quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:27 schreef Bumfuzzle het volgende:
Jammer dat die dieren niet veel vaker te zien zijn.
Mijn kat vindt het ook erg interessant.![]()
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Tim vind de scheldpartij echt niet kunnen. Nee tim. Een matras in het water gooien kan ook echt niet. Geld stelen kan ook echt niet. Eigenlijk vind ik dat een figuur als tim gewoon niet zou mogen.
Zelfs commentaar hebben op het drankgebruik van Jens.
Dat is nou echt de pot verwijt de ketel. Hij zit iedere dag met pullen bier. Plus dat hij dat bier ook nog jat en niet net als Jens van zijn zakgeld koopt.
Hiske kruipt in de reet van Tim
Dan hebben Gerrit en Jens een eindeloze hoeveelheid zakgeld.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Tim vind de scheldpartij echt niet kunnen. Nee tim. Een matras in het water gooien kan ook echt niet. Geld stelen kan ook echt niet. Eigenlijk vind ik dat een figuur als tim gewoon niet zou mogen.
Zelfs commentaar hebben op het drankgebruik van Jens.
Dat is nou echt de pot verwijt de ketel. Hij zit iedere dag met pullen bier. Plus dat hij dat bier ook nog jat en niet net als Jens van zijn zakgeld koopt.
Hiske kruipt in de reet van Tim
Makaak kon er gisteren zelf ook wat van hoor. Ze zei dat Jens een misselijkmakend figuur was. Daar lees ik niets over.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.
Maar iemand in zijn gezicht zeggen : kutwijf, Of over de vriendin van iemand zeggen : kutwijf, alleen maar om die persoon over de kling te jagen.....gaat gewoon te ver
En chantage gaat al helemaal te ver. (chantage om de yurt los te weken bij Tim)
Maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
er komt vast weer zo'n modepop binnen
Nadat hij haar kutwijf had genoemd. Jee, wat raar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Makaak kon er gisteren zelf ook wat van hoor. Ze zei dat Jens een misselijkmakend figuur was. Daar lees ik niets over.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:34 schreef formule het volgende:
[..]
Niet over jouw, maar ik wil geen modepop
quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou een tweeling kunnen zijn....
Ik deel die mening hoor....quote:Op woensdag 13 februari 2019 13:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze schelden daar allemaal, sjoemelen allemaal, praten allemaal achter elkaars rug over elkaar.
Maar iemand in zijn gezicht zeggen : kutwijf, Of over de vriendin van iemand zeggen : kutwijf, alleen maar om die persoon over de kling te jagen.....gaat gewoon te ver
En chantage gaat al helemaal te ver. (chantage om de yurt los te weken bij Tim)
Maar dat is mijn mening.
Ja, zoietsquote:Op woensdag 13 februari 2019 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Billy die Jessie weer aanpakt in die boot.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |