waar zou het van moeten zijn?quote:
Het begin klinkt bekend maar kan het nu niet plaatsen. Kan het Grunge zijn? Daar zit ik nu aan te denken.quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef vdsf1 het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Voorbeeld 1:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer2
Voorbeeld 2:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer
Het klonk meer als een popnummer,quote:Op zaterdag 14 september 2019 03:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het begin klinkt bekend maar kan het nu niet plaatsen. Kan het Grunge zijn? Daar zit ik nu aan te denken.
Doet me een beetje denken aan maar dat is niet bepaald begin 00 of 90..quote:Op zondag 15 september 2019 14:41 schreef vdsf1 het volgende:
[..]
Het klonk meer als een popnummer,
ik gok uit de jaren 80/90/begin 00
Er werd ook in gezongenquote:Op maandag 16 september 2019 01:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan maar dat is niet bepaald begin 00 of 90..
En
quote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef vdsf1 het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Voorbeeld 1:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer2
Voorbeeld 2:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer
quote:Op dinsdag 17 september 2019 22:48 schreef maily het volgende:
Ik ben zelf ook op zoek naar een liedje ....
Vlaamse band, zingt Nederlandstalig ....
De tekst die ik me kan herinneren is "ge kunt de maan zien, ge kunt de maan zien, broeders en zusters komt naar buiten, ze is nog nooit zo schoon geweest, ge kunt de maan zien "
quote:Op maandag 16 september 2019 19:13 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik zoek al een tijdje een liedje wat tijdens het EK van 2004 werd gebruikt in Barend & Van Dorp. In het liedje wordt 'futebol, futebol, fute fute fute fute futebol' gezongen. Het nummer is in dit filmpje vanaf 3:13 te horen :
Jaaaaaaaaaaaaa! Dank je wel!!quote:
Shazam kan het nummer niet vindenquote:Op dinsdag 17 september 2019 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
We hebben het al een paar keer afgespeeld maar we weten het ook niet ... wat zegt bv Shazam?
Geef niet opquote:Op woensdag 18 september 2019 18:46 schreef vdsf1 het volgende:
[..]
Shazam kan het nummer niet vinden
Kan je iets meer info geven? Stijl van de muziek, genre, hoe oud, met zang? Het komt me vaag bekend voor, maar kan het niet thuisbrengen. Hoewel ik er ook macho man in hoor haha.quote:Op woensdag 18 september 2019 18:46 schreef vdsf1 het volgende:
[..]
Shazam kan het nummer niet vinden
quote:Op dinsdag 17 september 2019 13:54 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand het liedje dat tegen het einde van de documentaire wordt afgespeeld, zo ongeveer net voor de aftiteling? En gelijk op het begin ook, overigens.
https://www.2doc.nl/docum(...)trijdomistanbul.html
Het werd in iedergeval gezongen door een zanger(in het engels zoals bijna met alle nummers)quote:Op donderdag 19 september 2019 21:32 schreef thealterego1 het volgende:
[..]
Kan je iets meer info geven? Stijl van de muziek, genre, hoe oud, met zang? Het komt me vaag bekend voor, maar kan het niet thuisbrengen. Hoewel ik er ook macho man in hoor haha.
Edit: zie dat je dat al gezegd hebt, pop uit jaren 80/90/00
Afgezien ze niet uit het dak hangt voldoet het wel aan de omschrijving:quote:Op zaterdag 15 juni 2019 16:21 schreef Antaris het volgende:
Ik zoek een jaren 90 trance/rave liedje dat door een vrouw wordt gezongen met krulhaar.
Ze zitten in een auto en zo nu en dan hangt ze uit het dak.
Volgens mij maken ze een trip.
De clip heeft veel weg van Da Hool - Meet her at the Love Parade.
Herkent iemand dit liedje?
http://muziekindereclame.nl/vraag/toyota-hybrid-electric/ ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg het 123 niet gevonden dus help.
Er is nu regelmatig een liedje op de radio waarin het deuntje van een big yellow taxi took my girl away te horen is.
Wie weet welk liedje het is.
Het is een nieuw liedje. Geen reclamequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
http://muziekindereclame.nl/vraag/toyota-hybrid-electric/ ?
Oeps, je zocht geen reclame ...
Welke zender?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is een nieuw liedje. Geen reclame
playlists van die zenders checken een idee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op div zenders. 538, Veronica , sky
Ik vind het ook zo leutigquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:15 schreef Stofje het volgende:
Ik zag gisteren de clip van een liedje dat nu heel populair is. Ik heb alleen geen idee wie het is en hoe ik het zal omschrijven. Een zangeres die in de clip een man met een baard is. Oudere man, die danst en oproept om te dansen.
Leutig liedje en wat ik zeg: nu een hitje.
Daar kreeg ik hem zo snel niet gevonden maar radio staat nu aan wellicht komt hij voorbijquote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
playlists van die zenders checken een idee?
Deze?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Er is nu regelmatig een liedje op de radio waarin het deuntje van een big yellow taxi took my girl away te horen is.
Of anders deze:quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Lelijkquote:
Die versie bestaat toch ook al een tijdje? Zoals ik het begrijp istie weer gecovered.quote:
Ja, die is ook al een jaar of 20 oud idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:50 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die versie bestaat toch ook al een tijdje? Zoals ik het begrijp istie weer gecovered.
Kan het niet delen, maar was het dit? https://www.destentor.nl/(...)t-dijkerhoek~p103990quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:27 schreef vosss het volgende:
Ik zoek een liedje wat vanmiddag rond 20 over 2 op radio 2 was. Beetje house achtig en iets over CO2 werd er geroepen en een beetje gezongen door een vrouw.
In de app van Radio2 even de uitzending van platenbonanza teruggeluisterd rond dit tijdstip en ik kom tot de conclusie dat het Sofi Tukker is met Purple Hatquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:27 schreef vosss het volgende:
Ik zoek een liedje wat vanmiddag rond 20 over 2 op radio 2 was. Beetje house achtig en iets over CO2 werd er geroepen en een beetje gezongen door een vrouw.
Op de websitequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:31 schreef ferrari_rood het volgende:
ja die. Dankje.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:02 schreef Rob310 het volgende:
[..]
In de app van Radio2 even de uitzending van platenbonanza teruggeluisterd rond dit tijdstip en ik kom tot de conclusie dat het Sofi Tukker is met Purple Hat
Held!! Thanks. Jaaaa ,tissum.quote:
Volgens mij allebei niet, het is ook geen cover maar het deuntje zit erin verwerkt. Ik hoop hem binnenkort op de radio te horen en dan gauw kijken welke het is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:17 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Op de website
https://www.whosampled.co(...)w-Taxi/covered/?cp=2
Staan 2 versies uit 2019
Eentje van Allday and the Veronicas
en eentje van Rita Ora
Ik neem aan dat het dan één van die twee zal zijn (ik heb het nog niet gehoord op de radio).
Altijd als ik een nummer vind die niet op Spotify staat, download ik hem en dan kan je hem via het tabblad 'Lokale bestanden' alsnog in je Spotify luisteren. Ik hoop dat dit een beetje een logische uitleg is anders mag je altijd verder vragen,quote:Op zondag 6 oktober 2019 17:44 schreef WammesWaggel het volgende:
Dit nummer kan ik niet vinden op Spotify, iemand een idee?
Lijkt wel wat op The Bucketheads - The Bomb, maar niet heel veelquote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:30 schreef Roland1000 het volgende:
Hallo beste mensen!
Ben opzoek naar het volgende nummer:
https://www2.zippyshare.com/v/XMoe42Ab/file.html
Hulde en eeuwige roem voor de eerlijke vinder!
Cheers!
Nee die ken ik goed, dat is m niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 21:08 schreef queixume het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op The Bucketheads - The Bomb, maar niet heel veel
Ik herken het direct maar weet niet welk nummer het is.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:30 schreef Roland1000 het volgende:
Hallo beste mensen!
Cheers!
Mijn vermoeden is dat het idd uit 80 of de 90er jaren komt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 00:07 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Ik herken het direct maar weet niet welk nummer het is.....
Is dit stukje de melodie, is het gezongen of instrumentaal?
Enig idee of mijn ingeving dat het midden jaren 80 is, kan kloppen?
Ik denk dat het dit nummer is:quote:Op dinsdag 15 oktober 2019 17:30 schreef Roland1000 het volgende:
Hallo beste mensen!
Cheers!
ja! maar dan een origineel ervan...quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:39 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
ja! maar dan een origineel ervan...
Jaaaaaa dit lijkt er meer op!!! Hulde BasEnAad!!! Ik geloof dat ik een net nieuwere versie zoek, maar hiermee kan ik aan de slag!quote:
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:45 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Jaaaaaa dit lijkt er meer op!!! Hulde BasEnAad!!! Ik geloof dat ik een net nieuwere versie zoek, maar hiermee kan ik aan de slag!
GEWELDIG!!!
Bedankt, en eeuwige roem komt jouw kant op!!!
![]()
![]()
het is natuurlijk Avicii die ermee aan de haal is gegaan en waarom ik het voor iemand moest zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Deze website is handig om te achterhalen wie samples van elkaar gebruiken: https://www.whosampled.com/
Voor dit nummer is dat: https://www.whosampled.com/Break-Machine/Street-Dance/
Heb je een geluidsfragment? Want oehoeoehoe oeh kan ook van oerend hard zijn. Of van K's Choice (not an addict)quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef GX3 het volgende:
Ok dit wordt een uitdaging; mijn collega zingt hele dagen niks anders dan: oe-oe oe-oe-oeeh, in vrolijke hoge tonen. Hij heeft geen flauw idee van de titel of artiest, maar het zit in een reclame van vroeger. Heeft iemand een idee? Zowel hij als ik hebben behoefte aan de oplossing :-D
Ik heb wel een idee welke reclame dat was. Op een parkeerplaats met auto's die inparkeerden. Vanaf boven keken mensen daarna vanuit een kantoor. Het was een automerk geloof ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef GX3 het volgende:
Ok dit wordt een uitdaging; mijn collega zingt hele dagen niks anders dan: oe-oe oe-oe-oeeh, in vrolijke hoge tonen. Hij heeft geen flauw idee van de titel of artiest, maar het zit in een reclame van vroeger. Heeft iemand een idee? Zowel hij als ik hebben behoefte aan de oplossing :-D
quote:Op woensdag 23 oktober 2019 20:43 schreef GX3 het volgende:
Held! Dit is 'm! The power of Fok!quote:
Deze?quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 13:15 schreef Daftmark18 het volgende:
http://rapidshare.com/files/96839246/Jensen_-_Bassie.zip
Wie kan mij helpen met deze bestanden ?
De link bestaat niet meer maar misschien heeft iemand deze bestanden nog ?!
Mijn dank is heel groot.
Ja maar in die zip file zaten alle stukjes.quote:
Dat moet zijnquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:56 schreef Postbus100 het volgende:
Help,
Ik was vandaag aan het werk in een winkel, en toen hoorde ik een orkestrale versie van 'nothing else matters' (Metallica) langskomen. Adembenemend mooi. Maar van wie was die? Volgens mij werd het door en vrouw gezongen.
Het was om en nabij 11.40 en het was volgens mij op radio 10, want die heeft de hele dag aangestaan. Maar op een playlist vind ik hem niet. Wel 'can't help falling in love with you', die kwam inderdaad twee nummers later langs.
Cool, dankje! (waarom staat dat niet correct in een playlist?quote:
Geen idee, ik zocht het op op relisten.nl, daar kan je zoeken naar wat er eerder gedraaid is.quote:Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Cool, dankje! (waarom staat dat niet correct in een playlist?waarom heeft radio 10 überhaupt geen playlists op hun site staan?
![]()
)
Video niet beschikbaar zegt ie hier.quote:Op zondag 3 november 2019 20:44 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat speelt hij?
wordt niet herkend door Shazam, ook niet door Soundhound
Even geluisterd, maar herken het niet. Heb toch veel klassiek piano gespeeld, maar deze komt me niet bekend voor, het is wel fucking awesome goed.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:36 schreef eigendeegcookie het volgende:
je kunt dan klikken op; bekijk deze video op youtube
Filmmuziek misschien? Ik heb totaal geen verstand van klassieke muziek maar als ik dit hoor moet ik denken aan muziek bij stomme films.quote:Op zondag 3 november 2019 20:44 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat speelt hij?
Ik wil 'm morgen wel eens voor je in musipedia gooien als je wil (=noten uitschrijven). Kijken of ie 'm herkent. Klinkt een beetje als chopin, maar dan wel een volkomen onbekende recital. Of rachmaninov-achtig.quote:Op zondag 3 november 2019 20:44 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat speelt hij?
Oh, Oeps, vergeten gisteren. Even kijken of ik vandaag tijd heb.quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
ja, graag in musipedia gooien!
ben benieuwd!
ik vind hem geweldig, het swingt!
het onvolmaakte erin is naar mijn smaak de break bij 0.58 min.
maar dat zit in alle klassieke stukken geloof ik.
Ik heb het stukje van 0.56-1.05e r even ingegooid, en dan krijg ik dit:quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
ja, graag in musipedia gooien!
ben benieuwd!
ik vind hem geweldig, het swingt!
het onvolmaakte erin is naar mijn smaak de break bij 0.58 min.
maar dat zit in alle klassieke stukken geloof ik.
Volgens Timur Perlin net op radio 2 is het van dusty Springfield, maar vaker uitgebracht door andere artiesten.quote:Op donderdag 7 november 2019 21:29 schreef Carmy het volgende:
Iemand een idee welk nr gespeeld word in de nieuwe reclame van de lidl van delicieux? Iets met feest in het land maar volgens een vriend van me afkomstig van een bekend nr?
Google eens op "little by little".quote:Op donderdag 7 november 2019 21:29 schreef Carmy het volgende:
Iemand een idee welk nr gespeeld word in de nieuwe reclame van de lidl van delicieux? Iets met feest in het land maar volgens een vriend van me afkomstig van een bekend nr?
*Standbeeld gemistquote:Op dinsdag 26 november 2019 19:18 schreef fotostarter het volgende:
Ok, ik heb een goede. Wie deze weet, die moet ooit een standbeeld krijgen.
Ik hoor nu al enkele dagen een liedje op Radio 10, ik kan alleen niet terug zoeken want weet niet de exacte tijdstippen en dat maakt het lastig. Ik heb hem gisteren of eergisteren gehoord wat voor mij een compleet nieuw nummer is, maar hij klinkt al ouder. Alsof die al jaren bestaat. Het klinkt een beetje als een emotioneel lied. Lastig omschrijven
een man en vrouw zingen samen, een vrij rustig countrynummer. De tekst ken ik zelfs niet meer, alleen het melodietje een stuk maar daar heeft niemand iets aan.
Het feit dat ik dit nu typ zonder enige informatie geeft me geen hoop, en accepteer ik maar dat ik hem nooit ga vinden. Of hij moet toevallig weer op de radio zijn.
ik hoop gewoon op veel fanatieke radio 10 luisteraars
Fuck it, mijn vrouw komt erbij en vraagt was het niet Elkie Brooks - Pearl's A Singer?
jezus man .... bedankt allemaal
Snap niet waar ik die man vandaan haalde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |