SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb
Of juist wél?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En Jessie heeft weer een investeringsfaal te pakken als ze de bakkerij moeten sluiten. Daar denkt het FB-schuim niet over na.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:22 schreef renevanlaaren het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb![]()
Het schuim gaat los
Kutwijf.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:15 schreef espri het volgende:
[..]
Die gaat dan ook want Tim maakt tv... Van mij mag Hiske dan een zware depressie krijgen, rotwijf.
en verder mogen we niks zien en horenquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:24 schreef Dotteke het volgende:
"Ja, dan kan hij niet meer meewerken,dat is een ding wat zeker is", zegt Jessie
Echt te triest voor woorden, Adje is net zo goorlapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fbWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Begreep dat Jessie dat niet wilde en dat is zijn grote fout.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Doen ze dat dan niet via de webshop?
Kan je toch gewoon makkelijk instellen dan?
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fbOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ja niet zo slim. Is ook veel overzichtelijker lijkt mij dan allemaal losse mailtjes.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Begreep dat Jessie dat niet wilde en dat is zijn grote fout.
nee, dat is waar. Ik dacht dat ze het op kwamen halen. Dat zag ik gisteren in de uitzendingquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:14 schreef Verida het volgende:
[..]
als je daar bestelt en het op laat sturen ook niet...
Te bizar voor woorden ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat op fb
En natuurlijk spekkie voor het bekkie van Jessie
jessie belde het schuimquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:20 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je weet het pooit er kan zo een dekseltje binnenlopen.
Van de 1 kan je een voedselvergiftiging beter handelen dan van de ander denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt te triest voor woorden, Adje is net zo goorlap
Dan kijkt er geen hond meer naar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:21 schreef formule het volgende:
[..]
Wacht maar als BB op TV komt is Utopia
Ik vind het ook wel twijfelachtig.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zo'n telefoontje wordt echt niet toegelaten door de productie.
Volgens mij is dat gesprek niet te horen geweest. Dus iedereen kan wel zeggen 'Jessie belde me net'.quote:
Voedselvergiftiging of SOAquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van de 1 kan je een voedselvergiftiging beter handelen dan van de ander denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |