Nee, ze zou witheet worden als het haar geflikt wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit wil briefjes elke morgen om half 8 in de brievenbus doen waarin hij steeds een tipje van de sluit oplicht.
Franny er staat je een verrassing te wachten enz o langzamerhand verraden dat Tim haar ten huwelijk gaat vragen.
Wat laag. Hiske is het er ook niet echt mee eens geloof ik.
Dat is toch niet te vergelijken ?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
Timtim vind chantage niet normaal, maar Timtim mag wel Jens chanteren met "als jij mij naar huis stuur zal ik ervoor zorgen dat je een kuttijd hier krijgt"
Ja echt belachelijk, als hij dit uit gaat voeren krijgt hij over 2 weken mijn stem.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, ze zou witheet worden als het haar geflikt wordt.
Gerrit vindt dat Tim genoeg gedaan heeft om dit te verdienen......Waarom dan Franny meeslepen daarin?
O,nee? Chantage is chantagequote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken ?
Dat van Tim is een loos argument, wat hij niet waar kan maken,
Dat van Jens is het afpakken van de Yurt, die Tim dan niet meer terug kan eisen.
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Gerrit wil briefjes elke morgen om half 8 in de brievenbus doen waarin hij steeds een tipje van de sluit oplicht.
Franny er staat je een verrassing te wachten enz o langzamerhand verraden dat Tim haar ten huwelijk gaat vragen.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:52 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk, als hij dit uit gaat voeren krijgt hij over 2 weken mijn stem.
Die 2 waren gewoon puberale giecheltrutjes, toch goed dat hun beide relaties tot op heden standhouden.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mama van de twins was volgens mij wel leuk.............
Zo laf is Gerrit dus.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Op zijn oog. Dat zal em leren.
Ik tikte op wat ik hoorde ik zag haar gezicht niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ik zag Hiske toch flink glunderen, die geniet er stiekem wel van. Vooral omdat ze zelf op de achtergrond blijft. Ook Gerrit is blij dat Tim niet weet dat hij en Merel achter Jens chantagepoging zaten.
Het gaat er toch om dat het met dezelfde intentie is. Of het nou wel of niet kan maakt niks uit. Chanteren is chanteren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:51 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch niet te vergelijken ?
Dat van Tim is een loos argument, wat hij niet waar kan maken,
Dat van Jens is het afpakken van de Yurt, die Tim dan niet meer terug kan eisen.
Dan nogquote:
Gerrit is ook een meeloper hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Welnee, smerige streken heeft hij en is zo laf om zich voor een groot deel achter Jens te verschuilen.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:54 schreef Koesjes het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat het met dezelfde intentie is. Of het nou wel of niet kan maakt niks uit. Chanteren is chanteren.
Hoe kinderachtig wil je zijn zeg, laat elkaar gewoon met rust!quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |