Voor de verandering.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze lezen mee en luisteren naar jou
Wel jammer dat ze hem nu op dit moment achter een SL doenquote:
Welke waarheid naar Tim toe?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Timtim mag alles.wat mij betreft verdient timtim alles wat hij krijgt. Het heeft nog lang geduurd voor er eens iemand kwam die hem eens goed de waarheid vertelde
Oh was er een wissel van te voren.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze hem nu op dit moment achter een SL doen
Ik vermoed dat hij ging bellen waarom mensen de broden annuleren
Ik heb het over de tirade van Jens naar hem toe en over dat ze willen vertellen over dat aanzoek en over dat timtim heel veel stemmen gaat krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Welke waarheid naar Tim toe?
Ze gaan Franny pakken met laffe briefjes om iets wat Tim doet?
Dat vind ik geen waarheid vertellen.
Oh was dat net op de andere stream?quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb het over de tirade van Jens naar hem toe en over dat ze willen vertellen over dat aanzoek en over dat timtim heel veel stemmen gaat krijgen.
Strateeg ah ja, ik verstond het steeds niet.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:09 schreef mazaru het volgende:
Hiske zegt dat ze benieuwd is hoe tim het heeft opgevat dat ze hem 'een masterstrateeg' noemde.
Meid maak je niet druk. In tims hoofd heb je gewoon gezegd dat hij superieur is aan de rest van de utopianen.
Je hoeft niet bang te zijn dat hij boos op je is hoor. Je bent nog steeds een meningsloos wezen.
En als ze al per ongeluk eens iets laat vallen dan doet ze er alles aan om het weg te poetsen en weer in een goed blaadje bij diegene te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Hiske is 'n schijnheilige meelopert, die lult met iedereen mee
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.quote:
Wel als er nog niet voor betaald is dan hebben ze geen poot om op te staan in Utopia.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als dat brood op bestelling is gemaakt kunnen ze het niet eens afzeggen.
Ga gewoon naar de bakker om de hoekquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.
En Jessie heeft weer een investeringsfaal te pakken als ze de bakkerij moeten sluiten. Daar denkt het FB-schuim niet over na.quote:Op woensdag 13 februari 2019 14:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Best wel lullig voor Adriaan eigenlijk. Ook stom van die 'klanten' trouwens die toch al weten hoe smerig het daar is.
Is de markt komend weekend?quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Ze hebben het er maar druk mee met het hele Tim gebeuren.
En weer wordt er niet aan de markt gewerkt.
dan komen ze niet in beeldquote:Op woensdag 13 februari 2019 14:13 schreef formule het volgende:
[..]
Ga gewoon naar de bakker om de hoek
Eens.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vieze Adje mag wel aan het brood zitten
Die vieze keuken is ook geen probleem
Kan je zien hoe mensen steeds weer Utopia proberen te beinvloeden als ze iemand niet mogen
DIe lui zijn nog zieker in hun hoofd dan Tim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |