en nu zegt merel natuurlijk niet dat zij ook geen brood zou willen waar Tim met zijn handen had aangezetenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt vindt je het gek, Tim helpt en hij is de meest gehate figuur
Jessie snapt het niet, hij is toch aan het helpen, hij stond er wel om 6 uur
Merel zegt dat er nog wel meer afmeldingen gaan krijgen
Tis maar net wat je een hoger niveau vind.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met modder gooien streken van een kind van 12 jaar, Gerrit gaat het op een hoger niveau spelen.
Hij heeft het over streken van een 12 jarige.quote:
Vieze Adje mag wel aan het brood zittenquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als dat brood op bestelling is gemaakt kunnen ze het niet eens afzeggen.
Gerrit's relatie is mislukt, zou dit uit jaloezie gebeuren?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie is het er ook niet mee eens wat Gerrit wil gaan doen.
Wat een vies mannetje die Ger, die valt ook steeds meer door de mand zegquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit wil briefjes elke morgen om half 8 in de brievenbus doen waarin hij steeds een tipje van de sluit oplicht.
Franny er staat je een verrassing te wachten enz o langzamerhand verraden dat Tim haar ten huwelijk gaat vragen.
Wat laag. Hiske is het er ook niet echt mee eens geloof ik.
Het wordt meer en meer een pest showtje dat hele Utopiaquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Met modder gooien streken van een kind van 12 jaar, Gerrit gaat het op een hoger niveau spelen.
Ja dat idd. Zo laag om het via Franny te spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoe kinderachtig wil je zijn zeg, laat elkaar gewoon met rust!
Daarom geloof ik dus niet dat het van te voren betaald is, zoals hier beweerd wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als dat brood op bestelling is gemaakt kunnen ze het niet eens afzeggen.
Ja echt he.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis maar net wat je een hoger niveau vind.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij heeft het over streken van een 12 jarige.
Maar stiekem een briefje onder de deur door schuiven met de tekst dat er elke morgen om half 8 een brief voor Franny in de bus ligt en dan anoniem briefjes sturen is niet kinderachtig.![]()
Lafkakkus zeg het dan gewoon.
Maakt geen flikker uit, chantage is en blijft chantage, en dat dik gedrukte Onee? in mijn geval kreeg ik dus wel een poot aan de grondquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan nog
Dan is het "chanteren" richting Jens, puur gericht tegen Jens. En dan is het nog maar de vraag of hij daar anderen in mee zou krijgen,
Jens wil Tim chanteren en betrekt daar een ander persoon bij, die er niets mee te maken heeft.
Als je aangifte doet dat iemand je heeft "gechanteerd" met de mededeling dat hij je het leven anders zuur gaat maken, krijg je geen poot aan de grond.
Ver doorgedacht maar zou best kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gerrit's relatie is mislukt, zou dit uit jaloezie gebeuren?
Het mooie is dat ze hun held Jessie én Adriaan er vooral mee pakken.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze Adje mag wel aan het brood zitten
Die vieze keuken is ook geen probleem
Kan je zien hoe mensen steeds weer Utopia proberen te beinvloeden als ze iemand niet mogen
DIe lui zijn nog zieker in hun hoofd dan Tim
Ja merel is ook een stokertje, en ze heeft de pest aan Timquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
en nu zegt merel natuurlijk niet dat zij ook geen brood zou willen waar Tim met zijn handen had aangezeten
lafbek hoor die Merel
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt meer en meer een pest showtje dat hele Utopia
Timtim mag alles.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Timtim vind chantage niet normaal, maar Timtim mag wel Jens chanteren met "als jij mij naar huis stuur zal ik ervoor zorgen dat je een kuttijd hier krijgt"
Ze lezen mee en luisteren naar jouquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Timtim mag alles.wat mij betreft verdient timtim alles wat hij krijgt. Het heeft nog lang geduurd voor er eens iemand kwam die hem eens goed de waarheid vertelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |