abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 13:27:55 #271
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189612897
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:15 schreef Daftmark18 het volgende:
http://rapidshare.com/files/96839246/Jensen_-_Bassie.zip

Wie kan mij helpen met deze bestanden ?
De link bestaat niet meer maar misschien heeft iemand deze bestanden nog ?!
Mijn dank is heel groot.
Deze?

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189613044
quote:
Ja maar in die zip file zaten alle stukjes.
Niet alles staat op YouTube.
En YouTube had ik zelf ook al gevonden.
Ik zoek echt specifiek die bestanden.
pi_189640362
Help,

Ik was vandaag aan het werk in een winkel, en toen hoorde ik een orkestrale versie van 'nothing else matters' (Metallica) langskomen. Adembenemend mooi. Maar van wie was die? Volgens mij werd het door en vrouw gezongen.

Het was om en nabij 11.40 en het was volgens mij op radio 10, want die heeft de hele dag aangestaan. Maar op een playlist vind ik hem niet. Wel 'can't help falling in love with you', die kwam inderdaad twee nummers later langs.
Somebody that I used to know
pi_189640482
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:56 schreef Postbus100 het volgende:
Help,

Ik was vandaag aan het werk in een winkel, en toen hoorde ik een orkestrale versie van 'nothing else matters' (Metallica) langskomen. Adembenemend mooi. Maar van wie was die? Volgens mij werd het door en vrouw gezongen.

Het was om en nabij 11.40 en het was volgens mij op radio 10, want die heeft de hele dag aangestaan. Maar op een playlist vind ik hem niet. Wel 'can't help falling in love with you', die kwam inderdaad twee nummers later langs.
Dat moet zijn
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_189640595
quote:
Cool, dankje! (waarom staat dat niet correct in een playlist? :') waarom heeft radio 10 überhaupt geen playlists op hun site staan? :') :') )
pi_189640669
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 01:07 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Cool, dankje! (waarom staat dat niet correct in een playlist? :') waarom heeft radio 10 überhaupt geen playlists op hun site staan? :') :') )
Geen idee, ik zocht het op op relisten.nl, daar kan je zoeken naar wat er eerder gedraaid is.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_189670734
https://www94.zippyshare.com/v/PsFFilcU/file.html

hoe heet het nummer dat ongeveer zo gaat? ja ja zelf ingezongen ;)

[ Bericht 98% gewijzigd door wvernooij op 28-10-2019 18:12:19 ]
pi_189674994
jaaa super bedankt, zit al dagen in m'n kop dat deuntje! Thx!
pi_189767827
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_189769421
wat speelt hij?
wordt niet herkend door Shazam, ook niet door Soundhound
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_189841394
Iemand een idee welk nr gespeeld word in de nieuwe reclame van de lidl van delicieux? Iets met feest in het land maar volgens een vriend van me afkomstig van een bekend nr?
I won't cross these streets until you hold my hand.
pi_189841505
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 20:44 schreef eigendeegcookie het volgende:
wat speelt hij?
Video niet beschikbaar zegt ie hier.
Do what you love, love what you do!
pi_189858283
je kunt dan klikken op; bekijk deze video op youtube
pi_189858504
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 22:36 schreef eigendeegcookie het volgende:
je kunt dan klikken op; bekijk deze video op youtube
Even geluisterd, maar herken het niet. Heb toch veel klassiek piano gespeeld, maar deze komt me niet bekend voor, het is wel fucking awesome goed.

Sterker nog ik herken er geen bekende componist in als ik naar de stijl luister. Heb je alleens geprobeerd die gozer te berichten die het geüpload heeft op YouTube?

Wel cool, blijf het mooi vinden die openbare piano’s. Zondag ben ik weer op Utrecht Ff kijken of er dan nog wat te jammen valt
Do what you love, love what you do!
pi_189860123
ja, goed he!
ik ben [nog] niet erg bekend met klassiek,
ik probeerde maar wat, maar ik meende juist telkens de stijl van de componist te herkennen: Chopin... nee, Beethoven.. nee Grieg.. nee Rachmaninow..
zou hij t zelf gecomponeerd hebben?
ik heb t niet gevraagd aan degene die t gefilmd heeft,
ik ga er van uit dat hij t ook niet weet, anders zet je dat er toch wel bij dacht ik.
pi_189873867
quote:
wat speelt hij?
Filmmuziek misschien? Ik heb totaal geen verstand van klassieke muziek maar als ik dit hoor moet ik denken aan muziek bij stomme films.
pi_189873935
ik vind dit geen slapstickmuziek hoor.
pi_189889614
quote:
wat speelt hij?
Ik wil 'm morgen wel eens voor je in musipedia gooien als je wil (=noten uitschrijven). Kijken of ie 'm herkent. Klinkt een beetje als chopin, maar dan wel een volkomen onbekende recital. Of rachmaninov-achtig.

Het zegt mij in ieder geval niets. Nog nooit gehoord. En ik heb best een goed geheugen voor dit soort klassieke muziek.

Ook wel een kans dat 'ie het zelf gecomponeerd heeft. Hij beheerst het zo goed, maar in de compositie zitten soms wel behoorlijke contrasten/mix van stijlen. Heel mooi, maar net niet volmaakt. Dat associeer ik dan weer niet met de grote meesters.

[ Bericht 3% gewijzigd door Postbus100 op 11-11-2019 01:57:13 ]
pi_189902879
ja, graag in musipedia gooien!
ben benieuwd!
ik vind hem geweldig, het swingt!
het onvolmaakte erin is naar mijn smaak de break bij 0.58 min.
maar dat zit in alle klassieke stukken geloof ik.
pi_189904484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 00:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
ben benieuwd!
Oh, Oeps, vergeten gisteren. Even kijken of ik vandaag tijd heb.
pi_189924168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 00:53 schreef eigendeegcookie het volgende:
ben benieuwd!
Ik heb het stukje van 0.56-1.05e r even ingegooid, en dan krijg ik dit:

http://www.musipedia.org/(...)text=&rvp=0.5&ofs=40
Je kan nog even spelen met meer pitch of meer ritme (dat je aangeeft dat ie meer op ritme of op de juistheid van de noten let), maar dan vind ik hem er nog niet tussen, hoor.

Drie verschillende stukjes gezocht, maar ik krijg het er n iet uit, hoor. Denk dat het een eigen improvisatie is, gebaseerd op buitenlandse culturele invloeden.

[ Bericht 5% gewijzigd door Postbus100 op 13-11-2019 20:39:18 ]
pi_189932533
dankje voor je hulp!
pi_189946055
Help! Mijn partner kwam thuis... en vroeg aan mij of ik wist welk nummer hij bedoelde. Toen hij het nummer van kiesza “hideaway” hoorde, deed haar stem denken aan dus het nummer wat wij nu zoeken 🤣 Hij zegt de clip is een duo, een jonge man ( speelt gitaar?in de clip) met een krul in zijn kuif en de dame heeft een kort blond kapsel. Het is een up tempo nummer... over de liefde of elkaars liefde. En de dame had een wat zwaardere stem (aparte sound). Ik wordt gek... het is niet: katy perry, haisley , miley cyrus, robin s. Volgens vriend jaartje of 3 tot 7 geleden... help🤣

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokster86 op 14-11-2019 22:29:36 ]
pi_190094230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:29 schreef Carmy het volgende:
Iemand een idee welk nr gespeeld word in de nieuwe reclame van de lidl van delicieux? Iets met feest in het land maar volgens een vriend van me afkomstig van een bekend nr?
Volgens Timur Perlin net op radio 2 is het van dusty Springfield, maar vaker uitgebracht door andere artiesten.
  Spellchecker zondag 24 november 2019 @ 09:22:35 #296
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190094247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:29 schreef Carmy het volgende:
Google eens op "little by little".
pi_190137814
Ok, ik heb een goede. Wie deze weet, die moet ooit een standbeeld krijgen.

Ik hoor nu al enkele dagen een liedje op Radio 10, ik kan alleen niet terug zoeken want weet niet de exacte tijdstippen en dat maakt het lastig. Ik heb hem gisteren of eergisteren gehoord wat voor mij een compleet nieuw nummer is, maar hij klinkt al ouder. Alsof die al jaren bestaat. Het klinkt een beetje als een emotioneel lied. Lastig omschrijven :(

een man en vrouw zingen samen, een vrij rustig countrynummer. De tekst ken ik zelfs niet meer, alleen het melodietje een stuk maar daar heeft niemand iets aan.
Het feit dat ik dit nu typ zonder enige informatie geeft me geen hoop, en accepteer ik maar dat ik hem nooit ga vinden. Of hij moet toevallig weer op de radio zijn.

ik hoop gewoon op veel fanatieke radio 10 luisteraars :D

Fuck it, mijn vrouw komt erbij en vraagt was het niet Elkie Brooks - Pearl's A Singer?
jezus man .... bedankt allemaal :)

Snap niet waar ik die man vandaan haalde :')

[ Bericht 4% gewijzigd door fotostarter op 26-11-2019 19:24:44 ]
  Spellchecker dinsdag 26 november 2019 @ 19:35:34 #298
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190138166
quote:
4s.gif Op dinsdag 26 november 2019 19:18 schreef fotostarter het volgende:
Ok, ik heb een goede. Wie deze weet, die moet ooit een standbeeld krijgen.

Ik hoor nu al enkele dagen een liedje op Radio 10, ik kan alleen niet terug zoeken want weet niet de exacte tijdstippen en dat maakt het lastig. Ik heb hem gisteren of eergisteren gehoord wat voor mij een compleet nieuw nummer is, maar hij klinkt al ouder. Alsof die al jaren bestaat. Het klinkt een beetje als een emotioneel lied. Lastig omschrijven :(

een man en vrouw zingen samen, een vrij rustig countrynummer. De tekst ken ik zelfs niet meer, alleen het melodietje een stuk maar daar heeft niemand iets aan.
Het feit dat ik dit nu typ zonder enige informatie geeft me geen hoop, en accepteer ik maar dat ik hem nooit ga vinden. Of hij moet toevallig weer op de radio zijn.

ik hoop gewoon op veel fanatieke radio 10 luisteraars :D

Fuck it, mijn vrouw komt erbij en vraagt was het niet Elkie Brooks - Pearl's A Singer?
jezus man .... bedankt allemaal :)

Snap niet waar ik die man vandaan haalde :')
*Standbeeld gemist -O-

Maar geef je vrouw een standbeeld ^O^
  donderdag 28 november 2019 @ 14:13:46 #299
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_190167759
Een nummer van Blof (ja I know :') ) met een synth-intro. Beetje in dezelfde stijl als Bliss van Muse. Iemand?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 3 december 2019 @ 18:30:53 #300
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_190252631
hoe heten dat nummer ook alweer waar je de spelers langzaam omhoog ziet zweven in een muziek video
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')