En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dierenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, groot gedeelte is overdekt met glas en je loopt je de tyfus van de ene kant naar de andere kant..
Fijn als het buiten 40-45 graden is.
SOW BAM KOEKOEKquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Je bent zelf een waardeloze sessie @:doublepain
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dieren
En zelfs GGMM heeft nog een indrukwekkender aquarium thuis.
Beekse Bergen moet je toch met de auto door de wilde dieren heen (nouja, er omheen als het ware)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijdorp ken ik niet, maar ik zal je advies opvolgen en er niet heengaan.
Ik kan iedereen wel Beekse Bergen aanraden.
Heb je een link naar het topic?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dieren
En zelfs GGMM heeft nog een indrukwekkender aquarium thuis.
Heb je ook die 4D-experience gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die oude dierentuin van Emmen was wel echt genot. Met die apenrots. Uren kon je daar naar kijken.
Is een optie ja. Ook omdat het belachelijk groot is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Beekse Bergen moet je toch met de auto door de wilde dieren heen (nouja, er omheen als het ware)
Boh thx die ga ik wel ff halen morgen, Willemgodquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/willem-(...)aign=wvhspecial_2019
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook die 4D-experience gedaan?
Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/willem-(...)aign=wvhspecial_2019
Smerig duur zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een optie ja. Ook omdat het belachelijk groot is.
Ze hebben nu ook een safari experience. Dan kan je daar ook overnachten. Zelf nog niet gedaan (is volgens mij meer voor gezinnen), maar klinkt best prima.
Ik heb zijn boek. Die van 12 kilo, gesigneerd en al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh thx die ga ik wel ff halen morgen, Willemgod
Nico Dijkshoorn is wat tong80 had kunnen zijn als hij de drank had weten te laten staan.quote:
Je dikke moederquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TR gezet
tevens sloop ik je met FIFA
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek. Die van 12 kilo, gesigneerd en al.
Welk nummer heb je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.
Je moeder was leuk in 1974.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974
een boek vol teleurstellingen, moet je er meequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
Stadion Feijenoord het origineel is ook de moeite waard om te scoren als hem een keer ergens tegenkomt Scrummie. Is al jaren niet meer te koop.
Goede tip ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
Stadion Feijenoord het origineel is ook de moeite waard om te scoren als hem een keer ergens tegenkomt Scrummie. Is al jaren niet meer te koop.
Gaat over De Kuip, niet specifiek over Feyenoord. Randdebiel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een boek vol teleurstellingen, moet je er mee
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat over De Kuip, niet specifiek over Feyenoord. Randdebiel.
Dat dacht je moeder ook bij je geboorte over jou, maar ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een boek vol teleurstellingen, moet je er mee
Dat ik een boek was?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht je moeder ook bij je geboorte over jou, maar ja.
was een geweldige speler maar een boek over hem zou ik niet gauw kopen, over Cruijff ook niet trouwensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974
Ik stel voor dat jij die irritante bek een keer sluit. Graag voorgoed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
Het hele leven is een raadsel ouwe reus.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef O_o_ het volgende:
Waarom mensen dat soort boeken kopen, van Willem en Cruijff, is mij een raadsel.
Mijn mond is nu dicht, en nu?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij die irritante bek een keer sluit. Graag voorgoed.
snap ik ook niet, heb ze gelukkig beiden zien spelen, daar kan geen boek tegenopquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef O_o_ het volgende:
Waarom mensen dat soort boeken kopen, van Willem en Cruijff, is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij die irritante bek een keer sluit. Graag voorgoed.
Nee dat lukt me niet, maar ik zet wel een TRquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Knijp nu je neus dicht en tel tot 500 (als dat je lukt)
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat lukt me niet, maar ik zet wel een TR
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat lukt me niet, maar ik zet wel een TR
Eventueel wil ik best helpen met tellen.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Knijp nu je neus dicht en tel tot 500 (als dat je lukt)
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eventueel wil ik best helpen met tellen.
Jij wil mij ook dood hebben??quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kan daardoor onmogelijk doodgaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wil mij ook dood hebben??
Nog een TR gezet
Betweterig zijnquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je kan daardoor onmogelijk doodgaan.
@Madame_Paonquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betweterig zijn
Dit wordt erger dan een TR
@:Banny
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Banny?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Betweterig zijn
Dit wordt erger dan een TR
@:Banny
Ik vandaag door deze:quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:40 schreef Doublepain het volgende:
https://ie.shouldianswer.net/phone-number/014378878
Ik werd hier net door gebeld, scammer schijnbaar
Hoe komen ze aan jouw nummer?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:40 schreef Doublepain het volgende:
https://ie.shouldianswer.net/phone-number/014378878
Ik werd hier net door gebeld, scammer schijnbaar
In het weekend werd ik door een verwarde vrouw gebeld die vroeg of ik een boek voor haar wilde kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vandaag door deze:
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0857326931
Stelletje flikkers.
Geen idee, ze weten schijnbaar ook mijn facebook want tegelijk kreeg ik een SMS van facebook met een codequote:
Misschien moet je wat zorgvuldiger met je gegevens om gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ze weten schijnbaar ook mijn facebook want tegelijk kreeg ik een SMS van facebook met een code
Hopelijk struikel je niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
BREAKING NEWS
Ik ga de plastic container aan de weg zetten, want dat moet vanavond.
WS weer een Facebooklek ofzo, 2 jaar geleden werd mijn PSN ook al gehacked en meteen 50eu afgeschrevenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat zorgvuldiger met je gegevens om gaan.
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
BREAKING NEWS
Ik ga de plastic container aan de weg zetten, want dat moet vanavond.
Ja, het is een behoorlijke aanslag op je vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.
Hoe werkt dat bij jullie dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.
Ondergrondse container genot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij jullie dan?
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij jullie dan?
Ik heb een pasje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvan
Dat maakt me niet zoveel uit. Vind het gewoon fijn om die bakken niet meer te verslepen. En met storm waaide die bakken de straat over tegen auto's aan e.d. ook niet echt een fijn beeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het is een behoorlijke aanslag op je vrije tijd.
Dat zouden ze hier ook invoeren maar werd uiteindelijk een sleutel, geen idee waarom daarvoor gekozen is.quote:
Snap ik hoor. Ik zou het zelf vaak vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit. Vind het gewoon fijn om die bakken niet meer te verslepen. En met storm waaide die bakken de straat over tegen auto's aan e.d. ook niet echt een fijn beeld.
#FreeUser mag niet, derhalve TR geplaatst.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef Caland het volgende:
#BREAKING @:vicenews: The Chapo verdict is *GUILTY* on all counts.
After 13 long weeks, the trial is over.
Chapo now faces a mandatory sentence of life with no parole in a US federal prison.
#FreeChapo
Oh zo. Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvan
Niet geklikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |