quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
eerst franny gevingerd daarna de korsten in het deeg geduwd
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weten we gelijk wie er een brood heeft besteld.
Batsie.
Vieze TimTim.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:31 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
waarom zeggen ze af dan? Is dat bekend?
Adje in de keukenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
uitgaand telefoontjequote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.
Renéééééééé.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal wat schilderen maar door het huisje van Mike heb je al bijna geen ruimte meer.quote:
Hij is inderdaad een van de enige die altijd zijn handen wast na toilletbezoek. Ik zie hem ook altijd zijn handen wassen als hij gaat koken. En wat hij in de tussentijd doet ? Er staat ook geen 24/7 straem op Adriaan.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat bij Adriaan wel mee hoor. Die wast tenminste zijn handen na een toilletbezoek, heb dat eens gezien. Zegt ook niet alles, i know.
Toch wel heel bijzonder, dat uitgerekend Jessie dus een klant mag nabellen waarom deze klant de broden annuleertquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
uitgaand telefoontje
Jessie belde de klant
Niet klant belde jessie
De andere kant nam op met 'Hallo ik ben een klant'?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
uitgaand telefoontje
Jessie belde de klant
Niet klant belde jessie
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ik volg het FB niet zo.
Oh zo.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.
gatver echt of is dit een speculatie..quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:32 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
Natuurlijk niet tegen Adriaan anders had niemand brood besteld. Er zijn zoveel aanvragen gedaan en ieder weet hoe adriaan is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel puur tegen TimTim bedoeld zijn.
O, das wat anders inderdaad. Dan is Adriaan minstens zo smerig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Adje in de keuken
Vanmorgen een haspel uitrollen, snoer ligt daar altijd in het zand, heeft zelfs in het toilet gelegen las ik hier.
Adje die matten uitklopt en dan zo weer met die zelfde kleren met het brood aan de slag gaat.
Adje die etc etc etc
Heet is net zo gore vetlap als Tim
En ook wel heel toevallig dat in dit mailtje ook nog een telefoonnummer stond waar de klant te bereiken was.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb zelf geen facebook gelukkig maar refereerde zij niet aan het mailtje wat ze stuurde? Waarom belt Jessie er dan nog eens achteraan? Dat houdt dan toch in dat er geen verklaring van de annulering in die mail stond? Dat vind ik dan vals.
nee maar zo staat het er toch (op fb) jessie belde MIJ netquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De andere kant nam op met 'Hallo ik ben een klant'?
Dotteke schrijft net wat ze zelf al allemaal heeft kunnen zien.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:37 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij is inderdaad een van de enige die altijd zijn handen wast na toilletbezoek. Ik zie hem ook altijd zijn handen wassen als hij gaat koken. En wat hij in de tussentijd doet ? Er staat ook geen 24/7 straem op Adriaan.
En ik geloof niks van dat bericht.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee maar zo staat het er toch (op fb) jessie belde MIJ net
Niet dat ZIJ jessie belde
Dat weet je natuurlijk niet, zou zomaar kunnen buiten beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef Verida het volgende:
Zou Jessie ook die klant nagebeld hebben die op de laatste markt zijn 5 trainingspakken ineens niet meer hoefde te hebben ?
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, zou zomaar kunnen buiten beeld.
Nee natuurlijk niet Bengeltje, maar er is weinig fantasie voor nodig als je die 2 steeds bezig ziet op beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gatver echt of is dit een speculatie..
Zo ja welke cos nr staat dat dan?
dat kan/mag..maar als het wel zo is is het dus een uitgaand telefoontje waarvan de regie niet van te voren kan regelen en sturen wat er gezegd gaat wordenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ik geloof niks van dat bericht.
Riekt naar opzetje?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
En ook wel heel toevallig dat in dit mailtje ook nog een telefoonnummer stond waar de klant te bereiken was.
nou daarom..ik had het echt zo geloofd hoorquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet Bengeltje, maar er is weinig fantasie voor nodig als je die 2 steeds bezig ziet op beeld.![]()
![]()
Wat komen we opeens veel te weten. Mochten nooit iets weten en nu van alles in de openbaarheid?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Standhouder die uitgenodigd is via de mail wil niet komen.
Het is niet rendabel.
Ja en vieze vieze Adje mag welquote:
Tussen de SL's door komen we er stukje bij beetje achter.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat komen we opeens veel te weten. Mochten nooit iets weten en nu van alles in de openbaarheid?
Eerst verblinden en daarna klappen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is de agressie-therapie al begonnen?
Ja dat lukt mij ook nog wel leniger.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een ouwe muts zijn maar dit doe ik toch een stuk leniger.
Ze kunnen het geluid er toch afgooien?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
dat kan/mag..maar als het wel zo is is het dus een uitgaand telefoontje waarvan de regie niet van te voren kan regelen en sturen wat er gezegd gaat worden
Ze wil niets weten, maar wel alles etenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gatver echt of is dit een speculatie..
Zo ja welke cos nr staat dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |