24 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Wel weer iets vaags mag ik hopen
Kom ik aan met mijn oude Nokia.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nou de S is de beste daarna de A en daarna de J. Vooral op camera gebied en behuizing. Wat ik er van begrijp dan. Moet een nieuwe telefoon maar hoef niet alles erop te kunnen doen. Alleen goede foto's, whatsapp, Viber en natuurlijk bellen.
3310?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn oude Nokia.
3510 voordeel is dat ik wel 2 weken mee doe met een volle batterij.quote:
Oh ja! De Nokia ligt hier ook nog ergens in de la niets te doen. Doodsimpel spel, dat snake, maar verslávend, pfff. Minstens zo erg als Pacman.quote:
Hoe ging je sollicitatie?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
De 3310 heb ik ook nog ergens liggen.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
Badeendje, ging je sollicitatiegesprek goed vanochtend?
dus dan kan ik je bellen?quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ik aan met mijn oude Nokia.
Dat antwoord laat ik aan de kenners over..quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:56 schreef mario390 het volgende:
waarom is deze jaar zo laat ostern?
Ik vind ze beide niet echt lekker.quote:Op donderdag 14 februari 2019 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
Grolsch eist bij rechter dat Lidl stopt met Kornuit-kloon Kordaat.
Ik ga mij pas zorgen maken als men Karbaat bier gaat verkopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |