Nico Dijkshoorn is wat tong80 had kunnen zijn als hij de drank had weten te laten staan.quote:
Je dikke moederquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
TR gezet
tevens sloop ik je met FIFA
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb zijn boek. Die van 12 kilo, gesigneerd en al.
Welk nummer heb je?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar nog niet gelezen. Die man heeft zo fucking veel verstand van voetbal.
Je moeder was leuk in 1974.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974
een boek vol teleurstellingen, moet je er meequote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
Stadion Feijenoord het origineel is ook de moeite waard om te scoren als hem een keer ergens tegenkomt Scrummie. Is al jaren niet meer te koop.
Goede tip ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Elan het volgende:
Stadion Feijenoord het origineel is ook de moeite waard om te scoren als hem een keer ergens tegenkomt Scrummie. Is al jaren niet meer te koop.
Gaat over De Kuip, niet specifiek over Feyenoord. Randdebiel.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een boek vol teleurstellingen, moet je er mee
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat over De Kuip, niet specifiek over Feyenoord. Randdebiel.
Dat dacht je moeder ook bij je geboorte over jou, maar ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
een boek vol teleurstellingen, moet je er mee
Dat ik een boek was?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat dacht je moeder ook bij je geboorte over jou, maar ja.
was een geweldige speler maar een boek over hem zou ik niet gauw kopen, over Cruijff ook niet trouwensquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje achterhaalde visie wel. Dat was leuk in 1974
Ik stel voor dat jij die irritante bek een keer sluit. Graag voorgoed.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |