En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dierenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Vorig jaar geweest, groot gedeelte is overdekt met glas en je loopt je de tyfus van de ene kant naar de andere kant..
Fijn als het buiten 40-45 graden is.
SOW BAM KOEKOEKquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Je bent zelf een waardeloze sessie @:doublepain
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dieren
En zelfs GGMM heeft nog een indrukwekkender aquarium thuis.
Beekse Bergen moet je toch met de auto door de wilde dieren heen (nouja, er omheen als het ware)quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijdorp ken ik niet, maar ik zal je advies opvolgen en er niet heengaan.
Ik kan iedereen wel Beekse Bergen aanraden.
Heb je een link naar het topic?
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze hebben nergens informatiebordjes bij de dieren
En zelfs GGMM heeft nog een indrukwekkender aquarium thuis.
Heb je ook die 4D-experience gedaan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:13 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Die oude dierentuin van Emmen was wel echt genot. Met die apenrots. Uren kon je daar naar kijken.
Is een optie ja. Ook omdat het belachelijk groot is.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Beekse Bergen moet je toch met de auto door de wilde dieren heen (nouja, er omheen als het ware)
Boh thx die ga ik wel ff halen morgen, Willemgodquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/willem-(...)aign=wvhspecial_2019
Nee.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je ook die 4D-experience gedaan?
Nico Dijkshoornquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.vi.nl/willem-(...)aign=wvhspecial_2019
Smerig duur zeker?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is een optie ja. Ook omdat het belachelijk groot is.
Ze hebben nu ook een safari experience. Dan kan je daar ook overnachten. Zelf nog niet gedaan (is volgens mij meer voor gezinnen), maar klinkt best prima.
Ik heb zijn boek. Die van 12 kilo, gesigneerd en al.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Boh thx die ga ik wel ff halen morgen, Willemgod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |