Hoe komen ze aan jouw nummer?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:40 schreef Doublepain het volgende:
https://ie.shouldianswer.net/phone-number/014378878
Ik werd hier net door gebeld, scammer schijnbaar
In het weekend werd ik door een verwarde vrouw gebeld die vroeg of ik een boek voor haar wilde kopenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vandaag door deze:
https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/0857326931
Stelletje flikkers.
Geen idee, ze weten schijnbaar ook mijn facebook want tegelijk kreeg ik een SMS van facebook met een codequote:
Misschien moet je wat zorgvuldiger met je gegevens om gaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, ze weten schijnbaar ook mijn facebook want tegelijk kreeg ik een SMS van facebook met een code
Hopelijk struikel je niet.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
BREAKING NEWS
Ik ga de plastic container aan de weg zetten, want dat moet vanavond.
WS weer een Facebooklek ofzo, 2 jaar geleden werd mijn PSN ook al gehacked en meteen 50eu afgeschrevenquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je wat zorgvuldiger met je gegevens om gaan.
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
BREAKING NEWS
Ik ga de plastic container aan de weg zetten, want dat moet vanavond.
Ja, het is een behoorlijke aanslag op je vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.
Hoe werkt dat bij jullie dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat wij dat al een aantal jaar niet meer hoeven hier.
Ondergrondse container genot.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij jullie dan?
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvanquote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat bij jullie dan?
Ik heb een pasje.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvan
Dat maakt me niet zoveel uit. Vind het gewoon fijn om die bakken niet meer te verslepen. En met storm waaide die bakken de straat over tegen auto's aan e.d. ook niet echt een fijn beeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, het is een behoorlijke aanslag op je vrije tijd.
Dat zouden ze hier ook invoeren maar werd uiteindelijk een sleutel, geen idee waarom daarvoor gekozen is.quote:
Snap ik hoor. Ik zou het zelf vaak vergeten denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat maakt me niet zoveel uit. Vind het gewoon fijn om die bakken niet meer te verslepen. En met storm waaide die bakken de straat over tegen auto's aan e.d. ook niet echt een fijn beeld.
#FreeUser mag niet, derhalve TR geplaatst.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:49 schreef Caland het volgende:
#BREAKING @:vicenews: The Chapo verdict is *GUILTY* on all counts.
After 13 long weeks, the trial is over.
Chapo now faces a mandatory sentence of life with no parole in a US federal prison.
#FreeChapo
Oh zo. Nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ondergrondse containers. Ieder huis heeft een sleuteltje daarvan
Niet geklikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |