quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jammer dat die dieren niet veel vaker te zien zijn.
Mijn kat vindt het ook erg interessant.![]()
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Tim vind de scheldpartij echt niet kunnen. Nee tim. Een matras in het water gooien kan ook echt niet. Geld stelen kan ook echt niet. Eigenlijk vind ik dat een figuur als tim gewoon niet zou mogen.
Zelfs commentaar hebben op het drankgebruik van Jens.
Dat is nou echt de pot verwijt de ketel. Hij zit iedere dag met pullen bier. Plus dat hij dat bier ook nog jat en niet net als Jens van zijn zakgeld koopt.
Hiske kruipt in de reet van Tim
Dan hebben Gerrit en Jens een eindeloze hoeveelheid zakgeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Tim vind de scheldpartij echt niet kunnen. Nee tim. Een matras in het water gooien kan ook echt niet. Geld stelen kan ook echt niet. Eigenlijk vind ik dat een figuur als tim gewoon niet zou mogen.
Dat is nou echt de pot verwijt de ketel. Hij zit iedere dag met pullen bier. Plus dat hij dat bier ook nog jat en niet net als Jens van zijn zakgeld koopt.
Makaak kon er gisteren zelf ook wat van hoor. Ze zei dat Jens een misselijkmakend figuur was. Daar lees ik niets over.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.
Maar iemand in zijn gezicht zeggen : kutwijf, Of over de vriendin van iemand zeggen : kutwijf, alleen maar om die persoon over de kling te jagen.....gaat gewoon te ver
En chantage gaat al helemaal te ver. (chantage om de yurt los te weken bij Tim)
Maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
er komt vast weer zo'n modepop binnen
Nadat hij haar kutwijf had genoemd. Jee, wat raar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makaak kon er gisteren zelf ook wat van hoor. Ze zei dat Jens een misselijkmakend figuur was. Daar lees ik niets over.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:34 schreef formule het volgende:
[..]
Niet over jouw, maar ik wil geen modepop
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou een tweeling kunnen zijn....
Ik deel die mening hoor....quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.
Maar iemand in zijn gezicht zeggen : kutwijf, Of over de vriendin van iemand zeggen : kutwijf, alleen maar om die persoon over de kling te jagen.....gaat gewoon te ver
En chantage gaat al helemaal te ver. (chantage om de yurt los te weken bij Tim)
Maar dat is mijn mening.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Billy die Jessie weer aanpakt in die boot.....
Zijn potten die uit de Yurt komen volgens mijquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:36 schreef mazaru het volgende:
Het mag wat kosten hoor. Kleine potten doen we niet aan. Het zwarte geld moet toch op
[ afbeelding ]
En op de achterkant.....#jezusterquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien iets voor op een T-shirt.......#Kutwijf................
Gerrit heeft nog veel contant geld in een oude sok. Hoeveel precies deed ie een beetje vaag over, moest het nog natellen. Iets van 150 euro maar kan ook 50 minder of 100 euro meer zijn, zei hij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dan hebben Gerrit en Jens een eindeloze hoeveelheid zakgeld.Ze roken allebei en dan ook elke avond een paar blikken bier kunnen kopen.
Oh die waren ook gejat door die drie sukkelaars. Slaat ook trouwens helemaal nergens op die bakken met eiwitten. Ze sporten een half uurtje en dan gaan ze pizza's eten en op bed liggen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn potten die uit de Yurt komen volgens mij
Ze wilde er wel op ingaan, maar stopte net op tijd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:37 schreef Ranah het volgende:
hiske wast haar handen bij gerrit in onschuld , het zijn haar battles niet ( gesprek Tim)
maar ze eindigde het gesprek wel met : jij Tim ben t een master speler in dit spel
Vorige week had hij nog 150 euro.....maar maakt niet uit, want het is Gerrit.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:38 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Gerrit heeft nog veel contant geld in een oude sok. Hoeveel precies deed ie een beetje vaag over, moest het nog natellen. Iets van 150 euro maar kan ook 50 minder of 100 euro meer zijn, zei hij.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:34 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nadat hij haar kutwijf had genoemd. Jee, wat raar.
En bedankt he, ik was het vergeten en nu heb ik er weer een beeld bij...quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En op de achterkant.....#jezuster
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[jessiemodusaan] We worden schathemeltjerijk [jessiemodusuit']
samen met papie het nr1 teamquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En bedankt he, ik was het vergeten en nu heb ik er weer een beeld bij...
Mama van de twins was volgens mij wel leuk.............quote:
Timtim vind chantage niet normaal, maar Timtim mag wel Jens chanteren met "als jij mij naar huis stuur zal ik ervoor zorgen dat je een kuttijd hier krijgt"quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Fajah liet ook enkele potten achter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn potten die uit de Yurt komen volgens mij
Welnee, smerige streken heeft hij en is zo laf om zich voor een groot deel achter Jens te verschuilen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:46 schreef Jemoederniet het volgende:
Gerrit is zelf geen haar beter dan Tim.
Nee, ze zou witheet worden als het haar geflikt wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit wil briefjes elke morgen om half 8 in de brievenbus doen waarin hij steeds een tipje van de sluit oplicht.
Franny er staat je een verrassing te wachten enz o langzamerhand verraden dat Tim haar ten huwelijk gaat vragen.
Wat laag. Hiske is het er ook niet echt mee eens geloof ik.
Dat is toch niet te vergelijken ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Timtim vind chantage niet normaal, maar Timtim mag wel Jens chanteren met "als jij mij naar huis stuur zal ik ervoor zorgen dat je een kuttijd hier krijgt"
Ja echt belachelijk, als hij dit uit gaat voeren krijgt hij over 2 weken mijn stem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ze zou witheet worden als het haar geflikt wordt.
Gerrit vindt dat Tim genoeg gedaan heeft om dit te verdienen......Waarom dan Franny meeslepen daarin?
O,nee? Chantage is chantagequote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken ?
Dat van Tim is een loos argument, wat hij niet waar kan maken,
Dat van Jens is het afpakken van de Yurt, die Tim dan niet meer terug kan eisen.
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit wil briefjes elke morgen om half 8 in de brievenbus doen waarin hij steeds een tipje van de sluit oplicht.
Franny er staat je een verrassing te wachten enz o langzamerhand verraden dat Tim haar ten huwelijk gaat vragen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, als hij dit uit gaat voeren krijgt hij over 2 weken mijn stem.
Die 2 waren gewoon puberale giecheltrutjes, toch goed dat hun beide relaties tot op heden standhouden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mama van de twins was volgens mij wel leuk.............
Zo laf is Gerrit dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op zijn oog. Dat zal em leren.
Ik tikte op wat ik hoorde ik zag haar gezicht niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.
Het gaat er toch om dat het met dezelfde intentie is. Of het nou wel of niet kan maakt niks uit. Chanteren is chanteren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken ?
Dat van Tim is een loos argument, wat hij niet waar kan maken,
Dat van Jens is het afpakken van de Yurt, die Tim dan niet meer terug kan eisen.
Dan nogquote:
Gerrit is ook een meeloper hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, smerige streken heeft hij en is zo laf om zich voor een groot deel achter Jens te verschuilen.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:54 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat het met dezelfde intentie is. Of het nou wel of niet kan maakt niks uit. Chanteren is chanteren.
Hoe kinderachtig wil je zijn zeg, laat elkaar gewoon met rust!quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
en nu zegt merel natuurlijk niet dat zij ook geen brood zou willen waar Tim met zijn handen had aangezetenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt vindt je het gek, Tim helpt en hij is de meest gehate figuur
Jessie snapt het niet, hij is toch aan het helpen, hij stond er wel om 6 uur
Merel zegt dat er nog wel meer afmeldingen gaan krijgen
Tis maar net wat je een hoger niveau vind.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met modder gooien streken van een kind van 12 jaar, Gerrit gaat het op een hoger niveau spelen.
Hij heeft het over streken van een 12 jarige.quote:
Vieze Adje mag wel aan het brood zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als dat brood op bestelling is gemaakt kunnen ze het niet eens afzeggen.
Gerrit's relatie is mislukt, zou dit uit jaloezie gebeuren?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie is het er ook niet mee eens wat Gerrit wil gaan doen.
Wat een vies mannetje die Ger, die valt ook steeds meer door de mand zegquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Het wordt meer en meer een pest showtje dat hele Utopiaquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met modder gooien streken van een kind van 12 jaar, Gerrit gaat het op een hoger niveau spelen.
Ja dat idd. Zo laag om het via Franny te spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig wil je zijn zeg, laat elkaar gewoon met rust!
Daarom geloof ik dus niet dat het van te voren betaald is, zoals hier beweerd wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ja echt he.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis maar net wat je een hoger niveau vind.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij heeft het over streken van een 12 jarige.
Maar stiekem een briefje onder de deur door schuiven met de tekst dat er elke morgen om half 8 een brief voor Franny in de bus ligt en dan anoniem briefjes sturen is niet kinderachtig.![]()
Lafkakkus zeg het dan gewoon.
Maakt geen flikker uit, chantage is en blijft chantage, en dat dik gedrukte Onee? in mijn geval kreeg ik dus wel een poot aan de grondquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan nog
Dan is het "chanteren" richting Jens, puur gericht tegen Jens. En dan is het nog maar de vraag of hij daar anderen in mee zou krijgen,
Jens wil Tim chanteren en betrekt daar een ander persoon bij, die er niets mee te maken heeft.
Als je aangifte doet dat iemand je heeft "gechanteerd" met de mededeling dat hij je het leven anders zuur gaat maken, krijg je geen poot aan de grond.
Ver doorgedacht maar zou best kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit's relatie is mislukt, zou dit uit jaloezie gebeuren?
Het mooie is dat ze hun held Jessie én Adriaan er vooral mee pakken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze Adje mag wel aan het brood zitten
Die vieze keuken is ook geen probleem
Kan je zien hoe mensen steeds weer Utopia proberen te beinvloeden als ze iemand niet mogen
DIe lui zijn nog zieker in hun hoofd dan Tim
Ja merel is ook een stokertje, en ze heeft de pest aan Timquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
en nu zegt merel natuurlijk niet dat zij ook geen brood zou willen waar Tim met zijn handen had aangezeten
lafbek hoor die Merel
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt meer en meer een pest showtje dat hele Utopia
Timtim mag alles.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Timtim vind chantage niet normaal, maar Timtim mag wel Jens chanteren met "als jij mij naar huis stuur zal ik ervoor zorgen dat je een kuttijd hier krijgt"
Ze lezen mee en luisteren naar jouquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Timtim mag alles.wat mij betreft verdient timtim alles wat hij krijgt. Het heeft nog lang geduurd voor er eens iemand kwam die hem eens goed de waarheid vertelde
Voor de verandering.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lezen mee en luisteren naar jou
Wel jammer dat ze hem nu op dit moment achter een SL doenquote:
Welke waarheid naar Tim toe?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Timtim mag alles.wat mij betreft verdient timtim alles wat hij krijgt. Het heeft nog lang geduurd voor er eens iemand kwam die hem eens goed de waarheid vertelde
Oh was er een wissel van te voren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze hem nu op dit moment achter een SL doen
Ik vermoed dat hij ging bellen waarom mensen de broden annuleren
Ik heb het over de tirade van Jens naar hem toe en over dat ze willen vertellen over dat aanzoek en over dat timtim heel veel stemmen gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welke waarheid naar Tim toe?
Ze gaan Franny pakken met laffe briefjes om iets wat Tim doet?
Dat vind ik geen waarheid vertellen.
Oh was dat net op de andere stream?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het over de tirade van Jens naar hem toe en over dat ze willen vertellen over dat aanzoek en over dat timtim heel veel stemmen gaat krijgen.
Strateeg ah ja, ik verstond het steeds niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
Hiske zegt dat ze benieuwd is hoe tim het heeft opgevat dat ze hem 'een masterstrateeg' noemde.
Meid maak je niet druk. In tims hoofd heb je gewoon gezegd dat hij superieur is aan de rest van de utopianen.
Je hoeft niet bang te zijn dat hij boos op je is hoor. Je bent nog steeds een meningsloos wezen.
En als ze al per ongeluk eens iets laat vallen dan doet ze er alles aan om het weg te poetsen en weer in een goed blaadje bij diegene te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske is 'n schijnheilige meelopert, die lult met iedereen mee
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.quote:
Wel als er nog niet voor betaald is dan hebben ze geen poot om op te staan in Utopia.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ga gewoon naar de bakker om de hoekquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.
En Jessie heeft weer een investeringsfaal te pakken als ze de bakkerij moeten sluiten. Daar denkt het FB-schuim niet over na.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.
Is de markt komend weekend?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hebben het er maar druk mee met het hele Tim gebeuren.
En weer wordt er niet aan de markt gewerkt.
dan komen ze niet in beeldquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef formule het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de bakker om de hoek
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze Adje mag wel aan het brood zitten
Die vieze keuken is ook geen probleem
Kan je zien hoe mensen steeds weer Utopia proberen te beinvloeden als ze iemand niet mogen
DIe lui zijn nog zieker in hun hoofd dan Tim
Je kan me echt wegdragen als Christel dan naar huis moet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef espri het volgende:
Wauw valse HIske… Gerrit zegt, we kunnen Chris op de bank zetten naast Tim, ze gaat er toch niet uit enz. die kop van Hiske.. ze zou het echt niet uit Gerrits hoofd praten, wat een vriendin zeg.
Hij heeft gewoon niks anders te doen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vies mannetje die Ger, die valt ook steeds meer door de mand zeg
Nee Christel ook op de bank.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit; Christel kun je in 3 dagen, Iemand is hier 4 dagen en hoe zeg ik dat euh Christel is altijd geinterresseerd in mensen die komt ook zo over op mensen die kun je. ......... SL
Wil hij nou Tim op de bank krijgen en Chris de nieuwe laten bewerken?
Die gaat dan ook want Tim maakt tv... Van mij mag Hiske dan een zware depressie krijgen, rotwijf.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Je kan me echt wegdragen als Christel dan naar huis moet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef espri het volgende:
[..]
Die gaat dan ook want Tim maakt tv... Van mij mag Hiske dan een zware depressie krijgen, rotwijf.
De 'ophalers' zullen ter plekke betalen maar dat mensen voor het opsturen niet eerst betalen vind ik erg vreemd.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:58 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom geloof ik dus niet dat het van te voren betaald is, zoals hier beweerd wordt.
Is het ook en niet volgens afspraak.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De 'ophalers' zullen ter plekke betalen maar dat mensen voor het opsturen niet eerst betalen vind ik erg vreemd.
/quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow dan begreep ik het verkeerd.
Sorry allen.
Lange SL wel.
Daar hebben ze nog helemaal niet over nagedacht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:59 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze hun held Jessie én Adriaan er vooral mee pakken.![]()
Doen ze dat dan niet via de webshop?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De 'ophalers' zullen ter plekke betalen maar dat mensen voor het opsturen niet eerst betalen vind ik erg vreemd.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
/
Ja wel opletten ja![]()
![]()
Duurt lang die bomenlock
Dat helpen van TimTim is ook alleen maar omdat de stemmingen eraan zitten te komen hoor. Kijk eens hoe hard ik meewerk en er zélfs vroeg mijn kleine meisje voor verlaat in bed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:00 schreef Dotteke het volgende:
Jessie weet niet wat er gebeurd, hij ziet niet alles
Mike snapt het ook niet, Tim doet zijn best en helpt hem, Jessie denkt het zelfde
Of zegt hi j er moeten dingen gebeuren die ik niet zie
Ik zou dat wel mee willen maken dat Hiske de liefde van haar leven daar ontmoet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Als Hiske haar liefde van haar leven binnen zou komen en hij zou dat bij haar flikken dan zou ze pislink worden, komt ook niet meer goed. Zou je dat bij mij kunnen doen.
Gerrit; Het is het hier en nu en het is een risicovol dingetje. Er is er maar 1 hier op het terrein waar ik het bij zou doen en dat is Tim, en Franny ... nou jammer dan.
Ik kan het niet behappen dat iemand op het terrein zo onschendbaar is.
Je weet het pooit er kan zo een dekseltje binnenlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel mee willen maken dat Hiske de liefde van haar leven daar ontmoet.![]()
![]()
Wacht maar als BB op TV komt is Utopiaquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Saaie bomen.
Regie doe eens de geitjes of Katie dan zeg, er is niet eens een vogeltje te zien.![]()
![]()
Doe ik ook!quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef formule het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de bakker om de hoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb
Of juist wél?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie heeft weer een investeringsfaal te pakken als ze de bakkerij moeten sluiten. Daar denkt het FB-schuim niet over na.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb![]()
Het schuim gaat los
Kutwijf.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef espri het volgende:
[..]
Die gaat dan ook want Tim maakt tv... Van mij mag Hiske dan een zware depressie krijgen, rotwijf.
en verder mogen we niks zien en horenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
"Ja, dan kan hij niet meer meewerken,dat is een ding wat zeker is", zegt Jessie
Echt te triest voor woorden, Adje is net zo goorlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Begreep dat Jessie dat niet wilde en dat is zijn grote fout.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doen ze dat dan niet via de webshop?
Kan je toch gewoon makkelijk instellen dan?
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fbOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ja niet zo slim. Is ook veel overzichtelijker lijkt mij dan allemaal losse mailtjes.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begreep dat Jessie dat niet wilde en dat is zijn grote fout.
nee, dat is waar. Ik dacht dat ze het op kwamen halen. Dat zag ik gisteren in de uitzendingquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als je daar bestelt en het op laat sturen ook niet...
Te bizar voor woorden ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb
En natuurlijk spekkie voor het bekkie van Jessie
jessie belde het schuimquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je weet het pooit er kan zo een dekseltje binnenlopen.
Van de 1 kan je een voedselvergiftiging beter handelen dan van de ander denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden, Adje is net zo goorlap
Dan kijkt er geen hond meer naar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:21 schreef formule het volgende:
[..]
Wacht maar als BB op TV komt is Utopia
Ik vind het ook wel twijfelachtig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gesprek niet te horen geweest. Dus iedereen kan wel zeggen 'Jessie belde me net'.quote:
Voedselvergiftiging of SOAquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van de 1 kan je een voedselvergiftiging beter handelen dan van de ander denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Het slaat nergens op, dit is pure treiterij van het schuimquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van de 1 kan je een voedselvergiftiging beter handelen dan van de ander denk ik.
Weten we gelijk wie er een brood heeft besteld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gesprek niet te horen geweest. Dus iedereen kan wel zeggen 'Jessie belde me net'.
Jessie belde me net, hij vindt me nog steeds een lekker wijf.
Type als=een lotus of een Shelley.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:23 schreef espri het volgende:
Hoor het G/ errit nu ook weer zeggen EEN Lotus of EEN Shelly.. waarom bij namen een lidwoord voor zetten? Vind dat zo raar.. en we kijken weer tegen kale bomen aan.
Ik heb wel de neiging dit te geloven. Meestal mogen we meeluisteren met telefoongesprekken. Dit gesprek hebben we helemaal niet mogen horen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik hou d'r vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb![]()
![]()
![]()
Ik volg A3 weinig vind em een beetje saai.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, dit is pure treiterij van het schuim
Ik heb Adje al zoveel vieze dingen zien doen tijdens het broodbakken
Ook met vieze kleren, met snotneuzen met vieze handen.
Volgens mij valt dat bij Adriaan wel mee hoor. Die wast tenminste zijn handen na een toilletbezoek, heb dat eens gezien. Zegt ook niet alles, i know.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden, Adje is net zo goorlap
Jessie belde opquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb het ook maar hier gelezen hoor, zelf niet gehoord.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja niet zo slim. Is ook veel overzichtelijker lijkt mij dan allemaal losse mailtjes.
waarom zeggen ze af dan? Is dat bekend?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie heeft weer een investeringsfaal te pakken als ze de bakkerij moeten sluiten. Daar denkt het FB-schuim niet over na.
Dus ze heeft dit zelfde verhaal ook al gemaild, want anders vind ik het maar laf van dat schuimpje.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel twijfelachtig.
Ze doen best wel veel nog via de mail volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb het ook maar hier gelezen hoor, zelf niet gehoord.
eerst franny gevingerd daarna de korsten in het deeg geduwdquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom zeggen ze af dan? Is dat bekend?
Ik heb werkelijk geen idee, ik volg het FB niet zo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus ze heeft dit zelfde verhaal ook al gemaild, want anders vind ik het maar laf van dat schuimpje.
Goffer Renequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
eerst franny gevingerd daarna de korsten in het deeg geduwd
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Zal wel puur tegen TimTim bedoeld zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, dit is pure treiterij van het schuim
Ik heb Adje al zoveel vieze dingen zien doen tijdens het broodbakken
Ook met vieze kleren, met snotneuzen met vieze handen.
zou het pas raar vinden als de stemmen van mike en lotus niet naar jessie gaanquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit verwacht stemmen van Mike omdat Mike vind dat Gerrit niks doet, en Lotus vind dat nou ook die begint ook al met wat is je doel dan.
Dus als Franny en Tim de poort uit zijn dan is Lotus de pineut bij Gerrit gok ik zo op.
Rene.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie er een brood heeft besteld.
Batsie.
Vieze TimTim.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom zeggen ze af dan? Is dat bekend?
Adje in de keukenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
uitgaand telefoontjequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Renéééééééé.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal wat schilderen maar door het huisje van Mike heb je al bijna geen ruimte meer.quote:
Hij is inderdaad een van de enige die altijd zijn handen wast na toilletbezoek. Ik zie hem ook altijd zijn handen wassen als hij gaat koken. En wat hij in de tussentijd doet ? Er staat ook geen 24/7 straem op Adriaan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij Adriaan wel mee hoor. Die wast tenminste zijn handen na een toilletbezoek, heb dat eens gezien. Zegt ook niet alles, i know.
Toch wel heel bijzonder, dat uitgerekend Jessie dus een klant mag nabellen waarom deze klant de broden annuleertquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
uitgaand telefoontje
Jessie belde de klant
Niet klant belde jessie
De andere kant nam op met 'Hallo ik ben een klant'?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
uitgaand telefoontje
Jessie belde de klant
Niet klant belde jessie
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik volg het FB niet zo.
Oh zo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.
gatver echt of is dit een speculatie..quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Natuurlijk niet tegen Adriaan anders had niemand brood besteld. Er zijn zoveel aanvragen gedaan en ieder weet hoe adriaan is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel puur tegen TimTim bedoeld zijn.
O, das wat anders inderdaad. Dan is Adriaan minstens zo smerig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje in de keuken
Vanmorgen een haspel uitrollen, snoer ligt daar altijd in het zand, heeft zelfs in het toilet gelegen las ik hier.
Adje die matten uitklopt en dan zo weer met die zelfde kleren met het brood aan de slag gaat.
Adje die etc etc etc
Heet is net zo gore vetlap als Tim
En ook wel heel toevallig dat in dit mailtje ook nog een telefoonnummer stond waar de klant te bereiken was.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.
nee maar zo staat het er toch (op fb) jessie belde MIJ netquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De andere kant nam op met 'Hallo ik ben een klant'?
Dotteke schrijft net wat ze zelf al allemaal heeft kunnen zien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een van de enige die altijd zijn handen wast na toilletbezoek. Ik zie hem ook altijd zijn handen wassen als hij gaat koken. En wat hij in de tussentijd doet ? Er staat ook geen 24/7 straem op Adriaan.
En ik geloof niks van dat bericht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar zo staat het er toch (op fb) jessie belde MIJ net
Niet dat ZIJ jessie belde
Dat weet je natuurlijk niet, zou zomaar kunnen buiten beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Verida het volgende:
Zou Jessie ook die klant nagebeld hebben die op de laatste markt zijn 5 trainingspakken ineens niet meer hoefde te hebben ?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, zou zomaar kunnen buiten beeld.
Nee natuurlijk niet Bengeltje, maar er is weinig fantasie voor nodig als je die 2 steeds bezig ziet op beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gatver echt of is dit een speculatie..
Zo ja welke cos nr staat dat dan?
dat kan/mag..maar als het wel zo is is het dus een uitgaand telefoontje waarvan de regie niet van te voren kan regelen en sturen wat er gezegd gaat wordenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik geloof niks van dat bericht.
Riekt naar opzetje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
En ook wel heel toevallig dat in dit mailtje ook nog een telefoonnummer stond waar de klant te bereiken was.
nou daarom..ik had het echt zo geloofd hoorquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Bengeltje, maar er is weinig fantasie voor nodig als je die 2 steeds bezig ziet op beeld.![]()
![]()
Wat komen we opeens veel te weten. Mochten nooit iets weten en nu van alles in de openbaarheid?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Standhouder die uitgenodigd is via de mail wil niet komen.
Het is niet rendabel.
Ja en vieze vieze Adje mag welquote:
Tussen de SL's door komen we er stukje bij beetje achter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat komen we opeens veel te weten. Mochten nooit iets weten en nu van alles in de openbaarheid?
Eerst verblinden en daarna klappen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is de agressie-therapie al begonnen?
Ja dat lukt mij ook nog wel leniger.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een ouwe muts zijn maar dit doe ik toch een stuk leniger.
Ze kunnen het geluid er toch afgooien?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan/mag..maar als het wel zo is is het dus een uitgaand telefoontje waarvan de regie niet van te voren kan regelen en sturen wat er gezegd gaat worden
Ze wil niets weten, maar wel alles etenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gatver echt of is dit een speculatie..
Zo ja welke cos nr staat dat dan?
Nee joh, dan ben je meer een engeltje dan een bengeltje.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou daarom..ik had het echt zo geloofd hoor
Ik kan dat setje niet meer zien!quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:45 schreef IkFok het volgende:
En shelly wil binnenkort weer een lingerie party houden voor de utopiaanse vrouwen
Niet van mij hoor, ik zie Adriaan zelden vies doen maar kijk ook niet 24/7. TimTim is wat mij betreft de grootste viespeuk, vandaar. Maar goed bekeken is alles daar smerig inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en vieze vieze Adje mag wel
Iemand zei net op GB dat ze het van Adje het wel kan hebben dat hij smerig werkt, maar van Tim niet
Dus pure pesterij is het
Dat doet Jens dan wel weer goed. In opdracht van Jessie of helemaal uit zichzelf?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:46 schreef Laysa het volgende:
Jens is de eerste in 8/9 maanden die lijsten af belt voor de markt. De rest durfde dat ws niet.
Dat is Jens die aan het bellen is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Jens heeft echt zo'n callcenter dude toontje.
We gaan voor de 10quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mevrouw had het heel leuk gevonden maar kan het niet betalen, te duur en vanuit Friesland is een heel eind.
Dat was nummer 6.
Jens is al een paar uur aan het bellen. Denk dat deze 6 uit velen nee's zijnquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Mevrouw had het heel leuk gevonden maar kan het niet betalen, te duur en vanuit Friesland is een heel eind.
Dat was nummer 6.
Jeetje, dat gaat daar als een lopend vuurtje rond bij de marktkooplui. Ga niet naar die rotzooi daar, het kost je alleen maar geld en koffie krijg je niet eens.quote:
dat is waarschijnlijk dan ook gebeurd aangezien niemand hiet iets van zon telefoontje weet...quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze kunnen het geluid er toch afgooien?
Ow vast, dit heb ik geteld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jens is al een paar uur aan het bellen. Denk dat deze 6 uit velen nee's zijn
Cordwood was toch met allemaal stenen/keien?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:50 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Die planken bij de boomhut doen me denken aan de cordwood
Houtblokken en klei.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Cordwood was toch met allemaal stenen/keien?
quote:
Kennelijk werkt het ook niet echt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Jens heeft echt zo'n callcenter dude toontje. Ben allergisch voor dat soort gasten.
Yep.quote:
dat ik wil geloven dat tim met zijn vieze vinger- vingers brooddeeg staat te kneden maakt me een engeltje??quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:48 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee joh, dan ben je meer een engeltje dan een bengeltje.
Zijn de standhouders allergisch voor hetzelfde blijkbaar...quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kennelijk werkt het ook niet echt.![]()
![]()
De 1 wel de ander niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:55 schreef freaky40 het volgende:
Jammer dat we de standhouders zelf niet horen.
Nee, bedoelde bij de regie dat ze het geluid dempen voor de streamers.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:54 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat is waarschijnlijk dan ook gebeurd aangezien niemand hiet iets van zon telefoontje weet...
Ow je bedoeld technisch.. zon knopje achter ..bij verkeerd telefoontje valt telefoon uit..kan dat dan?
van de week was hij zich nog aan het opdrukken tegen het aanrecht terwijl hij stond te wachten op iets (rijzen brooddeeg?? Nee volgens mij stond er iets op het vuur)quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet van mij hoor, ik zie Adriaan zelden vies doen maar kijk ook niet 24/7. TimTim is wat mij betreft de grootste viespeuk, vandaar. Maar goed bekeken is alles daar smerig inderdaad.
Die is ook niet goed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
En zo ineens krijgen we Tim die in de armen van A3aan hangt in 'n innige omhelzing
yepquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Cordwood was toch met allemaal stenen/keien?
Dank je wel dat ik vandaag om 06.00 uur mijn bed uit mocht om bij je te werken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:55 schreef pollewop77 het volgende:
Tim bij Adje: dankjewel man voor vandaag
Adje: geen probleem
Tim: ik ga ff roken en dan chillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |